mario64 Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 На амортисьора си има ограничителна планка и като опре вилицата в нея, от там няма на къде повече да мърда нагоре, за да ти свали окачването .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 възможно ли е вилицата на амортесьора да се законтри до това положение за да стане малко по ниска колата ? ? ? На предните амортисьори има точкована една дебела планка, която фиксира "вилицата" и не позволява да се качи по-нагоре. Ако се махне планката, вилицата ще може да се вкара по-навътре в амортисьора и колата ще стане по-ниска. Не знам доколко здраво ще се фиксира вилицата на новото място, предполагам, че това ще се отрази и на сходимоста/наклона на колелата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Galant Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 Здр-те може ли някои да ми каже колко тампона има задната част на Галанта 97-04 г и колко струват и каде ги има по евтино Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko86 Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Здравейте, Харесах един Галант, който е малко нисък за нашите пътища ( линк). Искам да попитам, какво може или трябва да се смени/направи за да се повдигне леко доприемлива за нашите условия височина? До колкото разбрах, колата е с жълти пружини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Здравейте, Харесах един Галант, който е малко нисък за нашите пътища ( линк). Искам да попитам, какво може или трябва да се смени/направи за да се повдигне леко доприемлива за нашите условия височина? До колкото разбрах, колата е с жълти пружини.Трябва да се сменят пружините с нормалните и тогава очаквай разлики.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 10 юли 2013 Пламен днес ми сложи тези амортисьори отзад. Смятам, че това е идеалният вариант за Галант. http://www.picvalley.net/u/1563/240483422364809841373481640m2l8cN7XrWQepM9bwl1h.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юли 2013 Сподели Публикувано 10 юли 2013 Защо мислиш така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 10 юли 2013 Защото съм пробвал няколко варианта, затова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Тез са японските каяби, по - здрави билЕ, Дечи може да даде информация за изминати с тях километри :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2013 Тез са японските каяби, по - здрави билЕ, Дечи може да даде информация за изминати с тях километри :rulez: Той скоро ги сменя. Ще трябва да мине време.Когато сме слагали японска Каяба по колите си не са имали никакви проблеми.Ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Светльо,колко е сега разстоянието между гумата и калника. Питам защото моята стана доста ниска,а ми се искаше да е малко по-нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2013 Светльо,колко е сега разстоянието между гумата и калника. Питам защото моята стана доста ниска,а ми се искаше да е малко по-нагоре. Моята беше клекнала около 2 см. надолу. Мислехме че е от пружините, но след смяната на амортисьорите стана перфектно.Стана точно като от завода, както искам да е. Смених и прахоуловителите с ОЕМ, за да не се занимавам близките години с това.Возията е точно по вкуса ми, леко твърда (не прекалено), но абсорбирането е меко и стабилно.Тествах и по дупките в София и по магистралата.Перфектен баланс. За сега нищо няма да пипам, че може само да разваля работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Светльо,колко е сега разстоянието между гумата и калника. Питам защото моята стана доста ниска,а ми се искаше да е малко по-нагоре........в първите няколко минути след пускането й от подемника, изглеждаше като бъги......... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 юли 2013 Сподели Публикувано 12 юли 2013 Тогава да отбележа за историята,че маслените Монро снижават колата с поне два пръста и разстоянието между гумата и калника се намаля на два пръста. Да красиво е,но тези пътища в БГ,на моменти не е удачно. Светльо,колко струват двата прахоулавителя,че се оказаха много дефицитна стока и ми се наложи да импровизирам при смяната им. Предполагам си ги взел от Ратола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 12 юли 2013 Тогава да отбележа за историята,че маслените Монро снижават колата с поне два пръста и разстоянието между гумата и калника се намаля на два пръста. Да красиво е,но тези пътища в БГ,на моменти не е удачно. Светльо,колко струват двата прахоулавителя,че се оказаха много дефицитна стока и ми се наложи да импровизирам при смяната им. Предполагам си ги взел от Ратола. Монрото ще ги повдигате с тампони за пружини, иначе не стават.