DowCorn Публикувано 22 ноември 2008 Сподели Публикувано 22 ноември 2008 Колега слагай добавката в новото- сменено вече масло.Ако искаш да промиваш системата това вече е друго и има специални препарати за промиване, които се слагат преди новата смяна на масло. Иначе след смяната си слагаш присадката и държиш на ниски обороти 5-10 мин. след което си караш спокойно.Добавки/присадки за маслената система има много и мисля че има няколко теми във форома които ще ти помогнат. А за масло лично аз предпочитам Agip 10W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Ходих на 3-4 места и на едното имаха кастрол, но май беше пълна синтетика и около 25лв/литър и накрая ми писна да търся и имаше LIQUI MOLY с добавка и по ми беше по джоба. Смених и маслото на кутията, но се получи един лек шум кагато се кара на първа със всичката (съмнява ме някой лагер), иначе двигателя млъкна. Въпроса е дали си заслужава да взема 3 добавки за скоростна кутия 14 и нещо лв бройката, или да си ги пазя за лагер и безбожната цена за ремонта ? Преди като се пуснеше съединителя на свободна имаше едно леко притъпване в кутията и е ясно че ще се сменя нещо, за добавката дали ще замаже времено нещата вие кажете, защото до сега такива работи не съм ползвал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Да не отварям нова тема ще пиша в тази.Преди два дни си смених маслото с ТОТАЛ 10w40 и се получи следният ефект:сутрин при студен двигател повдигачите не се чуват!Това добре,но като загрее тогава почват да се обаждат.Дори и при нормално загрял двигател си тракат.При старото масло ефекта беше обратен,а маслото беше Sintron 10w40 италиянско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Сипи някаква добавка вътре, а може и да не е от маслото, а ако е налят някакъв скапан бензин почва да чука като нафтена печка, може и да е комбинация от двете и тогава резултата е доста шумен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Според мойте наблюдения, зимата като се запали колата включва авт. смукач и повдигачите не се чуват, после като загрее малко и изключи смукача почват да се чуват, а след като загрее добре двигателя не се чуват. Аз карам с арал 10/40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Утре ми предстои едно извънградско пътуване и ще видя дали ще тракат при продължително каране на по високи обороти.Между другото двигателя работи по-тихо с новото масло,като изключим повдигачите.LIQUI MOLI имат специална добавка за хидравлични повдигачи!Ако някои я е ползвал може да сподели отзиви дали има някакъв ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Както казах, аз си купих маслото от това, което е с въпросната добавка вътре. Като се запали чукат някъде около четвърт секунда, ама мойте повдигачи май са ги сменяли (има мазано с някакъв сив силикон по двигателя), така че не мога да кажа със сигурност дали дейтства, но във всички случаи трябва да има някакъв положителен ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Ще я тествам утре и тогава ще мисля за някаква добавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 За лики моли съм 100% сигурен, че са много добри масла. Имам един приятел, който караше Renault Clio Williams 1.8, 137 hp. на него като сложеше друго масло освен лики моли, на 2-рия ден отиваше пак да си сложи лики. Иначе сутрин тракаше здраво, ако не е с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharky Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 От септември '08г. карам с Titan 10W40 полусинтетика.През изминатите 9000-9500 км до днес ми се струва,че през студените зимни дни леко почукваха повдигачите , при каране на загрят двигател.Не ми е направило голямо впечатление да има голяма промяна,но сигурно преди да ми внесат колата от Германия е имало добавка в маслото . Сега ми предстои да сменя маслото и прегледах темата.Ще потърся дистрибутори в София и може да опитам и с друго масло да покарам.Ако някой знае точно къде да купя от оторизирани представители подходящо масло може да пише тук .Благодаря на всички за споделените мнения във форума . Полезни мнения . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Има си масло на :mitsu-smiley: за :mitsu-smiley: .Пиши ЛС на Миро и ще получиш изчерпателна информация....................Аз лично, карам с Приста® ЛИДЕР...............................Бате, искам процент... :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Има си масло на :mitsu-smiley: за :mitsu-smiley: .Пиши ЛС на Миро и ще получиш изчерпателна информация....................Аз лично, карам с Приста® ЛИДЕР...............................Бате, искам процент... :icon_drunk:Ти че няма да видиш процент - това е ясно, но почерпката си я изкарал доста отдавна.По въпроса с маслото, ако колегата не е предубеден към родното производство, ще го посъветваме и ще го изпратим в нашия сервиз в София, хем масло ще си избере, хем ще го сменим без пари.Поздрави.П.П.Адаш ,как ти се струва маслото, след като вече си изминал малко повече километри? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата. Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен. Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Добавката не е графит, а молибден....От там е и специфичният цвят.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата. Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен. Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително!Щом си доволен, продължавай смело и безотговорно.Само да спомена, че 15/40 не е синтетика, а най-обикновенно минерално масло и не бих го карал повече от 10000км.ПоздравиП.П.След като никой не може да ти въздейства, за какво търсиш мнение и то адекватно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Минералното масло не се ли кара до 5 000км? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Колеги признавам си нямам нерви да проследя цялата тема относно маслата. Ще кажа само, че карам моята Carisma с масло Liqui Molly 15/40 синтетика и смятам избора си за правилен, защото съм доволен от маслото. Двигатилят ми уж е на 180 000 км. вече и правя трета смяна откакто имам колата от август 2008год. Наблюдението ми е, че при налято масло 3.200л. След 12 000км ми е изгоряло точно 300гр. Което смятам за съвсем нормално. Освен това не знам дали си внушавам, но с това масло двигателят ми мърка, често приятели дори не ми вярват като минат до колата и тя е запалена, често се налага да подавам газ за да им докажа, че колата си работи :icon_thumbup: Маслото е с някаква графитена добавка и най- странното е, че цвета му е като сребърен. Не, че някой би ми въздействал относно друго масло, аз все пък бих се радвал на някакво адекватно мнение. Благодаря предварително!15/40 идва много гъсто и особено на старт сутрин няма мазане по критичните точки( разбирай осн. и биелни лагери,валове и т,.н.) 10/40 си е добре ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Не, пробега го определя производителя на колата/двигателя с определен тип/клас масло.С едно и също масло в два различни двигателя може да караш различен брой километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Адаш ,как ти се струва маслото, след като вече си изминал малко повече километри?Ами Лансера, ако и да е дърт, го карам вече 5-та година с Приста. С 10/40. Автомобила е на 265 000км. Не бута масло. Сменям го веднъж годишно, обикновено април месец, като пробега е пр. 15-17 000 км.Каризмата - беше с Елф Спорти - повдигачите дънеха на студено по една минута. С пристата която ми препоръча/виж линка по-горе/, повдигачите се умълчаха. Минах около 7-8 000 км. Сега, като се постопли времето - се опитват да се обадят сутрин, при първо палене.Но маслото не стои бистро, като при лансера, а е някак си потъмняло. Отдавам го на спецефичният режим на работа на ГДИ-то, нали работи с обеднена смес...И при Каризмата също не се губи масло. Или е от маторя или от олиото - но съм доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Не, пробега го определя производителя на колата/двигателя с определен тип/клас масло.С едно и също масло в два различни двигателя може да караш различен брой километри.Така е Вальо, но ето например за моят Галант какво казват ЛикиМоли:http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Така е Вальо, но ето например за моят Галант какво казват ЛикиМоли:http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.htmlЗа мен това не много нормално, дават при нормален режим 15000км и то само с полусинтетика и минерално а при натоварен режим не повече от 7500км(двойно по малко)Само се замисли това е двойно по малко и то само от разлика в стила на карането.И още нещо което ме озадачи, не се препоръчва пълна синтетика за Галант 2.5 шестак?????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blistera Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 http://rapidshare.com/files/216042040/12.pdf.html Колега, линка нещо не ми го отваря дава ми грешка :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 Тук има една обобщена табличка http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=54709 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Здравко Георгиев Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Здравейте.От скоро съм собственик на Митцубиши Каризма 1.8 GDI 125 коня модел 2000 година.Интересува ме какво масло да и сложа.В момента съм в Германия и има промоция на CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40 5 литра за 20 евро.Дали е одачно да купя такова масло?Колата ми е на 143 000 километра.Моля да ме извините не сам много запознат с какво точно масло трябва да се кара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Здравейте.От скоро съм собственик на Митцубиши Каризма 1.8 GDI 125 коня модел 2000 година.Интересува ме какво масло да и сложа.В момента съм в Германия и има промоция на CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40 5 литра за 20 евро.Дали е одачно да купя такова масло?Колата ми е на 143 000 километра.Моля да ме извините не сам много запознат с какво точно масло трябва да се кара Колега,след като си писал в тази тема,би трябвало да си я прегледал и да си си дал отговор на въпроса :good: 15W-40 не е маслото за теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.