Премини към съдържание

Климатроник


sven

Препоръчано мнение

Те да го съдят, ама климатика може ли да бачка с такъв?

Някои японски бегачки са с такъв фреон.Там,където го правиха моя климатик,дойде една 626 97г. или нещо такова,нейния климатик беше с R-12 и питаха дали зареждат с такъв.Отговора беше да намерят друга система,която да работи с 134а(т.е. да подменят цялата климатична система)....Но стига толкова със спама :icon_n_king:

Редактирано от nookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Сега гледам че R-12 се изпарявал на около -30, R134a на -15 градуса.

Намерих и обява, на човек от Пловдив който ги пълни и двата вида:

http://www.bezplatno.net/listing-253937-Za..._R134_R12_.html

 

Иначе по въпроса с фреоните:

Аз на компресори за R 134a винаги зареждам с R 12,като скъсявам и капилярката с 20см.Работи по-добре отколкото е работил като нов.

Разбира се филтъра трябва да бъде за сътветния фреон

______________________________________________________________________

За преминаване към R134 веднъж сменям маслото на новия компресор.

Трябва 2 пъти,но и така ремонта излиза златен,камо ли 2 пъти да го сменям и зареждам.Компресор за R12 не може да работи с R134.Пробвах един.

На третия месец си замина и то през зимата.

Капилярката се удължава с 15% от дължината и.

 

http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?%5d

 

 

Още за фреоните:

 

http://forum.setcom.bg/index.php?topic=34466.0

 

http://www.tehcomservis.com/info/ref/R12_na_R134.html

 

http://www.tehcomservis.com/info/ref/R22_na_R407C.html

 

 

 

 

Четох и че в Италия тзеи с R12 им махали изцяло фреона.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фреон R-12 от доста време е тотално забранен.Но все пак се намираме в BG и явно за нас правилата не важът :gun2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фреон R-12 от доста време е тотално забранен.Но все пак се намираме в BG и явно за нас правилата не важът :gun2:

И ти си прав.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналото лято си заредих системата и събра 650гр. Закачиха една машина и тя всичко сама си прави; първо източва всичко, после си слага там масло и оцветител и пълни системата пак. Задават се данните на колата и машината си прави всичко сама. След това мерихме и на празен ход, на средата вентилатора си духаше 8 градуса точно. Сега имам датчик и следя температурата на въздуха която излиза от духалките, и гледам че варира от 7.4 до 9 градуса на празен ход, но не повече от 9.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да използвам и аз темата..

Понеже фреона ми е за смяна, въпроса ми е въможно ли е смяната на фреона да стане извън специализиран сервиз, понеже един приятел продава фреон и ми го дава направо за без пари.

Или пък може ли да отида там и аз да им го дам...

Незнам как стоят нещата та затова питам. :mitsu-smiley:

Редактирано от Stig
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то и аз да се изкажа в темата :( дайте някаква линк-а на сервизче на климатици (ако имате познати или там сте ходили и искате да им направите реклама - супер ;) ), иска ми се да проверя моя дали всичко му е ок :( имам усещане, че бавно охлажда :( което ми мирише на диагностика и допълване на климатика :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

понеже един приятел продава фреон и ми го дава направо за без пари.

 

Ако има с какво да го напълни, защо трябва да ходиш на сервиз, иначе не вярвам да вземат да пълнят от чужда бутилка.

 

иска ми се да проверя моя дали всичко му е ок

Държиш го на 1500 оборота докато охлади хубаво, после трябва да духа 8-12 градуса. Чистиш стъкълцето на резервоарчето и ако не прави мехурчета вътре си е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам и аз темата..

Понеже фреона ми е за смяна, въпроса ми е въможно ли е смяната на фреона да стане извън специализиран сервиз, понеже един приятел продава фреон и ми го дава направо за без пари.

Или пък може ли да отида там и аз да им го дам...