Прахоуловителя си го поръчах от Япония, не от Ратола. Около 20 лева излиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 За гумените вложки, които се набиват между навивките ли говориш? Какво е обяснението за повдигане на задницата с новите японски амортисьори без да сте сменяли пружините? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 (редакция) Не питам за този вариант, а при еднакви дължина на стъблото и разположение на паничката за пружината.Моята задница се навири с 3,8 см. след монтиране на нови задни пружини. С толкова бяха по-дълги от старите. За съжаление не наложих новите до старите амове за сравнение.Ако имаш предвид тампони от горното ми питане, то те нищо не повдигат, а пречат на пружината да се сгъва. Получава се много твърда возия и ако някъде се жулят, може и да поскърцва. Твърдата возия унищожава окачването и създава паразитни шумове - скърцания, пукания, тропания. Много непрактичен начин да подобриш колата си...За комби знам че подлагат едни тампони, които не знам как изглеждат и дали отгоре ги слагат, или отдолу. Може и на двете места, но точно как нямам представа. Не съм обръщал внимание на амортисьори и пружини на комби от тези с дебелите амове и широките пружини за тях, но ми е известно, че дебелината на тампона (или вложката ... каквото е там) х 2 = новата височина на задницата. Редактирано 13 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Здравейте, Да повдигна малко темата Имате ли представа дали е възможно да се закупят от някъде Koni Special (Red) амортисьори за Галант? Търсих из Интернет, но не откривам нищо :( Някой знае ли какъв е каталожния номер за Галант 2000-2003 ? Има ли и каква е според вас алтернативата на тези амортисьори? Търся вариант, при който колата да е достатъчно стегната, за да не се накланя прекалено в завои, но същевременно да вози меко и да не подскача при малки неравности. Другото нещо, което смятам за важно е да са тихи. Доколкото успях да разбера bilstein са доста шумни. Има ли някой сред вас с Koni STR.T или Koni Sport? Бихте ли споделили вашето мнение от опита с тях? В сайта на Koni, за Галант излизат само STR.T и Sport. Също така споменават, че за моделите, за които предлагат Sport, не предлагат Special, и обратното. В същото време, на Products секцията Special не са показани като опция, което ме навежда на мисълта, че FSD е изместил Special серията... а FSD за Галант май няма. Поздрави,Манол Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Някой знае ли какъв е каталожния номер за Галант 2000-2003 ? Има ли и каква е според вас алтернативата на тези амортисьори? Търся вариант, при който колата да е достатъчно стегната, за да не се накланя прекалено в завои, но същевременно да вози меко и да не подскача при малки неравности. Е те такива амортисьори дето хем да са стегнати и да не накланя в завой и в същото време да са меки по неравности нЕма ..Добра алтернатива са Монро Рефлекс ..Ето това са номерата които те интересуват за Конито ..8040-1233 SPORT- Преден SPORT GELB8040-1234 SPORT - заден SPORT GELB8050-1094 - преден STR.T8050-1095- заден STR.T Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Е те такива амортисьори дето хем да са стегнати и да не накланя в завой и в същото време да са меки по неравности нЕма ..Добра алтернатива са Монро Рефлекс ..