Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer X


Препоръчано мнение

Vasil Sivkov, в ляво на таблото има бутон "INFO" , с натискането му на дисплея се показват различни показатели, като километражи, разход на гориво, колко километра можеш да изминеш с наличното гориво, температура на двигателя и др. При мен оборудването е INVITE, но предполагам, че при INTENSE няма да е по-различно.

И стигаш до една нарисувана бензиноколонка със стрелка под нея и пише колко км ти остават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги да ви питам при new Lancer 1,5 109 коня когато ускорява се получава един не много приятен шум казват ,че е от ускорението , някои който притежава такав моля да сподели дали наистина е така :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам при new Lancer 1,5 109 коня когато ускорява се получава един не много приятен шум казват ,че е от ускорението , някои който притежава такав моля да сподели дали наистина е така :huh:

 

 

Шум къде и от какво?

 

Питам, щото при мен са два шума, които много съм се вслушвал да ги определя, но не съм разбирач и не мога да кажа от какво са. Единият съм убеден, че е скоростна кутия.

 

А и не знам дали ще ти се стори шумно спрямо стара кола :icon_blush: На мен в началото ми звучеше много тихо. Може би сега съм свикнал и повече ми прави впечатление, но от стария колт като се качих, беше :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и при мен има много шум - особено като пусна яко музиката! :hysterical:

или като натисна яко педала и отида на ръчно управление :rijden: - тогава особено отчетливо се чува едно бууууууууууууув!!!

 

между другото - за горенето някой се оплакваше, че не отговаряло на истината.

сега ми гори 8 извън града и 11-12 градско, като се има предвид, че често си карам състезателно. мисля, че в брошурите си беше дадено с около литър по-малко и в двата варианта. но си е нормално да дадат малко по-малко като реклама, още повече, че колата е на 2000км. - нали разправят, че на 10-15 хиляди спадал разхода.

иначе, чувам, че при БМВ например разходът, който се получава реално е с около 30 процента отгоре от обещаното!?

 

поздрави на всички фенове! :aero:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам при new Lancer 1,5 109 коня когато ускорява се получава един не много приятен шум казват ,че е от ускорението , някои който притежава такав моля да сподели дали наистина е така :huh:

 

joreto, моят Лансър е такъв, има го и същия шум за който споменаваш. Аз също не разбирам от автомобили и немога да определя от какво се получава , но на мен определено ми харесва да го чувам. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

m9ck , прав си не казвам , че е лош просто се чудех какво е но явно при всички е така B)

е ще видим като и аз взема моя звяр скоро как ще да е , надявам се да е всичко наред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по статиите четох, че изпускателната система (гърнетата или заглушителити) е специално разработена да издава по-спортен звук.

Че то иначе защо ще се казва "модел - MITSUBISHI LANCER SPORT SEDAN"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да така е , не че нещо ама ние с 1,5 сме с по слаби мотори така че някак си малко неестествен е звука ( това си е лично мое мнение)

ве1е 1, 8 мотора си е съвсем друго но това е вече друга тема :o

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам при new Lancer 1,5 109 коня когато ускорява се получава един не много приятен шум казват ,че е от ускорението , някои който притежава такав моля да сподели дали наистина е така :huh:

 

Аве за какъв шум говорите,шумове много,опишете го?

 

Аз имам такъв Лансер и не ми е правил неприятно впечатление, даже звука много ми харесва! Звукът е много хубав приятен и подобващ за 1.5 двигател!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кой да го запише този шум пък да го чуем всички ;)

ами не става със запис защото се улавят много странични. ако се видим на националния събор ми мапомни да те кача и да чуеш за какво става въпрос. СМ 0007 АМ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами не става със запис защото се улавят много странични. ако се видим на националния събор ми мапомни да те кача и да чуеш за какво става въпрос. СМ 0007 АМ

Василе ,

 

и ти ли го имаш този проблематичен звук за който повдигнах на въпрос :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе ,

 

и ти ли го имаш този проблематичен звук за който повдигнах на въпрос :rolleyes:

 

Аз също имам такъв Лансър 1.5 и звукът от изпускателната система много ама много ми харесва

