Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна масло Carisma


Препоръчано мнение

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Някъде във форума четох, че за Каризма GDI по сервизна книжка дават масло 75W40.

Как ще се произнесат капацитетите..???

Това за скоростната кутия ли го дават, бе колега...???Че то с тоя вискозитет, не може да влезе в повдигачите бе........ :lol: :lol: :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , давайте конкретно отговор по въпроса ако обичате - много се колебая кое да е маслото , така , че ще са ми от полза малко приятелски мнения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и за трите съм сигурен ,че са истински , понеже само разбирачи хора ми го казват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , давайте конкретно отговор по въпроса ако обичате - много се колебая кое да е маслото , така , че ще са ми от полза малко приятелски мнения!

Колега, до сега си бил с Хеликс - предполагам от някоя бензиностанция или от Метро, така че предполагам всяко по-марково масло от директен представител (вносител) е удачен вариант. (чисто откровено ти го казвам без да те занасям)

Ессо, Елф, Тотал....... SAE 10W-40 API SL/CF; ACEA A3/ B3/ B4 ...... и готово. Какво му се чудиш толкова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:))) Благодаря колега , и само да да отбележа ,че Shella го взимам от оторизиран магазин в Стара Загора - не е от измамните бензиностанции :)

Верно няма какво да му мисля- слагам Motul Synergie 10W40 и това е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за скоростната кутия ли го дават, бе колега...???Че то с тоя вискозитет, не може да влезе в повдигачите бе........ :lol: :lol: :lol:

Да - за скоростна кутия. Грешката е моя, че не уточних... :bang:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде във форума четох, че за Каризма GDI по сервизна книжка дават масло 75W40.

Как ще се произнесат капацитетите..???

То и за скоростите няма такова :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и за скоростите няма такова :icon_dance:
То че няма няма........Аз за това го питах за там ли го дават..........Просто градският ти искаше да каже 5W40 , ама се е объркал дъ-ге......... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:))) Благодаря колега , и само да да отбележа ,че Shella го взимам от оторизиран магазин в Стара Загора - не е от измамните бензиностанции :)

Верно няма какво да му мисля- слагам Motul Synergie 10W40 и това е :)

 

И аз мисля сега Мотул да сложа 8100 X-cess пък ще видим...

 

Тези са официалните дистрибутори, но аз го взех от Проспийд, че ми бяха по-наблизо...

Тиримпорт ООД

София - тел/факс - (02) 9576043

Пловдив - тел/факс - (032) 823055

Русе - тел/факс - (082) 822547

Бургас - тел/факс - (056) 844061

Варна - тел/факс - (052) 501633

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То че няма няма........Аз за това го питах за там ли го дават..........Просто градският ти искаше да каже 5W40 , ама се е объркал дъ-ге......... :icon_thumbup:

Вярно дъ-ге, тотално съм се объркал, сигурно съм заврял от жегата... :icon_doctor:

Става въпрос за 75W90...

Ето темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...97&hl=75W90

още http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...;hl=масло+75W90

и още http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...59&hl=75W90

и.. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...04&hl=75W90

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...37&hl=75W90

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...13&hl=75W90

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...59&hl=75W90

:icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко цени на масла :D

 

ТОТАЛ Quartz 7000 10W40 5лт.-60,90лв

ТОТАЛ Quartz 7000 Diesel 10W40 5-61,50

ТОТАЛ Транс SynFe 75W90-1лт.-37,48

 

 

 

ТЕКСАКО HAVOLINE EXTRA 10W-40 4 L 13,80 за лт.

ТЕКСАКО HAVOLINE EXTRA 10W-40 5 L 13,60 за лт.

ТЕКСАКО MULTIGEAR S 75W-90 -1лт. 26.40 за лт.

 

 

За членове има отстъпки след лично съобщение.

Севизи в София и Плевен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

малко глупав въпрос .

имам каризма 1,8 GDI , 98 г. на 116 000 км , реално /взех от семейни приятели от Германия/

стария собственик ми каза , да слагам само ПЪЛНА синтетика.

Аз обаче съм чувал , че за двигатели над 100 000 км трябва да е полу синтетика.

