Премини към съдържание

Имам си доста части,


SLX

Препоръчано мнение

:icon_clap: :icon_dance:

браво на момчето :) я сподели сега колко парички пръсна за "сладки"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, виждам че си получил армаган от САЩ.......,ама давай да видим как изглежда колата със шогуна дееее..!

 

На рождения ден не я ли видя ;) Все едно го е хапала акула ;)

 

А за частите - не виждам повдигачите... те не ти ли пристигнаха също? И между другото - за колко време ти дойде поръчката? От САЩ дотук... като дни транспорт.

 

===<Редактирано!>===

 

P.S> Излъгах :( Виждат се на последната снимка, долу вдясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На рождения ден не я ли видя ;) Все едно го е хапала акула ;)

 

А за частите - не виждам повдигачите... те не ти ли пристигнаха също? И между другото - за колко време ти дойде поръчката? От САЩ дотук... като дни транспорт.

 

===<Редактирано!>===

 

P.S> Излъгах :( Виждат се на последната снимка, долу вдясно.

Мааалко търпение, в понеделник, живот и здраве ще ви покажа новата кола. Повдигачи имам достатъчно - и за мен, и за някого другиго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко дете в сладкарница виждали ли сте? Е по тоя начин изглеждам, когато си отворя кашоните с части...

тези повдигачи за кои модел двигател са за 2.5 или2.0 ,имам предвид след 97г :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях обявата за повдигачите и колегата там пише, че стават и за двата (и за 2000, и за 2500 сс).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях обявата за повдигачите и колегата там пише, че стават и за двата (и за 2000, и за 2500 сс).

сигурно ли е това и ако е каква е цената на бройката :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представа нямам дали е сигурно. Казаха ми че един брой е 45-47 лева.

Не бих дал 1000+ лева за нещо, което е направено изключително негодно и не знаеш кога пак ще напомни за себе си. На астрата например няма и помен от тракане на повдигачи, а е на 16 години, 200 000 км. и я карам предимно в града. Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сигурно ли е това и ако е каква е цената на бройката :icon_rock:
Сигурно е, и колегата SLX има обява че продава 24 повдигача, за 550 лв. което прави по около 23 лв за бройка......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представа нямам дали е сигурно. Казаха ми че един брой е 45-47 лева.

Не бих дал 1000+ лева за нещо, което е направено изключително негодно и не знаеш кога пак ще напомни за себе си. На астрата например няма и помен от тракане на повдигачи, а е на 16 години, 200 000 км. и я карам предимно в града. Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува.

 

Колега, как можа да направиш подобно изказване. Според мен всеки един детайл в този автомобил е направен доста добре, използвайки за това много качествени материяли. Все пак това е машина и всичко може да се случи, особенно когато минат 5 години от производството. За справка ще ви кажа, че моята кола е на 10години, карам я от 2,5 години и скоро навъртя 200.000км , но няма тракане, хлопане, нито криви дискове. Единственият проблем , който съм имал с тази кола беше студената спойка на часовника. Искам да кажа, че има си различни коли, поддържани и карани по различен начин. Не си мисли, че са много галантите с тракащи повдигачи.

 

За повдигачите, мисля че цената е 550лв. за комплект, което не означава 23лв/бр , но нека SLX се включи и той да даде отговори на тези въпроси. Другия човек, който може да даде цена за 1бр хидравличен повдигач, това е Miroslav

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За повдигачите, мисля че цената е 550лв. за комплект, което не означава 23лв/бр , но нека SLX се включи и той да даде отговори на тези въпроси. Другия човек, който може да даде цена за 1бр хидравличен повдигач, това е Miroslav
Той колегата SLX вече е отговорил на въпроса......Само трябва малко да се чете.... :D ..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7412
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата SLX вече е отговорил на въпроса......Само трябва малко да се чете.... :D ..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7412

Ами пуснал съм обява за повдигачите. 24 струват 550 лв., понеже са съвместими и с двулитровия мотор, може да се направи проста калкулация колко струват 16:) На разположение съм за допълнителна информация на лични...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа и с дисковете на спирачките - ще карат до откъсване, въобще не ме интересува.

