Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Защо ми се клати задницата?


Препоръчано мнение

Сложи си дистанционни шайби (най добре при стругар) на U носачите да се поизправи страничния наклон и тогава отиди на реглаж, гаранция, че ще забравиш за залюляване в завоя с ниските (спортни) пружини, а и няма да износва гумите от вътрешната страна. Ама колко мм да са тея шайби незнам, аз го карах на око и го умерих.

 

На горния шарнир ли се слагат тия шайби,че като гледам май ще слагам от едната страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

На горния шарнир ли се слагат тия шайби,че като гледам май ще слагам от едната страна.

Да, аз там подлагах, ама цяла планка ми направиха за да легне на целия носач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблема дълго време и миналата година смених всички амортисьори с нови такива (KYB). Проблема почти изчезна, определено имаше подобрение, като се съмнявах дали не си внушавам че пак го има въпросното лашкане, докато майка не възкликна "защо се клати така колата" . Прави го в завой, когато едната гума закачи неравност, еднократно ми "залашква" задницата, и то доста осезаемо - все едно съм се пуснал с 318-ка на downhill drift. Пружини не съм сменял с нови - оставих си старите Eibach. Бях се разчел по темата преди време, по спомен бяха тампончета разни по задния мост. От тях ли е, колко са на брой, къде се намират и т.н. всякаква помощ ми е от полза преди да вкарвам в бокса!!! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Аз имах същият проблем и ми го оправиха в автосервиз Жижо до метро

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си дистанционни шайби (най добре при стругар) на U носачите да се поизправи страничния наклон и тогава отиди на реглаж, гаранция, че ще забравиш за залюляване в завоя с ниските (спортни) пружини, а и няма да износва гумите от вътрешната страна. Ама колко мм да са тея шайби незнам, аз го карах на око и го умерих.

 

Дистанционни шайби... само така може да се изправи вертикално колето при монтаж на по-къси пружини отзад. При мен тези шайби са 5мм, но се иска още. Предполагам, че с 10мм, колето вертикално ще се изправи достатъчно , след което остава да се направи един реглаж.

 

Иначе оригиналното окачване е много добре проектирано, така че при завой, когато натовареното задно колето започва да се прибира към калника, то вертикално спрямо купето се сгъва в горната си част и така повърхността на гумата си остава на 100% контактна спрямо асфалта. И за да е още по-стабилна колата, то освен вертиалното прибиране на колето, се получава и леко отваряне на сходимостта отзад и така на практика завоя се взима още една идея по-лесно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Смених пружини преди няколко дни, осезаемо вози по-твърдо и като че ли го няма това лашкане, но все пак не съм го товарил за да знам със сигурност. Влизах в сервиза сякаш влизам в родилното http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Разликата е осезаема - снимките са съответно преди и след интервенцията.

 

 

 

http://imageshack.us/scaled/large/856/6trc.jpg

http://imageshack.us/scaled/large/809/nuac.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е!

Като я погледнеш от 10-15 м разстоянието около гумата трябва да е симетрично - до веждата горе, напред, назад - да е еднакво. Аз не знам с какви пружини е моят, но като сложа същите джанти с гуми 215/45, последните изглеждат като че ли не са от тази кола (изглеждат малки). Може и да съм отвикнал да стърчи чак толкова над горния край на гумата, но определено ръката ми с пръстите напред и палеца нагоре минава свободно. Поне 8,5 см има догоре с тях, а сега е към 6 см някъде и разстоянията при предните и задните гуми са еднакви (отвсякъде).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам с какви пружини е моят, но като сложа същите джанти с гуми 215/45, последните изглеждат като че ли не са от тази кола (изглеждат малки).

Е как така не знаеш, като ти си ги избра, :) преди все се оплакваше, че колата била клекнала, сега пък ти е висока, и на теб угодия няма май ..:P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се оплаквам. Суша се радва и на град:-)

Както казах, в момента има 6 см разстояние отвсякъде, така че стойката е чудесна. Ако доживея да карам по равен асфалт навсякъде, може и да помрънкам малко, но в близките години това не се очертава да се случи.

Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира. Някои х-ки на цилиндричната винтова пружина може да се измерят опитно. Например на стенд, но не ми се играе с това. Най-лесно е да се определи деформацията под действие на определено натоварване по формулата: F=C.f, където F е натоварването, f деформирането, а С е константа... Има си модерни машинарийки, свързани с компютър, които изкарват графиката на силата и деформацията на монитора. Има такива с променливи х-ки. Например в началото поддават повече и постепенно с увеличаване на натиска поддават по-малко. Добре е за кратки отсечени неравности и за пътници + багаж.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се оплаквам. Суша се радва и на град:-)

Както казах, в момента има 6 см разстояние отвсякъде, така че стойката е чудесна. Ако доживея да карам по равен асфалт навсякъде, може и да помрънкам малко, но в близките години това не се очертава да се случи.

Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира. Някои х-ки на цилиндричната винтова пружина може да се измерят опитно. Например на стенд, но не ми се играе с това. Най-лесно е да се определи деформацията под действие на определено натоварване по формулата: F=C.f, където F е натоварването, f деформирането, а С е константа... Има си модерни машинарийки, свързани с компютър, които изкарват графиката на силата и деформацията на монитора. Има такива с променливи х-ки. Например в началото поддават повече и постепенно с увеличаване на натиска поддават по-малко. Добре е за кратки отсечени неравности и за пътници + багаж.

:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира.

Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан на Лесжофорс, а се метна на тези усилени Каяби за комби, като знаеш много добре, че коНбито е направено за по голяма товароносимост ..:P

Сега ще си караш с вирната задница и няма да се оплакваш, пак е по добре отколкото стойка на немска овчарка ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан на Лесжофорс, а се метна на тези усилени Каяби за комби, като знаеш много добре, че коНбито е направено за по голяма товароносимост ..:P

Сега ще си караш с вирната задница и няма да се оплакваш, пак е по добре отколкото стойка на немска овчарка ..:)

Имам останали няколко торби цимент, ако на някой му трябват за баланс в багажника, да се обажда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан ...

Споменавам между другото няколко пъти едно и също, къде на място, къде не и не знам какво неясно има. Хайде последно. Разположението на колелата при моята кола е симетрично в калниците. От гумата до калника има разстояние от 65 мм при предните и задните колела. Напред и назад е същото разстояние. Това вирнато ли е, грозно ли е ...

 

Символичните коментари на два-тримата красавци ще ги подмина :P

 

Sandimen, пиши как се държи колата като я тестваш натоварена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има дали е симетрично около калника? измери си височината от земята до прага при предницата и при задницата и ще видиш дали е висока или ниска задницата :) А и ако клекнеш отстрани на колата на няколко метра разстояние ще го видиш и на око :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споменавам между другото няколко пъти едно и също, къде на място, къде не и не знам какво неясно има. Хайде последно. Разположението на колелата при моята кола е симетрично в калниците. От гумата до калника има разстояние от 65 мм при предните и задните колела. Напред и назад е същото разстояние. Това вирнато ли е, грозно ли е ...

 

 

Ама и на няколко места споменаваш, че като туриш 17-ките и ставаш като офроудър ..:P

То е ясно че ще е симетрична, те нови задни пружини винаги повдигат леко и предницата, но можеше пак да си симетричен и със 17 цоловите джанти и пружините за седан ..:)

Признавай си го като грешка и да спираме да те ядем ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер разбрах, че съм си взел пружини за комби. Не беше много отдавна, но не си спомням подробности. Със сигурност исках нови пружини, със сигурност цената ме е привлякла и със сигурност нямаше да ги взема ако знаех, че не са за седан, ако ще да са били без пари. Когато има пътища ще ги сменя, или направо нещо готово спортно със задно ... ще видя.

Вие си "яжте" щом ви влече ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

От скоро се сдобих с Галант и при мен го има този проблем. Разбрах от форума, че в Пловдив има специалист в тази област. Бихте ли ми дали някаква информация за него, за да я закарам да си каже мнението.

Мерси предварително!

 

 

- TASSO: Писането на кирилица е задължително! -

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

От скоро се сдобих с Галант и при мен го има този проблем. Разбрах от форума, че в Пловдив има специалист в тази област. Бихте ли ми дали някаква информация за него, за да я закарам да си каже мнението.

Мерси предварително!

 

 

- TASSO: Писането на кирилица е задължително! -

 

В Пловдив има 2ма души, които са и във форума. Mario64, който е писал 3 поста по-нагоре и Milen_z :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио64 някакъв адрес или тел. номер за свръзка или сервиз?!?

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405

В ляво са данните за връзка с него, най-добре му се обади на посочения телефон или му изпрати лично съобщение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал че при мен изчезна проблема. Возих две едри добичета отзад и го нямаше това лашкане. Аз ще си имам едно наум обаче и ще продължавам да държа нащрек вестибуларния си апарат. Благодаря на всички отзовали се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал че при мен изчезна проблема. Возих две едри добичета отзад и го нямаше това лашкане. Аз ще си имам едно наум обаче и ще продължавам да държа нащрек вестибуларния си апарат. Благодаря на всички отзовали се!

 

Колега от какво се оказа люшкането? И при мен го има , но аз знам от какво е тези дни ще се коригира (счупена пружина заради изпусналия амортесьор ) всичко по задницата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...