tonino_g3 Публикувано 27 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2012 То си е съвсем ясно от написаното, ще пробват да го продават в Индия, Китай и въобще Азия. Този модел е насочен за тези пазари и там може би има потенциал за реализиране, а дали въобще ще го пробват за Европа ще видим в последствие. Това е причината и въобще да не се мисли за вариант с малък дизелов двигател. От много години пазара на автомобили в Европа не е от голям приоритет за Mitsubishi. Аз пък не съм съгласен с политиката на Мицубиши. Защото тяхната идея и презентация беше за GLOBAL SMALL , а направиха REGIONAL SMALL за пазара в Азия, поредна грешна стъпка, и то най-вече поради грешно избранния дизайн. Идеята за GLOBAL SMALL беше страхотна, проекта също. а не е нещо ново за другите фирми, та това е рецептата за която се спомена в предишни постове. Когато една кола е достатъчно добра за един пазар то тя ще бъде добра и за друг, а Мицу създават нов модел за даден пазар в който щели да опитат да го продават, и почти без бъдеще за друг пазар като Европа например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Споделям това мнение. Простата аритметика показва огромния потенциал на Азия и Русия.Европа не е интересен пазар отдавна. Именно, и тук си идваме на думата.Европа и САЩ са също интересен пазар, но не за Мицубиши, които са изпуснали влака на тези континенти.Въпросът обаче е, че руснакът или китаецът и той е в подобна дилема като европееца, що се отнася до цена на продукта и неговите характеристики. Защото всички европейски брандове бълват продукция за Азия и Русия (да не мислите че само Мицубиши), и за неинтересната Европа и САЩ. И кой ви излъга, че Европа и САЩ са неинтересни - тук става най-бързата амортизация на колите, защото има огромни магистрали и се кара по 100км на ден и си сменяме колите през 3-5 години с нови. Къде това в Русия или Китай. И понеже колите се правят с оглед на по-взискателни клиенти, европейските коли минават за премиум в Азия и Русия, дори Шкода Октавия е премиум автомобил напр. в Индия. Аз лично съм изненадан от количеството европейски марки по азиатските улици! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там. Вероятно всеки здравомислещ би се съгласил - всички тези нови изисквания подобряват качеството на продукта и като следствие качеството на живота. Аз не искам да има ТАТА на евро пазара защото не искам да съм индиец и не искам обществото да приема нискокачествени продукти, което е равно на деградация. Искам стабилна икономика в региона където живея, което означава работни места и локално производство. Ако Мицубиши отворят ултра-модерна фабрика за коли като КИА в Братислава, да заповядат, но те пък скъсаха с Недкар. Хайде обяснете защо КИА и Хюндай, които са си баш-баш брандове от дивата Азия, защо правят евро-модели и защо се купуват като топъл хляб? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Колеги, моля ви се да не цитирате предходно мнение, като вашият пост е след това . Води до ненужно скролване и при четене не е много удобно. Благодаря и се извинявам за офф топика! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Миро, не подозираш колко си прав!Като си направих една смекта колко са производителите в Европа, САЩ и Азия, работата става - "Не си навирай главата, където не ти влиза пръста!" :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2012 Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там. Абсолютно си прав за всичко, и определено не ги интересува нашето мнение и не само нашето а ми и на цял един голям пазар. Има логика да бягат от Европа, но това според мен не ги оправдава да произвеждат подобни коли, обаче пък не се знае може и да се продава добре, и Микрата е грозна кола , но е навсякъде по улиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Тази кола е едно към едно с един модел на Пежо, който е новичък. а от по старите е одеало кожата на Фиат Пунто. Мисля че пежото е 806 ще ви подведа. Не ми харесва определено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там.Хюндай? