Премини към съдържание

Смяна масло Carisma


Препоръчано мнение

Колега слагай добавката в новото- сменено вече масло.Ако искаш да промиваш системата това вече е друго и има специални препарати за промиване, които се слагат преди новата смяна на масло. Иначе след смяната си слагаш присадката и държиш на ниски обороти 5-10 мин. след което си караш спокойно.Добавки/присадки за маслената система има много и мисля че има няколко теми във форома които ще ти помогнат. А за масло лично аз предпочитам Agip 10W40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ходих на 3-4 места и на едното имаха кастрол, но май беше пълна синтетика и около 25лв/литър и накрая ми писна да търся и имаше LIQUI MOLY с добавка и по ми беше по джоба. Смених и маслото на кутията, но се получи един лек шум кагато се кара на първа със всичката (съмнява ме някой лагер), иначе двигателя млъкна. Въпроса е дали си заслужава да взема 3 добавки за скоростна кутия 14 и нещо лв бройката, или да си ги пазя за лагер и безбожната цена за ремонта ? Преди като се пуснеше съединителя на свободна имаше едно леко притъпване в кутията и е ясно че ще се сменя нещо, за добавката дали ще замаже времено нещата вие кажете, защото до сега такива работи не съм ползвал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да не отварям нова тема ще пиша в тази.Преди два дни си смених маслото с ТОТАЛ 10w40 и се получи следният ефект:сутрин при студен двигател повдигачите не се чуват!Това добре,но като загрее тогава почват да се обаждат.Дори и при нормално загрял двигател си тракат.При старото масло ефекта беше обратен,а маслото беше Sintron 10w40 италиянско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сипи някаква добавка вътре, а може и да не е от маслото, а ако е налят някакъв скапан бензин почва да чука като нафтена печка, може и да е комбинация от двете и тогава резултата е доста шумен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мойте наблюдения, зимата като се запали колата включва авт. смукач и повдигачите не се чуват, после като загрее малко и изключи смукача почват да се чуват, а след като загрее добре двигателя не се чуват. Аз карам с арал 10/40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ми предстои едно извънградско пътуване и ще видя дали ще тракат при продължително каране на по високи обороти.Между другото двигателя работи по-тихо с новото масло,като изключим повдигачите.LIQUI MOLI имат специална добавка за хидравлични повдигачи!Ако някои я е ползвал може да сподели отзиви дали има някакъв ефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, аз си купих маслото от това, което е с въпросната добавка вътре. Като се запали чукат някъде около четвърт секунда, ама мойте повдигачи май са ги сменяли (има мазано с някакъв сив силикон по двигателя), така че не мога да кажа със сигурност дали дейтства, но във всички случаи трябва да има някакъв положителен ефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лики моли съм 100% сигурен, че са много добри масла. Имам един приятел, който караше Renault Clio Williams 1.8, 137 hp. на него като сложеше друго масло освен лики моли, на 2-рия ден отиваше пак да си сложи лики. Иначе сутрин тракаше здраво, ако не е с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

От септември '08г. карам с Titan 10W40 полусинтетика.През изминатите 9000-9500 км до днес ми се струва,че през студените зимни дни леко почукваха повдигачите , при каране на загрят двигател.Не ми е направило голямо впечатление да има голяма промяна,но сигурно преди да ми внесат колата от Германия е имало добавка в маслото .

Сега ми предстои да сменя маслото и прегледах темата.Ще потърся дистрибутори в София и може да опитам и с друго масло да покарам.Ако някой знае точно къде да купя от оторизирани представители подходящо масло може да пише тук .

Благодаря на всички за споделените мнения във форума . Полезни мнения .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има си масло на :mitsu-smiley: за :mitsu-smiley: .

Пиши ЛС на Миро и ще получиш изчерпателна информация.

...................

Аз лично, карам с Приста® ЛИДЕР.

..............................

Бате, искам процент... :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има си масло на :mitsu-smiley: за :mitsu-smiley: .

Пиши ЛС на Миро и ще получиш изчерпателна информация.

...................

Аз лично, карам с Приста® ЛИДЕР.

..............................

Бате, искам процент... :icon_drunk:

Ти че няма да видиш процент - това е ясно, но почерпката си я изкарал доста отдавна.

По въпроса с маслото, ако колегата не е предубеден към родното производство, ще го посъветваме и ще го изпратим в нашия сервиз в София, хем масло ще си избере, хем ще го сменим без пари.

Поздрави.

П.П.Адаш ,как ти се струва маслото, след като вече си изминал малко повече километри?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата.

Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен.

Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добавката не е графит, а молибден....От там е и специфичният цвят....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата.

Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен.

Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително!

Щом си доволен, продължавай смело и безотговорно.Само да спомена, че 15/40 не е синтетика, а най-обикновенно минерално масло и не бих го карал повече от 10000км.

Поздрави

П.П.След като никой не може да ти въздейства, за какво търсиш мнение и то адекватно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата.

Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен.

Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително!

15/40 идва много гъсто и особено на старт сутрин няма мазане по критичните точки( разбирай осн. и биелни лагери,валове и т,.н.) 10/40 си е добре .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, пробега го определя производителя на колата/двигателя с определен тип/клас масло.

С едно и също масло в два различни двигателя може да караш различен брой километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Адаш ,как ти се струва маслото, след като вече си изминал малко повече километри?

Ами Лансера, ако и да е дърт, го карам вече 5-та година с Приста. С 10/40. Автомобила е на 265 000км. Не бута масло. Сменям го веднъж годишно, обикновено април месец, като пробега е пр. 15-17 000 км.

Каризмата - беше с Елф Спорти - повдигачите дънеха на студено по една минута. С пристата която ми препоръча/виж линка по-горе/, повдигачите се умълчаха. Минах около 7-8 000 км.

Сега, като се постопли времето - се опитват да се обадят сутрин, при първо палене.

Но маслото не стои бистро, като при лансера, а е някак си потъмняло. Отдавам го на спецефичният режим на работа на ГДИ-то, нали работи с обеднена смес...

И при Каризмата също не се губи масло. Или е от маторя или от олиото - но съм доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, пробега го определя производителя на колата/двигателя с определен тип/клас масло.

С едно и също масло в два различни двигателя може да караш различен брой километри.

Така е Вальо, но ето например за моят Галант какво казват ЛикиМоли:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е Вальо, но ето например за моят Галант какво казват ЛикиМоли:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.html

За мен това не много нормално, дават при нормален режим 15000км и то само с полусинтетика и минерално а при натоварен режим не повече от 7500км(двойно по малко)

Само се замисли това е двойно по малко и то само от разлика в стила на карането.

И още нещо което ме озадачи, не се препоръчва пълна синтетика за Галант 2.5 шестак??????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте.От скоро съм собственик на Митцубиши Каризма 1.8 GDI 125 коня модел 2000 година.Интересува ме какво масло да и сложа.В момента съм в Германия и има промоция на CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40 5 литра за 20 евро.Дали е одачно да купя такова масло?Колата ми е на 143 000 километра.Моля да ме извините не сам много запознат с какво точно масло трябва да се кара :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.От скоро съм собственик на Митцубиши Каризма 1.8 GDI 125 коня модел 2000 година.Интересува ме какво масло да и сложа.В момента съм в Германия и има промоция на CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40 5 литра за 20 евро.Дали е одачно да купя такова масло?Колата ми е на 143 000 километра.Моля да ме извините не сам много запознат с какво точно масло трябва да се кара :)

Колега,след като си писал в тази тема,би трябвало да си я прегледал и да си си дал отговор на въпроса :good:

15W-40 не е маслото за теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...