stevensgr Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Сложи си дистанционни шайби (най добре при стругар) на U носачите да се поизправи страничния наклон и тогава отиди на реглаж, гаранция, че ще забравиш за залюляване в завоя с ниските (спортни) пружини, а и няма да износва гумите от вътрешната страна. Ама колко мм да са тея шайби незнам, аз го карах на око и го умерих. На горния шарнир ли се слагат тия шайби,че като гледам май ще слагам от едната страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 На горния шарнир ли се слагат тия шайби,че като гледам май ще слагам от едната страна.Да, аз там подлагах, ама цяла планка ми направиха за да легне на целия носач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Имах проблема дълго време и миналата година смених всички амортисьори с нови такива (KYB). Проблема почти изчезна, определено имаше подобрение, като се съмнявах дали не си внушавам че пак го има въпросното лашкане, докато майка не възкликна "защо се клати така колата" . Прави го в завой, когато едната гума закачи неравност, еднократно ми "залашква" задницата, и то доста осезаемо - все едно съм се пуснал с 318-ка на downhill drift. Пружини не съм сменял с нови - оставих си старите Eibach. Бях се разчел по темата преди време, по спомен бяха тампончета разни по задния мост. От тях ли е, колко са на брой, къде се намират и т.н. всякаква помощ ми е от полза преди да вкарвам в бокса!!! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifАз имах същият проблем и ми го оправиха в автосервиз Жижо до метро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 2 август 2013 Автор Сподели Публикувано 2 август 2013 И каква беше причината при теб? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Сложи си дистанционни шайби (най добре при стругар) на U носачите да се поизправи страничния наклон и тогава отиди на реглаж, гаранция, че ще забравиш за залюляване в завоя с ниските (спортни) пружини, а и няма да износва гумите от вътрешната страна. Ама колко мм да са тея шайби незнам, аз го карах на око и го умерих. Дистанционни шайби... само така може да се изправи вертикално колето при монтаж на по-къси пружини отзад. При мен тези шайби са 5мм, но се иска още. Предполагам, че с 10мм, колето вертикално ще се изправи достатъчно , след което остава да се направи един реглаж. Иначе оригиналното окачване е много добре проектирано, така че при завой, когато натовареното задно колето започва да се прибира към калника, то вертикално спрямо купето се сгъва в горната си част и така повърхността на гумата си остава на 100% контактна спрямо асфалта. И за да е още по-стабилна колата, то освен вертиалното прибиране на колето, се получава и леко отваряне на сходимостта отзад и така на практика завоя се взима още една идея по-лесно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 август 2013 Автор Сподели Публикувано 28 август 2013 Смених пружини преди няколко дни, осезаемо вози по-твърдо и като че ли го няма това лашкане, но все пак не съм го товарил за да знам със сигурност. Влизах в сервиза сякаш влизам в родилното http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Разликата е осезаема - снимките са съответно преди и след интервенцията. http://imageshack.us/scaled/large/856/6trc.jpghttp://imageshack.us/scaled/large/809/nuac.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Екстра е! Като я погледнеш от 10-15 м разстоянието около гумата трябва да е симетрично - до веждата горе, напред, назад - да е еднакво. Аз не знам с какви пружини е моят, но като сложа същите джанти с гуми 215/45, последните изглеждат като че ли не са от тази кола (изглеждат малки). Може и да съм отвикнал да стърчи чак толкова над горния край на гумата, но определено ръката ми с пръстите напред и палеца нагоре минава свободно. Поне 8,5 см има догоре с тях, а сега е към 6 см някъде и разстоянията при предните и задните гуми са еднакви (отвсякъде). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Аз не знам с какви пружини е моят, но като сложа същите джанти с гуми 215/45, последните изглеждат като че ли не са от тази кола (изглеждат малки).Е как така не знаеш, като ти си ги избра, преди все се оплакваше, че колата била клекнала, сега пък ти е висока, и на теб угодия няма май ..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 (редакция) Не се оплаквам. Суша се радва и на градКакто казах, в момента има 6 см разстояние отвсякъде, така че стойката е чудесна. Ако доживея да карам по равен асфалт навсякъде, може и да помрънкам малко, но в близките години това не се очертава да се случи. Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира. Някои х-ки на цилиндричната винтова пружина може да се измерят опитно. Например на стенд, но не ми се играе с това. Най-лесно е да се определи деформацията под действие на определено натоварване по формулата: F=C.f, където F е натоварването, f деформирането, а С е константа... Има си модерни машинарийки, свързани с компютър, които изкарват графиката на силата и деформацията на монитора. Има такива с променливи х-ки. Например в началото поддават повече и постепенно с увеличаване на натиска поддават по-малко. Добре е за кратки отсечени неравности и за пътници + багаж. Редактирано 29 август 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Не се оплаквам. Суша се радва и на градКакто казах, в момента има 6 см разстояние отвсякъде, така че стойката е чудесна. Ако доживея да карам по равен асфалт навсякъде, може и да помрънкам малко, но в близките години това не се очертава да се случи. Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира. Някои х-ки на цилиндричната винтова пружина може да се измерят опитно. Например на стенд, но не ми се играе с това. Най-лесно е да се определи деформацията под действие на определено натоварване по формулата: F=C.f, където F е натоварването, f деформирането, а С е константа... Има си модерни машинарийки, свързани с компютър, които изкарват графиката на силата и деформацията на монитора. Има такива с променливи х-ки. Например в началото поддават повече и постепенно с увеличаване на натиска поддават по-малко. Добре е за кратки отсечени неравности и за пътници + багаж.:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Изпушил си тоталка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Пружините имат характеристики като твърдост и товароносимост. Когато човек разполага с тази информация, вече има над какво да разсъждава и избира. Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан на Лесжофорс, а се метна на тези усилени Каяби за комби, като знаеш много добре, че коНбито е направено за по голяма товароносимост ..:PСега ще си караш с вирната задница и няма да се оплакваш, пак е по добре отколкото стойка на немска овчарка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан на Лесжофорс, а се метна на тези усилени Каяби за комби, като знаеш много добре, че коНбито е направено за по голяма товароносимост ..:PСега ще си караш с вирната задница и няма да се оплакваш, пак е по добре отколкото стойка на немска овчарка ..Имам останали няколко торби цимент, ако на някой му трябват за баланс в багажника, да се обажда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Ами ти защо не избра в такъв случай стоковите пружини за седан ...Споменавам между другото няколко пъти едно и също, къде на място, къде не и не знам какво неясно има. Хайде последно. Разположението на колелата при моята кола е симетрично в калниците. От гумата до калника има разстояние от 65 мм при предните и задните колела. Напред и назад е същото разстояние. Това вирнато ли е, грозно ли е ... Символичните коментари на два-тримата красавци ще ги подмина :P Sandimen, пиши как се държи колата като я тестваш натоварена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Какво значение има дали е симетрично около калника? измери си височината от земята до прага при предницата и при задницата и ще видиш дали е висока или ниска задницата А и ако клекнеш отстрани на колата на няколко метра разстояние ще го видиш и на око Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Споменавам между другото няколко пъти едно и също, къде на място, къде не и не знам какво неясно има. Хайде последно. Разположението на колелата при моята кола е симетрично в калниците. От гумата до калника има разстояние от 65 мм при предните и задните колела. Напред и назад е същото разстояние. Това вирнато ли е, грозно ли е ... Ама и на няколко места споменаваш, че като туриш 17-ките и ставаш като офроудър ..:PТо е ясно че ще е симетрична, те нови задни пружини винаги повдигат леко и предницата, но можеше пак да си симетричен и със 17 цоловите джанти и пружините за седан ..Признавай си го като грешка и да спираме да те ядем ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Тази вечер разбрах, че съм си взел пружини за комби. Не беше много отдавна, но не си спомням подробности. Със сигурност исках нови пружини, със сигурност цената ме е привлякла и със сигурност нямаше да ги взема ако знаех, че не са за седан, ако ще да са били без пари. Когато има пътища ще ги сменя, или направо нещо готово спортно със задно ... ще видя.Вие си "яжте" щом ви влече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 (редакция) Здравейте!От скоро се сдобих с Галант и при мен го има този проблем. Разбрах от форума, че в Пловдив има специалист в тази област. Бихте ли ми дали някаква информация за него, за да я закарам да си каже мнението.Мерси предварително! - TASSO: Писането на кирилица е задължително! - Редактирано 2 септември 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Здравейте!От скоро се сдобих с Галант и при мен го има този проблем. Разбрах от форума, че в Пловдив има специалист в тази област. Бихте ли ми дали някаква информация за него, за да я закарам да си каже мнението.Мерси предварително! - TASSO: Писането на кирилица е задължително! - В Пловдив има 2ма души, които са и във форума. Mario64, който е писал 3 поста по-нагоре и Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Марио64 някакъв адрес или тел. номер за свръзка или сервиз?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Марио64 някакъв адрес или тел. номер за свръзка или сервиз?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405В ляво са данните за връзка с него, най-добре му се обади на посочения телефон или му изпрати лично съобщение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Мерси!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2013 Бих казал че при мен изчезна проблема. Возих две едри добичета отзад и го нямаше това лашкане. Аз ще си имам едно наум обаче и ще продължавам да държа нащрек вестибуларния си апарат. Благодаря на всички отзовали се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 8 септември 2013 Сподели Публикувано 8 септември 2013 Бих казал че при мен изчезна проблема. Возих две едри добичета отзад и го нямаше това лашкане. Аз ще си имам едно наум обаче и ще продължавам да държа нащрек вестибуларния си апарат. Благодаря на всички отзовали се! Колега от какво се оказа люшкането? И при мен го има , но аз знам от какво е тези дни ще се коригира (счупена пружина заради изпусналия амортесьор ) всичко по задницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.