Незнам как стоят нещата та затова питам. :mitsu-smiley:

 

Карам Вагонче 2000 к. Миналата седмица ходих да ми допълват климатика. За съжаление не взех нито телефон, нито адрес. Сервиза се намира по диагонал срещу пазара на Хладилника. Ако идваш от към Южен парк, веднага след бившата бензиностанция на Тексако, в началото на локалното за десен завой към Дървеница е входа. Има една не съвсем угледна табела за Климатици. Почти се бях отказал защото изглежда доста мизерно. Човека е сложил две машини на Бош. Закача маркучите и машината изпомпва всичкия фреон и масло. После прави промивка на системата със специална течност. Следва процедура по проверка на херметичността. Ако всичко е ОК, по каталог първо пълни необходимото количество масло и после фреона. Машината отчита колко фреон е източила и колко е доляла. Плаща се по 10 лв. на веки 100 мл. донапълнен фреон. На мене за 360 мл. ми всеха 40 лв. Процедурата трае около 30 минути. Общо събра 20 мл. масло и 700 мл. фреон. За първи път нося колата на дозареждане. Оборудването ми се стори добро. Доволен съм. Сега духа по-студено, по-бързо охлажда купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам Вагонче 2000 к. Миналата седмица ходих да ми допълват климатика. За съжаление не взех нито телефон, нито адрес. Сервиза се намира по диагонал срещу пазара на Хладилника. Ако идваш от към Южен парк, веднага след бившата бензиностанция на Тексако, в началото на локалното за десен завой към Дървеница е входа. Има една не съвсем угледна табела за Климатици. Почти се бях отказал защото изглежда доста мизерно. Човека е сложил две машини на Бош. Закача маркучите и машината изпомпва всичкия фреон и масло. После прави промивка на системата със специална течност. Следва процедура по проверка на херметичността. Ако всичко е ОК, по каталог първо пълни необходимото количество масло и после фреона. Машината отчита колко фреон е източила и колко е доляла. Плаща се по 10 лв. на веки 100 мл. донапълнен фреон. На мене за 360 мл. ми всеха 40 лв. Процедурата трае около 30 минути. Общо събра 20 мл. масло и 700 мл. фреон. За първи път нося колата на дозареждане. Оборудването ми се стори добро. Доволен съм. Сега духа по-студено, по-бързо охлажда купето.

 

благодаря много :) тия дни ще се пробвам да го посетя :), но първо ще тествам vladimirov каквото каза ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Живеем в голяма кочина. Снощи реших да си сменя филтъра на климатика в купето. Ето как изглеждаше. Сложен е точно преди една година, колата е изминала около 14 000 км.

post-1199-1245826932_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата искаше да ти каже да изключиш климатроника, а да пуснеш само вентилатора! Иначе със "звездичка" на дисплея и на 32 /което е максимума/ да го сложиш пак ще ти тракат зъбите! :) :mitsu-smiley:

 

брадчет :)

 

тествах тая ситуация, защото ми се струваше че не си прав... и то верно - на AUTO ECO * на 29 градуса и щяха да ми изгорат краката... значи излиза че мойто клима-анлаге работи и на топло и на студено :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Живеем в голяма кочина. Снощи реших да си сменя филтъра на климатика в купето. Ето как изглеждаше.

 

Ето я мойта кочинка. И листенца имаше вътре:

 

http://195.149.248.189:8080/2009-02-13/eb105883bf73956b0ee7033f28f0bee2_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2009-02-13/e857c3bdf3b0c2b1f404da744cb94157_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2009-02-13/ed761b81da95dc048c7b029450d2a027_120x90.jpg

 

тествах тая ситуация, защото ми се струваше че не си прав... и то верно - на AUTO ECO * на 29 градуса и щяха да ми изгорат краката...

 

Когато е на ECO и външната температура е по-ниска от зададената не включва компресора.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, хайде...

Тоя смотан филтър го замих на автомивката и стана като нов... :)

Все пак е пластмаса и в таз "криза" кой ти дава пари за филтри. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане:

възможно ли е да се замени обикновен климатик на Галант 97-03г. с климатроник, като се смени централната конзола, заедно със съответните датчици ?

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане:

възможно ли е да се замени обикновен климатик на Галант 97-03г. с климатроник, като се смени централната конзола, заедно със съответните датчици ?

По принцип е възможно но ряаботата е огромна,защото всичко е различно ............т.е. сменяш всичко под таблото........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...