Премини към съдържание

Ръжда по любимата кола


silveria

Препоръчано мнение

И Halfords ли нямате?

Turtlewax

Ееееееее ми аз него го бях забравил, а вчера ходих до там за шампоан за колата, значи да взимам тази паста и да действам по упътването :icon_clap:

Дано изчезне матовото по боята с тази паста :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ееееееее ми аз него го бях забравил, а вчера ходих до там за шампоан за колата, значи да взимам тази паста и да действам по упътването :icon_clap:

Дано изчезне матовото по боята с тази паста :icon_blush:

Ще изчезне, няма да се пУашиш......Пастирай само с памучно парцалче...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше! За да избегнеш всичките тези процедури дето ти предписа Ага, купи си от същият магазин само едно шишенце акрилен разредител и някаква крайна паста(без абразив).......Забърши с едно парцалче напоено с разредитела, и боята от косачката ще изчезне.......После пастирай с пастата и си готов.....

 

Разбира се че полепнала чужда боя се маха първо с разредител :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги! Последните няколко дена си търсих майстори. за да оправят веждите на галантчето! Ама май хич не им се занимава. Било пипкаво, много време отнемало - ей такива ми ги говорят пък и гаранция не ми дават за после! Та ми изникна една идея. Не може ли веждите като детайл да се изрежат лазерно?

Но изникват няколко въпроса ,за които моля за помощ:

1. От какъв материал трябва да се изрежат - неръждаема стоманена ламарина ли и с каква дебелина?

2. Къде да стане това нещо и има ли някакви особености в детайла на веждите?

3. После къде могат да ми направят спойката към калника, да ги шлайфат и полират, каква трябва да е тази спойка?

Ще съм благодарен за всякакви съвети!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Вчера тъкмо си го взех от майстора след 10 дена престой в бокс-а. Ако успея да дойда днес на срещата ще хвърлите едно око.

Ония ден си взех колата от същия майстор, направена е много добре, цената също е от най-добрите в София. Изобщо съм доволен много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
Ония ден си взех колата от същия майстор, направена е много добре, цената също е от най-добрите в София. Изобщо съм доволен много.

Да повдигна малко темата с ръждата по веждите на любимите ни Галанти :mitsu-smiley: :icon_blush:

Колеги, може ли споделите кой е този майстор, при който ходите? При мен положението с ръждата по веждите вече е много сериозно и мисля до 1-2 седмици, ако намеря свестен майстор, да ги оправям. Имам купени нови вежди от 4 месеца и все чакам да се стопли, и май вече им дойде момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата с ръждата по веждите по любимите ни Галанти :mitsu-smiley: :icon_blush:
Аааа.... Борянке, недей така, ще вземе и моят да ръждяса с това повдигане на темата..... :lol: :lol: :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ония ден си взех колата от същия майстор, направена е много добре, цената също е от най добрите в София. Изобщо съм доволен много.

Къде се продават задни вежди и добре ли е да се сменят или просто да се изкърпят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде се продават задни вежди и добре ли е да се сменят или просто да се изкърпят?

Моите са поръчани и купени от Бодикар от мой колега в офиса, който пазарува оттам с отстъпка и ми излязоха сравнително евтино според мен - 118 лв. комплекта. А за кърпене не мога да си помисля... вече е трагично положението :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги,

 

Поради големия интерес при кой аджаба майстор си правих веждите на Галанта и координатите му да обясня и тук за да не пишете повече лични съобщения. Освен мен и още един колега penchod си я прави там (Пламен се казва майстора) и на двамата ни изби ръжда още след 4-5 месец наново. Затова и не пускам координати, защото не е работата както трябва..

Значи ходихме и двамата с penchod този месец при него за рекламация и майстора се съгласи. Само че се състои в това, че този път иска да ни изреже старите вежди с тръгналата ръжда и да сложи нови вежди, които разбира се ние си плащаме. Той обясни че за труд-а нямало да ни вземе пари...

 

Ако някой наистина иска координатите му, може да ми пише лично или да пита DJ-я, той го знае. Пламен в Орландовци. Няма да ги пиша тук, да не ме псува някой после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Поради големия интерес при кой аджаба майстор си правих веждите на Галанта и координатите му да обясня и тук за да не пишете повече лични съобщения. Освен мен и още един колега penchod си я прави там (Пламен се казва майстора) и на двамата ни изби ръжда още след 4-5 месец наново. Затова и не пускам координати, защото не е работата както трябва..

Значи ходихме и двамата с penchod този месец при него за рекламация и майстора се съгласи. Само че се състои в това, че този път иска да ни изреже старите вежди с тръгналата ръжда и да сложи нови вежди, които разбира се ние си плащаме. Той обясни че за труд-а нямало да ни вземе пари...

 

Ако някой наистина иска координатите му, може да ми пише лично или да пита DJ-я, той го знае. Пламен в Орландовци. Няма да ги пиша тук, да не ме псува някой после.

