Премини към съдържание

Амортисьори за Галант 2.5


Препоръчано мнение

  • Отговори 232
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

И аз съм карал с двата вида и напълно споделям казаното от Бонев.

 

А с какви пружини сте били, когато сте се возили на жълтите Koni-та - оригинални (нови или поомекнали с времето), спортни, др.?

 

Какво би се получило със следната конфигурация според вас: оригинални пружини + жълти Koni-та (най-мека настройка)? Т.е. пружината е сравнително мека, а амортисьора - по-твърд от оригиналния?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с какви пружини сте били, когато сте се возили на жълтите Koni-та - оригинални (нови или поомекнали с времето), спортни, др.?

 

Какво би се получило със следната конфигурация според вас: оригинални пружини + жълти Koni-та (най-мека настройка)? Т.е. пружината е сравнително мека, а амортисьора - по-твърд от оригиналния?

Не е добър избор жълто кони с оригинални пружини, променя се ефективният ход на окачването. Аз съм карал с нови спортни пружити Айбах, понижаващи с 3 см. Със същите пружини съм карал жълто и червено кони. Даже една от старите ми коли, отдавна продадена още е с тази комбинация - червено кони и Айбах 3 см.. Отличен баланс между комфорт и хендлинг. Трябва да се има предвид, че 4 такива пружини струват приблизително колкото 4-те амортисьора :icon_thumbup:

Жълтото кони е много твърдо на всички настройки. Не е особено добър избор. А ако ми трябва пистово поведение, вместо жълто кони, бих използвал койловъри. Така че друга някоя опция не е за пренебрегване.

Каяба трябва да се избира внимателно - японската е скъпа, чешката не е с безспорно качество

Билщайн са много добри амортисьори, но имат само предни за ЕА

Монро, макар и силно навиквани също са възможен избор.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с какви пружини сте били, когато сте се возили на жълтите Koni-та - оригинални (нови или поомекнали с времето), спортни, др.?

 

Какво би се получило със следната конфигурация според вас: оригинални пружини + жълти Koni-та (най-мека настройка)? Т.е. пружината е сравнително мека, а амортисьора - по-твърд от оригиналния?

И аз бях с Айбах пружини ,понижаващи с 30 мм.И в двата случая си бяха с колата,т.е. не бяха чисто нови.

Иначе Росен правилно каза ,че комбинацията от оригинални пружини и жълти Кони не е добра ,защото диапазона на работа на амортесьора вече става различен и няма да работи така както е предвидено.

Колойвърите вече е друга работа ,но и там на най-меката степен си е доста твърдо за нашите условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Росен, @Бонев: Благодаря за отговорите!

 

Бях останал с впечатлението, че не е задължително жълтото Koni да е в комплект със спортни/понижаващи пружини. Това е така, но за STR.T, не за Sport :icon_blush:

 

Идеята ми беше да се комбинират по-меки пружини с по-твърди амортисьори и до какво ще доведе тази комбинация. Причината е, че не намирам реална алтернатива на червеното Koni. STR.T май не са на същото качество, а и се водят спортни. Bilstein само предни... и за избор остават Monroe, KYB, OEM.

 

Coilovers са доста скъпи и май предимно за спортни изпълнения. Аз лично търся баланса, ако съществува де :icon_hmm:

 

Някой купувал ли си е OEM амортисьори и доколко са те по-добри от KYB aftermarket? Люлее ли се купето с тях? Накланя ли се много в завои?

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Росен, @Бонев: Благодаря за отговорите!

 

Бях останал с впечатлението, че не е задължително жълтото Koni да е в комплект със спортни/понижаващи пружини. Това е така, но за STR.T, не за Sport :icon_blush:

 

Идеята ми беше да се комбинират по-меки пружини с по-твърди амортисьори и до какво ще доведе тази комбинация. Причината е, че не намирам реална алтернатива на червеното Koni. STR.T май не са на същото качество, а и се водят спортни. Bilstein само предни... и за избор остават Monroe, KYB, OEM.

 

Coilovers са доста скъпи и май предимно за спортни изпълнения. Аз лично търся баланса, ако съществува де :icon_hmm:

 

Някой купувал ли си е OEM амортисьори и доколко са те по-добри от KYB aftermarket? Люлее ли се купето с тях? Накланя ли се много в завои?

