Премини към съдържание

Проблем със скоростна кутия


andi

Препоръчано мнение

Автоматик не е зле, ама ето сега ми трябва филтър за скоростната кутия и като слушам суми от рода на 300-400 лв. ...

Еееее мисля че прекаляват с тези цени.За моя автоматик цената беше в пъти по ниска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Автоматик не е зле, ама ето сега ми трябва филтър за скоростната кутия и като слушам суми от рода на 300-400 лв. ...

Колега на мен смяна на масло,филтър и гарнитура ми струваше между 80и120лв в зависимост от това дали ги сменям в Автоцентър Автоматик или Джемини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тук незнам колко струва! Това е цена от вън и включва и още една джаджа освен филтъра, но забравих каква беше точно /синхронизатор или ...., просто не си спомням/!!

 

:drive: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти как я караш след като предавките ти не влизат или влизат трудно евентуално с цената на адски шум от удрянето на зъбни колела?

Според мен е опасно да не изрониш зъби от колелото на съответната предавка, което от своя страна ще те вкара в още по-големи разходи.

 

Вижте,явно трябваше да поясня,че няма нито шум,нито ронене на зъби.Просто когато трябва да се включи от трета или четвърта на втора,лоста не влиза.Няма никакъв механичен допир вътре.Даже започнах да си мисля дали да не е някакъв вид защита имайки в предвид високия въртящ момент на този двигател. Колата ми е 2000 год. и съдейки по безупречното състояние на интерора,ходовата част и поне видимо двигателния отсег съм склонен да мисля,че показваните 123 000 км.не са претърпели чак такава корекция.Притеснява ме само,че автомобила има теглич,дошъл е от Австрия и следите от камъчета по по боята говорят за експлоатация в неградски условия.Та ако и на останалите колеги симптомите са същите,с интерес ще чакам резултатите от дисекцията на д-р D.J.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте,явно трябваше да поясня,че няма нито шум,нито ронене на зъби.Просто когато трябва да се включи от трета или четвърта на втора,лоста не влиза.Няма никакъв механичен допир вътре.Даже започнах да си мисля дали да не е някакъв вид защита имайки в предвид високия въртящ момент на този двигател. Колата ми е 2000 год. и съдейки по безупречното състояние на интерора,ходовата част и поне видимо двигателния отсег съм склонен да мисля,че показваните 123 000 км.не са претърпели чак такава корекция.Притеснява ме само,че автомобила има теглич,дошъл е от Австрия и следите от камъчета по по боята говорят за експлоатация в неградски условия.Та ако и на останалите колеги симптомите са същите,с интерес ще чакам резултатите от дисекцията на д-р D.J.

Не е никаква защита а си е точно синхронизатор на 2-ра предавка.......всъщност синхронизатора си е вид защита и именно тя се е прецакала, т.е. развалена е защитата на конкретната предавка на ск. кутия и трябва нейното сваляне и отваряне.......

На много от колите които идват при мен (особено дизелите) освен че трудно или почти невъзможно влизането на 1 и 2 предавка при леко движещ се автомобил обаче има и други проблеми ,например лоста трудно се движи или пък влизане на конкретната предавка "изчатква" във ск. кутия..........това се дължи от проблем с муфата/ите,иглените лагери по която се движат те или вече на увредена съответна предавка,най често 2-ра предавка........ :icon_blush: А това пък се дължи от ненавременно и своевременно отстраняване на проблема който е възникнал в началото ............

С други думи ,колкото повече отлагате във времето отстраняването на даден проблем ,толкова по лошо става положението и толкова по големи ще са повредите...............имал съм дори и случай със счупена ск. кутия , но в буквалния смисъл -строшена ,на парчета вътре, в този случай просто се сменя кутията с друга , вт. ръка или нова........... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик не е зле, ама ето сега ми трябва филтър за скоростната кутия и като слушам суми от рода на 300-400 лв. ...

За автоматик на Е33А маслото е Декстрон 2 и събира 4,5 литра...........за автоматик на ЕАхА маслото е ATF SP-11 и събира 7.8 литра ............Декстрон 2 маслото може да се намери за по 7-8 лв. /л. но лично бих си сложил някое по добро, например на Кастрол или на Валволин или на Моттул,където цените започват от 12лв./л. и нагоре..................за по новите ск. кутии маслото е ATF-SP11 и маслото започва от 24 лв./л. нагоре.............сами можете да сметнете колко струва една смяна на масло в авт. ск. кутия......... :icon_blush: Своевременната грижа за ск. кутия е мн. важно нещо, особено за автоматик,защотот последиците са мн. неприятни и обикновенно отстраняването им излиза около 20-30 % от стойността на целия автомобил........... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За автоматик на Е33А маслото е Декстрон 2 и събира 4,5 литра...........за автоматик на ЕАхА маслото е ATF SP-11 и събира 7.8 литра ............Декстрон 2 маслото може да се намери за по 7-8 лв. /л. но лично бих си сложил някое по добро, например на Кастрол или на Валволин или на Моттул,където цените започват от 12лв./л. и нагоре..................за по новите ск. кутии маслото е ATF-SP11 и маслото започва от 24 лв./л. нагоре.............сами можете да сметнете колко струва една смяна на масло в авт. ск. кутия......... :icon_blush: Своевременната грижа за ск. кутия е мн. важно нещо, особено за автоматик,защотот последиците са мн. неприятни и обикновенно отстраняването им излиза около 20-30 % от стойността на целия автомобил........... :icon_hmm:

