BurgasGDI Публикувано 6 Май 2013 Сподели Публикувано 6 Май 2013 Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 6 Май 2013 Сподели Публикувано 6 Май 2013 Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ? Запушен катализатор, бензинов филтър, бензинова помпа, поне затова се сещам аз, сигурно е възможно и да е друг проблемът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 Май 2013 Сподели Публикувано 6 Май 2013 (редакция) Колега, проблема със сигурност не е от акумулатора. Този двигател е малко специфичен, обърни се към Milen_Z, той е бог на всички GDI двигатели. Редактирано 6 Май 2013 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 Май 2013 Сподели Публикувано 6 Май 2013 От много неща може да е - температурен датчик, дебитомер, маншона на дебитомера (напукване, дупка), засмукване на "грешен" въздух (напр. от гарнитура на смукателния колектор) и стигнем до компресия и клапани.На всички предавки ли е еднакво, или на първа и втора сякаш си върви, а на ІІІ, ІV и V е по-ясно изразено? Ако моята до 5000 си върви нормално, а нагоре се зачудва, но не прекъсва, вибрира, гърми, стреля и т.н. не бих се занимавал. Най-много една диагностика щях да й пусна и ако не излиза нищо нередно, така остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 Май 2013 Admin Сподели Публикувано 7 Май 2013 Имал съм подобен случай със същите симптоми на грешно зацепен ангренажен ремък. Сменял ли си скоро такъв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurgasGDI Публикувано 7 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2013 Тя е подържана до сега от Milen_Z .. Той като погледне ако може да се изкаже ще му бъда благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2013 Сподели Публикувано 7 Май 2013 Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ?Автоматик ли е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 Май 2013 Сподели Публикувано 7 Май 2013 Така по описание информацията ми идва малко оскъдна.... Все пак с газ до дупка колко оборота вдига, и при това тъпчене някаква грешка записва ли. Изведнъж ли стана това или малко по малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurgasGDI Публикувано 7 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2013 Ръчка е колата. Мисля, че не ме разбра относно тъпченето... От към оборот го развива ... дори и в прекъсвач си влиза ... само, че от 5500 до 7000 (там някъде влизаше мисля) разлика в ускорението не се долавя... Докато в нискито като я намачкам и неможе да вземе решение откача :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 Каква е разликата с преди? Вървяла ли е след 5500?На мен ми се струва нормално. Максималния момент го дават на 4000 об/мин, а конете на 5500. Според тези показатели няма как да набира както до 5500, защото след тази стойност действителната мощност намалява. Ако намериш динографика на разгръщане на мощността в киловати и въртящия момент, ще видиш това мое на пръв поглед нелепо твърдение нагледно. Щом стига безпроблемно "прекъсвача" би трябвало налягането на бензина да е нормално за модела. Ако имаше примерно затлачен горивен филтър или прегънат някъде маркуч, или проблем с налягането на самата помпа (а те май бяха две помпи при тази модификация), щеше да "тъпче" и на втора предавка. А щом е еднакво положението би трябвало горивоподаването да е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurgasGDI Публикувано 8 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2013 (редакция) Преди незнам как е била, купих я преди 2 седмици Редактирано 8 Май 2013 от BurgasGDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 Преди незнам как е била, купих я преди 2 седмици Така и предполагах, както и че на колата ти нищо и няма. Като си купите кола със 150 коня и очаквате да върви като рали автомобил:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 Не може кола 75 коня да върви едвам, а такава със 150 да къса точилата и да причинява спиране на дъха. Малко по-бързо идват завоите с по-мощната. Това си е съвсем нормален семеен седан, създаден с идеята да е икономичен (2.4ГДИ). Не е спортна кола и дори няма поведение на такава. Случаите със спортно окачване и нископрофилни гуми са изключение що се отнася до начина на завиване. И пак не е спортна кола, щото пък не върви като такава ... Карай я по-бавно. Ще я счупиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 Само не знам колко очакваш да върви след 5000 оборота,като максималните конски сили идват на 5200-5300 оборота,така че това не е Ево,след 5000 да му идват "веселите" обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 В случая е важна кривата на въртящия момент. Погледни къде му е пика и след него колко стремглаво пада. Пък и евото, кат вр-а мисля, веселото му е до от 3500 до няма 6000об/мин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurgasGDI Публикувано 8 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2013 (редакция) Може и аз да греша и вие да сте прави.. Просто в сравнение с другата 150-ка която си карах тази ми изглежда тромава по измъчена горе. Тия дни ще я закачам за диагностики и мисля и едно дино да и пусна да видя дали аз съм проблемния и очаквам нещо повече или тя ) Благодаря за мненията все пак Редактирано 8 Май 2013 от BurgasGDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 Май 2013 Сподели Публикувано 8 Май 2013 На диагностиката си запиши всички параметри от датчици и самообучения (всичко което излиза в полето живи данни).....дай ги тук да ги видим. Желателно е да ги има и двата варианта и в режим на супер бедна смес, и в режим на нормална работа.... Пък ако можем ще помогнем. Иначе така по описание е трудна работа, за мен поне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 На диагностиката си запиши всички параметри от датчици и самообучения (всичко което излиза в полето живи данни).....дай ги тук да ги видим. Желателно е да ги има и двата варианта и в режим на супер бедна смес, и в режим на нормална работа.... Пък ако можем ще помогнем. Иначе така по описание е трудна работа, за мен поне.-Да, точно казано, записът на данни в реално време и в различни режими на работа на мотора ще помогне много в разсъжденията!Но вместо да си играеш да преписваш данни от диагностиката, накарай диагностика да ти изкара(принтира) диагностичен лист , всяка една свясна диаг. апаратура има възможност да записва и принтира всичко което си и задал, тъй наречения "воркшоп мениджър", или още "лог файл", или "сейф фрезе дата"! После пусни тук да видим . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 (редакция) EA3A - 2.4 GDI 16V Torque curve http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_24gdi.png Редактирано 9 Май 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Eхааа, че готина крива на върт. момент :icon_thumbup: , гледай как след 5000 рязко умира, ама пък разполагаш с близо 200 Н/м още на 1500об. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Живите данни графиката на диното ще са много любопитно четиво, ще ги чакам с интерес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 (редакция) . Редактирано 9 Май 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 (редакция) Илийка, уверявам те, че нашите двигатели имат по-красиви криви. Поне като нови. Ние имаме 180 нютона на 1500 оборота и от опит знаеш че след 5500 не забавя ход. Това става след 6000. На 5750 е 200 Нм и на 1850 също е 200. От 6000 надолу падат и двете, респ. ускорението страда. Редактирано 9 Май 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Тъй е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Andy ако под "нашите" имаш на предвид 2.5 6a13: http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_25v6.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.