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 (редакция) Не знам към какви пазари се цели Мицу, но това не е извинение за посредствения дизайн. Дизайнът на колата буквално е подминат... дали е така и в технологично отношение, не знам... Когато се прави дизайн на кола, то е като дизайн на всеки друг продукт - следва се някаква дизайнерска линия, която освен че трябва да следва вече утвърден дизайн на цялата фирма (ако говорим за Мицу - зейналата уста, намръщените очи, прилегналата предна част и носа, за задницата - май никога не са имали константа), трябва да се следва и традицията на марката (предна решетка със ситен растер, продължаваща в намръщени фарове, същото дублирано долу на бронята...). Успешен дизайн не се прави като се копират конкурентите в бранша, а като се намери и се следва собствена линия. Все по-трудна задача става това, но това е единствения начин. Все пак дизайна е от съществено значение за успеха на марката. БМВ що не си махнат двата бъбрека? Ауди вече направиха "зейнала уста" и сега юруш - всички почнаха.. Ако си спомнята въвеждането на "новата линия" на БМВ със новата 7-ца донесе много лоши оценки... първоначално. Била грозна и т.н... да, ама 5-цата вече беше "чудо" на дизайна, след това оправиха и 7-цата. И сега продават ли продават А нашето Колт-че е като грозното пате - нищо общо нито с традиция, нито с Мицубиши. Само копи-пейст.Не искам да се изказвам като последния дизайнер, но все пак... мисля че малко повече можеха да се постараят ПП А това, което говорите за пазарите, си е така - въпрос на отворен пазар за продукта, ама да видим... И с това ви желая да има на софрата тази вечер само дълги чевермета,а догодина Дядо Коледа да ви изненада не с едно, а с нови две МПС-та! Редактирано 31 декември 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Ами в статията си пише, че е пряк конкурент на Микра, въпреки, че тя е по-добре като моторизация. Шумоизолация на ниво...при по-висока скорост да се оглеждаш дали всички врати са добре затворени и като заключение, че дори новата Дачия Сандеро е по-приветлива, просто са достатъчен очерк за "качествата " на мъника... Не е пропуснато да се спомене и напълно пластмасовия интериор от не много качествени материали...Изобщо трагедия , на която предпочитам да не ставам свидетел и да се надяваме, че е предназначена единствено за индийския пазар... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Успешен дизайн не се прави като се копират конкурентите в бранша, а като се намери и се следва собствена линия. Все по-трудна задача става това, но това е единствения начин. Все пак дизайна е от съществено значение за успеха на марката. Ми да, има и други азиатски марки коли, които са хем със 7 години гаранция, хем станаха страхотни на външен вид Най-трагичното е, смешно ли не знам, че използват GDI технологията на Мицубиши и съвместната глобална платформа за двигатели. http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Schreyer Виж как тигровият нос е новата запазена марка. http://www.kia.at/Schauraum/Optima/Gallery/ Хюндайците и те подържат за имидж, и то в Европа, ей тоз хубостник, само 347 кончета е душицата: http://www.hyundai.at/Showroom/Cars/Genesis-Coupe.aspx Веднъж поседнах в шоурума в него, и ме хвана магията, мания е! Кожичките са много приятни, седалките са много удобни, позицията на седене е все едно отливка на естествените ми форми, ако имаше ключ, направо паля и изчезвам през витрината, пък после ще я лежа, ако ме хванат де, хаха В съседство - Лансери, Аутлендъри, но... Честита Нова Година Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 . Хайде обяснете защо КИА и Хюндай, които са си баш-баш брандове от дивата Азия, защо правят евро-модели и защо се купуват като топъл хляб?Защото са пичаги ..:D Най напред ползваха "новите технологии" на Мазда и Мицубиши, после разбраха, че Японците го закъсват откъм нови технологии, започнаха сами да си ги развиват и сега не можеш ги стигна ..Как няма да продават като топъл хляб, кой друг дава 10 годишни гаранции ? .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 януари 2013 Admin Сподели Публикувано 1 януари 2013 Мицубиши трябва да реализират този проект за Колт. http://4.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL7WlD9lYI/AAAAAAAAEwc/xXZxdjYwaxU/s1600/Mitsubishi.jpg http://2.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL9qt5_t9I/AAAAAAAAEws/O0wRnbBYN7c/s1600/2011%2BMitsubishi%2BCS.jpg http://3.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL7OpUs-9I/AAAAAAAAEwU/VMk_sGE92w8/s1600/Mitsubishi%2BCS.jpg http://www.picvalley.net/u/1830/177841146413529719101357034666rvBRbjegBGHhLvN2Q5qr.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Е те това вече е друго............кога ще го пускат?? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 януари 2013 Admin Сподели Публикувано 1 януари 2013 Е те това вече е друго............