Премини към съдържание

butter

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

butter беше най-активен на 20 декември 2021

butter има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Chippenham, England

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt 1.3 5dr CZ2 AMT Allshift Petrol

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

butter's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Здравей Даниел Цжетков. Тази скоростна кутия е правена от Гетраг/ GETRAG- 6DCT470 — 6-speed dual-clutch, това го открих в Уикипедиа. В началото това е била немска фирма, но през юли 2015 става собственост на Magna Powertrain за сумата от $1.9 милиарда. Някъде четох, че и Форд имат 50 процента участие, но само в подразделението за скоростни кутии. Моето Митцубиши Колт 2009 е с автомат от Гетраг. Където и да прочета всички се оплакват от скоростните кутии на Гетраг, включително и аз. На 120000 километра трябваше да се смени Актуейтъра на скоростната кутия. Аз вече съм проучил и в бъдеще ще си търся атомобил със скоростна кутия от Ейсин/AISIN Япония/Japan. Също много лоши неща съм срещал и за скоростните кутии на Джатко/Jatco Nissan. Надявам се да съм ти бил полезен.
  2. Здравей.Бяхме говорили преди за моето Митсубиши.Аз също съм в Англия,можеш ли да ми дадеш телефон за връзка да ти се обадя.Благодаря предварително.

  3. Здравей botev73. Аз също съм в Англия. Имам Колт 2009 1.3 бензин 5 врати със същата скоростна кутия от производителя Getrag. Моята първо не включваше задна, все светеше "0". Водих я при официален дилър на Митцубиши и те направиха софтуерен ъпдейт- всичко се оправи. На 68000 мили смениха актуейтъра- усещах как съединителя преплъзва между 1 и 2 скорост. Пак същия сервиз в Англия препоръчаха смяна на актуейтъра- "често се случвало при тези скоростни кутии", така ми казаха. Смяната ми струваше £500- труд плюс самата част и поръчах смяна на маслото в скоростната кутия, така и така я правят. Окза се, че то така или инче Митубиши официално препоръчва смяна на маслото на 9 години или 70000 мили. От тогава нямам проблеми със скоростната кутия- работи като по швейцарски часовник. Надявам се да съм ти бил полезен.
  4. И моят Колт тръгва малко назад като съм по нанагорнище, просто по-бързо преместване на крака от спирачката на газта и всичко е ок- само внимавай да имаш по-голямо разстояние до предното превозно средство щото Колта се ускорява супер, супер бързо, и ако не внимаваш докато натиснеш спирачката отново може да му отнесеш задницата. С малко тренировки на " сухо "- практикувай на някое безопасно място с наклон да усетиш как ти се държи колата в тази важна ситуация, няма да имаш проблеми. На жена ми също е автомат с възможност за ръчно превключвне- Тойота Айго, но клата никога не тръгва назад в наклон като Колта. Е това е. До скоро
  5. Здравей колега Shorinka. Аз на моят Колт 1.3, 2009, 94 коня, миналата година му сложих акумулатор "YUASA" HSB013(година на производство 2013), 62Ah, 12V, размера е като на стария ми- доста голям беше, но пастна на желязната стойка без проблеми. Вече не наливам бензин, карам Колта само на електричество от акумулатора- електричка си имам, и то на каква цена В моето ръководство за експлоатация на Колта дават, че може да се сложат два вида- 42 Ah (542) или 61 Ah (561). Затова сложих 62Ah, а и тези японци от "YUASA" имат завод за акумулатори на 27км от вкъщи, и в авто-магазините около нас са представени с много модели и амперажи, и цените са близки до конкурентите. Със здраве и безаварийни километри.
  6. butter