 

:icon_thumbup: Напълно прав е Пламен ! Сменяйте масла , филтри и слушайте ск. кутия , защото цифрите са умопомрачителни (особено за автоматиците). От личен опит го знам , макар и при мен да не беше заради масло(филтър). Най-елементарния ремонт на авт. ск. кутия (и задължителната смяна на маслото в нея след ремонта) е меко казано груба цифра. За нормалните ск. кутии може и да не е чак толкова скъп евентуален ремонт , но пък може да се намалят сериозно разходите с навременна намеса и последно за автоматиците - не искам да ви плаша, но има едни шлици ..... :D :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тъкмо се регистрирах и незнам какъв е редът тук, но имам проблем със скоростната кутия. Колата е Галант 1999 година 2,0 турбо дизел.

Същите оплаквания от 3 на 2 без междинна газ не влиза и е голяма мъка. Ако колата е в движение и 1-ва не влиза. Тъкмо минах обслужването смених масла,филтри и майстора ми каза, че трябва да отваря скоростната кутия и не се знае какво е! Трябвало да се поръчват части бавно ставало....Четох вашите коментари за Синхронизатор, Муфи и други такива, но никой не казва за какви пари говорим от-до? Някой патил да каже, че така като гледам май е често срещан проблем!

И втория проблем е след като си купих колата отидох на бензиностанцията и като заредих ми светна една жълта лампа на дисплея и незнам за какво е. Уж била ниякаква грешка. Как мога да я изчистя?

Благодаря Ви предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...като заредих ми светна една жълта лампа на дисплея и незнам за какво е. Уж била ниякаква грешка. Как мога да я изчистя?

Благодаря Ви предварително!!!

Как изглежда тая лампа? Ако е като аквариумче с вода на дъното означава, че има вода във горивния филтър.

post-1270-1204937291.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как изглежда тая лампа? Ако е като аквариумче с вода на дъното означава, че има вода във горивния филтър.

 

 

Не не. Нещо като кутия е и се намира между "HOLD" и "маслото" .

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тъкмо се регистрирах и незнам какъв е редът тук, но имам проблем със скоростната кутия. Колата е Галант 1999 година 2,0 турбо дизел.

Същите оплаквания от 3 на 2 без междинна газ не влиза и е голяма мъка. Ако колата е в движение и 1-ва не влиза. Тъкмо минах обслужването смених масла,филтри и майстора ми каза, че трябва да отваря скоростната кутия и не се знае какво е! Трябвало да се поръчват части бавно ставало....Четох вашите коментари за Синхронизатор, Муфи и други такива, но никой не казва за какви пари говорим от-до? Някой патил да каже, че така като гледам май е често срещан проблем!

И втория проблем е след като си купих колата отидох на бензиностанцията и като заредих ми светна една жълта лампа на дисплея и незнам за какво е. Уж била ниякаква грешка. Как мога да я изчистя?

Благодаря Ви предварително!!!

Ами грубо..........синхронизатор на 2 предавка- около 240 лв. иглен лагер - около 50 лв. , муфа -около 100 лв. синхронизатори на всички останали предавки - от 70 до 90-100лв. ,лагери на валовете - около 50-60 лв/бр. а вътре има 5 или 7 лагера в зависимост от ск. кутия.........това са само части, за труд - около 300лв. сваляне, ремонт и качване на ск. кутия.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Някой може ли да ми каже къде най-бързо могат да се доставят части за скоростната кутия, синхронизаторите или муфите, защото ходих в един магазин за японски части в Търново и ми казаха 1месец и повече се чака за тях. А първо трябва майстора да ми отвори скоростната кутия да види какъв е проблема и чак тогава да поръчва частите, което означава че ще съм месец и нещо без кола, което немога да си позволя.

Дали някои може да ми каже телефон и адрес на място където бързо ще ми доставят необходимите части?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при DJ-q и за ден-два колата ти е готова, това е с предварителна уговорка с него! :) Но нека не правя аз разчет на времето на Пламен, нека той сам да си каже как му е програмата! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Ами грубо..........синхронизатор на 2 предавка- около 240 лв. иглен лагер - около 50 лв. , муфа -около 100 лв. синхронизатори на всички останали предавки - от 70 до 90-100лв. ,лагери на валовете - около 50-60 лв/бр. а вътре има 5 или 7 лагера в зависимост от ск. кутия.........това са само части, за труд - около 300лв. сваляне, ремонт и качване на ск. кутия.........