Всеки сам може да реши как да се пребие, но не и да застрашава другите с това. Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам може да реши как да се пребие, но не и да застрашава другите с това. Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай!

 

Някой има ли представа колко струват спирачни дискове за Галант '97, за предпочитане да са с улеи или дупки. Защото сега при спиране (от 160 до 100 км/ч например) има яки вибрации, и доколкото видях из форума най-вероятно причината е във спирачните дискове. При малка скорост не се усеща, но при голяма ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа колко струват спирачни дискове за Галант '97, за предпочитане да са с улеи или дупки. Защото сега при спиране (от 160 до 100 км/ч например) има яки вибрации, и доколкото видях из форума най-вероятно причината е във спирачните дискове. При малка скорост не се усеща, но при голяма ...

Най вероятно имаш криви дискове................аз имам японски ,произведени от Тойота за Галант 276 мм диаметър,т.е. от големите дискове е и струва 140 лв. на диск...............за малките, 256 мм. нямам в момента ,но след 10-на дни ще ми пристигнат.............

Освен това като се сменят дискове ,се сменят и накладките.

Причината да тресе предницата може да не е само в дисковете а в разбита предница..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Преди да се откъснат ще ти се разбие рейка, окачване... и ще се счупи точно в момент, в който искаш да спреш евентуално. Като не можеш да си поддържаш колата, не я карай!

Возил съм се в какви ли не таратайки, които клапат, люскат, трескат ... нищо здраво няма по тях и хората си ги карат. Мен обаче това хипер много ме дразни и веднага вкарвам в гаража и правя докато на мен не ми хареса. Да има късмет нещо да скръцне или тропне - веднага се прави, защото от опит знам, че това води до по-големи повреди и повече средства за отстраняването им.

Нещо повече. Имам малко за правене в кухнята, но предпочетох да отложа за да приведа колата в ред.

Дисковете не са криви, повдигачите не се чуват, дори часовникът работи :icon_dance: От коментарите във форума съдя че тези дискове не са изчислени и когато се изкривят, ще ги сваля, ще зажумя, ще ги хвърля и ще ида да си купя маркови вентилирани. С моето каране това няма да стане скоро :rolleyes: Поне се надявам. Че не съм паралия - не съм, но пък си обичам нещата и си ги пазя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакъв тест, чрез който в домашни условия, така да се каже, да се определи дали и доколко дисковете са изкривени, освен очевидния начин при вибрация на воланата по време на спиране?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакъв тест, чрез който в домашни условия, така да се каже, да се определи дали и доколко дисковете са изкривени, освен очевидния начин при вибрация на воланата по време на спиране?

 

Има, да - два варианта, като е най-добре да ги минеш и двата:

1. Пипаш джантите и гледаш колко са топли. Ако се изгориш - значи има нещо нередно! Опциите обаче са две - или блокирали спирачни апарати, или криви дискове!

2. Вдигаш с крик колата, изключваш от скорост и без ръчна спирачка и завърташ гумите... Ако има място, на което винаги спират да се въртят - значи има крив диск. Ако въобще не искат да се въртят - значи са спирачните апарати ;)

 

Simple as it sounds ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, да - два варианта, като е най-добре да ги минеш и двата:

1. Пипаш джантите и гледаш колко са топли. Ако се изгориш - значи има нещо нередно! Опциите обаче са две - или блокирали спирачни апарати, или криви дискове!

2. Вдигаш с крик колата, изключваш от скорост и без ръчна спирачка и завърташ гумите... Ако има място, на което винаги спират да се въртят - значи има крив диск. Ако въобще не искат да се въртят - значи са спирачните апарати ;)

 

Simple as it sounds ;)

 

Thanx a lot! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има случаи когато при балансирана джанта и хубава гума се получават вибрации във волана. Това може да се дължи на криви дискове. И пак няма гаранция, че ако при спиране тресе (особено от скорости над 80 км/ч) и има вибрации във волана (по правило са леки), задължително проблемът е изкривен диск. Все пак 95% е това. Мисля че допускът е 1 десета (0,1 мм).

