mmotors Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 След като вече съм със газова уредба, бутилката на която е на мястото на резервната гума, изниква въпроса с бъдещето на самата гума. 1. Остава в търкалящо състояние в багажника.2. Сменя се с тип "патерица", за да заема по - малко място.3. Купува се спрей за гуми и се маха резервната. Моля за мнения по въпроса. п.п. дочух, че масово новите автомобили били със спрей, вместо с резервни гуми :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 И аз това се чудя от известно време и за сега само вариянта спрей ми се струва разумен. Само дет още не съм си харесал марка :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Аз имам спрей, но му нямам вяра. Освен това според мен спреят ще унищожи винтила. "Търкалям" патерица в багажника, заема малко място и не пречи. Фабричното продадох. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 След като вече съм със газова уредба, бутилката на която е на мястото на резервната гума, изниква въпроса с бъдещето на самата гума. 1. Остава в търкалящо състояние в багажника.2. Сменя се с тип "патерица", за да заема по - малко място.3. Купува се спрей за гуми и се маха резервната. Моля за мнения по въпроса. п.п. дочух, че масово новите автомобили били със спрей, вместо с резервни гуми :icon_hmm: От много отдавна не съм имал кола с газова уредба, но предлагам прибиране в мазето на резервното колело и купуване на спрей, а при по-дълги извънградски карания, прибиране на резервното колело в багажника. По- Габровски вариант е нито резервна, нито спрей из Габрово, а при инцидент помолване на преминаващ не-габровец да ти заеме с резервното колело. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) Ако може поне патерица да наместиш някъде, няма да ти е излишно.Преди месец така яко се "закачих" в един бордюр на Панорамния път в Бояна, че 500 м след удара предницата на колата просто потъна - бях разцепил предна дясна гума отстрани някъде около 3-4 см. Нито компресор помага, нито спрей. В най-голямата киша тогава сложих патерицата, но се прибрах. Ако разцепиш гума, спрея няма шанс. Аз бих заложил на сигурното - все пак един път ще се случи, и то точно когато най-не бива.Лично мнение.Поздрави. Редактирано 8 февруари 2013 от cankoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Абе хора какъв спрей, това са пълни измислици , за да ти помогне спрей, трябва ти се е забило кабарче или пирон, а с тях спокойно може да стигнеш до гумаджията. Аз съм изпразвал спрей в срязана гума, и той и гумата в кофата... Слагай поне патерица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 И аз така мисля. Тeзи спрeйовe са само за икономия на производитeлитe. За градско патeрицата e алтeрнатива, но ако пътуваш чeсто извънградско по-практичния вариант e конвeнционална рeзeрвна гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Мм да и аз сложих газова и си взех патерица. Че даже сега си купих още една,но 16 защото искам да правя вр4 конверсия на спирачките с по-големите дискове и 15 ката патерица, ще ми стане излишна. Ако решиш за патерица пиши едно лично и я имаш на някаква прилична сума. Иначе шпрея е за някакви малки дефекти. Раздвоени са колегите по форумите,но преобладаващото мнение и всъщност логично, е че за големи пробойни не става :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Спреят е супер алтернатива, но при спукана от пирон или нещо подобно, естествено че при срязана гума няма да помогне, всичко зависи колко и къде се кара колата, ако ползвате спрей задължително и компресорче, като опция да добавите и малко въздух. Друг добър вариант е и да добавите един комплект за ремонт с тези фитилчетата, лесно, бързо и ефикасно, има ги в eBay. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 (редакция) Аз съм вече 4 години с спрей. На всеки предполагам му е ясно, че ако гумата е срязана няма да може да я "залепи" спрея.. то никой не може. Дори спрея да залепи дупката не може да караш повече от няколко километра и трябва да се предвижиш максимално бързо до гумаджия. Джантата не се поврежда, гумата (ако става за нещо) също може да се ползва. Спрейчетата са 2 вида ... горе-долу да го кажа нормален до 14" джанта и по-големия малко по-скъп за над 14". Има и още един недостатък .... от жегите: имах спрей който се отвори (капачката сякаш се само-разпечата) и спрея се изсипа в багажника в ъгъла, където го държах. Така че препоръчвам да се държи в торбичка за всеки случай и да се преглежда дали е "жив" особено лятото За града е идеален.. ако помогне - помогне, ако ли не винаги може да си вземеш резервната гума от гаража/мазето все пак си на близо. За по-дълги пътувания е добре да си вземеш резервната или ако рискуваш поне да имаш човек, който би ти я докарал при авария. Редактирано 11 февруари 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Има и четвърти вариант. Плащаш един "автоасистент" само за страната (изключва населеното място в което е регистрирана колата) Между 40 и 50 лева е на година. И гума да спукаш, и друго да се случи, идва пътна помощ и те асистира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Май това е най-разумното. Гледал съм австрийците какво правят - зарязва колата и си вика такси. Отива в сервиза и чака да му докарат колата. Няма ядове, цапане, потене и прочие хамалогии. Това го практикувам от 7-8 години и се чувствам като бял човек. Просто автоасистент и каско са двете неща, които спестяват много нерви и пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Автоасистента ако спукам гума на магистралата София-Варна, нейде към Правец, например, откъде ще дойде да ме натовари и колко време ще го чакам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Около 5-10 минути. На бензиностанцията винаги има пътна помощ. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.