Моля за мнение. :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

малко глупав въпрос .

имам каризма 1,8 GDI , 98 г. на 116 000 км , реално /взех от семейни приятели от Германия/

стария собственик ми каза , да слагам само ПЪЛНА синтетика.

Аз обаче съм чувал , че за двигатели над 100 000 км трябва да е полу синтетика.

Моля за мнение. :icon_rock: :icon_rock:

Малко е странно това ,но е възможно ако са в по студен климатичен пояс каквато е Германия, за Бг си требе 10W40 отговарящи на спецификациите SG/A2-96

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Да изровя старата тема за маслата:

Днес смених на Каризмата маслото. Сложих PRISTA 10W40 API SL SEMI-SYNTETIC.

В България сме, и трябва да поощряваме българското, нали?

И за да си гарантирам по-добра и безпроблемна работа на двигателя - поставих и добавка FN 125 fenom metal conditioner.

След няколко дена ще добавя впечатления... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това е нещото което няма да направя никога........На ГДИ да сложа българско масло. :icon_blush:

:icon_n_dunno:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и аз смених маслото, сложих ARAL 10w40, дали е синтетика не разбрах или полу, повдигачите няма да спрат да тракат това си е. И златно масло да е все тая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този двигател няма само повдигачи. Натоварването в ГДИ-то е доста по-високо от на всеки друг бензинов двигател, при тази компресия от 17атм на лагерите и буталните болтове им се завива свят. Освен това на празен ход на 600об/мин налягането на маслото е ниско. Абе трябва си перфектно масло. Отделен е въпроса какво в България е качествено, но това е друга тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този двигател няма само повдигачи. Натоварването в ГДИ-то е доста по-високо от на всеки друг бензинов двигател, при тази компресия от 17атм на лагерите и буталните болтове им се завива свят. Освен това на празен ход на 600об/мин налягането на маслото е ниско. Абе трябва си перфектно масло. Отделен е въпроса какво в България е качествено, но това е друга тема.

Милене, не ме ругай :)

Гледах спесификацията на маслото - параметрите са добри.

Струва и 50 лв - тоест не е просто масло.

Градски, можеш ли да постнеш характеристиката на горното масло?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал правилно, никой не ругая. Само казах че аз подобно масло няма да си сложа. Естественно с тази си приказка не искам да налагам мнение на никой, всеки сам си решава. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин, на студено, повдигачите чукаха по 1-2 мин.

Сега запалих колата - пълно мълчание.

Но обещавам, ако установя някакъв проблем - ще пиша веднага във форума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПРИСТА® СУПЕР БЕНЗИН

Описание:

Моторните всесезонни масла Приста® Супер Бензин са специално разработени за да покрият

изискванията на най-новите модели бензинови двигатели .

Предлагат се в следните вискозитетни класове съгласно SAE J 300:10W- 40, 15W-40; 20W-40 и

20W-50.

За производството на тези масла се използват специално подбрани, висококачествени, се-

лективно и хидрорафинирани базови фракции и пакет присадки, произвеждани от водещи

световно известни фирми.

Предимства:

отлични детергентно–диспергиращи свойства, не позволяващи натрупване на черни

утайки в картера на двигателя

- висока стабилност на окисление, което води до намаление на разхода на масло,

респективно - гарантиран срок за смяна

- сигурна защита срещу корозия

- стабилен маслен филм в широк температурен интервал и високи натоварвания

Приста® Супер Бензин 10W-40 е полусинтетично масло, което намалява разхода на гориво

и съдържанието на вредни компоненти в отработените газове.

Приложение

Моторните всесезонни масла Приста® Супер Бензин са предназначени за най-съвременни

бензинови двигатели

Успешно могат да се използват в двигатели снабдени с газови уредби.

Маслата Приста® Супер Бензин се използват и в дизелови двигатели, където се изисква експлоатационно ниво CF по API .

Спецификации:

API SL/CF

ACEA A3-02, B3-98 Издание 2

MB 229.1

VW 500.00, 501.01, 505.00

 

http://www.prista-oil.com/technical/pdf/bg/10W-40-BENZIN.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...