Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mask

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

За mask

  • Рожден ден 08/19/1984

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi GALANT 2.5V6

mask's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Има газ, но Проблема го прави както на Газ, така и на Бензин - няма значение от горивото. Ако беше бензинови инжектори то би следвало да го прави само на бензин.
  2. Здравейте, Проблема е следния: При подаване на Газ първо забива и после тръгва. При плавно подаване на газ не ускорява плавно а започват оборотите да падат и после изведнъж хуква. Съмнявам се за ламбда, сензор , както и за стъпков мотор. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? Някой знае ли как се замерва ламбда сензора и какави са нормалните параметри? Колата е Galant 2.5 мотор 6А13
  3. каква му е резервната гума? Търся: DUNLOP - 205/60/15 91v SP SPORT 2000
  4. Търся резервна гума за Галант: DUNLOP 205/60/15 91v SP SPORT 2000 Предлагаите, предпочитам на лично.
  5. Да адски нестабилна е. След смяната е качена на стенд и регулирана, ходих пак и пак ми казаха че е наред сходимоста, освен на тези стенда да не им е в ред.
  6. Амортисьорите са Monroe Reflex - със същите е карана и преди това - но бяха сменяни 2008 и реших че ще е добре да сложа нови. Носачите като марка незнам какви са.
  7. Добре, Къде в София има тресачка да ида. И ако от там ми кажат че всичко е наред? тогава къде да търся решение?
  8. Здравей, какво точно имаш в превид ''стенд'' Ако е регулиране на преден и заден мост - направено е -( даже днес като им я носих я закачиха отново и ми показаха че сходимостта на колелетата е наред). То следващия път ще бягам, но вече съм платил за тези неща, при тях. Амортисьорите са с 3 год, гаранция). Искам да знам какво да направя за да си бъде колата стабилна както преди. В момента едвам се издържа със 110км/ч. на магистрала - което за такъв шестак е смешно. А преди това когато позволява пътя на магистрала към си я карал с над 180 и няма никакви проблеми, седиш си и сисе возиш. Така е две седмици понеже бях извън града и нямаше как да им я докарам по-рано. Имаш ли предложения каква може да е причината?
  9. Здравейте колеги, Карам Галан 6А13 от около 5 години. Имах тропане на заден десен носач - този който е с ексцентричния регулируем болт - започнах да усещам че единия преден амотрисор не дъри добре. След което я закарах на сервиз и казах на момчетата да сменят 4-те Амортисьора заедно със задните носачи за регулиране и съответно нови ексцентрични болтове. Преждевременно ми смениха също и прден десен лагер, както и заден ляв и предно дясно каре - казаха ми че са за смяна и им казах да сменят всичко което е за смяна. Преди смяната на гореспоменатите части колата беше изключително стабилна. Сега при каране по магистрала или при скорост над 100км/ч когато мина по неравност цялата кола започва да се люлее като лодка в бурно море, и задницата се мести така секаш някой е ритнал колата настрани. това местене се получава само ако има неравности по пътя (както всички знаем в нашата държава няма неравности ). Всички по-гореспоменати части са сменени преди 2 седмици. В това състояние колата е ужасна за каране извън града. Преди просто сядах и се возих а сега държа здраво кормилото и я карам със страх. Някой имал ли е подобен проблем? МОжете ли да помогните какво да правя? Днес ходих отново в сервиза където ми сложиха новите носачи и амортисьори - от там вдигат рамене и казва нищо не можем да направим - според тях колата е добре, но реално не е така. Благодаря предварително.
  10. mask

    Излиза ми 4 скорост

    Здравей колега аз имах същия проблем с предния ми галант преди 7 год. Реших преди да купя друга скоростна кутия да отворя моята. Та, след като я отворих установих че семерината е текла и малко по малко е изтекло маслото от скоростната кутия и като резултат се беше развила гайката на единия пакет със скорости и като включех на скорост колата си стоеше на съответната скорост но като подам газ и тогава изплюваше. Та аз просто сложих гайката и я стегнах (задължително сложи лепило за резби)и проблема бе решен. Но при теб може и да е друго. Ще се види като се отвори кутията.
  11. Ако някой има стар непотребен преден напречен носач от Galant 6А13, за изхвърляне. Да пише. Попринцип ми трябва само ябалковидния болт.
  12. Да попитам един доста дъвкан въпрос: В момента съм със 276mm дисковеи еднобутални спирачни апарати. (2,5 V6 2001год.). Могат ли да паснат без каквито и да е преработки двубутални апарати (например от VR-4). и ще спира ли по-добре галанта с двубуталните апарати или няма да има осезаема разлика спрямо еднобуталните. Ако могат да паснят някой знае ли ил фабричния артикулен номер под който се поръчват. - Накладките за еднобуталните и двубуталните еднакви ли са? Благодаря!
  13. След като акумулатора се зареди: от третия път запали. Оставих я 10 мин да работи на място, всичко си беше нормално. Коата си загря както трябва. тръгнах и след около 1км. се наложи да спра на крастовище, в момента в който изклю
  14. Здравейте, Бях си смъкнал Акумулатора за 1 седмица за да го заредя. След като го монтирах - при въртене на стартера, колата не палеше. след около 2 мин. въртене започна да припалва и пак да гасне. след около още 1-2 минути въртене най накрая запали. Карах я няколко дни, но оборотите на двигателя бяха изключитено нестабилни. Когато спирах на сфетофар или кръстовище и колата изгасваше. Снощи се опитах да запаля и да тръгна но уви, не искаше да запали въобще. накрая Акуълатора се изтощи тотално от въртене и сега отново го смъкнах да се зарежда. Въпроса ми е трябва ли да я нося да се програмира компютъра наново какво да правя? Колата е Галант 2,5V6 2001г мотор 6А13. Благодаря предварително
×
×
  • Създаване...