yuliyan Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 Varta мисля че имат в Ауто Плюс, както и по някои бензиностанции ако не се лъжа. Като купувате акумулатор гледайте хубаво информацията - за да е наистина необслужваем трябва да е с гел, при тези няма много богат избор, боша беше някъде 180-200лв, в каталога не отговаря за Carisma-та. Varta май също имат такъв. Масово се намират акумулатори с електролит уж необслужваеми, но щом е електролит ще се изпарява и все някога ще се наложи доливане (писал съм по-горе). Аз си взех български на искра (120лв), още се държи като чисто нов дори и в студовете, този от другата кола също е български, но е вече на около 10 години. Стария като изтрещя съм го позлвал два дена, докато купя - 45Ah беше и действаше безотказно... Моето мнение е като се взима акумулатор е или да се купува такъв с гел, или да не се дават повече от 130-140лв (или колкото е струва сега един такъв, среден клас), за акумулатор с електролит. Предимство е и ако има от къде да се долива при нужда.Карал си с 45Ач на Каризмата?Малката ми включила плафона в купето и акумулатора се срина за 4 дни.Вчера вечерта взех от един приятел 45Ач чисто нов,временно и го сложих.Запалих колата,позанимавах се с автоматиката на стъклата на място,колата работеше около 5 мин.Реших да направя едно кръгче и на първото кръстовище ми загасна на свободна,после още доста пъти докато се прибера.Дали е от ниския ампераж на акумулатора,или нещо в електроноката се обърка? Каризмата е 2001 GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 От "нисък ампераж" кола не гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 GDI така гасне след сваляне на акумолатора,трбва да се мине една процедура-ако си чел някъде ,ако не си прочети ще ти е полеззно:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yuliyan Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 GDI така гасне след сваляне на акумолатора,трбва да се мине една процедура-ако си чел някъде ,ако не си прочети ще ти е полеззно:DКъде да прочета,в книжката не пише нищо.Кажи каква е процедурата? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 Във важната тема за ГДИ-тата съм го писал......ей ти гоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697&view=findpost&p=54918 Пробвай, ама май няма да ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 Карал си с 45Ач на Каризмата?Малката ми включила плафона в купето и акумулатора се срина за 4 дни.Вчера вечерта взех от един приятел 45Ач чисто нов,временно и го сложих.Запалих колата,позанимавах се с автоматиката на стъклата на място,колата работеше около 5 мин.Реших да направя едно кръгче и на първото кръстовище ми загасна на свободна,после още доста пъти докато се прибера.Дали е от ниския ампераж на акумулатора,или нещо в електроноката се обърка? Каризмата е 2001 GDI.Опитай се когато е студена да запалиш и я остави на празен ход, ако не изгасне ,тогава я покарай и виж дали след това ще изгасне,ако почне да клати оборотите на празен ход и аха да изгасне(особено когато минава от единия (GDI режим )към другия (Stitch режим) ,тогава си почисти дросела от нагар ...........ако ли не стане и тогава, без диагностика няма да стане........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yuliyan Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 Опитай се когато е студена да запалиш и я остави на празен ход, ако не изгасне ,тогава я покарай и виж дали след това ще изгасне,ако почне да клати оборотите на празен ход и аха да изгасне(особено когато минава от единия (GDI режим )към другия (Stitch режим) ,тогава си почисти дросела от нагар ...........ако ли не стане и тогава, без диагностика няма да стане........Благодаря за помощта колеги,излязох преди малко да пробвам и всичко си стана нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.