Въртенето на джантата на ръка с повдигнато колело на крик няма да покаже много. Причината е че на мястото, където дискът дава най-голямо аксиално отклонение, той е избутал накладките и те не подпират в работната му повърхност.

Крив диск се установява сравнително лесно - от скорост 120 изключете от скорост и натиснете леко (едвааам) спирачката колкото да намалите на 110. Педалът на спирачките ще каже има ли такъв проблем.

При това, както каза BAlexandrov, се натоварват и с времето се разбиват иначе здрави "части" по окачването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да има късмет нещо да скръцне или тропне - веднага се прави, защото от опит знам, че това води до по-големи повреди и повече средства за отстраняването им.

 

Хубаво е, че вероятно съм те разбрал погрешно... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав е прав, но все пак има и бабешки начин за диагностициране на радиална кривина на диска. С линийка, максимално равна и не повече от 12-15 см се поставя напречно върху диска в посока от главината към периферията. Ако дискът е крив срещу светлината изпод линийката прозира, тоест вижда се като гърбица. Не знам дали ме разбираш, но това е много прост и ефективен метод. Естествено колкото по-крив е дискът, толкова по-лесно се вижда. Това става със свалена гума, разбира се, е и при свален спирачен апарат става, а при свален диск :icon_thumbup: направо няма мърдане :icon_thumbup: Симптомите на кривите дискове са много ясно изразени и са различни от криви джанти и гуми. Основната разлика при кривите гуми и джанти е, че там вибрация се усеща и при по-ниска скорост - де речем 50 км. час, докато при криви дискове по правило вибрациите са доста силни и се появяват при спиране от по-висока скорост 90-100 км.ч. ако са много криви, се усеща и двупосочно вибриране на волана, както и пулсации на педала на спирачката.... Допускът на износване на дисковете обикновено е около 2 мм., но дори да са в допуска, това не значи, че не са криви, а е по-скоро ориентир като идеш на стругар с колко да го помолиш да ги намали. Нямам сега каталожни данни, но по спомен на нисана беше 22 мм. дебелината на диска, допускът беше 20 мм, при 21,3 и крив диск просто се пуска на 20,5 и кривината се оправя. В никакъв случай не отнемайте от диска повече от допуска!!!! Не че нещо, ама може да се счупи и тогава става касапница на пътя. Има известен резерв, но за 200 лв. дискове не си рискувайте живота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав е прав, но все пак има и бабешки начин за диагностициране на радиална кривина на диска. С линийка, максимално равна и не повече от 12-15 см се поставя напречно върху диска в посока от главината към периферията. Ако дискът е крив срещу светлината изпод линийката прозира, тоест вижда се като гърбица. Не знам дали ме разбираш, но това е много прост и ефективен метод. Естествено колкото по-крив е дискът, толкова по-лесно се вижда. Това става със свалена гума, разбира се, е и при свален спирачен апарат става, а при свален диск :icon_thumbup: направо няма мърдане :icon_thumbup: Симптомите на кривите дискове са много ясно изразени и са различни от криви джанти и гуми. Основната разлика при кривите гуми и джанти е, че там вибрация се усеща и при по-ниска скорост - де речем 50 км. час, докато при криви дискове по правило вибрациите са доста силни и се появяват при спиране от по-висока скорост 90-100 км.ч. ако са много криви, се усеща и двупосочно вибриране на волана, както и пулсации на педала на спирачката.... Допускът на износване на дисковете обикновено е около 2 мм., но дори да са в допуска, това не значи, че не са криви, а е по-скоро ориентир като идеш на стругар с колко да го помолиш да ги намали. Нямам сега каталожни данни, но по спомен на нисана беше 22 мм. дебелината на диска, допускът беше 20 мм, при 21,3 и крив диск просто се пуска на 20,5 и кривината се оправя. В никакъв случай не отнемайте от диска повече от допуска!!!! Не че нещо, ама може да се счупи и тогава става касапница на пътя. Има известен резерв, но за 200 лв. дискове не си рискувайте живота.