Аз съм с KYB от Косер. Мисля, че предните бяха Японски, задните Чешки. Поне така беше по щампата. Вече повече от 20000км. ги карам по разбитите пътища и дано изкарат поне още толкова. :) Возията се втвърди с една идея от оригиналните. Според мен за цената са си добър вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с KYB от Косер. Мисля, че предните бяха Японски, задните Чешки. Поне така беше по щампата. Вече повече от 20000км. ги карам по разбитите пътища и дано изкарат поне още толкова. :) Возията се втвърди с една идея от оригиналните. Според мен за цената са си добър вариант.

 

Комби или седан? И отпред и отзад ли си по каталог? Някои със седан слагат отзад амортисьори за комби (не нивомата). Не знам до колко е удачно последното. Аз имам газова бутилка на мястото на резервната гума, 48 литра, не знам колко точно тежи, но поне 50 кг при пълна (около 32 литра газ). Все пак това си е постоянна тежест на задницата. Може би пък е по-добре с амортисьорите от комби в този случай? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, по-добре е усилени пружини за комби и да ги сложиш на седана. Оказа се че съм сложил такива без да знам. Технически изглежда съм подготвен за газова бутилка. Една празна бутилка за пропан-бутан тежи, доколкото аз знам, около 20 кг.

Отпред съм с оригиналните каяба маслени амортисьори, а отзад монро рефлекс. Накланянето в завой не е голямо, добре завива, само това странно поведение да го нямаше. Вози си като голяма и тежка кола - не подскача цялата през неравности, а ги поема с плавни движения с по-голяма амплитуда нагоре-надолу. Това като има скорост. По-бавно като карам копира релефа досущ като малък хечбек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комби или седан? И отпред и отзад ли си по каталог? Някои със седан слагат отзад амортисьори за комби (не нивомата). Не знам до колко е удачно последното. Аз имам газова бутилка на мястото на резервната гума, 48 литра, не знам колко точно тежи, но поне 50 кг при пълна (около 32 литра газ). Все пак това си е постоянна тежест на задницата. Може би пък е по-добре с амортисьорите от комби в този случай? :icon_hmm:

Седан е моя. Отзад сложих малко по-дебели пружини от оригиналните. И аз също имам газово и задницата ми беше увиснала с оригиналните пружини, но сега всичко е точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с нови задни пружини каяба и нови амортисьори същата марка, чешки, с газова бутилка на мястото на рез. гума и всичко е както трябва. Маноле, много се вживяваш бе...койлоувъри, спортни пружини, жълто-мълто кони, да не би да караш кола 500коня, че й се втеляваш толкоз?! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с нови задни пружини каяба и нови амортисьори същата марка, чешки, с газова бутилка на мястото на рез. гума и всичко е както трябва. Маноле, много се вживяваш бе...койлоувъри, спортни пружини, жълто-мълто кони, да не би да караш кола 500коня, че й се втеляваш толкоз?! :icon_doh:

 

Не си ме разбрал правилно. Не искам спортно и твърдо окачване, което се предполага за кола с повечко коне под капака. Искам средно по твърдост окачване за галанта. Не искам колата да се клати и накланя все едно е off-road машина.

 

А причината да се зарибявам в дискусии и умуване какво да избера е, че колата ми харесва много, мерак ми е, но както и повечето колеги, нямам излишни пари, за да тествам различните комбинации амортисьори/пружини. Бих инвестирал и по-сериозна сума, стига да има отзиви, че си заслужава. Затова събирам мнения от хората с повече опит. Според мен окачването на една кола е от изключителна важност. Да, някои хора ползват автомобила само за предвижване от А до Б. Аз лично освен за това, го ползвам и за удоволствие от шофирането/возенето.

 

Както вървят нещата, към момента възможните избори са OEM, KYB, Monroe. За Bilstein чета, че бързо се разваляли, че са шумни и в същото време доста скъпи. Засега отпадат като вариант.

