Имах същия проблем на мойта Хонда от 2000г. Тъкмо бях приключил със смяната на двигателя, затворих всичко въртя, запали, тръгнах да я тествам и всичко беше точно. Прибрах се, изгасих и след 5 минути като се качих пак да запаля, само се чува едно "ЦЪК" и толкова. Бях се постреснал. Реших, че нещо не съм вкарал някоя букса на ЕЦУ-то достатъчно силно и ми е изгоряло то. И хаайде, рових се да го стигна пак, ама всичко си беше ок. Тръгнах да гледам под капака и се оказа, че не ми беше достаъчно затегната минусовата клема на акумулатора. Не може да протече дсотатъчно силен ток, за да може да завърти стартера. Само чуваш как пластината в стартера затваря веригата (въпросното ЦЪК), но няма достатъчно ток, за да успее да завърти. Затегни си клемите или ги ПОЧИСТИ!!! Ако е стар акумулатора, има тенденция да се окисляват клемите. Почисти ги добре, както и на самия акумулатор терминалите, затегни ги и би трябвало да се оправи.