Премини към съдържание

Rumen Hristov

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Dobrich

Rumen Hristov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. 3к си отлежават под леглото. Ще вземат да станат 4к. :icon_clap:
  2. Rumen Hristov

    Поставяне на Cruise Control

    Освен тези копченца за волана има още куп компоненти които трябват. Трябват ти: cruise actuator - прилича на помпа и към него се вкарват вакум маркуче и жило за газта. cruise vacuum pump - също е под капака сензор за ускорение - обикновено е вътре в купето до педалите сензор за спирачката - обикновено се ползва стоп машинката за задните стопове, но понякога има 2ри сензор специално за круза компютър за круза - обикновено няма специален компютър, а се контролира от ECU-то. Ако твоето ECU поддържа опцията за круз, значи е ок. купища окабеляване и прокарване на жила. ако всички тези ги имаш като компоненти, но нямаш само бутончетата на волана, то тогава може да се каже, че колата ти е cruise control ready. Успех.
  3. Rumen Hristov

    Преден мост

    Извинявам се за въпроса. Какво значи "преден мост"? Такова понятие до сега не бях чувал... Да не би да се има в предвид предна стабилизираща щанга? Има заден мост, но преден мост - егати понятието. Та за същото ли говорим?
  4. Имах същия проблем на мойта Хонда от 2000г. Тъкмо бях приключил със смяната на двигателя, затворих всичко въртя, запали, тръгнах да я тествам и всичко беше точно. Прибрах се, изгасих и след 5 минути като се качих пак да запаля, само се чува едно "ЦЪК" и толкова. Бях се постреснал. Реших, че нещо не съм вкарал някоя букса на ЕЦУ-то достатъчно силно и ми е изгоряло то. И хаайде, рових се да го стигна пак, ама всичко си беше ок. Тръгнах да гледам под капака и се оказа, че не ми беше достаъчно затегната минусовата клема на акумулатора. Не може да протече дсотатъчно силен ток, за да може да завърти стартера. Само чуваш как пластината в стартера затваря веригата (въпросното ЦЪК), но няма достатъчно ток, за да успее да завърти. Затегни си клемите или ги ПОЧИСТИ!!! Ако е стар акумулатора, има тенденция да се окисляват клемите. Почисти ги добре, както и на самия акумулатор терминалите, затегни ги и би трябвало да се оправи.
  5. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Смятам в долари, защото от 2005та не живея в Добрич. Иначе съм живял там бая годинки. Много хубаво градче, ама уви, останаха само пущиняци, мангали и възрастни хора там. А колата я пробвах точно за това да проверя дали има свистене. Тоя пакистанец нещо леко я "огъна" вратата в обратната посока на тази, в която я отваряше и ми каза, че нямало страшно. После аз вдигнах 190 с нея и нямаше проблеми. Така че, наред е.
  6. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Абе не ги знам какви бяха и що бяха. Тоя дето ми отваряше колата(Пакистанец мангасарян) ми се хвалеше как бил през лятото у нашенско на златните пясъци. Било му много харесало, имало хубави коли. Мислех си да му кажа, че как няма да му харесва, като все стока за крадене има за такива като него, ама рекъх да не се заяждам. Това са хора, които гледат да те изцедят до последно като си попаднал в проблем. Самата му работа не струва повече от бензина да дойде до нас, демек 5-6$, ама като няма на къде, плащаш и гледаш да не го мислиш сетне.
  7. На моя Lancer GTS,фабричния акумулатор от 2008ма вече ми издава багажа. Преди няколко дни му мерих клетките индивидуално и 5 от тях показваха 2.11, но 6та показваше 1,65V. Започнах да меря, защото стартера ми започна да върти по-бавно и съответно пали по-мудно, прозорците ми се вдигат едвам-едвам и клаксона почти не се чува. След 24ч зареждане на 1100милиампера (макс) при заучен многоциклов зареждащ апарат, успях да десулфатизирам малко клетката и сега показва 1,88V. Определено има малка разлика. Усещам, че има такава, но далеч не е достатъчна. Това, че държи напрежение, не значи, че има достатъчно заряд в него. Просто трябва да се сменя, но ми се струва голям ментак тоя фабричния... Много калпава изработка и кратък живот. Както и да е, сега ще видя какво ще слагам, но ще е 70-75Ач.
  8. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Здравейте отново и за много години. Днес вече колата е отключена, но не успях сам. Звъннах на едни ключари и дойдоха, та ми я отключиха. Използваха ето този инструмент: http://i.ebayimg.com/t/CAR-DEALER-AIR-INFLATABLE-DOOR-WEDGE-by-STECK-/08/!BlvZzi!!mk~$%28KGrHqUOKkEEtluh-fI-BLc2GcEtOQ~~_35.JPG С него успяха да открехнат леко вратата и после промушиха изолиран проводник с дебелина най-малко 16квадрата. Стори ми се, че е такъв какъвто ползват за дренаж на мълнии към земята. Цялата работа беше за 5 минути, ама ми взеха 100$... Както и да е. До тук добре. Само че наистина се оказва, че има проблем със заключващия механизъм на вратата, защото не може да се отключи с ключа дори и при поставен акумулатор. Отключва си се съвсем нормално с дистанционното(оригиналното на колата, което е вградено в ключа), но не може да се отключи с ключа. Някой да знае какво е устройството на заключването? Някой да е отварял панела на тази врата? Ако имате идеи, споделете. Благодаря.
  9. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Така. Днес взех една обикновена метална закачалка, отрязах я и я изправих. След това я промуших през вратата, но беше къса, да й се не знае на закачалката. Току да закача палчето и да го дръпна, и не може да стигне... Само ми разпроби оплътнението и ми изпонажули боята на вратата в един малък участък на горния край. Сега ще ходя да търся по-здрава и дълга тел и ще продължавам да се мъча, а после, то се е видяло, че ще сменям оплътнение. Апък боята ще видим дали може само да се полира малко на конкретното място. То е около 3см дълго и 1,5см широко това място, но е от вътрешната страна на вратата, така че не се вижда отвън и няма да ръждясва. Но ще видя как ще мога да го оправя. Иначе ме е шубе да пускам ток през кабелите отзад за светлините на номера... А каква е тази тел от чистачка???
  10. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Много ви благодаря. Днеска ще ходя да опитвам това с телта м/у уплътненията. За предния капак, просто не виждам как може даже да прокара тел под него. То буквално няма от къде. Много се позарадвах на идеята с крушката на номера, но другия колега ме поспря. Ако може да обясни защо да не го правя това, бих бил много благодарен. А колата не е 2007г а е 2008г. Не знам защо ключът е от по-старите, но колата със сигурност не е 2007г. По номера на рамата даже съм го проверявал.
  11. Rumen Hristov