 

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал правилно. Не искам спортно и твърдо окачване, което се предполага за кола с повечко коне под капака. Искам средно по твърдост окачване за галанта. Не искам колата да се клати и накланя все едно е off-road машина.

 

А причината да се зарибявам в дискусии и умуване какво да избера е, че колата ми харесва много, мерак ми е, но както и повечето колеги, нямам излишни пари, за да тествам различните комбинации амортисьори/пружини. Бих инвестирал и по-сериозна сума, стига да има отзиви, че си заслужава. Затова събирам мнения от хората с повече опит. Според мен окачването на една кола е от изключителна важност. Да, някои хора ползват автомобила само за предвижване от А до Б. Аз лично освен за това, го ползвам и за удоволствие от шофирането/возенето.

 

Както вървят нещата, към момента възможните избори са OEM, KYB, Monroe. За Bilstein чета, че бързо се разваляли, че са шумни и в същото време доста скъпи. Засега отпадат като вариант.

 

 

Поздрави!

 

Моят опит с билщайн на галант е много положителен, не помня точно, но мисля, че струваха с 20-ина лева повече от останалите масови амортисьори. Силно препоръчвам ВР-ските афтърмаркет пружини, които са директно съвместими с галант ЕА. По-дебели, по-здрави и понижаващи точно колкото трябва. КЛИК Когато ги купувах за един галант преди години струваха 140 паунда, сега са поскъпнали.

Койловете бяха споменати за каране на писта:icon_thumbup: И точно за това предназначение са си супер и струват бая, возят много твърдо, ама четете моля какво се пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мене стандартното окачване - ИЗПРАВНО, е напълно задоволително за изпиташ удоволствие от карането! Също така джанти 15"!(не, че моята лятото не е на 16") А и не е като да кажеш, че не съм покарвал колца със спортно окачване и по - големи Жанти :icon_thumbup:

Не се заяждам с теб, не ме разбирай погрешно, на мен също ми се иска комбито ми да си е с нормалните 17" борбети, с които го купих, набито в земята :rulez: иска ми се, ала не и в тази държава :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мене стандартното окачване - ИЗПРАВНО, е напълно задоволително за изпиташ удоволствие от карането! Също така джанти 15"!(не, че моята лятото не е на 16") А и не е като да кажеш, че не съм покарвал колца със спортно окачване и по - големи Жанти :icon_thumbup:

Не се заяждам с теб, не ме разбирай погрешно, на мен също ми се иска комбито ми да си е с нормалните 17" борбети, с които го купих, набито в земята :rulez: иска ми се, ала не и в тази държава :icon_crying:

 

Знам, че не се заяждаш :drinks: Просто уточних какво точно целя и какво ви питам.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
От пролетта до сега бях с 17-ките. Сега съм с 15-ки, метални, със зимни гуми 195/60/R15. Впечатлението ми е: много по шумна, много по гладко вози, особено на магистралата (Тракия, разбития участък Пазарджик-Траянови врата). Обаче в завои :drive: Смолян-Асеновград :icon_crying:, друго си беше с 215/45 :plane:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит с билщайн на галант е много положителен, не помня точно, но мисля, че струваха с 20-ина лева повече от останалите масови амортисьори. Силно препоръчвам ВР-ските афтърмаркет пружини, които са директно съвместими с галант ЕА. По-дебели, по-здрави и понижаващи точно колкото трябва. КЛИК Когато ги купувах за един галант преди години струваха 140 паунда, сега са поскъпнали.

Койловете бяха споменати за каране на писта:icon_thumbup: И точно за това предназначение са си супер и струват бая, возят много твърдо, ама четете моля какво се пише.

 

Не става ли много твърдо с тези пружини от VR-a? Трябва да се равнят параметрите на VR-ските (3.9k kgf/mm 1.5-2.7k kgf/mm) и обикновените, например на KYB K-Flex RC2212 (отпред), RC5860 (отзад). Само че набързо не откривам детайли за KYB.

 

От тук обаче излиза нов въпрос: С пружини, които Lowers F -25mm R-28mm, какви амортисьори са подходящи за тях? Честно казано не ми се иска колата да става по ниска от сега. Даже обмислям за 17-ките да взема гуми с по-висок профил, хем да вози малко по-меко, хем да повдигне малко.