Колега, до колкото разбирам от написаните коментари в темата, ти самия си изявил желание веждите да ти бъдат оправени с кит, а не да се сменят с нови. При това положение майстора не ти е виновен нищо, а още повече че те е предупредил, че няма да изкарат дълго. Все пак става въпрос за изгнил детайл, а не за леко натиснат. Та според мен вземи си ги смени с нови и тогава можеш да очакваш че ще изкара 3-4, че и повече години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до колкото разбирам от написаните коментари в темата, ти самия си изявил желание веждите да ти бъдат оправени с кит, а не да се сменят с нови. При това положение майстора не ти е виновен нищо, а още повече че те е предупредил, че няма да изкарат дълго. Все пак става въпрос за изгнил детайл, а не за леко натиснат. Та според мен вземи си ги смени с нови и тогава можеш да очакваш че ще изкара 3-4, че и повече години.

 

Ми не. Веждите ми не са оправяни с кит, просто защото не са били толкова зле. Целта беше да се стигне до здрава повърхност, да се запечата с нещо, което забравих на каква основа беше и отгоре да се боядиса. Майстора го предложи така и стана, само дето се предполагаше да изкара да речем година... а то още на 3-тия месец изби ръжда. Никой не е говорил за вина, но при положение че той е майстора трябва да ми даде реална оценка какво мога да очаквам за да си направя избора. Не си ми виждал веждите явно щом говориш за "изгнил детайл".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Поради големия интерес при кой аджаба майстор си правих веждите на Галанта и координатите му да обясня и тук за да не пишете повече лични съобщения. Освен мен и още един колега penchod ......

 

Аз съм се разбрал с Пламен, мога да кажа, че за мен постъпи коректно и съм доволен от отношението му. Определено за мен е рядко коректен майстор. Не мога да коментирам отношенията му с други колеги, както и други случаи, с които не съм запознат пряко. Но пак повтарям аз съм доволен, а ако някой не ми вярва да отиде и да види, и в момента колата ми е там за други работи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, каквото и да си говорим, Пламен постъпва с вас доста коректно, и то не защото е мой човек, а защото е наистина коректен.........о ще повече с бронята на Пенчо......... така че не приемам упреците на друг колега, продал бронята на Пенчо (нарочно няма да го спомена) с разлики в нея от 4 см. и после набеди Пламен, че бил некадърен, че не можел да сложи една броня............ а после какво стана? Въпросния "майстор" къде му бил излял новата броня ден и половина не можа да я сложи........ сега бере ядове с дупките за халогените, и може би пак "майстора" ще си ги слага............. Да не говорим за самата изработка на бронята, която можеш да четеш вестник през нея и леко подпиране ще се спука ........... На Пенчо ще кажа да не си продава оригиналната броня, защото ще му потрябва отново много скоро.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на оРел мога да кажа само - жена и ръжда тръгнат ли - спиране няма... И да спрат - за малко е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........... На Пенчо ще кажа да не си продава оригиналната броня, защото ще му потрябва отново много скоро.............

 

Пу - пепел ти на устата, ако се случи нещо такова при теб ще дойда да я оправяш, да знаеш :D

 

Колкото до другото, изпадате в ненужни коментари. За Пламен вече казах, че е майстор и човек, който е спечелил доверието ми на този етап. Не мога да се оплача и от човека направил бронята, винаги е бил достатъчно отзивчив. Реално напасването на бронята отне под 2 часа, бях през цялото време там. Освен това бронята и халогените са правени от различни хора, нормално е да не пасват съвсем като оригинални части, при положение че говорим за доработки. Същия тунинг може да се направи и в Ратола с оригинални части, които пасват от раз, но ще струва между 5 и 7 пъти повече, а няма да е толкова пъти по-добър. Просто когато човек прави компромис с нещо, трябва да приеме факта, че го прави и да не мрънка, когато този компромис се издъни - това е положението. Това важи не само за колите, а и за всичко в живота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не. Веждите ми не са оправяни с кит, просто защото не са били толкова зле. Целта беше да се стигне до здрава повърхност, да се запечата с нещо, което забравих на каква основа беше и отгоре да се боядиса. Майстора го предложи така и стана, само дето се предполагаше да изкара да речем година... а то още на 3-тия месец изби ръжда. Никой не е говорил за вина, но при положение че той е майстора трябва да ми даде реална оценка какво мога да очаквам за да си направя избора. Не си ми виждал веждите явно щом говориш за "изгнил детайл".

