Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Здравейте колеги. Желая на всички щастливи и весели празници. Искам да попитам за мнения как да отстраня следния проблем. Колата ми е напълно заключена и не мога да вляза в нея. Преди няколко дена смъкнах акумулаторът, за да го заредя, тъй като беше много много зле. Заключих всички врати от лостчетата вътре в колата, затворих предният капак и се прибрах. Днес отивам да поставям акумулаторът, вкарвам ключа, въртя на ляво, въртя на дясно - нищо не става. И разбрах, че няма нищо механично в ключалката на тази кола. Колата ми е 2008 Lancer GTS. И се изчерпах на всякакви идеи. Колата ми е в двора и не мога да я отключа. Просто не знам как. Ако някой може да ми обясни как е направено устройството, или по какъв начин бих могъл да я отворя, ще бъда благодарен. Ето така изглежда вратата отвътре: http://www.blog.automotiveaddicts.com/wp-content/uploads/2008/06/2009mitsubishilancergtsdoortrim01fixedsmall.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2012 (редакция) И тъй като опция за редакция просто не съществува, а линка ми не е активен, прикачвам снимката тук. И много моля да се въздържате от коментари подобни на, "Чупи стъклото" или "Изкриви вратата" и всякакви такива подобни, които на практика не са приложими, защото целта ми не е да си разбивам, а да отключа колата. Не се заяждам, просто вече получих няколко такива коментара от познати. Редактирано 31 декември 2012 от Rumen Hristov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Колата щом е GTS е с безключово палене, нали?Ако е така взимаш дистнционното и от задната му страна ще видиш малко лостче, което трябва да мръднеш на страни.Така ще се отключи металната част на дистанционното,която всъщност си е най-обикновен ключ и с него можеш механично (като на жигули http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) да отключиш шофьорската врата! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Колата щом е GTS е с безключово палене, нали?Ако е така взимаш дистнционното и от задната му страна ще видиш малко лостче, което трябва да мръднеш на страни.Така ще се отключи металната част на дистанционното,която всъщност си е най-обикновен ключ и с него можеш механично (като на жигули http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) да отключиш шофьорската врата! Успех!Точно така, на дистанционното би трябвало да имаш "шиш"....т.е. метален ключ.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Така е! Потвърдено, правил съм го! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2012 Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 На колт съм отварял предния капак с тел, бъркайки през отвора на бронята и въздействайки на лоста. Огледай дали на лансера няма някаква възможност да направиш тази гимнастика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.Пробвал ли си да влезнеш през багажника.Не съм запознат с колата в детайли, но ако имаш ключалкта там, може и да стане номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2012 Пробвал ли си да влезнеш през багажника.Не съм запознат с колата в детайли, но ако имаш ключалкта там, може и да стане номера. За голямо съжаление изобщо нямам ключалка на багажника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 За голямо съжаление изобщо нямам ключалка на багажника.Дет се вика на ингилизки SH*T!Освен да си поиграеш с телта, както колегата Емо е предложил, за друг вариант не се сещам.И аз съм го правил на моя Колт този номер, предполагам и на Лансъра ше има място да се манипулира затвора на капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Ако я беше забравил на фарове, щях да ти кажа със сигурност как да стане, но в случая ми е малко съмнително, дали ще се получи...Пробвай все пак да отвиеш лампичката на задния номер и да пуснеш ток през там. Добре е да не е от акумулатора, освен ако не си сигурен, че е почти точно 12v. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 (редакция) Ако я беше забравил на фарове, щях да ти кажа със сигурност как да стане, но в случая ми е малко съмнително, дали ще се получи...Пробвай все пак да отвиеш лампичката на задния номер и да пуснеш ток през там. Добре е да не е от акумулатора, освен ако не си сигурен, че е почти точно 12v.Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Редактирано 31 декември 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.Това е ключ за Лансер от 2000 до 2007 година модела, при тях на шофьорската вратас има контакт в бравата, която командва централното на всички врати, обаче патрона на бравата е вързан механично към лостчето за отключване и закл. на вратата, така че би трябвало да можеш да отключиш с ключа вратата........за да не можеш, то нещо е станало в патрона.........пробвайте с тел да отворите капака ......ако не стане, тогава с щека за проверка на маслото на мотора,по възможност по дълга ,изкривете връхчето от долната й част така ,че да стане като кука , пъхнете м/у уплътненията на вратата и се опитайте да отключите ,като закачите палеца на вратата.........даже и с щекаю няма да стане, а с твърда тел, най добре е телта от тасове на джанти да ползвате.........тя е твърда и сравнително тънка....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2012 Това е ключ за Лансер от 2000 до 2007 година модела, при тях на шофьорската вратас има контакт в бравата, която командва централното на всички врати, обаче патрона на бравата е вързан механично към лостчето за отключване и закл. на вратата, така че би трябвало да можеш да отключиш с ключа вратата........