Премини към съдържание

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Седалките и огледалата откакто съм ги настроил като за мен, повече не съм ги пипал. С лостчетата това става светкавично. Същото важи и за волана, който се регулира само във височина, а самото регулиране според мен няма никакъв смисъл. Стои максимално нагоре и това му е оптималното положение. Хайде 1 см може надолу да е от крайно горно. Спрямо позицията на седалката и облегалката както са ми удобни, всяко положение надолу е неестествено за ръцете и пречи на видимостта на таблото.

За кожата е така. Уж същата кола, но усещането и комфортът са на друго ниво, както и вида на самия салон. Знае ли се каква е тя все пак, т.е. истинска ли е или синтетика?

За подгрева - качи се в ауди 90-ка, не по-ново че са още по-силни и го включи на най-високата степен. Засечи след колко стотин метра или секунди ще ти припари на дупето.

Автоматикът за мен е излишна "екстра" не само заради покачване цената на колата, а и защото е сериозен (и сигурен) източник на главоболия. Плюс това убива удоволствието при шофирането. Ако бях таксиджия в София, Пловдив, Варна или друг голям град, щях да искам да е автоматик, защото колата е да изкарвам с нея пари, а не за кеф. Или пък да работя на 100-200 км от нас в посока с преминаване през сериозни населени места. Автомат бих карал само с поне 6 степени и лостчета при волана, но самата кутия да си е като обикновена ръчна, само превключването да става електро-хидравлично или нещо такова. Това си е мое виждане де. Наличие на автоматични режими би било в плюс ... при продаването. Даже няма да го пробвам дали работи.

Знаеш ли какво съм пропуснал :) - годината на колата :icon_doh: . Avance са по-нови и като всяко по-ново нещо те са по-скъпи. Малко оттук, малко оттам и разликата в цените се оформя ;-) . Едно е 99-та и друго е 02. Тя същата да е, пак са 1200 - хиляда и пестийн леа :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Завиждам благородно, да си го кара със здраве.

Днес много се двуомях дали да питам за условията на предлагания лизинг. :icon_blush:

 

П.П. Понеже не мога да ти пратя лично, искам да знам дали сте гледали Грандиса който по-нагоре в темата беше казал че ще гледате. Питам от просто любопитство.

Не съм, ти ме отказа. А този в БС излезе преди 2дни и веднага го награбих. Автомат, точно както иска колегата. Ако нямах кола, бих го купил за себе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата бяха модерни и функционални преди 10 години, сега същата функция се изпълнява от вановете, които са си грозновати, но функционални.

Да бе, да..... Сигурно говориш за Фиат Диабло......

Вановете са далеч по-красиви и много по-функционални от всяко комби. На мен пък комбитата ми напомнят катафалки и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, да..... Сигурно говориш за Фиат Диабло......

Вановете са далеч по-красиви и много по-функционални от всяко комби. На мен пък комбитата ми напомнят катафалки и това е.

Не можем да слагаме вановете и комбитата под общ знаменател, има красиви ванове и комбита и грозни такива...

Ако трябва да дадем обобщена оценка, трябва да проследим историята и произхода на концепциите за различните типове купета. В началото се караха само седани, другото се считаше за ерес. После стана ясно, че комбито е по-практично, след това (и до сега) станаха модерни малките коли, т.е. хечбеците, заради пренаселените градове. Ванът винаги е бил с концепция за "прекарване на багаж и товари". Постепенно се появиха и естетски ванове, в които можеш дори да проведеш бизнес среща. Т.е. с една дума, бих казал, че комбито като купе произлиза от седана (и като хронология, и като първопричина), а ванът е съвсем отделно като концепция МПС (по-скоро произлиза от товарен бус), и не знам кое е по-естетско. В частни случаи може и ванът да е. В днешно време тези типизации се размиват и преливат една в друга. Демокрация, свобода, право на избор! :)

Към Иван - 1.8Т трудно ще се намери на тази цена в добро състояние, просто като двигател на това купе е по-рядко срещан. Защо не вземеш същия Пасат с 1.9ТДИ 130кс? Също толкова пъргав, няма да има нужда да се занимаваш с газови. Ако му направиш един хубав преглед за турбо, ГНП, маховици, спокойно ще те изкара не 5, ми повече години. Пазарът е зарит от тези коли, избор голям. Точно около мен са 2-3 човека, които карат точно този двигател, и проблеми не са имали. Дори за 5 години, аз лично не бих избирал толкова...

