Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Nico

Потребител
  • От него общо

    107
  • Регистрация

  • Беше тук

За Nico

  • Рожден ден 05/09/1973

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    niko_0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant ЕА6А 4Д68Т

Nico's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Nico

    Изхвърля Водата

    Изхвърля водата.Моя грешка.Но забелязах че като я карам по далго и с по висока скорост около 130,на къси рстояния нямам проблем.Примерно 20-30 км И да главата е шлайфана.Какъв е шанса да не е глава или гарнитура?
  2. Здравейте колеги Мойта убавица почна да ме изненадва.Започна да ми изхварля водата. Сменени за главата,гарнитурата и уж всичко работеше нормално за около1000 км.Но изеднъж започна да губи вода,за 1000 км около 4 литра. Радиатора на парното се оказа спукан,изолирах го докато го сменя,но се оказа че не е от него.При нормална работна температура маркучите не са надути.Мислехме че е издухала гарнитурата на главата,но за вече ще станат 3000 км ако беше гарнитура вече да е станало мазало. Та въпроса ми е възможно ли е предишните майстори да не са ми сменили термостата и той да не отваря докрай,и да седи полу отворен? Става въпрос за Galant 2.0 дизел .Вече се чудя какво може да е ,и реших да питам преди пак да почнат да разглобяват майстори
  3. Nico

    Странен проблем

    Ниикога не сам карал нещо по различно от японска кола.Два нисана и сега Мастурбишитоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И то само Дизели
  4. Nico

    Странен проблем

    Тайничко се надявах да стане.Лошото е че не съм в БГ,и ако я там тук да го направят по добре да си взема нова кола http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif
  5. Nico

    Странен проблем

    И аз имам подобен проблем,само че при мен е малко по различно полужението.Смених главата надуваха я шлайфаха я нова гарнитура нов термостат, и всичко както си му е реда.Но минах 3000 км.и почна да губи вода.за 900 км съм сипал 4 литра вода.Надявам се да не е пак същия проблем с главата че отива направо по дяволите.Но за мои късмет (поне така се успокоявам)пода при пасажера е подгизнал,и си мисля че може и да е казанчето на парното.Лошото е че незнам може ли да се смени без да се маха цялото табло.и сега седи горката и аз си пиша у форума и карам колело http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif P.S. 900 км минати на веднъж забравих да спомена
  6. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Провери си маслото.При мен излизаше 5-та скорост и трябваше да я задържам.Проверих маслото,и нямам идея къде беше отишло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
  7. Nico

    Странен проблем

    Ще трябва да се ходи до DJ,Намеря ли малко време 1 ден само,и съм пръв при него. DJ,имам въшрос обаче,Гърловината на бензин става ли за дизел?
  8. Nico

    Странен проблем

    Ще те посетя,само да намеря малко свободно време.
  9. Nico

    Странен проблем

    Понеже не разполагам с много време,моля някой да ми каже къде кога,в колко часа да дойда и да свършим тази работа.Ще си взема 1 ден отпуска,че съм доста натоварен. DJ аз съм идвал веднъж при теб,когато купих колата 2008г. в лозенец беше
  10. Nico

    Странен проблем

    Ше опитам.и ще кажа има ли резултат.Твоето предположение е,че не греят свещите ли?
  11. Nico

    Странен проблем

    Комресията я мерихме след като сменихме помпата.А и си мисля че ако е от компресията ще почне да пали постепенно.А тя след две завъртания пали на пушка.Другото което е,дори и при много топло време пали по един и същи начин.Сетих се и за още нещо,Карам я загряла оптимално,спирам и след час пак пали трудно,а дори не е изстинала,така че не мисля че е от компресията.Още нещо,паленето се влоши внезапно.Днес си пали нормално утре не,и за това също си мисля че не е от компресията.Относно резервоара,ще го отворя да видя,защото има логика.Но бая трябва да е задръстен ако не може да качи гориво И не,не губи никакви течности,дори и масло не гори.Абе гледана убавица е,ама тоя проблем от де се взе
  12. Здравейте съфоромци Имам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема. Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова. Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви. Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ П.С Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо Благодаря предварително
  13. Пак да се повторя НЕОТРАЗИМ до момента.Ако скор имам път към Ямбол ...

  14. Аз много доволен,помогна ми мерси Alex

  15. Nico

    Ръжда по любимата кола

    При мен също има ръжда и се мъча да намеря от някъде кой продава вежди,така и нищо не намирам :icon_censored:
×
×
  • Създаване...