за да не можеш, то нещо е станало в патрона.........пробвайте с тел да отворите капака ......ако не стане, тогава с щека за проверка на маслото на мотора,по възможност по дълга ,изкривете връхчето от долната й част така ,че да стане като кука , пъхнете м/у уплътненията на вратата и се опитайте да отключите ,като закачите палеца на вратата.........даже и с щекаю няма да стане, а с твърда тел, най добре е телта от тасове на джанти да ползвате.........тя е твърда и сравнително тънка....... Много ви благодаря. Днеска ще ходя да опитвам това с телта м/у уплътненията. За предния капак, просто не виждам как може даже да прокара тел под него. То буквално няма от къде. Много се позарадвах на идеята с крушката на номера, но другия колега ме поспря. Ако може да обясни защо да не го правя това, бих бил много благодарен. А колата не е 2007г а е 2008г. Не знам защо ключът е от по-старите, но колата със сигурност не е 2007г. По номера на рамата даже съм го проверявал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Много ви благодаря. Днеска ще ходя да опитвам това с телта м/у уплътненията. За предния капак, просто не виждам как може даже да прокара тел под него. То буквално няма от къде. Много се позарадвах на идеята с крушката на номера, но другия колега ме поспря. Ако може да обясни защо да не го правя това, бих бил много благодарен. А колата не е 2007г а е 2008г. Не знам защо ключът е от по-старите, но колата със сигурност не е 2007г. По номера на рамата даже съм го проверявал.Защото колега, при твоята кола всичко се управлява от ETACT компютър ,включително и фаровете/ габаритите, и при една такава интервенция може да окъсиш оперативните вериги и да изгори някоя от тях.........на компа нищо няма да му стане, тъй като то командва релета чрез управляващи вериги......Твоя вариант е този с телта, но вземи по твърда тел ,така че да можеш да имаш по директен контрол в/у нея.......аз съм си направил от тел на тасове на кола такава и ми върши добра работа...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifЗащо? Да се обзаложим ли, че работи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifНе знам как е схемата точно при Лансер, но при доста други коли работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Не знам как е схемата точно при Лансер, но при доста други коли работи. Дори и да се управляват с компютър, накрая има релета, и ако лампите се комутират откъм минус (маса), лампата ще е свързана с плюса на акумулатора, което е целта на занятието. Винаги може да се сложи ограничение на тока при този експеримент за да се намали риска, някакъв резистор от десетина ома, или една слаба лампичка 12V. Може дори да се пробва с 3 батерии по 4.5V. Но риск има винаги, ето например с телта може да си издраска дръжките и боята около уплътнението Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Варианта ти е,да си отвориш предния капак и да си сложиш акумулатора,не слушай тука разни щуротии да пускаш ток от не знам си къде и после да пишеш,ами нещо изгоря и еди си какво не работи.Това не е Гоуф 2-ка,че да няма проблем да му се пуска ток външно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 То, това е най-добрия вариант, ама дали е възможен? Иначе упражнението , за което говоря съм го виждал за пръв път на къде по-съвременна и "натоварена" кола от Лансер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Интересно какво ще е официалното становище и съвет на БС за решение на проблема? Може в тяхната практика да са се сблъсквали с такава ситуация...Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Ако се стигне до работа с тел, може да ползвате и тел от чистачка, тънка е и някои дори си имат като кука оформено накрая. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 2 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2013 (редакция) Така. Днес взех една обикновена метална закачалка, отрязах я и я изправих. След това я промуших през вратата, но беше къса, да й се не знае на закачалката. Току да закача палчето и да го дръпна, и не може да стигне... Само ми разпроби оплътнението и ми изпонажули боята на вратата в един малък участък на горния край. Сега ще ходя да търся по-здрава и дълга тел и ще продължавам да се мъча, а после, то се е видяло, че ще сменям оплътнение. Апък боята ще видим дали може само да се полира малко на конкретното място. То е около 3см дълго и 1,5см широко това място, но е от вътрешната страна на вратата, така че не се вижда отвън и няма да ръждясва. Но ще видя как ще мога да го оправя. Иначе ме е шубе да пускам ток през кабелите отзад за светлините на номера... А каква е тази тел от чистачка??? Редактирано 2 януари 2013 от Rumen Hristov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Що не се обадиш на някпй автоключар, поне да питаш...Също може и в Балканстар. Не знам системата дали работи с въздух, но ако е така, тази тел, няма да ти е много полезна. Най-добре си намери схема на механизма във вратата, понеже има автомобило, на които не минава този номер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Добре де, толкова ли няма ключар, който да ти свърши работа!? Има такива магьосници .... За 80 лв. ще ти я отворят и докарат без акумулатор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.