DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Ами не е невъзможно. Първо аз с моя колт с ускорявам 0-100 до 1 секунда по-бързо от каталожните данни само заради това че съм и сложил големи йокохами и тръгвам на 5000 оборота без да въртя много гуми (нещо което с 13-ките е немислимо). След това като се има в предвид, че аудито може да е поиздухало турбината (или две ако са не го знам мотора). И като финал шофьора ако е муден... Аз три пъти се пусках с колт 113 к.с. и въпреки, че е по-лек с 50 кг. от моя и е с 23 к.с. повече от моя и трите пъти го дърпах. На 100 метра за мене е напълно възможно лансера да отлепва, но на 400м вече няма шанс... Навремето с голфа 1.6 турбо дизел съм се пускал с бензинки и на 1-ва ми скачат, но като сложа втората минавам плавно покрай тях Което всъщност е и проблем, че повечето дизели имат много къса 1-ва и се губи време за смяна...Гледай сега, тук не става въпрос за тия неща.........на А8 този мотор му идва малко слабичък, тъй като купето му е доста тежичко, по данни на мои хора, карайки такива коли теглото им е около 2.5 тона............иначе поиздухана турбина на А8 все още не съм виждал, защото се прави от INCOTEL сплавта.........то не че ако я оставиш без масло няма да даде фира, но все пак ................ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Е 3000 турбо дизел не е малко за два тона и половина кола. Такива мотори бутат камиони :D Може би му идва тежко, докато преодолее земното притегляне (така да се кае). Като се наеме вече му идва паур-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 И да се върнем на Мицубиши Лансер все пак. В щатите 2.4л. Лансер беше обявен за най-бързата кола под 20хил. долара. Базовата 2.4-ка май е малко над 19хил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Гледай сега, тук не става въпрос за тия неща.........на А8 този мотор му идва малко слабичък, тъй като купето му е доста тежичко, по данни на мои хора, карайки такива коли теглото им е около 2.5 тона.Абе на 1800кг. 240 к.с. двитател (и то турбодизел) изобщо не му е слабичък..Обаче ако искате да си пишем още глупости в темата, дай да го сравним и с S2000 този Лансер, току виж и него го дръпнал...Нали все пак е Мицубиши... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 ... В щатите 2.4л. Лансер беше обявен за най-бързата кола под 20хил. долара. Базовата 2.4-ка май е малко над 19хил...Да, деветата най-бърза....... Цък и Цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Да, деветата най-бърза....... Цък и Цък И двете неща, които си дал като връзки са за 2007-ма година. 2.4л. е 2009-та. Ако не ме мързи някой път ще издиря тази за 2009-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 И двете неща, които си дал като връзки са за 2007-ма година. 2.4л. е 2009-та. Ако не ме мързи някой път ще издиря тази за 2009-та.Като гледам данните на 2.4 най-много да издрапа на 4-та позиция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Не знам дали съм споделял, но имам конденз левия фар, ще ми го сменят гаранционно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Не знам дали съм споделял, но имам конденз левия фар, ще ми го сменят гаранционно . Ранга да не са китайски Щот гледам тия тунинг кристални фарове и стопове дето ги слагат на всякакви коли, масово кондензират Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Нямам никаква идея човек. След като ми боядисваха предния капак и бронята се появи. Макар че те казаха, че не са пипали фара и вярно май не са. Сега да видим колко време ще го доставят . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Нямам никаква идея човек. След като ми боядисваха предния капак и бронята се появи. Макар че те казаха, че не са пипали фара и вярно май не са. Сега да видим колко време ще го доставят .Е стига бе Ранга, нямат ли в наличност фар ??????????? :icon_doh: Баси и тъпаците. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Няма. Моя е със завиващ и ксенон, може от тях да нямат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 януари 2010 Сподели Публикувано 19 януари 2010 Похвала за БС, мн. бързо си набива фара ми, утре ще го сменят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Ето малко зимни щуротии: http://www.facebook.com/profile.php?id=1805205798&ref=search&sid=1612301245.3063870264..1#/video/video.php?v=1263508840473&ref=mf http://www.facebook.com/rsimov?ref=profile#/video/video.php?v=1263524200857&ref=mf http://www.facebook.com/rsimov?ref=profile#/video/video.php?v=1263535681144&ref=mf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Някой знае ли дали предното стъкло на новия Лансер е атермично? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Много хора се оплакваха, че в купето е доста шумно. Някой споменаха, че шума идва от багажника. Ето на какво попаднах докато се ровех из нета:http://tuning-club.net/2008-mitsubishi-lancer-vibro-i-shumoizolaciya-t30.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Много хора се оплакваха, че в купето е доста шумно. Някой споменаха, че шума идва от багажника. Ето на какво попаднах докато се ровех из нета:http://tuning-club.net/2008-mitsubishi-lancer-vibro-i-shumoizolaciya-t30.html Колега, мерси, това е супер! Аз го мисля този вариант, но ще изчакам да мине гаранцията и ще видя къде и кой може да ми направи изпълнението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Като налепиш тази изолация навсякъде, няма ли да сложиш още 100 кила отгоре?Този "самозалепващ се битумен материал със фолио" едва ли е лекичък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 април 2010 Сподели Публикувано 26 април 2010 Онзи ден светна лампичката за проверка на двигателя, оставих колата днеска, ще видим какво й е. Предупреждавам всички с нов Лансър да минат реглаж на предницата, моята кола също като на Васил е пр**бала гумите и ги е износила не правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 26 април 2010 Сподели Публикувано 26 април 2010 Моя ги яде равномерно отпред и отзад... вече минах 50хил км...чудно ми е някой тук минал ли е 100хил км и сменял ли е някакви части,освен масла и филтри ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Сменял ли е някой горивен филтър(и)?В резервоара ли се намира,и евентоално цена за филтъра и труда?...........Става дума за новия лансер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Онзи ден светна лампичката за проверка на двигателя, оставих колата днеска, ще видим какво й е. Предупреждавам всички с нов Лансър да минат реглаж на предницата, моята кола също като на Васил е пр**бала гумите и ги е износила не правилно.Ранга, забравил си да пишеш, че тоя реглаж не се заплаща, па макар и да им се иска на цървулите от Б.С. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Оказа се че тази лампичка, пак била светнала заради ДиПиЕф филтъра, голям ужас с тоя филтър, този път явно ги хвана срам и не ми взеха пари за регенерирането, тампони ми сменяха задни и там не ми взеха, но за реглаж ми взеха 91лв. Не съм се разправял, защото ми се видя несериозно на третиа сезон на гумите, да се сетя че има нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Оказа се че тази лампичка, пак била светнала заради ДиПиЕф филтъра, голям ужас с тоя филтър, този път явно ги хвана срам и не ми взеха пари за регенерирането, тампони ми сменяха задни и там не ми взеха, но за реглаж ми взеха 91лв. Не съм се разправял, защото ми се видя несериозно на третиа сезон на гумите, да се сетя че има нещо.Мойте гуми са равномерно износени...Обаче за тоя DPF изрично държах колата ми да няма такъв, че само бели от тая "екология". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Да голям проблем е. Сипвам само ОМВ Премиум Дизел и пак ядове, не стига че една торба пари за гориво давам. Ужас е. Който го е измислил е за уволнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.