Dimitar Georgiev Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Иахууууууууууууууууууууу! Най-накрая, имам си Галант! :icon_rock: :icon_clap: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: 136 коня,2000 кубика,климатроник,ел.пакет.1998г средата,цвят -Ротманс синьо! От Германия ми я докараха,даже има 4 зимни гуми с джанти барабар! :icon_dance: А си мислех, че синьото ще и стои обикновенно,колко кух съм бил :icon_thumbup: Четох по-рано тук един колега казваше че 1вата седмица само дето не спял в нея,сега го разбирам напълно е...и самолета е тази кола,а каква визияяяя каква визия само! :icon_angel: Да ви питам за оборотите и разхода на гориво,че сега много я изпъвам и средно ми харчи 13,3 на 100.2 пъти я изкарвам на магистралата и 180-200 просто не ги усеща,психологически ме е страх да вдигам повече.Та конкретно до колко оборота е икономична и с качване на 1000 оборота с колко % се качва разхода на гориво?Колко приблизително харчи със 120км,150км,180км и 200км?Ако в града се кара нормално без ряз колко харчи иначе в нета гледах ,че и дават 11,5 на 100?Благодаря на компетентните предварително! :icon_bye: :mitsu-smiley: п.с. Между другото 2-3 пъти преди около месец пробвах да се регистрирам но не успявах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Честито колега :mitsu-smiley: :icon_thumbup:И ти както много от нас си вече "болен" и няма лек :icon_dance: Със здраве да си я караш и хиляди километри безаварийно :rulez:За разход - принципно моето "зверче" го дават да харчи около 13л в града с малко повече ръчкане. Твоята в града трябва да падне около 10-11л.Извънградско сигурно ще си под 8 на 100, щом аз го докарвам 7 на 100 със 120-130 км в час. Ако качиш над тази скорост да знаеш, че колкото повече се качва скоростомера толкова повече ще слиза стрелката на горивото За скоростта - не се увличай. Тия чудовища нямат граница и само ние шофьорите им дърпаме юздите иначе чувството, че ще ускорява все повече и повече е истина :plane:Успех :good: P.S. Качи някоя снимка ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Честито :mitsu-smiley: , да си го караш със здраве и много хиляди безаварийно. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Хайде честито и от мен............. :icon_rock: За разхода - 11л/100км. градско ,към 6.5-7.0л/100км. извънградско...........може да стигне и до 10л./100км. при положение че я караш яко,но не се увличай, внимавай, най добре е въобще да не я пришпорваш........... :rolleyes: 1. смени и всички консумативи...........като маслата( на ск. кутия задължително) , антифирза, сервото , спирачките, на съединителя също,агр. ремъци и ролки.............огледай спирачките, накладки, и за криви дискове..............с други думи - пълно техническо обслужване и тогава и се кефи максимално........ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 На печелившите - ЧЕСТИТО - безаварийно и безпроблемно каране на "дзверо" :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Браво браво .. направо ми изпълвате душицата като гледам как се радвате на тази машинка.. кога ли ще доиде и моя ред да заменя колт-а със галант.. но преди това искам да мина на колт 1.8 да се накарам на най-големия дзвер от семеиство колт и чак тогава да скокна на по-спокоина и голяма кола а именно галант Безавариино много километри ти пожелавам и да я гледкаш по-добре от шваба от които си я взел А за маслото на скоростната кутия .. смени го непремено!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 11 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes:здравей колега първо ЧЕСТИТО за новата придобивка с здраве да си я караш,маслото в скоростната кутия също се сменя нищо че е механична Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Благодаря на всички колеги така да се каже!=)))До момента съм сменил ангренажен ремък и още един ремък имаше и него,въздушен,маслен и горивен филтри,маслото,3те ролки пфууу едната е 50лв да им се невиди.Ама моята не е автоматик,това със маслото за скоростите не е ли за автоматиците,за тях знам,че е задължително?Водих я на един майстор при който ходя,но той няма техника за диагностика,така ,че диагностика още не съм и направил затова и аз реших да забравя летенето временно :icon_blush: щото вече 2 пъти хвъркаме с господин Галант с 200 км по магистралата Пловдив-Стара Загора.Не разбрах обаче как се вдига процентно разхода от 2000 оборота нагоре,дали в сервиза на Мицубиши ще знаят?И да питам тези неща които съм сменил достатъчни ли са или ще препоръчате и друго? Като гледам всички други видове течности са на макс...