Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Ами не е невъзможно. Първо аз с моя колт с ускорявам 0-100 до 1 секунда по-бързо от каталожните данни само заради това че съм и сложил големи йокохами и тръгвам на 5000 оборота без да въртя много гуми (нещо което с 13-ките е немислимо). След това като се има в предвид, че аудито може да е поиздухало турбината (или две ако са не го знам мотора). И като финал шофьора ако е муден... Аз три пъти се пусках с колт 113 к.с. и въпреки, че е по-лек с 50 кг. от моя и е с 23 к.с. повече от моя и трите пъти го дърпах. На 100 метра за мене е напълно възможно лансера да отлепва, но на 400м вече няма шанс... Навремето с голфа 1.6 турбо дизел съм се пускал с бензинки и на 1-ва ми скачат, но като сложа втората минавам плавно покрай тях :) Което всъщност е и проблем, че повечето дизели имат много къса 1-ва и се губи време за смяна...

Гледай сега, тук не става въпрос за тия неща.........на А8 този мотор му идва малко слабичък, тъй като купето му е доста тежичко, по данни на мои хора, карайки такива коли теглото им е около 2.5 тона............иначе поиздухана турбина на А8 все още не съм виждал, защото се прави от INCOTEL сплавта.........то не че ако я оставиш без масло няма да даде фира, но все пак ................ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Е 3000 турбо дизел не е малко за два тона и половина кола. Такива мотори бутат камиони :D Може би му идва тежко, докато преодолее земното притегляне (така да се кае). Като се наеме вече му идва паур-а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да се върнем на Мицубиши Лансер все пак. В щатите 2.4л. Лансер беше обявен за най-бързата кола под 20хил. долара. Базовата 2.4-ка май е малко над 19хил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега, тук не става въпрос за тия неща.........на А8 този мотор му идва малко слабичък, тъй като купето му е доста тежичко, по данни на мои хора, карайки такива коли теглото им е около 2.5 тона.
Абе на 1800кг. 240 к.с. двитател (и то турбодизел) изобщо не му е слабичък..

Обаче ако искате да си пишем още глупости в темата, дай да го сравним и с S2000 този Лансер, току виж и него го дръпнал...

Нали все пак е Мицубиши... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... В щатите 2.4л. Лансер беше обявен за най-бързата кола под 20хил. долара. Базовата 2.4-ка май е малко над 19хил...

Да, деветата най-бърза....... Цък и Цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, деветата най-бърза....... Цък и Цък

 

И двете неща, които си дал като връзки са за 2007-ма година. 2.4л. е 2009-та. Ако не ме мързи някой път ще издиря тази за 2009-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двете неща, които си дал като връзки са за 2007-ма година. 2.4л. е 2009-та. Ако не ме мързи някой път ще издиря тази за 2009-та.

Като гледам данните на 2.4 най-много да издрапа на 4-та позиция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали съм споделял, но имам конденз левия фар, ще ми го сменят гаранционно :).

 

Ранга да не са китайски :) Щот гледам тия тунинг кристални фарове и стопове дето ги слагат на всякакви коли, масово кондензират :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея човек. След като ми боядисваха предния капак и бронята се появи. Макар че те казаха, че не са пипали фара и вярно май не са. Сега да видим колко време ще го доставят :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея човек. След като ми боядисваха предния капак и бронята се появи. Макар че те казаха, че не са пипали фара и вярно май не са. Сега да видим колко време ще го доставят :).

Е стига бе Ранга, нямат ли в наличност фар ??????????? :icon_doh:

Баси и тъпаците. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...
  • преди 3 седмици ...

Много хора се оплакваха, че в купето е доста шумно. Някой споменаха, че шума идва от багажника. Ето на какво попаднах докато се ровех из нета:

http://tuning-club.net/2008-mitsubishi-lancer-vibro-i-shumoizolaciya-t30.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много хора се оплакваха, че в купето е доста шумно. Някой споменаха, че шума идва от багажника. Ето на какво попаднах докато се ровех из нета:

http://tuning-club.net/2008-mitsubishi-lancer-vibro-i-shumoizolaciya-t30.html

 

Колега, мерси, това е супер! Аз го мисля този вариант, но ще изчакам да мине гаранцията и ще видя къде и кой може да ми направи изпълнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като налепиш тази изолация навсякъде, няма ли да сложиш още 100 кила отгоре?

Този "самозалепващ се битумен материал със фолио" едва ли е лекичък...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Онзи ден светна лампичката за проверка на двигателя, оставих колата днеска, ще видим какво й е. Предупреждавам всички с нов Лансър да минат реглаж на предницата, моята кола също като на Васил е пр**бала гумите и ги е износила не правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя ги яде равномерно отпред и отзад... вече минах 50хил км...чудно ми е някой тук минал ли е 100хил км и сменял ли е някакви части,освен масла и филтри ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли е някой горивен филтър(и)?В резервоара ли се намира,и евентоално цена за филтъра и труда?...........Става дума за новия лансер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден светна лампичката за проверка на двигателя, оставих колата днеска, ще видим какво й е. Предупреждавам всички с нов Лансър да минат реглаж на предницата, моята кола също като на Васил е пр**бала гумите и ги е износила не правилно.

Ранга, забравил си да пишеш, че тоя реглаж не се заплаща, па макар и да им се иска на цървулите от Б.С. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че тази лампичка, пак била светнала заради ДиПиЕф филтъра, голям ужас с тоя филтър, този път явно ги хвана срам и не ми взеха пари за регенерирането, тампони ми сменяха задни и там не ми взеха, но за реглаж ми взеха 91лв. Не съм се разправял, защото ми се видя несериозно на третиа сезон на гумите, да се сетя че има нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че тази лампичка, пак била светнала заради ДиПиЕф филтъра, голям ужас с тоя филтър, този път явно ги хвана срам и не ми взеха пари за регенерирането, тампони ми сменяха задни и там не ми взеха, но за реглаж ми взеха 91лв. Не съм се разправял, защото ми се видя несериозно на третиа сезон на гумите, да се сетя че има нещо.

Мойте гуми са равномерно износени...Обаче за тоя DPF изрично държах колата ми да няма такъв, че само бели от тая "екология".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да голям проблем е. Сипвам само ОМВ Премиум Дизел и пак ядове, не стига че една торба пари за гориво давам. Ужас е. Който го е измислил е за уволнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...