SLX Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Малко дете в сладкарница виждали ли сте? Е по тоя начин изглеждам, когато си отворя кашоните с части... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 :icon_clap: :icon_dance: браво на момчето я сподели сега колко парички пръсна за "сладки"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Роска, виждам че си получил армаган от САЩ.......,ама давай да видим как изглежда колата със шогуна дееее..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Роска, виждам че си получил армаган от САЩ.......,ама давай да видим как изглежда колата със шогуна дееее..! На рождения ден не я ли видя ;) Все едно го е хапала акула ;) А за частите - не виждам повдигачите... те не ти ли пристигнаха също? И между другото - за колко време ти дойде поръчката? От САЩ дотук... като дни транспорт. ===<Редактирано!>=== P.S> Излъгах :( Виждат се на последната снимка, долу вдясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2008 На рождения ден не я ли видя ;) Все едно го е хапала акула ;) А за частите - не виждам повдигачите... те не ти ли пристигнаха също? И между другото - за колко време ти дойде поръчката? От САЩ дотук... като дни транспорт. ===<Редактирано!>=== P.S> Излъгах :( Виждат се на последната снимка, долу вдясно.Мааалко търпение, в понеделник, живот и здраве ще ви покажа новата кола. Повдигачи имам достатъчно - и за мен, и за някого другиго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Малко дете в сладкарница виждали ли сте? Е по тоя начин изглеждам, когато си отворя кашоните с части...тези повдигачи за кои модел двигател са за 2.5 или2.0 ,имам предвид след 97г :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Видях обявата за повдигачите и колегата там пише, че стават и за двата (и за 2000, и за 2500 сс). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Видях обявата за повдигачите и колегата там пише, че стават и за двата (и за 2000, и за 2500 сс).сигурно ли е това и ако е каква е цената на бройката :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Представа нямам дали е сигурно. Казаха ми че един брой е 45-47 лева. Не бих дал 1000+ лева за нещо, което е направено изключително негодно и не знаеш кога пак ще напомни за себе си. На астрата например няма и помен от тракане на повдигачи, а е на 16 години, 200 000 км. и я карам предимно в града. Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 сигурно ли е това и ако е каква е цената на бройката :icon_rock:Сигурно е, и колегата SLX има обява че продава 24 повдигача, за 550 лв. което прави по около 23 лв за бройка...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Представа нямам дали е сигурно. Казаха ми че един брой е 45-47 лева. Не бих дал 1000+ лева за нещо, което е направено изключително негодно и не знаеш кога пак ще напомни за себе си. На астрата например няма и помен от тракане на повдигачи, а е на 16 години, 200 000 км. и я карам предимно в града. Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува. Колега, как можа да направиш подобно изказване. Според мен всеки един детайл в този автомобил е направен доста добре, използвайки за това много качествени материяли. Все пак това е машина и всичко може да се случи, особенно когато минат 5 години от производството. За справка ще ви кажа, че моята кола е на 10години, карам я от 2,5 години и скоро навъртя 200.000км , но няма тракане, хлопане, нито криви дискове. Единственият проблем , който съм имал с тази кола беше студената спойка на часовника. Искам да кажа, че има си различни коли, поддържани и карани по различен начин. Не си мисли, че са много галантите с тракащи повдигачи. За повдигачите, мисля че цената е 550лв. за комплект, което не означава 23лв/бр , но нека SLX се включи и той да даде отговори на тези въпроси. Другия човек, който може да даде цена за 1бр хидравличен повдигач, това е Miroslav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 За повдигачите, мисля че цената е 550лв. за комплект, което не означава 23лв/бр , но нека SLX се включи и той да даде отговори на тези въпроси. Другия човек, който може да даде цена за 1бр хидравличен повдигач, това е MiroslavТой колегата SLX вече е отговорил на въпроса......Само трябва малко да се чете.... :D ..