Снимки ще направя и то доста,ама от както съм я взел нещо няма слънце,така че снимки съвсем скоро :rolleyes:Важно е и масления обтегач на обтяжната ролка да проверите, в какво състояние е, малкия ремък е за задния балансиращ вал...........на скоростите маслото се сменя също, ако не знаеш на колко км. е то го смени и него........това че е н макс. течностите не значи че не са за смяна.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 малко инфо за маслената система Mitsubishi Galant 1984-2004 Galant 2.0i SOHC-16V 1996-2004 Component Capacity Product Check/Change Engine 4G63 4,3 liter Havoline Ultra 5W-40 Havoline Ultra S 5W-40 Havoline Energy 5W-30 Havoline Synthetic 5W-40 Havoline Extra 10W-40 Havoline Extra 15W-50 - / Change 15000 km / 12 months Transaxle, automatic 4/1 F4A-42, Invecs II 4A/T 7,8 liter Texamatic 7045 E Check 15000 km / 12 months / Change 90000 km / 72 months Transaxle, manual 5/1 2,2 liter Multigear MTF SAE 75W-80W Multigear S SAE 75W-90 Geartex S4 SAE 75W-90 Geartex EP-A SAE 75W-90 Multigear RN Premium SAE 75W-80 Check 15000 km / 12 months / Change 105000 km / 84 months Hydraulic brakes/clutch system, ABS Brake Fluid Check 15000 km / 12 months / Change 30000 km / 24 months Power steering 0,9 liter Texamatic 7045 E Texamatic 4291 Synthetic ATF Heavy Duty Check 15000 km / 12 months / - Cooling system 6 liter Havoline XLC Premixed 50/50 (-40C) Check 30000 km / 24 months / Change 60000 km / 48 months ема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 11 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Да ви питам и още нещо,часовника ми изчезва на моменти.Това лесно ли се оправя или е сложна история? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Да ви питам и още нещо,часовника ми изчезва на моменти.Това лесно ли се оправя или е сложна история?Имаш прекъснати спойки към куплунга..............отгоре трябва да свалиш кората , издърпва се внимателно нагоре, и се разглабя часовника, после презапояваш и си готов :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 11 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Имаш прекъснати спойки към куплунга..............отгоре трябва да свалиш кората , издърпва се внимателно нагоре, и се разглабя часовника, после презапояваш и си готов :rolleyes:Благодаря не звучи много скъпо :icon_thumbup: Предполагам ,че всеки майстор жичкаджия ще се оправи(щото аз не разбирам) или не е толкова лесно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Благодаря не звучи много скъпо :icon_thumbup: Предполагам ,че всеки майстор жичкаджия ще се оправи(щото аз не разбирам) или не е толкова лесно?Гледам че си от Пловдив и няма как да ти помогна.............Да.........просто и алармаджия читав може да го оправи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Честито и от мен :icon_thumbup: хиляди километри кеф ти пожелавам!!!!Аз също си взех като твоя Galant миналата седмица и още ходя с торбички под очите. Имам същия проблем с часовника - лесна работа(слушай DJ-я )От Германия казваш си го взел? И аз моя от там го докарах и има малко ръждица, при теб как е? Иначе колата нестъпва на земята..... :plane: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Мисля, че проблема с часовника на тези Галанти е единствения им "масов дефект" и се оправя само с презапояване спойките в часовника. Обещавам на всички, които имат този "проблем" да им го отстраня безплатно, само да нямерят начин да дойдат до Ямбол. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Честита придобивка и от мен , безаварийно да си я ръчкаш :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 честито и от мен, но не само на теб, а и на всички които имат възможността да карат този екзотичен екземпляр :mitsu-smiley: :icon_clap: Аз вече година и половина съм с такава машина и все още немога да свикна с това невероятно удоволствието зад волана , което започва още с завъртането на контактния ключ... :icon_dance: :first: Първото ми, по-сериозно мнение за автомобила го изградих тогава, когато трябваше да си дойда с него от Мадрид(Испания). Тръгнах оттам в понеделник по обед и след 3 тричасови почивки по пътя, в сряда сутринта вече бях в Ямбол. Истина е, че когато стигнах, бях толкова бодър и в настроение, че не ми се слизаше от колата, искаше ми се да покарам още малко :mitsu-smiley: Тази кола е като заразна болест и незнам дали има лек :icon_crying: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasetokab Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 Тази кола е като заразна болест и незнам дали има лек :icon_crying: :icon_thumbup: Честито на колегата, надявам се и аз да се "разболея" от тази болест :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 Честито на колегата, надявам се и аз да се "разболея" от тази болест :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:Абе вие се майтапите, ама си създава проблеми това...........