Колега, тръгнала ли е ръжда един път пък била тя повърхностна или по-дълбока, оправията е само с нов детайл. Това при положение че си правиш колата за теб, а не за продажба. Ако е за търговия правиш я по най-бързия и евтин начин и се надяваш да я продадеш по-бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пу - пепел ти на устата, ако се случи нещо такова при теб ще дойда да я оправяш, да знаеш :D

 

Колкото до другото, изпадате в ненужни коментари. За Пламен вече казах, че е майстор и човек, който е спечелил доверието ми на този етап. Не мога да се оплача и от човека направил бронята, винаги е бил достатъчно отзивчив. Реално напасването на бронята отне под 2 часа, бях през цялото време там. Освен това бронята и халогените са правени от различни хора, нормално е да не пасват съвсем като оригинални части, при положение че говорим за доработки. Същия тунинг може да се направи и в Ратола с оригинални части, които пасват от раз, но ще струва между 5 и 7 пъти повече, а няма да е толкова пъти по-добър. Просто когато човек прави компромис с нещо, трябва да приеме факта, че го прави и да не мрънка, когато този компромис се издъни - това е положението. Това важи не само за колите, а и за всичко в живота.

 

За да няма неясноти, нека кажа и аз. Бронята на Пенчо е правена от моите хора. Същата броня имам аз, същата броня има Вайпъра и още двама колеги. Нито на моята, нито на която и да е друга кола е имало проблеми. При Пенчо проблемът се е състоял в това, че колата му е усукана и е имало видима разлика във фугата, фара и основата от порядъка на няколко сантиметра, по думите на моите хора. Лично аз не съм виждал нищо от процеса и нямам преки наблюдения!!! Бронята е напасната в момента. Относно това дали е като вестник или не - не знам, моята я задирам всеки път като излизам от гаража - досега не се е счупила и предполагам, че в близките 5 години няма да се счупи. Не познавам майстора Пламен, нито имам съмнения в неговите умения. Ако Пенчо има нужда, ще му направим нова броня безплатно. Капаците на халогените си ги е донесъл Пенчо - кой и как ги е отливал от стъклопласт не знам. Моите халогени и тези на Вайпъра (за които знам) са оригинални и паснаха за по-малко от минута. Наложи се Пенчовите стъклопластни отливки да се преправят от моите хора, защото не са могли да влязат китайските халогенни лампи... Мисля, че сме били достатъчно коректни към Пенчо, за да имам от каквото и било да се притеснявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че сме били достатъчно коректни към Пенчо, за да имам от каквото и било да се притеснявам.

 

Това го казах го вече, по-горе и е вярно.

 

Всичко останало не е, нито бронята е била с 4см по-дълга, нито колата ми някога е била усуквана. Изобщо се изпада в една полемика, базирана на преувеличени разкази на очевидци.

Не ми е приятно, че името ми се замеси в тази тема, без да ме е питал никой. Освен това повечето факти, които се цитират около него, са от неверни до неточни или поне крайно преувеличени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го казах го вече, по-горе и е вярно.

 

Всичко останало не е, нито бронята е била с 4см по-дълга, нито колата ми някога е била усуквана. Изобщо се изпада в една полемика, базирана на преувеличени разкази на очевидци.

Не ми е приятно, че името ми се замеси в тази тема, без да ме е питал никой. Освен това повечето факти, които се цитират около него, са от неверни до неточни или поне крайно преувеличени.

Същото твърдя и аз, съжалявам за това, че се наложи да коментирам, но моето име също беше замесено в тази тема и то съвсем целенасочено. По тази причина се почувствах длъжен да обясня. Мисля, че заедно изяснихме фактите и оставам с най-добри чувства към теб и към двамата Пламеновци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз съжалявам че споменах името ти! Просто получих сигурно 10-то лично съобщение с въпрос за майстора и реших да напиша някой ред и твоето име беше споменато просто за да се знае, че и при теб ефекта е бил същият. За коректност не съм и говорил дори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Я каква тема изрових, как да не я вдигне човек :rolleyes:

Исках да попитам, някой третирал ли си е новите вежди с ZINGA и ако да - какви са отзивите му.

И като цяло, какво мислите за студеното подцинковане, дали ще има смисъл.

Питам, защото с майстора, при който си правя колите сме приятели от деца и той не мисли, че ще има голям ефект.

Само за инфо - старата ми кола е Опел Кадет 90г ... ясно е че беше много изгнил. След като сменихме веждите, подутини по тях си появиха на 4тата година, а ръжда на 5тата.

Та ми се иска да направя Галанта да изкара повече време преди пак да изгние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен има заченки на ръждички.. и най-вероятно ще ги оправям края на август или септември. Ако до тогава някой си прави машината и остане доволен ще се радвам да сподели мнение, ако не аз като си опитам късмета ще ви кажа резултата :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен има заченки на ръждички.. и най-вероятно ще ги оправям края на август или септември. Ако до тогава някой си прави машината и остане доволен ще се радвам да сподели мнение, ако не аз като си опитам късмета ще ви кажа резултата :mitsu-smiley:

При мен също има ръжда и се мъча да намеря от някъде кой продава вежди,така и нищо не намирам :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...