toma406 Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 (редакция) Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата? Редактирано 31 март 2015 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 От майсторите във форума разбрах едно , че шарнира на правия носач е доста коварен и много трудно се хваща когато е разбит , така че периодични проверки са му майката. Имаш късмет , че не си бил с голяма скорост. Аз на 2 месеца го проверявам страх лозе пази . Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 Шарнира на правия носач не тропа! Появява се скърцане при въртене на волана като първи симптом. Сменя се веднага с нов! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата?Здравей .Явно Митко е нов и не е чел из темите, че когато не се сменя на време правия носач или след рециклиране, обикновено това се получава, "пада му на Митко колелото" .Важното е, че е изкарал късмет, не се е случило с висока скорост и е жив и здрав Митко, за което трябва да почерпи .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 април 2015 Admin Сподели Публикувано 1 април 2015 Без видима причина днес, шарнира на правия носач се измъкна от носача, и както се сещате колата стана доста по-ниска от едната страна. При някой случвало ли му се е същото, а преди това да не е имало тропане от предницата? Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:За много хора, Сенсей, проскърцването по колата не може да бъде симптом...Ишиатами... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 Трудно въртене на кормилото може да се дължи на износен шарнир на правия носач. Може разбира се и да е от хидравликата на волана. Може да има скърцане при завиване. При носачи - ментета или след рециклиране може и да няма никакъв симптом. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm:То поскърцването е в началния стадий на разбиване на шарнира, после изчезва и то, а когато е скърцала тази кола, може да не е била още при Митко .Има и още един симптом при разбит шарнир, глухо потропване при слизане от тротоар (примерно) или друга височина, но много хора не му обръщат внимание, защото после като подкарат няма троп, няма лоп . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПреди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.Дано не се случва на никого де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПреди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.Дано не се случва на никого де. Дa aмa не преди 7год купих мерцедес A170 и нa третия ден нa един лек зaвой се измъкнa шaрнирa нa прредно дясно колело, обърнaх се мaнтинелa ,стълб и двa месецa болницa още три рехaбилитaция ,три оперaции нa гърбa и две нa крaкa.Сегa още пия обезболявaщи и ходя дa ми теглят водa от коляното и тaкa ще е до крaя нa животa ми.Пък ти кaзвaй че не е стрaшно.A колко зaгинaхa тaкa?Тaкa че не прикaзвaй глупости кaто не знaеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПреди 4-5 години карах след една червена Хонда Акорд, модел 2002-2007, със скорост може би малко над 100 км/ч. Та, докато караме, на Хондата й се счупи носач на предно дясно колело и то остана на "калъч". Успя да намали съвсем нормално и да отбие в дясно, без да има драми. Та високата скорост в такъв случай може и да не е фатална.Дано не се случва на никого де. Там пък ако наистина се счупи долен носач, пребиването ти е в кърпа вързано .:D Акорда няма втори носач като галанта отдолу, който да задържи все пак колелото, там е с един долен носач, трираменен, кован и не вярвам да е счупил носач, а най вероятно е скъсал кормилен накрайник, просто не си спрял да провериш какво точно е станало . Само си предположил, че е счупил носача .И изобщо е несериозно да се успокояват така хората, късане на шарнир и чупене на носач са си сериозни аварии, и при висока скорост обикновено завършват в канавка, мантинела или дърво, за това не е лошо човек от време на време да си проверява окачването . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toma406 Публикувано 2 април 2015 Автор Сподели Публикувано 2 април 2015 Абсолютно никакви симптоми ли не е имало, даже проскърцване при завиване? :icon_hmm: Не нямаше нито скърцане нито тропане единствено във волана имаше разлика,че стана по-твърд. Добре,че само с измъкнато каре и скъсан маншон се размина можеше и по злеИначе смених всичките долни носачи половин ден работа на тротоара пред нас :icon_thumbup: А носачите са ашика надявам се че ще карат ако ли не пак смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 (редакция) При мен левият прав носач беше за смяна без каквито и да било шумове или по-трудно въртене на волана. Нямаше скърцане, тропане, пукане ... тишина. Открих луфт при профилактика във въпросния шарнир. Беше толкова зле, че можеше да се види как мърда с натискане върху колелото с ръце на 12:30 часа. Шарнирът ще да е бил пред изваждане - движеше се изключително лесно 1 пръст. Не чак да си пада под тежестта с накланяне на носача във въздуха, но почти.