та то това го прави спорт седан

Според мене е много приятен и плътен имаш чувството че си в самолет който излита

много добре са се справили

Е колкото до шумът от въздушната струя при висока скорост това наистина малко му куца но както казахте и по горе това не е висок клас автомобил и сравнително евтин на фона на останалите така че не трябва да се сърдим че има дребни забележки Поздрави :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам такъв Лансър 1.5 и звукът от изпускателната система много ама много ми харесва

та то това го прави спорт седан

Според мене е много приятен и плътен имаш чувството че си в самолет който излита

много добре са се справили

Е колкото до шумът от въздушната струя при висока скорост това наистина малко му куца но както казахте и по горе това не е висок клас автомобил и сравнително евтин на фона на останалите така че не трябва да се сърдим че има дребни забележки Поздрави :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Не бе, не от въздушната струя при висока скорост е шума. Той и при 20км се чува. За другите работи си прав и не ме притесняват, но този шум яко ми пили нервите. Направо ме побърква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, нали се ходи на преглед след 1000 км? Какво казват специалистите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

вземете го запишете този звук, че е доста интересно да се чуе и като гледам при колко човека го има явно няма място за притеснение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

вземете го запишете този звук, че е доста интересно да се чуе и като гледам при колко човека го има явно няма място за притеснение.

 

:icon_thumbup:

 

Абсолютно споделям мнението! Звука си е перфектен и явно е търсен ефект за по-спортно звучене на автомобила, на визия за всички е ясно че е 10/10 :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още 10 дни има до сращата в Старозагорските минерални бани. Като се съберете ще стане ясно какъв е тоя звук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още 10 дни има до сращата в Старозагорските минерални бани. Като се съберете ще стане ясно какъв е тоя звук.

 

За всички които коментираха темата за CVT и дали се реализират наистина безброй предавателни числа - отговорът е, че позиционирането на

механични елементи като тези конуси става с контролер, който е цифров, и като такъв, реализира много на брой малки стъпки на позициониране, т.е. това е дискретна електронно-механична система. Стъпките са толкова много, че механичните толеранси са в рамките на една стъпка, а инертността на механиката играе ролята на интерполатор, т.е. движението на конусите на практика е квази-непрекъснато, т.е. има наистина безброй динамични преадвателни числа в процеса на позициониране, но има фиксиран голям брой дискретни стъпки в установено състояние. Т.е. хем са безброй, хем не. За инженера те са Х на брой, за шофьора са безкрайност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това добре, за яснота да речем че са 500 примерно, но това си при сменяне от едно на друго положение, а защо основните положенията са 6 и се водят 6 степенни - защо са фиксирани изобщо някакви степени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това добре, за яснота да речем че са 500 примерно, но това си при сменяне от едно на друго положение, а защо основните положенията са 6 и се водят 6 степенни - защо са фиксирани изобщо някакви степени?

 

Степените са фиксирани за да има смисъл ръчния режим според мен, когато водача решава сам да контролира оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ефекта е просто психологически, защото хората си мислят че щом ръчкат лоста значи карат спортно. Мисля, че конкретно при този тип скоростна кутия няма абсолютно никакъв смисъл от ръчен режим, подозирам че при автоматичен даже ще е по-инкономична.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новият Jaguar XF въобще няма скоростен лост. Май бъдещето е в тази посока.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, нали се ходи на преглед след 1000 км? Какво казват специалистите?

Казаха, че нищо не шуми. Неможели да чуят нетипичен шум. Вичко било наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте, съфорумци.

Харесал съм си една кола, но малко ме е страх да я взема. Вижте за какво става въпрос: http://www.mobilen.bg/11252833165488999

Не знам защо, но тази 6 степенна кутия както и вноса от Америка малко ме притесняват. Трябва ли?

С две думи - нищо не разбирам от мицубиши, въпреки че имам колт. Помагайте, моля. Познат ми каза, че може да ми вкара от Германия хечбек за 28000лв с валидна гаранция тук. Какво мислите за колицата??

:mitsu-smiley: :icon_dance:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...