Здравейте съфоромци Имам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема. Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова. Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви. Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ П.С Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо Благодаря предварително