    Мение за Mitsubishi Colt CzT

    Честито и от мен! Милиони безаварийни километри.
  7. Здравей колега- Hristo78. Моят Колт е англичанин-2009 и имах същия проблем със задна скорост, точно както ти го описваш. Скоростния лост влиза за задна, но на таблото свети "0". Заведох го в официален сервиз на Mitsubishi и те го оправиха със софтуерен ъпдейт- безплатно, колата беше купена на старо и беше в 6 месеца пълна гаранция от официалния дилър на марката. От тогава нямам този проблем, чукам на дърво. Но твоят Колт май е модифициран, така че отстраняването на проблема може да е по друг начин. Надявам се да съм бил полезен.
  8. Здрасти tishkov86! Колата е супер, аз карам англичанка, такава с твоите характеристики. Автомата е добър- шумно превключва предавките, замисля се при качване на предавки( все едно е заяло нещо в кутията ), шумо-изолация мисля, че няма- двигателя се чува много, голям шум от търкалянето на колелата и от големите огледала на магистрала все едно вятъра духа директно в ушите ти. Този автомат има 6 предавки, но съм го пробвал на 140км/ч и компа все още е на 5-та. Та тази 6-та май само за немски аутобан е правена- е не, че не можеш и сам да превключиш на 6-та. За мен тези недостатъци на Колт-а не са проблем, приоритетите са ми други- икономия на гориво и здравина ( да не влизам в сервиз с години- е само за годишен тех.преглед и масла). Колата е много здрава( чукам на дърво ), за 2 години само консумативи са ми сменяли, и един софтуерен ъпдейт на автоматичната скоростна кутия. Ръжда моята няма ( в Англия е доста влажно). Моят Колт е 2009, 1.3, автомат, 5 врати, бензин. Е това е дано съм ти бил полезен. Чао и дано направиш правилня избор- Мицубиши.
  9. Погледнете този клип на Mitsubishi Lancer Evolution, страхотен е: http://vimeo.com/58901771
  10. Здравй колега p_bakardjiev, благодаря за графиката. На няколко места четох, че тази автоматочна скоростна кутия се нагажда сама към стила на шофиране на човека зад волана. От личен опит в шофирането на моя колт смея да твърдя, че мога да го накарам да смени по-горна предавка в автоматичен режим. Правя го при ускорение на колата като стигнат оборотите на 2500 леко отнемам педала на газта и после лек натиск до положението преди да съм я отнел и колата сменя с по-горна предавка. Е това е, следващите дни не го правя това с отнемането и пак подаването на газ, колата сама сменя на 2500 оборота. След ъпдейта и при мен доста плавно сменя скоростите. Общо казано съм много доволен от колата, карам я с голям кеф, да чукна на дърво.
  11. Днес вземах Колта! В сервиза на Мицубиши са направили софтуерен ъпдейт и колата е супер. Компа сменя скоростите много по-добре, имам чувството още на 2400 оборота. Преди въпреки, че го "обучавах" да ги сменя на 2500 често "забравяше" и чак на 3000 включваше по-горна предавка. Четох във форума, че може да се "обучи" компа да сменя обороти от 2000 нагоре, обаче моя го прави това над 2500 оборота. В сервиза казаха, че няма нищо друго нередно и повече не трябва да имам проблем с включването на задна. Тествах колата и днес (четвъртък) нямам проблеми, включва "R" 10 от 10 пъти. Понеже имам още 1 месец гаранция не ме таксуваха, безплатно беше всичко. :icon_clap: Е това е за сега, дано да съм бил полезен на всички фенове. :mitsu-smiley:
  12. Благодаря tonino_g3! Утре ще пиша какво са открили в дилърския сервиз на Мицубиши.
  13. butter

    Mitsubishi Colt 1.3 avto 2005

    Направих нова тема за моя проблем. Проверих дали не съществува вече, но не намерих. Ако съм в грешка, някой от модераторите може да ме поправи. Благодаря!
  14. Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем. Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната. Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя.
  15. Здравейте! И аз да изкажа мойто скромно мнение за новият Митцубиши Мираж. Не е чак толкова зле както го представят тук на Острова, аз примерно бих го сравнил с "близнаците" Мий/Цитиго/Ап(Seat Mii/Skoda Citigo/Volkswagen Up)- на групата Фолксваген. Външно е по-агресивен от тях, в купето има място за 5-ма пътници ( в "близнаците" местата са 4 ), позицията на шофьора е по-висока, и пространството над главите на пътниците очаквам да е по-голямо. Мощността на двигателя при Мираж е 70 к.с. или 79 к.с. ( в "близнаците" е 59 к.с. или 74 к.с.). Мираж може да се оборудва със CVT автомат- като опция, докато"близнаците" ще получат по-късно специално разработена за тях автоматична скоростна кутия (докато й изчистят рожденните кусури ще мине време). Голям плюс за Мираж, е че всички модели са с под 100гр/км СО2 (в "близнаците" само версиите с 59 к.с. могат да дадат под 100гр/км СО2). Това тук в Англия и предполагам в Германия е много важно, за да се спести пътен данък. Продължавам с плюсовете, пълна екипировка с вуздушни възглавници и завеси при всеки модел (в "близнаците" ако не си доплатиш или не вземеш топ версията само ще си спомняш, че в Митцубиши Мираж са били стандарт в базовото оборудване, като си търсил да си купиш малка градска кола). Последно е наличието на USB сокет, като стандарт, макар че "близнаците" също го имат.Да не забравя затъмнените стъкла- харесват ми. Никъде не се споменава за разхода на гориво- как ви звучи 4.5л/100км бензин-без запушване на дизел филтри и некачествена нафта от Лукойл? Минусите на Миража, че било шумно от вятъра и откъм двигателя на автомагистралата, мен лично не ме притеснява. Наклонявала се в завои, е то с 60 или 70км/ч коя малка градска кола няма да се наклони питам аз? В града с 30 или 40км/ч за това наклоняване няма какво да се говори- липсва. В английската статия продължават с качеството и надеждността на моделите на Мицубиши- били на дъното по качество, е то такива собственици ги карат тук в Англия, и то да уточня най-вероятно става дума за след 3-те години пълна гаранция. Тук като изтече гаранцията 95% от собствениците на нови коли спират да ползват услугите на дистрибуторските сервизи или продават колата за втора употреба. В това отношение никой не казва колко е гаранцията на новия Мираж- може и 5 години да е, "близнаците" са закотвени на 3 години. От Мицубиши са помислили и за българския пазар, защо да слагат турбо като Микра? Е то над 100 коня май общинския данък от 50лв може да скочи на 350лв. В заключение мога да напиша, че в страната където се произвежда Митцубиши Мираж- Тайланд, вече са продадени 120000 бройки. Очаква се Мираж да се пусне на Американския и Канадския пазар съвсем скоро. Тук в Англия го очакват да е на цена около £8000 или 17800лв. Ще го видим и познаем този :mitsu-smiley: чак през март месец.
×
×
  • Създаване...