 

Хай, поствам ги, не са много:

6000

6200

6300

7600

Този последния е дето ти си го харесал. Но моят съвет е да не чакаш теб да те търсят (все пак зависи от уговорката де).

Аз съм за този за 6200, и пари ще ти останат :). Само дето има несъответствие между капака и конете.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм избрал един такъм дизелов Пасат

 

www.cars.bg/c591909

 

все още обаче чакам човека, да ми звънне за оглед, защото когато аз се обадих беше неудобно.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да слагаме вановете и комбитата под общ знаменател, има красиви ванове и комбита и грозни такива...

Ако трябва да дадем обобщена оценка, трябва да проследим историята и произхода на концепциите за различните типове купета. В началото се караха само седани, другото се считаше за ерес. После стана ясно, че комбито е по-практично, след това (и до сега) станаха модерни малките коли, т.е. хечбеците, заради пренаселените градове. Ванът винаги е бил с концепция за "прекарване на багаж и товари". Постепенно се появиха и естетски ванове, в които можеш дори да проведеш бизнес среща. Т.е. с една дума, бих казал, че комбито като купе произлиза от седана (и като хронология, и като първопричина), а ванът е съвсем отделно като концепция МПС (по-скоро произлиза от товарен бус), и не знам кое е по-естетско. В частни случаи може и ванът да е. В днешно време тези типизации се размиват и преливат една в друга. Демокрация, свобода, право на избор! :)

Към Иван - 1.8Т трудно ще се намери на тази цена в добро състояние, просто като двигател на това купе е по-рядко срещан. Защо не вземеш същия Пасат с 1.9ТДИ 130кс? Също толкова пъргав, няма да има нужда да се занимаваш с газови. Ако му направиш един хубав преглед за турбо, ГНП, маховици, спокойно ще те изкара не 5, ми повече години. Пазарът е зарит от тези коли, избор голям. Точно около мен са 2-3 човека, които карат точно този двигател, и проблеми не са имали. Дори за 5 години, аз лично не бих избирал толкова...

 

Хай, поствам ги, не са много:

6000

6200

6300

7600

Този последния е дето ти си го харесал. Но моят съвет е да не чакаш теб да те търсят (все пак зависи от уговорката де).

Аз съм за този за 6200, и пари ще ти останат :). Само дето има несъответствие между капака и конете.

Сега виждам, че този няма екстри, а те са важни :). Значи просто няма да се намесвам в бъдеще.

Хм, кво стана не знам, май от много редакция така става :D. Съжалявам за дублирания пост.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От снимките на този пасат нищо не мога да разбера. Сниман е с някакъв телефон с не много добра камера. Забележи мястото за пътниците на задното кресло колко е го сравни с мястото в Е46, галант или а4 В6. Пасат е малко по-дълъг, но толкова трябват - 7-8 см и хората отзад могат да се возят удобно и да се събират и такива с по-голям ръст.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Илийка, извинявай, братле, ако с нещо съм те засегнал! Не е било нарочно :-)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Пасата за 7600 лв., се обадих на човека още като излезе обявата, говорохме поне 10 мин., при което той ми обясни, че не е очаквал толкова скоро да има интерес и ме попита дали мога да изчакам с огледа за няколко дни. Записа ми телефона и се уговорихме да ми звънне, когато ще е удобно и това е, разбира се ако не звънне до неделя ще проверя какво се случва с нещата. За Волвото съм предложил 5000 лв.( знам че е малко ниско, но това е при което ми излизат сметките), ако Пасата отпадне ще гледам да се разберем с продавача на нещо между 5000 и 5500 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата, която уверено върви към своето приключване.