 

Здравей DJ Tymbi, а тези части от къде могат да се закупят понеже и аз имам същия проблем, а тук в Хасково имам един приятел които има магазин за авточасти, но си няма идея от къде да търси частите и ако му кажа точна фирма може и да ми ги вземе, Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей DJ Tymbi, а тези части от къде могат да се закупят понеже и аз имам същия проблем, а тук в Хасково имам един приятел които има магазин за авточасти, но си няма идея от къде да търси частите и ако му кажа точна фирма може и да ми ги вземе, Благодаря предварително.

Последния път ги взех от Ратола................естествено цените са високи,но поне са оригинални частите...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...и аз имам подобен проблем но само с първа предавка! Всъщност не е точно порблем но е дразнещо.

 

От светофар при тръгване от първа предавка ми се случва понякога да не може да влезне по никакъв начин! Помпам на съединителя - неще... примерно с натиснат съединител вкарвам лакичко на 2-ра, после първа и влиза... но има случаи и когато неще и неще! Това ми се случва доста рядко но когато се случи е много изнервящо!

Иначе като цяло си влизат всички предавки безгрижно но когато се случи е проблем!

 

Давам пример - оня ден карах Colt-а на зет ми и предавките влизаха дет е думата едва ли не сами с едно много приятно цъкане, но при мен не е точно така (Galant 96г. JMBSNE52ATZ001947 / 4G93)

 

Някой има ли подобен проблем...? - при мен е само с първа предавка но забелязвам че и втора се обажда но там си влиза но има и лекичко запъване, все едно нещо пречи на 1 и 2 да влизат като на 1-ва е доста по осезаемо! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много, само ако е удобно и не ти представлява трудност ако имаш тел или адрес на тази фирма да ми напишеш. Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако причината са синхронизаторите, защо понякога се включват сякаш всичко е наред, а друг упорито отказват да се включат?

Аз хванах цаката на моята (която не е :mitsu-smiley: ), но само за първа скорост. При мен понякога е невъзможно да се включи първа предавка и се включва трета. Затова преди да спре колата включвам първа. Ако се налага и с междинна газ. Ако съм спрял, тръгвам малко на трета (колкото да потегли леко) и включвам на първа. Имам регулиране на механизма за смяна на предавките и не съм го направил, защото ми трябва помощник, който да седи вътре и да държи, нищо друго. Не съм сменял и маслото никога, но то пък не се сменя. Поне така пише в мануала на моята кола. Единствено ако има видим теч, се долива.

Съжалявам ако постът ми е само spam. Опитвам се да ви бъда полезен. Не разбирам от ск. кутии. Мисля че ако са синхронизатори, то поне с междинна газ ще се включват или ще има хъркане при превключване, а аз нямам такива проблеми. Ест., може да греша, за което се извинявам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причината, според мен, в повечето случаи е психологическа. ;) Жена ми като взе да го кара Галанта и тя почна да се оплаква че не влиза първа. А то кво се оказва - тя се опитва да я ръгне "по диагонал". ;) Ако изтеглиш лоста плътно към себе си и после напред проблем няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

От 7 дни и аз имам Галант 2.0 ТД след като минах около 500 км. и .... неможах да вкл. задна! След като като свалихме кутията се видя, че вилката за задна е счупена (правена преди това , ама от някой "голям майстор") както и муфата е с изронени зъби и жилото от скоростния лост е било късано и залепено. Инъче зъбните колела на самите предавки са ОК. Много ме е яд още :( ! От 5 дни търся такава кутия (от Варна съм) и немога да намеря. Намерих, но..не е същата оказа се че е от 1,8 . Утре ми обещаха уж да ми намерят , но от Плевен...Не е проблем да отида до там, но ако пак не е същата... - ако обичате пишете дали някой, някъде няма такава! Или дали може да се намерят части барзо и на добри пари :) ! Или има ли сходство в тези части от друг модел!

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразрови из Продава/купува - един колега от Ямбол - Алекс продаваше Галант 2000 ТД 1998 г.на части.Беше блъснат отзад. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5692

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От 7 дни и аз имам Галант 2.0 ТД след като минах около 500 км. и .... неможах да вкл. задна! След като като свалихме кутията се видя, че вилката за задна е счупена (правена преди това , ама от някой "голям майстор") както и муфата е с изронени зъби и жилото от скоростния лост е било късано и залепено. Инъче зъбните колела на самите предавки са ОК. Много ме е яд още :( ! От 5 дни търся такава кутия (от Варна съм) и немога да намеря. Намерих, но..не е същата оказа се че е от 1,8 . Утре ми обещаха уж да ми намерят , но от Плевен...Не е проблем да отида до там, но ако пак не е същата... - ако обичате пишете дали някой, някъде няма такава! Или дали може да се намерят части барзо и на добри пари :) ! Или има ли сходство в тези части от друг модел!

 

Благодаря предварително!

Ако Галанта ти е преди 97-ма се обади на колегата ros от Монтана. Има обява в раздела продавам-купувам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих си на скоро Mitsubishi Galant и имам следния проблем с задната скорост като включа назад и дам по рязко газ тя изключва и издава странен шум..може ли някой да ми каже на какво се дължи това и къде мога да я закарам за да я оправят..благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...