Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Кога си замина фабричния ви Акумулатор?


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Днес колата не запали за втори път, разбира се веднага бе заведена да й проверят акумулатора, оказа се че го няма вече и си взех БАНЕР, имаше и БОШ, но момчето ме посъветва, въпреки с 20тина лева по-ниска цена на БАНЕРА, да взема него. След отстъпката излезе 220лв, което ми се видя прилична цена, не че съм проверявал други, 2г гаранция, както е и при БОШ. Това по-скоро е информация, за тези които стигнат до там. Та моя издържа 4г и около 5 месеца. Като жалене не е видял :), мисля че доста добре се справи фабричния акумулатор. Някой друг от 2008г. насам да е сменял?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с този с който ми докараха колата от Германия. Не знам там кога е сменян, но аз го карам вече 6 години :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По спомен Banner са акумулаторите на Мицубиши за първоначално вграждане при европейските модели на Колт и до сега съм имал над 15 Колта и 4 смарта производство от 2005 та до 2009 та и само един беше с акумулатор Varta, всичко друго с оригиналните, това са по над 6-7 години,а всичките коли не са били много карани, в смисъл на малко мили. 4.5 г за дизел мисля е добре.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имали сме дизел, с акумулатор варта който изкара 7+ години...Баща ми беше толкова доволен, че реши пак да вземе марков и скъп, и купи БОШ с умряла клетка, който естествено се смени веднага с друг :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Banner съм карал на passat-a, издържа около 3 години! На lancer-a все още съм с оригиналния http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния на Колта ми е от Април 2007-ма. Не му знам марката. Наскоро забелязах, че са се поизпразнили клетките и доливах дестилирана вода, но проблеми с паленето не е имало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема да погледна моя, че вече е на 4.5 години, а имам навика да ги взривявам като останат без вода.:icon_hmm:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още търкалям с оригиналния. От март 2008. Все още пали. Да му се чуди човек. Три пъти умираше, заради отворена врата и багажник, но след помощ с кабели си бачка още. Препоръчаха ми Mutlu -турски. По руските форуми силно ги препоръчват. Били "железни". TOYOTA излизала от завода с такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм още с този, който е първично поставен в автомобила. Вече 5г. го карам и то хубаво. Особено зимата тука е мор за батерията. Студ, палене по 25-30 пъти на ден и каране на разстояние от порядъка на 3-5км в редки случаи до 9-10км. Тази зима, когато температурите сутрин бяха между -10С'/-18С', палеше малко по-трудно от обикновено. Но от седмица, съм я дал да я кара жена ми. Тя е всеки ден от Смолян до Пампорово и обратно, което е разстояние от 15км и при въпроса ми "как пали колата" казва, че с паленето проблеми няма и колата си пали, както преди когато я е карала. Така че за мене е важно да работи правилно зарядната система на колата и да се гледа акумулатора да не остава без течност, защото са обслужваеми тези поставени фабрично в колите. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го мерих в Ратола, за почти 3 години са останали 79% живот според уреда. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моя Lancer GTS,фабричния акумулатор от 2008ма вече ми издава багажа. Преди няколко дни му мерих клетките индивидуално и 5 от тях показваха 2.11, но 6та показваше 1,65V. Започнах да меря, защото стартера ми започна да върти по-бавно и съответно пали по-мудно, прозорците ми се вдигат едвам-едвам и клаксона почти не се чува. След 24ч зареждане на 1100милиампера (макс) при заучен многоциклов зареждащ апарат, успях да десулфатизирам малко клетката и сега показва 1,88V. Определено има малка разлика. Усещам, че има такава, но далеч не е достатъчна. Това, че държи напрежение, не значи, че има достатъчно заряд в него. Просто трябва да се сменя, но ми се струва голям ментак тоя фабричния... Много калпава изработка и кратък живот. Както и да е, сега ще видя какво ще слагам, но ще е 70-75Ач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но ми се струва голям ментак тоя фабричния... Много калпава изработка и кратък живот

Хм, ментак, казваш...сега, като купиш новия да не се изненадаш още повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4B11 е двигателят, 2.0L

 

Благодаря .... бях се зачудил за ключа, защото доколкото знам GTS-ите са само с безключово палене, но явно само тези с 4B12- мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нашия държи за сега от април 2008 до сега не сме имали проблеми, ама пък колата е на 24х.км, мисля че ще издържи още 1-2 зими.На сеата съм с варта и пак съм много доволен и там е от 2008, ама се усеща, че за другата зима ще се сменя, там вече съм 80х.км.Иначе съм на мнение, че колата с каквито части излезне от завода по-здрави няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връщам си думите назад :D , днеска реших да покарам Лансерчето и кво да видя, не може да се отключи, викам си явно е така защото не сме я карали и вратите са залепнали, обаче като се заслушах дали въобще механизма на ключалката работи разбах, че не вратата е залепнала, ами май има друг проблем.Пробвам с ключа и греда не може да се отключи и с ключа викам си може ключалката да е замръзнала, и я оставям за около 2-3 часа, точно и на вън да се затопли малко и пак пробвам тоя път всички врати се отключват без шофьорската, не знам на какво се дължи това, но нея я отворих от вътре.Така влизам вътре вкарвам ключа всички възможни лампи на таблото светят без прекъсване(само тази на акумулатора мигаше), проба за запалване, няма никой реших, че имобилайзера се ебава, но все пак викам я да пробвам с кабели да захраним акумулатора и запали, следва разходка да се по разреди акумулатора, да загрее лансера на оптимална температура и прибиране обратно, гасене и пробване да запали и пак греда.Тука вече стана ясно, че акумулатора е предал Богу дух и трябва нов.Сега дилемата е Варта или Банер

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За предишните лансери да кажа че съм имал няколко и заедно с аутлендърите и грандис коли на по над 6-7г и всичките бяха с оригиналните акумулатори, за марката незнам понеже по тях надписите са на Японски. За избор дали варта или банер немога да кажа кой е по-добър, може би цената ще ми определи избора ако трябваше аз да купувам. Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то при мене май се дължи на това, че колата не се кара зимата от както е купена, просто сме я изкарвали колкото да си позагрее и да се поразтъпче малко и това е, а тази зима и е първа и колата вече не е в гараж, а и не само това, тя и колата не се кара много понеже е на сестра ми, а тя учеше във Виена и просто беше невъзможно да карам 2 коли едновременно, но нищо това да и проблема акумулатора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя Лансер изкара първата Зима в гаража, че ми бе жал да го тормозя по коловозите и 3 месеца не бе пален, но проблем с акумулатора не съм имал. :icon_hmm: Да чукам на дърво! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е марката за мен. И са на много прилични цени .. и ги има налични в японския стандарт (тези по-тесните и високи). Имам впечатления освен от акумулаторите им и от батериите им за UPS-си, които карат 2-3 години повече от оригинално вгражданите в APC... Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама някой, нещо в цифри да говори. То може много гласове, ама ако единия 220лв, а другия 350лв... златен да е :), все ми е тая :). Да каже някой, кое колко пара е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Yuasa 60 Ah - 160 лева, 70 Аh - 190 лева.

Exide 62 Ah - 150 лева, 70 Аh - 189 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...