 

 

Отново искам да подчертая, че не желая да превръщам галанта в спортна кола, т.е. не искам да става прекалено твърдо окачването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мене стандартното окачване - ИЗПРАВНО, е напълно задоволително за изпиташ удоволствие от карането! Също така джанти 15"!....иска ми се, ала не и в тази държава

Напълно подкрепям този пост. Колата вози достатъчно меко, но и е стабилна в завои. С тези джанти и окачване е постигнат добър баланс между двете. Поне на мен ми харесва. Ако е по-твърда, "няма да ме кефи", а така е задоволително добра за моите възможности на шофиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Абе вие там от Асеновград до Смолян или обратно тея завои ги нямате за нищо бееее :icon_thumbup:
п.п.ама то по Шипка и ние сме така :icon_blush:
Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тези пружини може да избереш каквито искаш амортисьори от набелязаните до момента. Кеф ти KYB маслени, кеф ти Токико... Тези 25-28 мм не им пречат въобще.

 

Имаше някъде едно клипче с ВР4 някъде в Русия. Караха с много голяма скорост между колите по магистрала с две или три платна. И в аварийната се завираха даже. Там галантът впечатли преди всичко с отлична смяна на посоката. Маневрите бяха много рисковани и резки, направо граничеха с лудостта и не ги коментираме... Ако е бил с неговите си пружини, значи по-голяма устойчивост от тази, уверявам те, не ти трябва :icon_rock: .

Понеже се заглеждам в тестове на нови модели съм забелязал сл. закономерност - когато окачването е фабрично твърдо, хвалят управляемостта и повишават оценката на удоволствието от шофирането за сметка на кофморта; обратно - при меко окачване, "мрънкат" че нямало устойчивост, не било директно управлението, много се накланяла и т.н. но пък окачването добре филтрирало неравностите. Това е - едното за сметка на другото. Разумен баланс според личните предпочитания и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става ли много твърдо с тези пружини от VR-a? Трябва да се равнят параметрите на VR-ските (3.9k kgf/mm 1.5-2.7k kgf/mm) и обикновените, например на KYB K-Flex RC2212 (отпред), RC5860 (отзад). Само че набързо не откривам детайли за KYB.

 

От тук обаче излиза нов въпрос: С пружини, които Lowers F -25mm R-28mm, какви амортисьори са подходящи за тях? Честно казано не ми се иска колата да става по ниска от сега. Даже обмислям за 17-ките да взема гуми с по-висок профил, хем да вози малко по-меко, хем да повдигне малко.

 

 

Отново искам да подчертая, че не желая да превръщам галанта в спортна кола, т.е. не искам да става прекалено твърдо окачването.

 

Добре,да не се накланя,ама и да вози добре,това е доста трудна работа. С тия 17-ки и стегнато окачване,представяш ли си какъв ще е кефа през дупките или ако са нарязали пътя накъде за да правят кръпки. Това упражнение се прави в белите държави,където пътя е супер и няма естествени и изкуствени неравности. Не забравяй,че ще има и по-голямо натоварване на елементите от окачването,като са ти твърди пружините и амортисьорите,това шарнири,втулки,тампони,всичко ще се износва по-бързо по нашите хубави пътища,а това че ти ще се чувстваш все едно караш орел Корса или Тигра,според мен ще развали кефа от возията на Галант-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... плюс кормилната рейка и крепителните елементи в интериора. Ще настъпи грандиозно скърцане и пукане отвсякъде. Рядко ще има пластмаса, която да не напомня за себе си. То не че може да се избегне този момент, но опитваме да го отлагаме и притъпяваме във времето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става ли много твърдо с тези пружини от VR-a? Трябва да се равнят параметрите на VR-ските (3.9k kgf/mm 1.5-2.7k kgf/mm) и обикновените, например на KYB K-Flex RC2212 (отпред), RC5860 (отзад). Само че набързо не откривам детайли за KYB.

 

От тук обаче излиза нов въпрос: С пружини, които Lowers F -25mm R-28mm, какви амортисьори са подходящи за тях? Честно казано не ми се иска колата да става по ниска от сега. Даже обмислям за 17-ките да взема гуми с по-висок профил, хем да вози малко по-меко, хем да повдигне малко.

