Премини към съдържание

Днес на Митко му падна колелото


toma406

Препоръчано мнение

Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата?

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От майсторите във форума разбрах едно , че шарнира на правия носач е доста коварен и много трудно се хваща когато е разбит , така че периодични проверки са му майката. Имаш късмет , че не си бил с голяма скорост. Аз на 2 месеца го проверявам :) страх лозе пази . Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира на правия носач не тропа! Появява се скърцане при въртене на волана като първи симптом. Сменя се веднага с нов!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата?

Здравей .

Явно Митко е нов и не е чел из темите, че когато не се сменя на време правия носач или след рециклиране, обикновено това се получава, "пада му на Митко колелото" .:)

Важното е, че е изкарал късмет, не се е случило с висока скорост и е жив и здрав Митко, за което трябва да почерпи .:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата?

 

Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:

За много хора, Сенсей, проскърцването по колата не може да бъде симптом...Ишиатами...

:yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно въртене на кормилото може да се дължи на износен шарнир на правия носач. Може разбира се и да е от хидравликата на волана. Може да има скърцане при завиване. При носачи - ментета или след рециклиране може и да няма никакъв симптом.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:

То поскърцването е в началния стадий на разбиване на шарнира, после изчезва и то, а когато е скърцала тази кола, може да не е била още при Митко .:)

Има и още един симптом при разбит шарнир, глухо потропване при слизане от тротоар (примерно) или друга височина, но много хора не му обръщат внимание, защото после като подкарат няма троп, няма лоп .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Преди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.
Дано не се случва на никого де.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Преди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.

Дано не се случва на никого де.

Дa aмa не преди 7год купих мерцедес A170 и нa третия ден нa един лек зaвой се измъкнa шaрнирa нa прредно дясно колело, обърнaх се мaнтинелa ,стълб и двa месецa болницa още три рехaбилитaция ,три оперaции нa гърбa и две нa крaкa.

Сегa още пия обезболявaщи и ходя дa ми теглят водa от коляното и тaкa ще е до крaя нa животa ми.

Пък ти кaзвaй че не е стрaшно.

A колко зaгинaхa тaкa?

Тaкa че не прикaзвaй глупости кaто не знaеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Преди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.

Дано не се случва на никого де.

Там пък ако наистина се счупи долен носач, пребиването ти е в кърпа вързано .:D Акорда няма втори носач като галанта отдолу, който да задържи все пак колелото, там е с един долен носач, трираменен, кован и не вярвам да е счупил носач, а най вероятно е скъсал кормилен накрайник, просто не си спрял да провериш какво точно е станало .:) Само си предположил, че е счупил носача .

И изобщо е несериозно да се успокояват така хората, късане на шарнир и чупене на носач са си сериозни аварии, и при висока скорост обикновено завършват в канавка, мантинела или дърво, за това не е лошо човек от време на време да си проверява окачването .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:

 

 

 

Не нямаше нито скърцане нито тропане единствено във волана имаше разлика,че стана по-твърд. Добре,че само с измъкнато каре и скъсан маншон се размина можеше и по зле

Иначе смених всичките долни носачи половин ден работа на тротоара пред нас :icon_thumbup: А носачите са ашика надявам се че ще карат ако ли не пак смяна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен левият прав носач беше за смяна без каквито и да било шумове или по-трудно въртене на волана. Нямаше скърцане, тропане, пукане ... тишина. Открих луфт при профилактика във въпросния шарнир. Беше толкова зле, че можеше да се види как мърда с натискане върху колелото с ръце на 12:30 часа. Шарнирът ще да е бил пред изваждане - движеше се изключително лесно 1 пръст. Не чак да си пада под тежестта с накланяне на носача във въздуха, но почти.

Преди 2 месеца, още новичкия смея да кажа, прави десен носач се разскърца. На другия ден валя дъжд и не скърцаше. След 2 дни пак заскърца. Намокрих селеновата втулка и спря.

Та, общо взето проверяване му е майката. Като стане време мисля да се спра на Yamato.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле да споменеш каква марка и от къде е купен този с който си го сменил, както и на каква цена. Понеже е възможно след 10 месеца да е свършил естествено, при мен едни биалетки марка Делфи и 10к км дали изкараха след смяната...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега като чета темата,се замислям малко.Преди 4-5000км смених въпросните носачи.От две седмици насам,всяка сутрин когато паля колата се случва това.На място въртя волана дясно,ляво и се чува едно скърцане силно,като желязо във желязо.След няколко километра изчезва този звук.Оставя ли колата да поседи няколко часа,пак е така.Що е то..?носачите са на MOOG.Дали е възможно!да е от самите предпазни ламарини на дисковете..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле да споменеш каква марка и от къде е купен този с който си го сменил, както и на каква цена. Понеже е възможно след 10 месеца да е свършил естествено, при мен едни биалетки марка Делфи и 10к км дали изкараха след смяната...

За марка не мога да си спомня, но струваше около 150 лв. При мен скърцането е на гума. Не е желязо в желязо като на колегата. Все пак другата седмица ще ида да видим какво е... но все пак... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той.

 

По метода на Босса, вкарай с една спринцовка масло в маншона на носача и то ще си покаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той.

 

Възможно е, аз имах същия проблем, носача е нов но маншончето пуска вода..... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif

Скърцането е все едно търкаш гума в стъкло..... или нещо такова.

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, аз имах същия проблем, носача е нов но маншончето пуска вода..... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif

Скърцането е все едно търкаш гума в стъкло..... или нещо такова.

И какво сега? До тук разбрах, че трябва да купувам и сменям пак носач.... То какъв е смисъла да слагам пак някакъв скъм и "хубав", като по-добре да си вземеш някакъв евтиняк, който пак ще изкара няколко месеца...

 

Все пак няма какво друго да издава този звук при въртене на волана и при неравности по пътя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я лисни един буркан вода върху другия край на този носач да видим ще спре ли скърцането. Там, където все му викам селенова втулка - не към шарнира (към колелото), а от другия (край към купето). На мен там, само че отдясно, се беше набило с мизерия от зимата и като изсъхнаха шосетата, взе да скърца през неравностите.

В моя случай го отдавам на това, че новият носач, Kayo ако не се лъжа, не влизаше на мястото на стария към купето. Наложи се малко да се пилне с флекса, че да влязат и двете шайби от двете страни които са. Сега там има малко разстояние и събира пепел и пясък. Но пък сега не скърца. 3-4 дни ме тормозИ и млъкна от самосебе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес с малко свободно време вдигнахме колата на крик, свалихме гумата, въртя волана и скърцане няма.... Напръскахме всичко каквото видяхме и преценихме, че може да скърца със смазочен спрей WD40. Сложихме пак гумата, махнахме и крика и..

https://www.youtube.com/watch?v=FVVbViJau3I

 

Все пак скърцането се намали малко. Сега скърца по-малко (като сила е същото), но пак си е отвратително...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно време на Ладата като се откачи шарнира се получи това: http://s17.postimg.org/lqv50u36n/004002.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...