bate_pleven Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 (редакция) Аз съм добронамерен Просто след всичките тези въпроси и уточнения се оказва че нямат препоръки на масло по модел автомобил и 10W-30 го пишат за дизели и селскостопански само. Затова просто и аз да попитам, ако правилно съм се изразил :icon_angel: Дайте да не намесваме който и да е било производител, горе-зададените въпроси бяха конкретни и получих конкретни отговори, за което съм благодарен на Мирослав, че ни просветли за едно единственно нещо: Няма оригинално или препоръчително масло с КОНКРЕТНА марка/производител за нашите коли. Редактирано 7 август 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Имат, ама е препоръчително да се сменя на 30 сек. или на 100 м. ... Старото поколение си казва думата :icon_smoke: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Разбрахме вече какво е маслото за Каризма, просто всички тея "въпроси" взеха да омръзват, а и както си чувствителен по темата си лесен, тъй че не се чуди :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Старото поколение си казва думата :icon_smoke:Ами старото поколение, ги е ручало тия жабета, със високо оборотна машина и Българско масло.... Понеже все питаш какво масло препоръчва Мицубиши, ето ти един "заместител" на Приста, който можеш да си сипеш спокойно в Галанта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Понеже все питаш какво масло препоръчва Мицубиши, ето ти един "заместител" на Приста, който можеш да си сипеш спокойно в Галанта... Ама не е много ясно за този двигател в предвид произхода... по-скоро това - най-популярното в родината му.http://www.pennzoil.com/images/High-Mileage-Vehicle_5W-30.png Редактирано 7 август 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Ами старото поколение, ги е ручало тия жабета, със високо оборотна машина и Българско масло.... Понеже все питаш какво масло препоръчва Мицубиши, ето ти един "заместител" на Приста, който можеш да си сипеш спокойно в Галанта... Аз съм спокоен и с сегашното масло , ти мен не ме мисли ................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Понеже все питаш какво масло препоръчва Мицубиши, ето ти един "заместител" на Приста, който можеш да си сипеш спокойно в Галанта... С риск да се разпалят страсти ще попитам, къде го препоръчват това масло бе приятелю мой? П.П. Марине, правил ли си статистика на ремонтираните двигатели(говоря за серьозни ремонти) кой с какво масло е карал, нов внос ли е автомобила или е каран в БГ, дали е обслужван редовно по предписание на производителя или е каран по "италиански" без да се отваря капака. Абе вообщо правиш ли нещо в тази насока или само ги ремонтираш и си викаш че "едно време нещата бяха много по хубави и здрави а не както сега всичко е боклук"? П.П.П.Внимавай какво ще отговориш, че в нашите сервизи това нещо го правим и резултатите са страшни. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 С риск да взема титлата "ключар" на форума, ще заключа тази тема, защото последните 10-тина мнения нямат нищо общо с масло за каризма. Ще я отключа след няколко дни като се успокоите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbikz75 Публикувано 10 юни 2015 Сподели Публикувано 10 юни 2015 Моите повдигачи се разтракват след като я запаля и поработи около 2-3 мин.Т.е запозват да се чуват след около 3 мин.а не веднага след като я запаля..След като се разтрака след още 3-4 мин.спира и започва да мърка...Понякога след като съм карал градако и мотора е горещ,спирам някъде за мяколко минути,примерно половин час..Колата е все още топла,запалвам и веднага се разтраква един от повдигачите..Това не го прави всеки път подчертавам...Интересно е че след запалването сутрин се разтраква след 2-3 мин след старта,а не веднага,и така още 2-3 мин.докато се стопло мотора.Бях със 10w40 magnatec...сега сложих 15w40 high mileage пак на Кастрол..Еми едно и също е всеки път...Сега съм замислил да сложа 10w60 mobil1....10w60 edge castrol.....10w40 motul или 20w60 motul...И аз не знам но мотора ми е V6 170 коня и си мисля за малко по гъсто масло след W....Или да сменям повдигачи от тук http://www.camskill.co.uk/m3b0s9p2474/Camskill_Products_-_Hydraulic_Tappets_-_FULL_SET_of_24_-_FTO_V6_GR_GX_Non_Mivec_2_0 или тук http://www.spring-loaded.co.uk/products.php?cat=Mitsubishi+FTO+GR%2FGX+Lash+Adjusters+%2F+Tappets Кои ли ще са по добри и аз не знам но са със дупка 3мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.