 

 

Отново искам да подчертая, че не желая да превръщам галанта в спортна кола, т.е. не искам да става прекалено твърдо окачването.

 

Не е прекалено твърдо, доста добър баланс между комфорт и странична стабилност. Да, по-твърди са от стоковите, но относително малко. Разликата във височините е малка, тоест няма проблем на тия пружини да се карат сток/неспортни амортисьори.

Последно каква е целта за подмяна на окачването? Не я разбрах.

Ако аз карам всяка седмица по два пъти от Асеновград до Смолян, бих предпочел маалко отвъд стоковото окачване, за да имам малко по-стегнато поведение в завоите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е прекалено твърдо, доста добър баланс между комфорт и странична стабилност. Да, по-твърди са от стоковите, но относително малко. Разликата във височините е малка, тоест няма проблем на тия пружини да се карат сток/неспортни амортисьори.

Последно каква е целта за подмяна на окачването? Не я разбрах.

Ако аз карам всяка седмица по два пъти от Асеновград до Смолян, бих предпочел маалко отвъд стоковото окачване, за да имам малко по-стегнато поведение в завоите.

 

Още преди да взема галанта си бях навил на акъла да подобря окачването със смяна на амортисьори и пружини. Обаче още 10 000 км след като го взех, след един преход София - яз.Батак - София с четирима души и багаж, задницата клекна и започна да се люлее на завои, на магистралата, по софийските равни улици и т.н. Може пък и постоянната допълнителна тежест от газовата да е помогнала за това. Както и да е, дойде времето за смяна, една идея преди планираното :)

 

Като тук под "подобря" имам в предвид: подмяната на амортисьори и пружини със сток или aftermarket с подобрени характеристики. Подобрението търся в по-добра стабилност и запазване на относителен комфорт. Нещо като това, което се твърди за Koni FSD, но в никакъв случай спортно. Искаше ми се да намеря червени Koni и да не ви занимавам, но уви...

 

Знам, че задачата не е лесна, но пък може и да е постижима. Ясно ми е, че не може всичко да се съчетае в едно и също нещо. Но има и пружини и пружини, както и амортисьори и амортисьори. Именно затова се допитвам до вас чрез форума.

 

 

Относно гумите, по-горе споменах, че възнамерявам да ги сменям с по-висок профил. Даже може да мина на 16-ки, отново с по-висок профил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно гумите, по-горе споменах, че възнамерявам да ги сменям с по-висок профил. Даже може да мина на 16-ки, отново с по-висок профил.

А, за туй си хортуваме тука :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е прекалено твърдо, доста добър баланс между комфорт и странична стабилност. Да, по-твърди са от стоковите, но относително малко. Разликата във височините е малка, тоест няма проблем на тия пружини да се карат сток/неспортни амортисьори.

Последно каква е целта за подмяна на окачването? Не я разбрах.

Ако аз карам всяка седмица по два пъти от Асеновград до Смолян, бих предпочел маалко отвъд стоковото окачване, за да имам малко по-стегнато поведение в завоите.

 

Разгледах по-детайлно въпросните TEIN S.TECH пружини, както нормалните KYB и оригиналните.

 

TEIN S.TECH SKR42-S1B00 (Legnum/VR-4):

  • Rate: F 3.9k kgf/mm, R 1.5-2.7k kgf/mm. Прогресивна степен на твърдост.
  • Lowers: F -25mm, R-28mm
  • Free length: F 331мм, R 339мм
  • Designed to be used with OEM or OEM replacement shocks.

 

Eibach Pro-Kit:

  • Прогресивна степен на твърдост.
  • за Galant не откривам на техния сайт, може би от друг автомобил (Eclipse, Galant VR-4,...)
  • свалят доста и ще трябва специфични амортисьори, които да работят на този диапазон на работа
  • не съм 100% сигурен, но май са доста по-твърди от нормалните, и повече от TEIN (описани по-горе).