кога ще го пускат?? :D Ще пускат те...картинки по сайтовете.Де да ги знаеш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 1 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2013 Страшен е! Е това да пуснат, леле колко е хубаво! И онова голямото дето прилича ба ауди а8. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 7 януари 2013 Сподели Публикувано 7 януари 2013 (редакция) Здравейте! И аз да изкажа мойто скромно мнение за новият Митцубиши Мираж. Не е чак толкова зле както го представят тук на Острова, аз примерно бих го сравнил с "близнаците" Мий/Цитиго/Ап(Seat Mii/Skoda Citigo/Volkswagen Up)- на групата Фолксваген. Външно е по-агресивен от тях, в купето има място за 5-ма пътници ( в "близнаците" местата са 4 ), позицията на шофьора е по-висока, и пространството над главите на пътниците очаквам да е по-голямо. Мощността на двигателя при Мираж е 70 к.с. или 79 к.с. ( в "близнаците" е 59 к.с. или 74 к.с.). Мираж може да се оборудва със CVT автомат- като опция, докато"близнаците" ще получат по-късно специално разработена за тях автоматична скоростна кутия (докато й изчистят рожденните кусури ще мине време). Голям плюс за Мираж, е че всички модели са с под 100гр/км СО2 (в "близнаците" само версиите с 59 к.с. могат да дадат под 100гр/км СО2). Това тук в Англия и предполагам в Германия е много важно, за да се спести пътен данък. Продължавам с плюсовете, пълна екипировка с вуздушни възглавници и завеси при всеки модел (в "близнаците" ако не си доплатиш или не вземеш топ версията само ще си спомняш, че в Митцубиши Мираж са били стандарт в базовото оборудване, като си търсил да си купиш малка градска кола). Последно е наличието на USB сокет, като стандарт, макар че "близнаците" също го имат.Да не забравя затъмнените стъкла- харесват ми. Никъде не се споменава за разхода на гориво- как ви звучи 4.5л/100км бензин-без запушване на дизел филтри и некачествена нафта от Лукойл? Минусите на Миража, че било шумно от вятъра и откъм двигателя на автомагистралата, мен лично не ме притеснява. Наклонявала се в завои, е то с 60 или 70км/ч коя малка градска кола няма да се наклони питам аз? В града с 30 или 40км/ч за това наклоняване няма какво да се говори- липсва. В английската статия продължават с качеството и надеждността на моделите на Мицубиши- били на дъното по качество, е то такива собственици ги карат тук в Англия, и то да уточня най-вероятно става дума за след 3-те години пълна гаранция. Тук като изтече гаранцията 95% от собствениците на нови коли спират да ползват услугите на дистрибуторските сервизи или продават колата за втора употреба. В това отношение никой не казва колко е гаранцията на новия Мираж- може и 5 години да е, "близнаците" са закотвени на 3 години. От Мицубиши са помислили и за българския пазар, защо да слагат турбо като Микра? Е то над 100 коня май общинския данък от 50лв може да скочи на 350лв. В заключение мога да напиша, че в страната където се произвежда Митцубиши Мираж- Тайланд, вече са продадени 120000 бройки. Очаква се Мираж да се пусне на Американския и Канадския пазар съвсем скоро. Тук в Англия го очакват да е на цена около £8000 или 17800лв. Ще го видим и познаем този :mitsu-smiley: чак през март месец. Редактирано 7 януари 2013 от butter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 Мен :mitsu-smiley: ме грабнаха с оборудването за осигуряване безопасността на водача и пътниците. Докато се чудех към коя марка да се насоча често попадах на допълнителни завеси като екстра. Единствено :mitsu-smiley: предлагаха пълно оборудване с въздушни възглавници и завеси от базовия до най-скъпия си модел. Дори си направих труда да пресметна колко ще е цената на Фокус с приблизителни параметри и същото оборудване като на Лансера. Разликата се оказа около 2000 лв. в повече за Фокуса. Е това вече беше прекалено. Като погледнах, че базовия модел се продава само с "окабеляване за аудио система", въобще не се замислях повече. Вдигнах телефона и се поръчах Лансера, като при това бяха изпълнени всичките ми изисквания, дори за цвят и при това без да чакам и един ден!Та практиката на :mitsu-smiley: да пускат на пазара автомобили с най-високото ниво на сигурност, без значение дали е скъпия или ефтиния модел май ще се окаже печеливша стратегия. Явно и тенденцията в града да се ползват автомобили с ниски нива на СО2 и малък разход ще се запази и затвърди, както и преминаването към хибридни и електромобили. Ако искаме децата и внуците ни да живеят нормално ще трябва да мислим повече за опазването на околната среда! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2013 :mitsu-smiley: Да, доста сте прави, но все пак най-големия минус на Мираж е грозният външен вид и прекалено азиатската физиономия което го убива като конкурентен продукт в Европа, и си противоречи на идеята за глобална кола. Прост пример за глобална кола е Голф, еднакъв по цял свят и на всякъде харесван, и в Германия и в Япония. Както и да е, аз само изказвам мое мнение, и през ум не ми минава че знам повече от Мицубиши Началниците, но на черното бяло немога да кажа, само защото харесвам :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 (редакция) Е точно поради индивидуалните предпочитания на всеки има толкова много и различни марки и модели автомобили! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifПредставяш ли си как щеше да се чувстваш на пътя, ако всички автомобили бяха еднакви! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Редактирано 10 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Е точно поради индивидуалните предпочитания на всеки има толкова много и различни марки и модели автомобили! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifПредставяш ли си как щеше да се чувстваш на пътя, ако всички автомобили бяха еднакви! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif {style_images_url}/offtop.gif Не са всички, ама половината са ГОЛФ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2013 (редакция) Добро утро,на мен честно казано не ми пречи всички коли да са еднакви по пътя,стига да са добре изглеждащи и да радват окото, дори и голф да са няма проблеми. Едно време, 1930та да кажем, като всичките са били почти еднакви на форма и почти всички са били черни, не ми изглежда толкова зле :icon_n_king: Друг пример е с мойте любими коли, най-продаваните в Русия Лансер 2004-2008ма , но почти непознати в Европа, точно поради същата причина, че са с крайно азиатско излъчване и беден интериор, а всъщност предлагат много повече от всеки един европейски еквивалент за парите си, най-надеждни, но пак много рядко се търсят и срещат по улиците, та какво им липсва, малко по добра визия, по-добро оборудване, по-съвременнен дизайн и стават пряк конкурент на Голфа, това е. Редактирано 10 януари 2013 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Добро утро,на мен честно казано не ми пречи всички коли да са еднакви по пътя,стига да са добре изглеждащи и да радват окото, дори и голф да са няма проблеми. Едно време, 1930та да кажем, като всичките са били почти еднакви на форма и почти всички са били черни, не ми изглежда толкова зле :icon_n_king: Друг пример е с мойте любими коли, най-продаваните в Русия Лансер 2004-2008ма , но почти непознати в Европа, точно поради същата причина, че са с крайно азиатско излъчване и беден интериор, а всъщност предлагат много повече от всеки един европейски еквивалент за парите си, най-надеждни, но пак много рядко се търсят и срещат по улиците, та какво им липсва, малко по добра визия, по-добро оборудване, по-съвременнен дизайн и стават пряк конкурент на Голфа, това е. Не знам какво толкова по тези Голфове, вероятно е някаква травма на прехода. Всеки си мисли, че е специален и за него Голф не е добра кола. През това време Ханс кара Голф и има 10 пъти повече пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Не знам какво толкова по тези Голфове, вероятно е някаква травма на прехода. Всеки си мисли, че е специален и за него Голф не е добра кола. През това време Ханс кара Голф и има 10 пъти повече пари. Колега, не е уместно да сравняваш Ханс с бай Ганьо, тук също е пълно с Голфове и да ти кажа не са много паралии шофьорите им. Всичко е въпрос на вкус и предпочитания, повечето ми познати с Голфове ги карат, защото били много здрави и с евтини части(които пък често ги сменят). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Mираж е поне клас надолу от Голфовия . Да не говорим, че Голф е премиум сегмента на своя клас, на крачка след Бмв,Ауди ,Мерц... Като гледам Хюндай ,ако :mitsu-smiley: бяха се развивали като тях, все още щяха да имат уваженито и симпатията ми, а не само сантименти. Тва, спокойно можеше да има друга емблема и да е достоен наследник на Колт...http://www.youtube.com/watch?v=zeWY31eC4y0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.