Нека аз поясня нещо............

1. по описания ти метод с линийка няма как да откриеш дали диска ти е крив, защото той няма идеално гладка повръхност защото накладките са го " изяли"..........

2. диска може да се изкриви и при основата, там където ляга в/у главината............

3. Възможно е м/у главината и диска да има ръжда и да е "повдигнал" леко диска от едната страна...........

4. Нов преден диск с диаметър 256мм и 276 мм . т.е. за Галант ЕАхА сериите ( и не само за тях ) имат дебелина 24 мм. Максимално допустимата дебелина е 22.4 мм. Това ще рече че фирмата производител гарантира че този диск няма да му се случи нищо дори и да е износен с 1.6.мм. От там нататък не дава гаранция че може да не стане нещо опасно...........по принцип виждал съм /монтирал съм по "вина" на клиента струговани дискове с дебелина 21.7мм. като предварително казвам на клиента че не поемам никаква гаранция ако се случи нещо..........За жалост съм имал вече един случай такъв ,където клиента счупи предния ляв диск , беше се счупил почти на две през средата и само на болтовете се държеше........в този случай клиента е имал късмет, защото по този начин на счупване накладката не се заклинва в диска.Ако се счупи парче от диска тогава е много опасно ,тъй като накладката заклинва в останалата част на диска и гумата блокира, в резултат на което колата се завъртя като пумпал иииии...........става много лошо с много лоши последствия..........Виждал съм и такива случаи а самия аз също съм имал такъв иницидент с моето "любимо Ренде" .

Та това което искам да кажа е че дисковете се струговат и могат да се струговат, но много добре и внимателно спазвайте допуските му на износване.........

 

Биенето на предницата при натискане на спирачката може да идва и от празбита предница, най често се получава така, когато имате разбити вътр. или външни накрайници и/или разбита рейка..........възможно е и някой шарнир да има прецакан но все пак трябва да се види от професионалист и да се установи причината........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека аз поясня нещо............

1. по описания ти метод с линийка няма как да откриеш дали диска ти е крив, защото той няма идеално гладка повръхност защото накладките са го " изяли"..........

2. диска може да се изкриви и при основата, там където ляга в/у главината............

3. Възможно е м/у главината и диска да има ръжда и да е "повдигнал" леко диска от едната страна...........

4. Нов преден диск с диаметър 256мм и 276 мм . т.е. за Галант ЕАхА сериите ( и не само за тях ) имат дебелина 24 мм. Максимално допустимата дебелина е 22.4 мм. Това ще рече че фирмата производител гарантира че този диск няма да му се случи нищо дори и да е износен с 1.6.мм. От там нататък не дава гаранция че може да не стане нещо опасно...........по принцип виждал съм /монтирал съм по "вина" на клиента струговани дискове с дебелина 21.7мм. като предварително казвам на клиента че не поемам никаква гаранция ако се случи нещо..........За жалост съм имал вече един случай такъв ,където клиента счупи предния ляв диск , беше се счупил почти на две през средата и само на болтовете се държеше........в този случай клиента е имал късмет, защото по този начин на счупване накладката не се заклинва в диска.Ако се счупи парче от диска тогава е много опасно ,тъй като накладката заклинва в останалата част на диска и гумата блокира, в резултат на което колата се завъртя като пумпал иииии...........става много лошо с много лоши последствия..........Виждал съм и такива случаи а самия аз също съм имал такъв иницидент с моето "любимо Ренде" .

Та това което искам да кажа е че дисковете се струговат и могат да се струговат, но много добре и внимателно спазвайте допуските му на износване.........

 

Биенето на предницата при натискане на спирачката може да идва и от празбита предница, най често се получава така, когато имате разбити вътр. или външни накрайници и/или разбита рейка..........възможно е и някой шарнир да има прецакан но все пак трябва да се види от професионалист и да се установи причината........

Радвам се, че корифей като Ди джея потвърждава голяма част от написаното от мен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...