KYB K-Flex F RC2212, R RC5860 (Galant 2.5 v6):

  • Rate: F 2.82k kgf/mm, R 1.46k kgf/mm. Прогресивна или линейна???
  • Free length: F 365мм, R 400мм

 

OEM(info source site link, front.pdf, rear.pdf) (Galant 2.5 v6):

  • Rate: F 2.66k kgf/mm, R 1.41-1.56k kgf/mm. (В зависомост от каталожния номер). Прогресивна или линейна???
  • Free length: F 374мм, R 397мм

 

Изводите ми са следните:

 

  • TEIN S.TECH (Legnum/VR-4) - свалянето отпред е около 43мм, отзад - около 58мм спрямо ОЕМ. Ако тази сметка е правилна, то нормалните амортисьори ще се скапят много бързо. Това съвпада и с написаното в чуждите форуми. Също така, най-вероятно ще се прояви и филма с "защо ми се клати задницата" и ще трябва да се закупят и монтират aligment kit-ове, заради стойката задницата от тип /\. За предницата нямам информация.
  • KYB K-Flex (Galant 2.5 v6) - Добър вариант за цената си. Малко по-твърда предница и приблизително еднакво твърда задница, сравнено с ОЕМ. Не знам реално как ще се държи на пътя. Става дума за нови пружини и амортисьори. Ако едното от двете е старо, ефекта ще е прекалено специфичен и субективен.
  • OEM (Galant 2.5 v6) - нямам конкретни изводи, не знам как би се е държал галанта като поведение със нови ОЕМ амортисьори.

 

До колко мм може да се сваля височината на Galant-а отпред/отзад, без това да налага употребата на aligment kit?

До колко мм може да се свали височината на Galant-а и да се ползват стандартни (не-спортни) амортисьори?

 

Например при случая с Tein S.Tech пружините. Честно казано, доста съм заинтригуван точно от този вариант, единственото нещо, което ме притеснява е височината, с която ще се снижи колата. В net-а има доста мнения за KYB GR2, които не издържат повече от година с тези пружини, заради височината + прогресивната степен на твърдост, която е по-голяма от предназначението на амортисьорите. Повечето решават проблема с KYB AGX, но те са значително по-твърди. Т.е. трябва да се напаснат диапазоните на поносима твърдост на амортисьорите и диапазона на твърдостта на пружините.

 

 

П.С. Извинявам се за дългото изложение, но според мен тези характеристики са критични при избора на окачване, особено ако се цели подобрение в дадена посока.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти знаеш ли с какво окачване си?

Отдолу на всяка разновидност са дадени дължините на пружините. Твърдостта браво че си я намерил. На ми беше непонятно до този момент.

Ако си с ОЕМ преминаването към KYB K-Flex изглежда не лош вариант. Ще имаш 9 мм по-ниска предница и еднакво висока задница спрямо оригинала. Въпреки че си спомням Мирослав да споменава в една тема, че има 6 или 7 варианта на пружини за галантите и то май ставаше въпрос за оригинално вграждане. Продължавам да мисля че на спорт едишън пружините са по-високо Rate: F Х.ХХk kgf/mm в сравнение с останалите модификации.

Та с KYB K-Flex ще имаш една идея по-твърда предница и еднаква задница.

 

Т`ва Free lenght предполагам е дължината на пружината в милиметри. Ако е така и сравним дължината на пружините за ВР4 и на ОЕМ предложението, то виждаме разминаване между стойностите за сваляне на колата с ВР4 пружини спрямо ОЕМ. ОЕМ са F 374, R 397, а ВР4 са F 331, R 339. Малко сметки:

374-331=43 мм за предницата и

397-339=56 мм за задницата

Това е много различно от написаните 25 и 28 мм за ВР4. Би трябвало разликата да е 43 отпред и 56 отзад, но явно зависи от базата за сравнение. Според една е тя при avance и друга при sport.

 

Аз не разбрах ти с какви амове и пружини си сега и колко възрастни са те. Може ли твоите стари амортисьори и пружини да са на края на силите си и затова да си недоволен? Щото само със смяната им нещата много се променят. Аз съм със сменени предни и задни амове, плюс задни пружини. Колата е много стабилна, но пък не вози както някои обясняват ... возията на галанта ... не знам си какво. Абе тръска бре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...