щото ще мислите как да направите още едно кръгче, или как да си измислите някой маршрут- възможно най дълъг и т.н. а това все пак си е разход.......... :icon_blush: Аз например честичко от работата (7-ми км. по Цариградско шосе) се прибирам за Лозенец през...............Горубляне и Бистрица :hysterical: :hysterical: Т.е. вместо 7-8 км. пробег, аз минавам по 17-20 км. това е само отиване, и връщане и хоп те ти ги 40 км. :icon_blush: добре че съм на LPi та не ме боли джоба много........... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 Честито колега ! Много безаварийни километри и приятни мигове с новата ти придобивка. За часовника - явно наистина е слабо място ......моя съм го заподозрял в изоставане....и се бях замислил "как така?" , но в последствие стигнах до извода , че най-вероятно е спойка , но още не съм се организирал да го отремонтирам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 Абе вие се майтапите, ама си създава проблеми това...........щото ще мислите как да направите още едно кръгче, или как да си измислите някой маршрут- възможно най дълъг и т.н. а това все пак си е разход.......... :icon_blush: Аз например честичко от работата (7-ми км. по Цариградско шосе) се прибирам за Лозенец през...............Горубляне и Бистрица :hysterical: :hysterical: Т.е. вместо 7-8 км. пробег, аз минавам по 17-20 км. това е само отиване, и връщане и хоп те ти ги 40 км. :icon_blush: добре че съм на LPi та не ме боли джоба много........... :icon_thumbup: Зрасти , искам да те питам, какво точно е LPi - обикновенна ГАЗ или нещо друго, дали мога да сложа обикновенна на моята? :icon_blush: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristin Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 И аз искам да попитам същото ) :rolleyes: Също искам да те питам и кога ще можеш да ми погледнеш колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 LPI - Liquid Propane InjectionТова е най новата разработка газови инжекциони,които дават големи предимства като : непроменени характеристики на мотора,ползва всички оригинално поставени дадчици и механизми по мотора, първоначалните функции по управлението и диагностиката на двигателя се запазват и са непроменени....... :icon_rock: Действието на LPI-системата може да се сравни с това на бензиновата инжекционна система: втечненото гориво циркулира и се изпраща към инжекторите.............. Системата включва горивен резервоар с вградена потопяема помпа........ Помпата подържа налягането в горивната система от 4-5 бара и изпомпва втечненото газово гориво към регулатора на налягането. Регулаторът на налягането и следи налягането в системата. Той е оборудван с изключващ клапан, който се отваря, когато се превключва от режим бензин на режим газ. :rolleyes: От там горивото отива към инжекторите които са монтирани на смукателния колектор. Излишното количество втечнен газ изтича обратно към резервоара през възвратния провод и през регулатора на налягането. Инжекторите за втечненото газово гориво се командват от управляващия компютър за втечнения газ посредством сигнали, които се получават от бензиновия компютър ECU /engine control unit/. Тези сигнали се трансформират от eECU - LPi ( LPE) в сигнали за инжекторите за втечненото газово гориво. Системата е напълно автоматизирана и не са необходими каквито и и да е допълнителни действия от страна на водача............... :icon_dance: С други думи, LPi няма изпарител, който да загрява газта за да се изпари............Това, което се променя драстично е средствата давани за гориво и те са вече значително намалени. ............ :icon_thumbup: До колкото съм чел ,това е и единствената система с пропан бутан, която вдига мощноста с около 8% ......... :icon_thumbup: Дали е така - май е така, защото като мине на газ, колата е по мощна и повече върви.............. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2007 Сподели Публикувано 12 октомври 2007 Едно допълнение - LPI системите са за пропан- бутан газ ,което е смес от леки въглеводороди – пропан (C3H8) и бутан (C4H10),не е за метан ......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.