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7412 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Той колегата SLX вече е отговорил на въпроса......Само трябва малко да се чете.... :D ..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7412Ами пуснал съм обява за повдигачите. 24 струват 550 лв., понеже са съвместими и с двулитровия мотор, може да се направи проста калкулация колко струват 16:) На разположение съм за допълнителна информация на лични... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува.Всеки сам може да реши как да се пребие, но не и да застрашава другите с това. Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Всеки сам може да реши как да се пребие, но не и да застрашава другите с това. Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай! Някой има ли представа колко струват спирачни дискове за Галант '97, за предпочитане да са с улеи или дупки. Защото сега при спиране (от 160 до 100 км/ч например) има яки вибрации, и доколкото видях из форума най-вероятно причината е във спирачните дискове. При малка скорост не се усеща, но при голяма ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Някой има ли представа колко струват спирачни дискове за Галант '97, за предпочитане да са с улеи или дупки. Защото сега при спиране (от 160 до 100 км/ч например) има яки вибрации, и доколкото видях из форума най-вероятно причината е във спирачните дискове. При малка скорост не се усеща, но при голяма ...Най вероятно имаш криви дискове................аз имам японски ,произведени от Тойота за Галант 276 мм диаметър,т.е. от големите дискове е и струва 140 лв. на диск...............за малките, 256 мм. нямам в момента ,но след 10-на дни ще ми пристигнат.............Освен това като се сменят дискове ,се сменят и накладките.Причината да тресе предницата може да не е само в дисковете а в разбита предница.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 ...Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай!Возил съм се в какви ли не таратайки, които клапат, люскат, трескат ... нищо здраво няма по тях и хората си ги карат. Мен обаче това хипер много ме дразни и веднага вкарвам в гаража и правя докато на мен не ми хареса. Да има късмет нещо да скръцне или тропне - веднага се прави, защото от опит знам, че това води до по-големи повреди и повече средства за отстраняването им.Нещо повече. Имам малко за правене в кухнята, но предпочетох да отложа за да приведа колата в ред.Дисковете не са криви, повдигачите не се чуват, дори часовникът работи :icon_dance: От коментарите във форума съдя че тези дискове не са изчислени и когато се изкривят, ще ги сваля, ще зажумя, ще ги хвърля и ще ида да си купя маркови вентилирани. С моето каране това няма да стане скоро :rolleyes: Поне се надявам. Че не съм паралия - не съм, но пък си обичам нещата и си ги пазя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 А има ли някакъв тест, чрез който в домашни условия, така да се каже, да се определи дали и доколко дисковете са изкривени, освен очевидния начин при вибрация на воланата по време на спиране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 А има ли някакъв тест, чрез който в домашни условия, така да се каже, да се определи дали и доколко дисковете са изкривени, освен очевидния начин при вибрация на воланата по време на спиране? Има, да - два варианта, като е най-добре да ги минеш и двата:1. Пипаш джантите и гледаш колко са топли. Ако се изгориш - значи има нещо нередно! Опциите обаче са две - или блокирали спирачни апарати, или криви дискове!2. Вдигаш с крик колата, изключваш от скорост и без ръчна спирачка и завърташ гумите... Ако има място, на което винаги спират да се въртят - значи има крив диск. Ако въобще не искат да се въртят - значи са спирачните апарати ;) Simple as it sounds ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Има, да - два варианта, като е най-добре да ги минеш и двата:1. Пипаш джантите и гледаш колко са топли. Ако се изгориш - значи има нещо нередно! Опциите обаче са две - или блокирали спирачни апарати, или криви дискове!2. Вдигаш с крик колата, изключваш от скорост и без ръчна спирачка и завърташ гумите... Ако има място, на което винаги спират да се въртят - значи има крив диск. Ако въобще не искат да се въртят - значи са спирачните апарати ;) Simple as it sounds ;) Thanx a lot! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Има случаи когато при балансирана джанта и хубава гума се получават вибрации във волана. Това може да се дължи на криви дискове. И пак няма гаранция, че ако при спиране тресе (особено от скорости над 80 км/ч) и има вибрации във волана (по правило са леки), задължително проблемът е изкривен диск. Все пак 95% е това. Мисля че допускът е 1 десета (0,1 мм).Въртенето на джантата на ръка с повдигнато колело на крик няма да покаже много. Причината е че на мястото, където дискът дава най-голямо аксиално отклонение, той е избутал накладките и те не подпират в работната му повърхност.Крив диск се установява сравнително лесно - от скорост 120 изключете от скорост и натиснете леко (едвааам) спирачката колкото да намалите на 110. Педалът на спирачките ще каже има ли такъв проблем. При това, както каза BAlexandrov, се натоварват и с времето се разбиват иначе здрави "части" по окачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Да има късмет нещо да скръцне или тропне - веднага се прави, защото от опит знам, че това води до по-големи повреди и повече средства за отстраняването им. Хубаво е, че вероятно съм те разбрал погрешно... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2008 Мирослав е прав, но все пак има и бабешки начин за диагностициране на радиална кривина на диска. С линийка, максимално равна и не повече от 12-15 см се поставя напречно върху диска в посока от главината към периферията. Ако дискът е крив срещу светлината изпод линийката прозира, тоест вижда се като гърбица. Не знам дали ме разбираш, но това е много прост и ефективен метод. Естествено колкото по-крив е дискът, толкова по-лесно се вижда. Това става със свалена гума, разбира се, е и при свален спирачен апарат става, а при свален диск :icon_thumbup: направо няма мърдане :icon_thumbup: Симптомите на кривите дискове са много ясно изразени и са различни от криви джанти и гуми. Основната разлика при кривите гуми и джанти е, че там вибрация се усеща и при по-ниска скорост - де речем 50 км. час, докато при криви дискове по правило вибрациите са доста силни и се появяват при спиране от по-висока скорост 90-100 км.ч. ако са много криви, се усеща и двупосочно вибриране на волана, както и пулсации на педала на спирачката.... Допускът на износване на дисковете обикновено е около 2 мм., но дори да са в допуска, това не значи, че не са криви, а е по-скоро ориентир като идеш на стругар с колко да го помолиш да ги намали. Нямам сега каталожни данни, но по спомен на нисана беше 22 мм. дебелината на диска, допускът беше 20 мм, при 21,3 и крив диск просто се пуска на 20,5 и кривината се оправя. В никакъв случай не отнемайте от диска повече от допуска!!!! Не че нещо, ама може да се счупи и тогава става касапница на пътя. Има известен резерв, но за 200 лв. дискове не си рискувайте живота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Мирослав е прав, но все пак има и бабешки начин за диагностициране на радиална кривина на диска. С линийка, максимално равна и не повече от 12-15 см се поставя напречно върху диска в посока от главината към периферията. Ако дискът е крив срещу светлината изпод линийката прозира, тоест вижда се като гърбица. Не знам дали ме разбираш, но това е много прост и ефективен метод. Естествено колкото по-крив е дискът, толкова по-лесно се вижда. Това става със свалена гума, разбира се, е и при свален спирачен апарат става, а при свален диск :icon_thumbup: направо няма мърдане :icon_thumbup: Симптомите на кривите дискове са много ясно изразени и са различни от криви джанти и гуми. Основната разлика при кривите гуми и джанти е, че там вибрация се усеща и при по-ниска скорост - де речем 50 км. час, докато при криви дискове по правило вибрациите са доста силни и се появяват при спиране от по-висока скорост 90-100 км.ч. ако са много криви, се усеща и двупосочно вибриране на волана, както и пулсации на педала на спирачката.... Допускът на износване на дисковете обикновено е около 2 мм., но дори да са в допуска, това не значи, че не са криви, а е по-скоро ориентир като идеш на стругар с колко да го помолиш да ги намали. Нямам сега каталожни данни, но по спомен на нисана беше 22 мм. дебелината на диска, допускът беше 20 мм, при 21,3 и крив диск просто се пуска на 20,5 и кривината се оправя. В никакъв случай не отнемайте от диска повече от допуска!!!! Не че нещо, ама може да се счупи и тогава става касапница на пътя. Има известен резерв, но за 200 лв. дискове не си рискувайте живота.