Преди 2 месеца, още новичкия смея да кажа, прави десен носач се разскърца. На другия ден валя дъжд и не скърцаше. След 2 дни пак заскърца. Намокрих селеновата втулка и спря. Та, общо взето проверяване му е майката. Като стане време мисля да се спра на Yamato. Редактирано 2 април 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Да не е Мицко този член на селейството? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Не е зле да споменеш каква марка и от къде е купен този с който си го сменил, както и на каква цена. Понеже е възможно след 10 месеца да е свършил естествено, при мен едни биалетки марка Делфи и 10к км дали изкараха след смяната... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Сега като чета темата,се замислям малко.Преди 4-5000км смених въпросните носачи.От две седмици насам,всяка сутрин когато паля колата се случва това.На място въртя волана дясно,ляво и се чува едно скърцане силно,като желязо във желязо.След няколко километра изчезва този звук.Оставя ли колата да поседи няколко часа,пак е така.Що е то..?носачите са на MOOG.Дали е възможно!да е от самите предпазни ламарини на дисковете..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Не е зле да споменеш каква марка и от къде е купен този с който си го сменил, както и на каква цена. Понеже е възможно след 10 месеца да е свършил естествено, при мен едни биалетки марка Делфи и 10к км дали изкараха след смяната...За марка не мога да си спомня, но струваше около 150 лв. При мен скърцането е на гума. Не е желязо в желязо като на колегата. Все пак другата седмица ще ида да видим какво е... но все пак... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Скърца като гума в гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той. По метода на Босса, вкарай с една спринцовка масло в маншона на носача и то ще си покаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 3 април 2015 Сподели Публикувано 3 април 2015 (редакция) Добре де туке мястото да питам. От 1 седмица насам от ляво предно колело почна да скърца доста силно при въртене на волана и при неравности, но правия носач го смених преди... около 10 месеца. Възможно ли е толкова бързо да се е прецакал или може скърцането да е от нещо друго? Защото гледам тук за тези симптоми казвате, че е той. Възможно е, аз имах същия проблем, носача е нов но маншончето пуска вода..... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gifСкърцането е все едно търкаш гума в стъкло..... или нещо такова. Редактирано 3 април 2015 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 3 април 2015 Сподели Публикувано 3 април 2015 Възможно е, аз имах същия проблем, носача е нов но маншончето пуска вода..... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gifСкърцането е все едно търкаш гума в стъкло..... или нещо такова.И какво сега? До тук разбрах, че трябва да купувам и сменям пак носач.... То какъв е смисъла да слагам пак някакъв скъм и "хубав", като по-добре да си вземеш някакъв евтиняк, който пак ще изкара няколко месеца... Все пак няма какво друго да издава този звук при въртене на волана и при неравности по пътя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 април 2015 Сподели Публикувано 3 април 2015 Я лисни един буркан вода върху другия край на този носач да видим ще спре ли скърцането. Там, където все му викам селенова втулка - не към шарнира (към колелото), а от другия (край към купето). На мен там, само че отдясно, се беше набило с мизерия от зимата и като изсъхнаха шосетата, взе да скърца през неравностите.В моя случай го отдавам на това, че новият носач, Kayo ако не се лъжа, не влизаше на мястото на стария към купето. Наложи се малко да се пилне с флекса, че да влязат и двете шайби от двете страни които са. Сега там има малко разстояние и събира пепел и пясък. Но пък сега не скърца. 3-4 дни ме тормозИ и млъкна от самосебе си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 4 април 2015 Сподели Публикувано 4 април 2015 Днес с малко свободно време вдигнахме колата на крик, свалихме гумата, въртя волана и скърцане няма.... Напръскахме всичко каквото видяхме и преценихме, че може да скърца със смазочен спрей WD40. Сложихме пак гумата, махнахме и крика и..https://www.youtube.com/watch?v=FVVbViJau3I Все пак скърцането се намали малко. Сега скърца по-малко (като сила е същото), но пак си е отвратително... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fancyfree Публикувано 4 април 2015 Сподели Публикувано 4 април 2015 Едно време на Ладата като се откачи шарнира се получи това: http://s17.postimg.org/lqv50u36n/004002.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.