Ето това са номерата които те интересуват за Конито ..8040-1233 SPORT- Преден SPORT GELB8040-1234 SPORT - заден SPORT GELB8050-1094 - преден STR.T8050-1095- заден STR.T Знам, че няма нещо, което да съчетава всички крайности в едно. Просто искам да разбера има ли вариант, при който не си като люлка, но все пак не си и като лагерница. Koni твърдят, че FSD се доближава до идеалното, но както споменах по-горе, май за Галант не се произвеждат. Четох в други форуми и хората закупили FSD са доволни. Иначе тези номера ги знам, те си излизат от Finder-а в сайта на Koni. Въпросът ми беше за Koni Special, червените, защото прочетох някъде или чух (не си спомням), че преди време имало колеги с точно такива. Също ми е интересно, ако се вземат Koni Sport и се карат на най-меката степен на настройка, дали ще бъде достатъчно меко/твърдо или отново ще си е спортно возенето. В българските форуми има противоречиви мнения за Koni STR.T, особено закупени от официалния им вносител за България. Дефектирали, шумни били, твърдо возели (те са си спортни де), като цяло с ниско качество (и цена спрямо другите Koni). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Знам, че няма нещо, което да съчетава всички крайности в едно. Просто искам да разбера има ли вариант, при който не си като люлка, но все пак не си и като лагерница. Koni твърдят, че FSD се доближава до идеалното, но както споменах по-горе, май за Галант не се произвеждат. Четох в други форуми и хората закупили FSD са доволни. Иначе тези номера ги знам, те си излизат от Finder-а в сайта на Koni. Въпросът ми беше за Koni Special, червените, защото прочетох някъде или чух (не си спомням), че преди време имало колеги с точно такива. Също ми е интересно, ако се вземат Koni Sport и се карат на най-меката степен на настройка, дали ще бъде достатъчно меко/твърдо или отново ще си е спортно возенето. В българските форуми има противоречиви мнения за Koni STR.T, особено закупени от официалния им вносител за България. Дефектирали, шумни били, твърдо возели (те са си спортни де), като цяло с ниско качество (и цена спрямо другите Koni).Аз съм карал и с червени и с жълти Кони.Червените отдавна не се произвеждат за Галант.Иначе жълтите и на най-меката степен са си доста твърди за нашите пътища.Но пък по хубав път със завои,усещането е невероятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Абе вашите предници как се държат по неравен асфалт с възвишения тук-там? По моята улица ако мина с 30-40 км/ч потъването на предното окачване съвпада с неравност, която го кара да подскочи нагоре и съответно ме хвърля нагоре. Ако мина с под 30 км/ч всичко е плавно. Ако засиля над 60 няма време за "плуване". Просто няколко по-масивни подскачания и поклащане на цялата кола и улицата свършила. Не знам как да го обясня... Все едно ще прави скок, така подскача нагоре. Като преминаваща през вълна лодка - скоква, потъва надолу и се стабилизира. Нощем имам чувството че ще си прегазя светлините на къси, толкова се приближават при гмуркането...Карал съм форд КА(тастрофа) и опел корса с такава скорост, при която в галанта не се чувствам стабилен по този участък, но там цялата кола си подскача и минава без гмуркания и отскоци. Точно заради това смених предните амортисьори (моите бяха фабричните още) и има малко подобрение, но не е това, което мислех че ще се получи.Ако някой е разбрал би ли споделил това характерно за модела ли си е или не :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Абе вашите предници как се държат по неравен асфалт с възвишения тук-там?Абе, откъде намираш неравен асфалт, дупки, бабуни и ти бе :icon_doh: Кви спортни пружини и амортисьори, кви 5лв :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Аз съм карал и с червени и с жълти Кони.Червените отдавна не се произвеждат за Галант.Иначе жълтите и на най-меката степен са си доста твърди за нашите пътища.Но пък по хубав път със завои,усещането е невероятно. И аз съм карал с двата вида и напълно споделям казаното от Бонев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 (редакция) Аз съм карал и с червени и с жълти Кони.Червените отдавна не се произвеждат за Галант.Иначе жълтите и на най-меката степен са си доста твърди за нашите пътища.Но пък по хубав път със завои,усещането е невероятно. Благодаря за инфо-то! Значи жълтите са си твърди :icon_hmm: А някой да има информация за KYB AGX ? Точно за поколението 1998 - 2003 не излизат, но за предното има - link Какво ви е мнението за оригиналните амортисьори (от Ратола например)? Че са KYB, така е (в общия случай), но нали уж са по-качествени от KYB aftermarket-а. Редактирано 15 октомври 2013 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.