Нека аз поясня нещо............1. по описания ти метод с линийка няма как да откриеш дали диска ти е крив, защото той няма идеално гладка повръхност защото накладките са го " изяли"..........2. диска може да се изкриви и при основата, там където ляга в/у главината............3. Възможно е м/у главината и диска да има ръжда и да е "повдигнал" леко диска от едната страна...........4. Нов преден диск с диаметър 256мм и 276 мм . т.е. за Галант ЕАхА сериите ( и не само за тях ) имат дебелина 24 мм. Максимално допустимата дебелина е 22.4 мм. Това ще рече че фирмата производител гарантира че този диск няма да му се случи нищо дори и да е износен с 1.6.мм. От там нататък не дава гаранция че може да не стане нещо опасно...........по принцип виждал съм /монтирал съм по "вина" на клиента струговани дискове с дебелина 21.7мм. като предварително казвам на клиента че не поемам никаква гаранция ако се случи нещо..........За жалост съм имал вече един случай такъв ,където клиента счупи предния ляв диск , беше се счупил почти на две през средата и само на болтовете се държеше........в този случай клиента е имал късмет, защото по този начин на счупване накладката не се заклинва в диска.Ако се счупи парче от диска тогава е много опасно ,тъй като накладката заклинва в останалата част на диска и гумата блокира, в резултат на което колата се завъртя като пумпал иииии...........става много лошо с много лоши последствия..........Виждал съм и такива случаи а самия аз също съм имал такъв иницидент с моето "любимо Ренде" .Та това което искам да кажа е че дисковете се струговат и могат да се струговат, но много добре и внимателно спазвайте допуските му на износване......... Биенето на предницата при натискане на спирачката може да идва и от празбита предница, най често се получава така, когато имате разбити вътр. или външни накрайници и/или разбита рейка..........възможно е и някой шарнир да има прецакан но все пак трябва да се види от професионалист и да се установи причината........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2008 Нека аз поясня нещо............1. по описания ти метод с линийка няма как да откриеш дали диска ти е крив, защото той няма идеално гладка повръхност защото накладките са го " изяли"..........2. диска може да се изкриви и при основата, там където ляга в/у главината............3. Възможно е м/у главината и диска да има ръжда и да е "повдигнал" леко диска от едната страна...........4. Нов преден диск с диаметър 256мм и 276 мм . т.е. за Галант ЕАхА сериите ( и не само за тях ) имат дебелина 24 мм. Максимално допустимата дебелина е 22.4 мм. Това ще рече че фирмата производител гарантира че този диск няма да му се случи нищо дори и да е износен с 1.6.мм. От там нататък не дава гаранция че може да не стане нещо опасно...........по принцип виждал съм /монтирал съм по "вина" на клиента струговани дискове с дебелина 21.7мм. като предварително казвам на клиента че не поемам никаква гаранция ако се случи нещо..........За жалост съм имал вече един случай такъв ,където клиента счупи предния ляв диск , беше се счупил почти на две през средата и само на болтовете се държеше........в този случай клиента е имал късмет, защото по този начин на счупване накладката не се заклинва в диска.Ако се счупи парче от диска тогава е много опасно ,тъй като накладката заклинва в останалата част на диска и гумата блокира, в резултат на което колата се завъртя като пумпал иииии...........става много лошо с много лоши последствия..........Виждал съм и такива случаи а самия аз също съм имал такъв иницидент с моето "любимо Ренде" .Та това което искам да кажа е че дисковете се струговат и могат да се струговат, но много добре и внимателно спазвайте допуските му на износване......... Биенето на предницата при натискане на спирачката може да идва и от празбита предница, най често се получава така, когато имате разбити вътр. или външни накрайници и/или разбита рейка..........възможно е и някой шарнир да има прецакан но все пак трябва да се види от професионалист и да се установи причината........Радвам се, че корифей като Ди джея потвърждава голяма част от написаното от мен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.