Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Защо ми се клати задницата?


Препоръчано мнение

Пружини е сменил. Сега колелетата стъпват по различен начин върху пътя и при свиването на окачването го няма това стъпване "на петА" откъм вътрешния край на гумите.

Като гледам стойката на колата решението да смени пружините, вместо да подлага шайби, е било правилното. Освен това много са се сгъвали при товар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...
  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Да update-на малко темата - люлеенето пак се появи, този път съм пред дилемата амортисьори или втулки и тампони по задния мост, като е ясно, че амовете са най-бързия и лесен вариант. Шайби не бих сложил категорично! Ще я вдигна на подемник да я огледам отдолу и ще реша какво да правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

За съжаление не е от това (:

 

Ами втулките на задните щанги провери ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, обещавам да споделя резултат, че вече няколко колеги ми пишат и на ЛС - явно е актуална тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заден носач (с реглажа) и болт за регулиране.Мисля че ще спре да се люшка колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне с оригиналните номера на втулките на носача и тези на болтовете за регулиране? J4235000 и J4235001 са втулки за предните носачи или за задните (Nipparts) ? Болтовете за регулиране изобщо не ги намирам из каталозите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Някой може ли да помогне с оригиналните номера на втулките на носача и тези на болтовете за регулиране? J4235000 и J4235001 са втулки за предните носачи или за задните (Nipparts) ? Болтовете за регулиране изобщо не ги намирам из каталозите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

 

Колега, за това ли става въпрос?

 

http://prikachi.com/images/587/7586587I.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно! Хубав сайт, бях го затрил някъде из изгорелия си хард. ОЕ номера на реглажния болт е MB911314

http://malkom.eu/image/cache/data/bolt-228x228.jpeg

Втулката на шенкела е MR223673, тази на реглажната щанга е MB809170. Аз ги наричам втулки, гледам че са тампони - едни му викат така, други иначе... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Мерси, Светльо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно! Хубав сайт, бях го затрил някъде из изгорелия си хард. ОЕ номера на реглажния болт е MB911314

http://malkom.eu/image/cache/data/bolt-228x228.jpeg

Втулката на шенкела е MR223673, тази на реглажната щанга е MB809170. Аз ги наричам втулки, гледам че са тампони - едни му викат така, други иначе... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Мерси, Светльо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

 

Еми не са едно и също,втулката е само стругована стомана,а тампона има и гума около или в нея :icon_bye: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, колега. По-важното е обаче защо не намирам алтернатива на MB911314 - реглажния болт :D Другото оправих

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На твое място бих взел ОЕМ. И без това се сменят веднъж, ако скъсаш старите.

 

http://prikachi.com/images/728/7589728W.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Смених втулки на реглажната щанга (или носач, не го знам какво е), естествено и реглажните болтове. Дойдоха си и наклони и всичко - човека на реглажа чак се зарадва че станала като от завода. Усещам си задницата по-твърда, непоколебима по неравности и завои. Не съм я товарил още, надявам се да няма ядове и да не я мисля скоро. Частите са 50-60 лв (ОЕМ болтове и от "хубавите" втулки), труда няма да коментирам - пред блока няма да стане ремонта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги,

Карам Галан 6А13 от около 5 години.

Имах тропане на заден десен носач - този който е с ексцентричния регулируем болт - започнах да усещам че единия преден амотрисор не дъри добре.

След което я закарах на сервиз и казах на момчетата да сменят 4-те Амортисьора заедно със задните носачи за регулиране и съответно нови ексцентрични болтове.

Преждевременно ми смениха също и прден десен лагер, както и заден ляв и предно дясно каре - казаха ми че са за смяна и им казах да сменят всичко което е за смяна.

 

Преди смяната на гореспоменатите части колата беше изключително стабилна.

 

Сега при каране по магистрала или при скорост над 100км/ч когато мина по неравност цялата кола започва да се люлее като лодка в бурно море, и задницата се мести така секаш някой е ритнал колата настрани. това местене се получава само ако има неравности по пътя (както всички знаем в нашата държава няма неравности :)).

 

Всички по-гореспоменати части са сменени преди 2 седмици.

 

В това състояние колата е ужасна за каране извън града. Преди просто сядах и се возих а сега държа здраво кормилото и я карам със страх.

 

Някой имал ли е подобен проблем?

МОжете ли да помогните какво да правя?

 

Днес ходих отново в сервиза където ми сложиха новите носачи и амортисьори - от там вдигат рамене и казва нищо не можем да направим - според тях колата е добре, но реално не е така.

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на задния носач и реглажните болтове ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави стенд!!! Това не си го написал, че са го правили. Ако пък не са ти направили стенд или да ти кажат, че трябва, БЯГАЙ ДАЛЕЧ от тези "професионалисти"!

Как ще я търпиш така 2 седмици, бре младеж?!

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на задния носач и реглажните болтове ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави стенд!!! Това не си го написал, че са го правили. Ако пък не са ти направили стенд или да ти кажат, че трябва, БЯГАЙ ДАЛЕЧ от тези "професионалисти"!

Как ще я търпиш така 2 седмици, бре младеж?!

 

Здравей, какво точно имаш в превид ''стенд'' Ако е регулиране на преден и заден мост - направено е -( даже днес като им я носих я закачиха отново и ми показаха че сходимостта на колелетата е наред).

То следващия път ще бягам, но вече съм платил за тези неща, при тях. Амортисьорите са с 3 год, гаранция).

Искам да знам какво да направя за да си бъде колата стабилна както преди.

В момента едвам се издържа със 110км/ч. на магистрала - което за такъв шестак е смешно.

 

А преди това когато позволява пътя на магистрала към си я карал с над 180 и няма никакви проблеми, седиш си и сисе возиш.

Така е две седмици понеже бях извън града и нямаше как да им я докарам по-рано.

 

Имаш ли предложения каква може да е причината?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на калпави амортисьори. Иди на тресачка, за да ги изпитат. Около 20 лева е услугата. :icon_bye:

 

Добре,

Къде в София има тресачка да ида.

И ако от там ми кажат че всичко е наред? тогава къде да търся решение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви амортисьори са Ви сложили и какви носачи?

Амортисьорите са Monroe Reflex - със същите е карана и преди това - но бяха сменяни 2008 и реших че ще е добре да сложа нови. Носачите като марка незнам какви са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рефлекса са добри...аз сложих такива отпред и отзад и съм много доволен. Някъде другаде е проблема....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ся, като мине задницата през неравности и клати наляво - надясно. Чувства се адски нестабилна. Нали?

Сходимостта ти не е в ред. Стенда би показал. Погледни новите задни носачи да не би да са се откачили втулките/ата на някой от тях. Имах такъв случай. Носача изкара 300км. Нещо отзад не е добре. Отивай при хората, които са я ремонтирали да я направят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ся, като мине задницата през неравности и клати наляво - надясно. Чувства се адски нестабилна. Нали?

Сходимостта ти не е в ред. Стенда би показал. Погледни новите задни носачи да не би да са се откачили втулките/ата на някой от тях. Имах такъв случай. Носача изкара 300км. Нещо отзад не е добре. Отивай при хората, които са я ремонтирали да я направят!

 

Да адски нестабилна е.

След смяната е качена на стенд и регулирана, ходих пак и пак ми казаха че е наред сходимоста, освен на тези стенда да не им е в ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем, дори същия навярно съм имал веднъж само когато бях претоварил колата страшно много. Може би на предел. Задницата много клекнала и се усещаше, че люлее в ляво и дясно. Пътя заснежен и все едно вятъра ми мести задницата и коригирам с волана. Ужас.. Но само единствено тогава ми се случи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...