Премини към съдържание

Още един Галант в клуба!


Dimitar Georgiev

Препоръчано мнение

Иахууууууууууууууууууууу! Най-накрая, имам си Галант! :icon_rock: :icon_clap: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

136 коня,2000 кубика,климатроник,ел.пакет.1998г средата,цвят -Ротманс синьо! От Германия ми я докараха,даже има 4 зимни гуми с джанти барабар! :icon_dance:

А си мислех, че синьото ще и стои обикновенно,колко кух съм бил :icon_thumbup:

Четох по-рано тук един колега казваше че 1вата седмица само дето не спял в нея,сега го разбирам напълно е...и самолета е тази кола,а каква визияяяя каква визия само! :icon_angel:

Да ви питам за оборотите и разхода на гориво,че сега много я изпъвам и средно ми харчи 13,3 на 100.

2 пъти я изкарвам на магистралата и 180-200 просто не ги усеща,психологически ме е страх да вдигам повече.

Та конкретно до колко оборота е икономична и с качване на 1000 оборота с колко % се качва разхода на гориво?

Колко приблизително харчи със 120км,150км,180км и 200км?

Ако в града се кара нормално без ряз колко харчи иначе в нета гледах ,че и дават 11,5 на 100?

Благодаря на компетентните предварително! :icon_bye: :mitsu-smiley:

 

п.с. Между другото 2-3 пъти преди около месец пробвах да се регистрирам но не успявах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Честито колега :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

И ти както много от нас си вече "болен" и няма лек :icon_dance:

Със здраве да си я караш и хиляди километри безаварийно :rulez:

За разход - принципно моето "зверче" го дават да харчи около 13л в града с малко повече ръчкане. Твоята в града трябва да падне около 10-11л.

Извънградско сигурно ще си под 8 на 100, щом аз го докарвам 7 на 100 със 120-130 км в час. Ако качиш над тази скорост да знаеш, че колкото повече се качва скоростомера толкова повече ще слиза стрелката на горивото :drive: За скоростта - не се увличай. Тия чудовища нямат граница и само ние шофьорите им дърпаме юздите иначе чувството, че ще ускорява все повече и повече е истина :plane:

Успех :good:

 

P.S. Качи някоя снимка ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито :mitsu-smiley: , да си го караш със здраве и много хиляди безаварийно.

:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито и от мен............. :icon_rock:

За разхода - 11л/100км. градско ,към 6.5-7.0л/100км. извънградско...........може да стигне и до 10л./100км. при положение че я караш яко,но не се увличай, внимавай, най добре е въобще да не я пришпорваш........... :rolleyes:

1. смени и всички консумативи...........като маслата( на ск. кутия задължително) , антифирза, сервото , спирачките, на съединителя също,агр. ремъци и ролки.............огледай спирачките, накладки, и за криви дискове..............с други думи - пълно техническо обслужване и тогава и се кефи максимално........ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На печелившите - ЧЕСТИТО - безаварийно и безпроблемно каране на "дзверо" :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво браво .. направо ми изпълвате душицата като гледам как се радвате на тази машинка.. кога ли ще доиде и моя ред да заменя колт-а със галант.. но преди това искам да мина на колт 1.8 да се накарам на най-големия дзвер от семеиство колт и чак тогава да скокна на по-спокоина и голяма кола а именно галант :)

Безавариино много километри ти пожелавам и да я гледкаш по-добре от шваба от които си я взел :)

А за маслото на скоростната кутия .. смени го непремено!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))

До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.

Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?

Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.

Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?

И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...

Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))

До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.

Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?

Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.

Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?

И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...

Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes:

здравей колега първо ЧЕСТИТО за новата придобивка с здраве да си я караш,маслото в скоростната кутия също се сменя нищо че е механична

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))

До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.

Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?

Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.

Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?

И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...

Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes:

Важно е и масления обтегач на обтяжната ролка да проверите, в какво състояние е, малкия ремък е за задния балансиращ вал...........на скоростите маслото се сменя също, ако не знаеш на колко км. е то го смени и него........това че е н макс. течностите не значи че не са за смяна.......... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

малко инфо за маслената система

 

Mitsubishi

 

Galant 1984-2004

 

Galant 2.0i SOHC-16V 1996-2004

 

Component Capacity Product Check/Change

Engine 4G63 4,3 liter Havoline Ultra 5W-40

Havoline Ultra S 5W-40

Havoline Energy 5W-30

Havoline Synthetic 5W-40

Havoline Extra 10W-40

Havoline Extra 15W-50 - / Change 15000 km / 12 months

Transaxle, automatic 4/1 F4A-42, Invecs II 4A/T 7,8 liter Texamatic 7045 E Check 15000 km / 12 months / Change 90000 km / 72 months

Transaxle, manual 5/1 2,2 liter Multigear MTF SAE 75W-80W

Multigear S SAE 75W-90

Geartex S4 SAE 75W-90

Geartex EP-A SAE 75W-90

Multigear RN Premium SAE 75W-80 Check 15000 km / 12 months / Change 105000 km / 84 months

Hydraulic brakes/clutch system, ABS Brake Fluid Check 15000 km / 12 months / Change 30000 km / 24 months

Power steering 0,9 liter Texamatic 7045 E

Texamatic 4291

Synthetic ATF Heavy Duty Check 15000 km / 12 months / -

Cooling system 6 liter Havoline XLC Premixed 50/50 (-40C) Check 30000 km / 24 months / Change 60000 km / 48 months

ема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам и още нещо,часовника ми изчезва на моменти.Това лесно ли се оправя или е сложна история?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам и още нещо,часовника ми изчезва на моменти.Това лесно ли се оправя или е сложна история?

Имаш прекъснати спойки към куплунга..............отгоре трябва да свалиш кората , издърпва се внимателно нагоре, и се разглабя часовника, после презапояваш и си готов :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш прекъснати спойки към куплунга..............отгоре трябва да свалиш кората , издърпва се внимателно нагоре, и се разглабя часовника, после презапояваш и си готов :rolleyes:

Благодаря не звучи много скъпо :icon_thumbup:

Предполагам ,че всеки майстор жичкаджия ще се оправи(щото аз не разбирам) или не е толкова лесно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря не звучи много скъпо :icon_thumbup:

Предполагам ,че всеки майстор жичкаджия ще се оправи(щото аз не разбирам) или не е толкова лесно?

Гледам че си от Пловдив и няма как да ти помогна.............

Да.........просто и алармаджия читав може да го оправи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен :icon_thumbup: хиляди километри кеф ти пожелавам!!!!

Аз също си взех като твоя Galant миналата седмица и още ходя с торбички под очите. Имам същия проблем с часовника - лесна работа(слушай DJ-я )

От Германия казваш си го взел? И аз моя от там го докарах и има малко ръждица, при теб как е?

Иначе колата нестъпва на земята..... :plane: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблема с часовника на тези Галанти е единствения им "масов дефект" и се оправя само с презапояване спойките в часовника. Обещавам на всички, които имат този "проблем" да им го отстраня безплатно, само да нямерят начин да дойдат до Ямбол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

честито и от мен, но не само на теб, а и на всички които имат възможността да карат този екзотичен екземпляр :mitsu-smiley: :icon_clap:

Аз вече година и половина съм с такава машина и все още немога да свикна с това невероятно удоволствието зад волана :drive: , което започва още с завъртането на контактния ключ... :icon_dance: :first:

Първото ми, по-сериозно мнение за автомобила го изградих тогава, когато трябваше да си дойда с него от Мадрид(Испания). Тръгнах оттам в понеделник по обед и след 3 тричасови почивки по пътя, в сряда сутринта вече бях в Ямбол. Истина е, че когато стигнах, бях толкова бодър и в настроение, че не ми се слизаше от колата, искаше ми се да покарам още малко :drive: :mitsu-smiley: :drive:

Тази кола е като заразна болест и незнам дали има лек :icon_crying:

