Andy Van Der Drift Публикувано 9 септември 2013 Сподели Публикувано 9 септември 2013 Пружини е сменил. Сега колелетата стъпват по различен начин върху пътя и при свиването на окачването го няма това стъпване "на петА" откъм вътрешния край на гумите.Като гледам стойката на колата решението да смени пружините, вместо да подлага шайби, е било правилното. Освен това много са се сгъвали при товар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 30 август 2014 Автор Сподели Публикувано 30 август 2014 Да update-на малко темата - люлеенето пак се появи, този път съм пред дилемата амортисьори или втулки и тампони по задния мост, като е ясно, че амовете са най-бързия и лесен вариант. Шайби не бих сложил категорично! Ще я вдигна на подемник да я огледам отдолу и ще реша какво да правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fancyfree Публикувано 31 август 2014 Сподели Публикувано 31 август 2014 На времето Ладата ми въртеше задницата от криви гуми ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 31 август 2014 Автор Сподели Публикувано 31 август 2014 За съжаление не е от това (: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 3 септември 2014 За съжаление не е от това (: Ами втулките на задните щанги провери ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2014 Не, обещавам да споделя резултат, че вече няколко колеги ми пишат и на ЛС - явно е актуална тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Заден носач (с реглажа) и болт за регулиране.Мисля че ще спре да се люшка колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Някой може ли да помогне с оригиналните номера на втулките на носача и тези на болтовете за регулиране? J4235000 и J4235001 са втулки за предните носачи или за задните (Nipparts) ? Болтовете за регулиране изобщо не ги намирам из каталозите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 5 септември 2014 Някой може ли да помогне с оригиналните номера на втулките на носача и тези на болтовете за регулиране? J4235000 и J4235001 са втулки за предните носачи или за задните (Nipparts) ? Болтовете за регулиране изобщо не ги намирам из каталозите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif Колега, за това ли става въпрос? http://prikachi.com/images/587/7586587I.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Именно! Хубав сайт, бях го затрил някъде из изгорелия си хард. ОЕ номера на реглажния болт е MB911314 http://malkom.eu/image/cache/data/bolt-228x228.jpegВтулката на шенкела е MR223673, тази на реглажната щанга е MB809170. Аз ги наричам втулки, гледам че са тампони - едни му викат така, други иначе... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Мерси, Светльо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Именно! Хубав сайт, бях го затрил някъде из изгорелия си хард. ОЕ номера на реглажния болт е MB911314 http://malkom.eu/image/cache/data/bolt-228x228.jpegВтулката на шенкела е MR223673, тази на реглажната щанга е MB809170. Аз ги наричам втулки, гледам че са тампони - едни му викат така, други иначе... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Мерси, Светльо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Еми не са едно и също,втулката е само стругована стомана,а тампона има и гума около или в нея :icon_bye: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 6 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2014 Така е, колега. По-важното е обаче защо не намирам алтернатива на MB911314 - реглажния болт :D Другото оправих Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 7 септември 2014 На твое място бих взел ОЕМ. И без това се сменят веднъж, ако скъсаш старите. http://prikachi.com/images/728/7589728W.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 21 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2015 Смених втулки на реглажната щанга (или носач, не го знам какво е), естествено и реглажните болтове. Дойдоха си и наклони и всичко - човека на реглажа чак се зарадва че станала като от завода. Усещам си задницата по-твърда, непоколебима по неравности и завои. Не съм я товарил още, надявам се да няма ядове и да не я мисля скоро. Частите са 50-60 лв (ОЕМ болтове и от "хубавите" втулки), труда няма да коментирам - пред блока няма да стане ремонта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 17 март 2018 Сподели Публикувано 17 март 2018 Здравейте колеги,Карам Галан 6А13 от около 5 години.Имах тропане на заден десен носач - този който е с ексцентричния регулируем болт - започнах да усещам че единия преден амотрисор не дъри добре. След което я закарах на сервиз и казах на момчетата да сменят 4-те Амортисьора заедно със задните носачи за регулиране и съответно нови ексцентрични болтове. Преждевременно ми смениха също и прден десен лагер, както и заден ляв и предно дясно каре - казаха ми че са за смяна и им казах да сменят всичко което е за смяна. Преди смяната на гореспоменатите части колата беше изключително стабилна. Сега при каране по магистрала или при скорост над 100км/ч когато мина по неравност цялата кола започва да се люлее като лодка в бурно море, и задницата се мести така секаш някой е ритнал колата настрани. това местене се получава само ако има неравности по пътя (както всички знаем в нашата държава няма неравности ). Всички по-гореспоменати части са сменени преди 2 седмици. В това състояние колата е ужасна за каране извън града. Преди просто сядах и се возих а сега държа здраво кормилото и я карам със страх. Някой имал ли е подобен проблем?