 

Приятел във Автотрейд провери пасата по VIN и нещата изглеждат добре, колата е обслужена последно през 2011 г. на 204 000 км. в официален сервиз в Италия, като е сложен нов акумулатор и динамо. Сменяни са само консумативи, няма регистирани удари или ремонти, обслужвана е редовно, само с оригинални консумативи и части. Остава собственика да ми се обади за оглед и да действаме.

 

Вчера ми се обади собственика на Волво-то, като ми предложи 5100 лв. Ако отпадне Пасат-а, ще се пътува до София.

 

Истински се надявам до края на седмицата, да се похваля с нова придобивка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Нещата с пасата изглеждат обещаващо. Друго е автомобилът да има сервизна история.

От мен успех и да изкажеш впечатления после. Може и на лично съобщение :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата, която уверено върви към своето приключване.

 

Приятел във Автотрейд провери пасата по VIN и нещата изглеждат добре, колата е обслужена последно през 2011 г. на 204 000 км. в официален сервиз в Италия, като е сложен нов акумулатор и динамо. Сменяни са само консумативи, няма регистирани удари или ремонти, обслужвана е редовно, само с оригинални консумативи и части. Остава собственика да ми се обади за оглед и да действаме.

 

Вчера ми се обади собственика на Волво-то, като ми предложи 5100 лв. Ако отпадне Пасат-а, ще се пътува до София.

 

Истински се надявам до края на седмицата, да се похваля с нова придобивка :)

 

Кога през 2011 и това за пасатът, който на снимките е на 114 к. ли иде реч?:icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога през 2011 и това за пасатът, който на снимките е на 114 к. ли иде реч?:icon_thumbup:

Хаха верно :) в обявата на снимката на таблото е на 114,000 в текста пише 134,000 км, а пък 2011 е била на 204,000 ...Толкова ли е трудно да се продаде кола за която се знае че е на 250 000+ км?

П.С. от 2002г. до 2011г. 200к за 9 години = ~22 222km на година....

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха верно :) в обявата на снимката на таблото е на 114,000 в текста пише 134,000 км, а пък 2011 е била на 204,000 ...Толкова ли е трудно да се продаде кола за която се знае че е на 250 000км?

 

Те снимките може да са от времето, когато варненският й собственик я е купувал. След което я е покарал още 20 к. Дали знае или не за последното й сервизно обслужване той не е съвсем ясно. Явно скоро след обслужването е внесена, в обявата пише внос отпреди 2 години. И тук идва абсолютно ненормалния феномен. Ми то волвото на 150-160 к, които може и да не са реални. Да де, ма може и да са...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И само за 5 бона, и с газ, гуми, регистрация... Баси, ако е на 150 к. наистина каква далавера...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И човек се втурва в това да се самозалъже.Едното на 250 к, другото на 150, че и бая по-евтино. Пък тя истината и друга може да се окаже.

Та думата ми е, че по-добре кола на 250 к. сравнително доказани, отколкото на 150 недоказани. Ма волвото е някак чаровно грозно, мъжкарски грозно, бих казал http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още като се чухме по телефона, собственика на Пасат-а ми каза, че реално е на 235 000 км., като преди две години е вкаран на около 210 000, в това отношение нещата с проверката се засичат. Снимките са от предната година, нещо решил да я продава, обаче опсле се отказал. Та има голяма вероятност, колата да е на истински 235 000 нм. На таблото са със 100 000 по- малко, защото по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание. Остава да ми се обади за оглед, ама като гледам нещо не се е разбързал. Волвото за мен като цена е кантар с Пасата, предвид нуждата от газов инжекцион, ходене до София, нови номера и т.н., обаче наистина е грозно, чак красиво, но само за мъжете :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още като се чухме по телефона, собственика на Пасат-а ми каза, че реално е на 235 000 км., като преди две години е вкаран на около 210 000, в това отношение нещата с проверката се засичат. Снимките са от предната година, нещо решил да я продава, обаче опсле се отказал. Та има голяма вероятност, колата да е на истински 235 000 нм. На таблото са със 100 000 по- малко, защото по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание. Остава да ми се обади за оглед, ама като гледам нещо не се е разбързал. Волвото за мен като цена е кантар с Пасата, предвид нуждата от газов инжекцион, ходене до София, нови номера и т.н., обаче наистина е грозно, чак красиво, но само за мъжете :)

 

Дотук лафът на темата безапелационно е

 

" ...по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание".