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е като заразна болест и незнам дали има лек :icon_crying:

:icon_thumbup:

 

 

Честито на колегата, надявам се и аз да се "разболея" от тази болест :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата, надявам се и аз да се "разболея" от тази болест :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Абе вие се майтапите, ама си създава проблеми това...........щото ще мислите как да направите още едно кръгче, или как да си измислите някой маршрут- възможно най дълъг и т.н. а това все пак си е разход.......... :icon_blush:

Аз например честичко от работата (7-ми км. по Цариградско шосе) се прибирам за Лозенец през...............Горубляне и Бистрица :hysterical: :hysterical: Т.е. вместо 7-8 км. пробег, аз минавам по 17-20 км. това е само отиване, и връщане и хоп те ти ги 40 км. :icon_blush: добре че съм на LPi та не ме боли джоба много........... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега ! Много безаварийни километри и приятни мигове с новата ти придобивка.

 

За часовника - явно наистина е слабо място ......моя съм го заподозрял в изоставане....и се бях замислил "как така?" , но в последствие стигнах до извода , че най-вероятно е спойка , но още не съм се организирал да го отремонтирам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие се майтапите, ама си създава проблеми това...........щото ще мислите как да направите още едно кръгче, или как да си измислите някой маршрут- възможно най дълъг и т.н. а това все пак си е разход.......... :icon_blush:

Аз например честичко от работата (7-ми км. по Цариградско шосе) се прибирам за Лозенец през...............Горубляне и Бистрица :hysterical: :hysterical: Т.е. вместо 7-8 км. пробег, аз минавам по 17-20 км. това е само отиване, и връщане и хоп те ти ги 40 км. :icon_blush: добре че съм на LPi та не ме боли джоба много........... :icon_thumbup:

 

 

Зрасти , искам да те питам, какво точно е LPi - обикновенна ГАЗ или нещо друго, дали мога да сложа обикновенна на моята? :icon_blush: :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да попитам същото :)) :rolleyes:

 

Също искам да те питам и кога ще можеш да ми погледнеш колата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

LPI - Liquid Propane Injection

Това е най новата разработка газови инжекциони,които дават големи предимства като : непроменени характеристики на мотора,ползва всички оригинално поставени дадчици и механизми по мотора, първоначалните функции по управлението и диагностиката на двигателя се запазват и са непроменени....... :icon_rock:

 

Действието на LPI-системата може да се сравни с това на бензиновата инжекционна система: втечненото гориво циркулира и се изпраща към инжекторите.............. Системата включва горивен резервоар с вградена потопяема помпа........ Помпата подържа налягането в горивната система от 4-5 бара и изпомпва втечненото газово гориво към регулатора на налягането. Регулаторът на налягането и следи налягането в системата. Той е оборудван с изключващ клапан, който се отваря, когато се превключва от режим бензин на режим газ. :rolleyes: От там горивото отива към инжекторите които са монтирани на смукателния колектор. Излишното количество втечнен газ изтича обратно към резервоара през възвратния провод и през регулатора на налягането. Инжекторите за втечненото газово гориво се командват от управляващия компютър за втечнения газ посредством сигнали, които се получават от бензиновия компютър ECU /engine control unit/. Тези сигнали се трансформират от eECU - LPi ( LPE) в сигнали за инжекторите за втечненото газово гориво. Системата е напълно автоматизирана и не са необходими каквито и и да е допълнителни действия от страна на водача............... :icon_dance:

С други думи, LPi няма изпарител, който да загрява газта за да се изпари............

Това, което се променя драстично е средствата давани за гориво и те са вече значително намалени. ............ :icon_thumbup:

До колкото съм чел ,това е и единствената система с пропан бутан, която вдига мощноста с около 8% ......... :icon_thumbup: Дали е така - май е така, защото като мине на газ, колата е по мощна и повече върви.............. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно допълнение - LPI системите са за пропан- бутан газ ,което е смес от леки въглеводороди – пропан (C3H8) и бутан (C4H10),не е за метан ......... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...