МОжете ли да помогните какво да правя? Днес ходих отново в сервиза където ми сложиха новите носачи и амортисьори - от там вдигат рамене и казва нищо не можем да направим - според тях колата е добре, но реално не е така. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 март 2018 Сподели Публикувано 17 март 2018 Залагам на калпави амортисьори. Иди на тресачка, за да ги изпитат. Около 20 лева е услугата. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 март 2018 Сподели Публикувано 17 март 2018 (редакция) След смяната на задния носач и реглажните болтове ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави стенд!!! Това не си го написал, че са го правили. Ако пък не са ти направили стенд или да ти кажат, че трябва, БЯГАЙ ДАЛЕЧ от тези "професионалисти"! Как ще я търпиш така 2 седмици, бре младеж?! Редактирано 17 март 2018 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 17 март 2018 Сподели Публикувано 17 март 2018 След смяната на задния носач и реглажните болтове ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави стенд!!! Това не си го написал, че са го правили. Ако пък не са ти направили стенд или да ти кажат, че трябва, БЯГАЙ ДАЛЕЧ от тези "професионалисти"! Как ще я търпиш така 2 седмици, бре младеж?! Здравей, какво точно имаш в превид ''стенд'' Ако е регулиране на преден и заден мост - направено е -( даже днес като им я носих я закачиха отново и ми показаха че сходимостта на колелетата е наред).То следващия път ще бягам, но вече съм платил за тези неща, при тях. Амортисьорите са с 3 год, гаранция).Искам да знам какво да направя за да си бъде колата стабилна както преди.В момента едвам се издържа със 110км/ч. на магистрала - което за такъв шестак е смешно. А преди това когато позволява пътя на магистрала към си я карал с над 180 и няма никакви проблеми, седиш си и сисе возиш.Така е две седмици понеже бях извън града и нямаше как да им я докарам по-рано. Имаш ли предложения каква може да е причината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 17 март 2018 Сподели Публикувано 17 март 2018 Залагам на калпави амортисьори. Иди на тресачка, за да ги изпитат. Около 20 лева е услугата. :icon_bye: Добре,Къде в София има тресачка да ида.И ако от там ми кажат че всичко е наред? тогава къде да търся решение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 март 2018 Сподели Публикувано 18 март 2018 Какви амортисьори са Ви сложили и какви носачи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 18 март 2018 Сподели Публикувано 18 март 2018 Какви амортисьори са Ви сложили и какви носачи?Амортисьорите са Monroe Reflex - със същите е карана и преди това - но бяха сменяни 2008 и реших че ще е добре да сложа нови. Носачите като марка незнам какви са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 март 2018 Сподели Публикувано 18 март 2018 Рефлекса са добри...аз сложих такива отпред и отзад и съм много доволен. Някъде другаде е проблема.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 март 2018 Сподели Публикувано 18 март 2018 Ся, като мине задницата през неравности и клати наляво - надясно. Чувства се адски нестабилна. Нали?Сходимостта ти не е в ред. Стенда би показал. Погледни новите задни носачи да не би да са се откачили втулките/ата на някой от тях. Имах такъв случай. Носача изкара 300км. Нещо отзад не е добре. Отивай при хората, които са я ремонтирали да я направят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 18 март 2018 Сподели Публикувано 18 март 2018 Ся, като мине задницата през неравности и клати наляво - надясно. Чувства се адски нестабилна. Нали?Сходимостта ти не е в ред. Стенда би показал. Погледни новите задни носачи да не би да са се откачили втулките/ата на някой от тях. Имах такъв случай. Носача изкара 300км. Нещо отзад не е добре. Отивай при хората, които са я ремонтирали да я направят! Да адски нестабилна е.След смяната е качена на стенд и регулирана, ходих пак и пак ми казаха че е наред сходимоста, освен на тези стенда да не им е в ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 20 март 2018 Сподели Публикувано 20 март 2018 Подобен проблем, дори същия навярно съм имал веднъж само когато бях претоварил колата страшно много. Може би на предел. Задницата много клекнала и се усещаше, че люлее в ляво и дясно. Пътя заснежен и все едно вятъра ми мести задницата и коригирам с волана. Ужас.. Но само единствено тогава ми се случи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.