    Заключена кола

    За голямо съжаление изобщо нямам ключалка на багажника.
  12. Искам да попитам дали и при вас Lancer GTS е толкова ужасно шумен. Направо имам чувството, че моторът е вътре при мен... Преди GTS-a имах и ES, който пак си беше 2008г. и не му се чуваше гласчето. А отгоре на това беше и автоматик. Сега този GTS хем е с ръчни предавки, хем е доста по-скъп(съответно по-качествено изработен) и най-накрая му чувам мотора, все едно е вътре при мен... Колата е в перфектно техническо състояние и не е удряна. Двигателят си мърка и жужи. Няма никакви проблеми или шумове или неравномерно работене. Просто се чува вътре, благодарение на некачествено шумоизолиране. И при вас ли е такъв комбайн от страна на шум?
  13. Rumen Hristov

    Заключена кола

    Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.
  14. Rumen Hristov

    Заключена кола

    И тъй като опция за редакция просто не съществува, а линка ми не е активен, прикачвам снимката тук. И много моля да се въздържате от коментари подобни на, "Чупи стъклото" или "Изкриви вратата" и всякакви такива подобни, които на практика не са приложими, защото целта ми не е да си разбивам, а да отключа колата. Не се заяждам, просто вече получих няколко такива коментара от познати.
×
×
  • Създаване...