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защото по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание.

И един мармот от сервиза завива шоколад ..:D

Така е, винаги виновните са тези от сервизите ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странни тълкувания... Всеки си има някакви мисли в главата и ги пресъздава в духа на темата.

Почти всички коли са с връщани километражи. Ако не в чужбина, то тук. Понякога и на двете места. Резултатът е УНИКАТ!!!!!! НЯМА ВТОРА КАТО НЕЯ!!!!!!!! КАТО НОВ!!! БЕЗ ДРАСКОТИНА!!!!! ВСИЧКО СМЕНЕНО!!!! НАПЪЛНО ОБСЛУЖЕНА!!! ... и любимата ми част РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ!!!! ДОКАЗАН ПРОИЗХОД!!!!!!

Вътре лъщи от престараване с мазане с препарати, воланът реже пръсти, гумите на педалите объсани, но на километража гордо седи цифра започваща с единица...

 

Наистина по-добре пасат на 240 000 км с вероятност 90% да са реални, отколкото напудрен милионник на 164754 км. на обява.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дотук лафът на темата безапелационно е

 

" ...по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание".

:hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical:

 

Резултатът е УНИКАТ!!!!!! НЯМА ВТОРА КАТО НЕЯ!!!!!!!! КАТО НОВ!!! БЕЗ ДРАСКОТИНА!!!!! ВСИЧКО СМЕНЕНО!!!! НАПЪЛНО ОБСЛУЖЕНА!!! ... и любимата ми част РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ!!!! ДОКАЗАН ПРОИЗХОД!!!!!!

Вътре лъщи от престараване с мазане с препарати, воланът реже пръсти, гумите на педалите объсани, но на километража гордо седи цифра започваща с единица...

 

...и обясненията на търговеца: "... първи собственик - една баба, която е ходила само до аптеката. Бастунът й даже остана в багажника. Ела ще ти го покажа!Виж само резервната гума, не е слагана" Номера минава и с "...една жена, водила е само децата до училище" :icon_naughty:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical:

 

 

...и обясненията на търговеца: "... първи собственик - една баба, която е ходила само до аптеката. Бастунът й даже остана в багажника. Ела ще ти го покажа!Виж само резервната гума, не е слагана" Номера минава и с "...една жена, водила е само децата до училище" :icon_naughty:

 

....самият автомобил, последните три години е седял заключен в гараж и не е каран. Като дошъл момента за продажба, собственика си купил бичкия - да отреже 10 метровият бряст израснал пред вратата на гаража, та да може да изкара бубуто!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех тия сервизи,освен че сменят масло, можели и километри да връщат,тц тц,да им се неначудиш. Такъв ако ми каже подобно нещо,съм му теглил една яка майна и съм забравил за тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

:hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical:


...и обясненията на търговеца: "... първи собственик - една баба, която е ходила само до аптеката. Бастунът й даже остана в багажника. Ела ще ти го покажа!Виж само резервната гума, не е слагана" Номера минава и с "...една жена, водила е само децата до училище" :icon_naughty:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rijden:Бабичките са скрити лимонки :hysterical:

Миналата година през мен мина една кампания на Дачия и тяхната реклама беше "Наистина ли вярвате, че баба Ханке е предишния й собственик?" С две думи по-добре си купи Дачия отколкото да те 'лъзгат на бобслей. :icon_n_giljotiini:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ей тука е бабата :)

 

И още малко смях по холандски :))))

 

 

http://youtu.be/WNtuu3TDKb0

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...