Премини към съдържание

За Новият Mitsubishi Mirage 2013


tonino_g3

Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Здравейте на всички колеги, ето и първите мнения на експерти и автожурналисти от Острова отностно новият Мицубиши Мираж който съвсем скоро ще бъде пуснат на пазара, както се и очакваше не блести с нищо интересно, поне това е заключението на експертите, но все пак нека погледнем снимки и технически данни и всеки може да сподели първи впечатления и мнение.

 

http://www.whatcar.com/car-reviews/mitsubishi/mirage-hatchback/summary/26164-5?utm_source=Silverpop&utm_medium=EMAIL&utm_campaign=WCAR%20ENews%20Bulletin%20(24.12.2012)&utm_content=article2b_headline

 

 

Весело посрещане на Коледните и Новогодишни Празници! :drinks: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте на всички колеги, ето и първите мнения на експерти и автожурналисти от Острова отностно новият Мицубиши Мираж който съвсем скоро ще бъде пуснат на пазара, както се и очакваше не блести с нищо интересно, поне това е заключението на експертите, но все пак нека погледнем снимки и технически данни и всеки може да сподели първи впечатления и мнение.

 

http://www.whatcar.com/car-reviews/mitsubishi/mirage-hatchback/summary/26164-5?utm_source=Silverpop&utm_medium=EMAIL&utm_campaign=WCAR%20ENews%20Bulletin%20(24.12.2012)&utm_content=article2b_headline

 

 

Весело посрещане на Коледните и Новогодишни Празници! :drinks: :mitsu-smiley:

 

forgettable generic ugly еднодневка... :)

Последният Колт, какво му е? С какво този Мираж е подобрен? Пореден пример от :mitsu-smiley: за хаос... и на такива аматъори ли да си даваме парите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте на всички колеги, ето и първите мнения на експерти и автожурналисти от Острова отностно новият Мицубиши Мираж който съвсем скоро ще бъде пуснат на пазара, както се и очакваше не блести с нищо интересно, поне това е заключението на експертите, но все пак нека погледнем снимки и технически данни и всеки може да сподели първи впечатления и мнение.

 

http://www.whatcar.c...n%20(24.12.2012)&utm_content=article2b_headline

 

 

Весело посрещане на Коледните и Новогодишни Празници! :drinks: :mitsu-smiley:

 

Прилича на Тата. Слаб гърмеж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много зле... само като се хвърли бърз поглед на оценките и като се сравни с Киа и Шевролет и се вижда драстичната разлика дори с тях... "нова" кола в сегмента на малолитражките където конкуренцията е толкова голяма че тази "разработка" на мицу изглежда жалка :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, не е чак толкова зле... :)

Като пропорции ми харесва, отзад стойката е добра, задната броня ми харесва, задните светлини обаче са безлични и объркани... Друго за изгледа отзад не се сещам, а искам да говоря още, защото иначе трябва да се прехвърлим на предницата, а там резултатите са плачевни :). Носът е много повдигнат (в пълно противоречие на традицията), фаровете са ... недодялани, но още по-недодялана е бронята и "носа" - уж от семейството на :mitsu-smiley:, но някак си неоформена и недовършена, все едно са пестили от идеи, мерак и материали :D. Ако бяха скрили номера в "черна паст" както Лансер или Ауди... по щях да ѝ се радвам. Като цяло обаче няма нещо фрапантно, което да ме дразни, но няма и нещо оригинално и уникално, което да ме грабне. Ако не съм заклет фен на марката, не бих си взел точно тази кола...

От :mitsu-smiley: трябва да си преосмислят пазарните стратегии... като не могат да правят дизайн, поне да заложат на технологии... Да вкарат и-миев в повече модели, да го поразработят... защо не да направят и някои спортни модели, макар и хибриди. Да кажем като на Хонда - CRZ 1.5 125 коня и разход около 5 средно (бензин) благодарение на ел.мотора. И много други примери. Според мен :mitsu-smiley: са силни именно в технологията. А може би новия Мираж е само "пълнеж" в семейството, просто колкото да отбият номера... може някой заблуден мераклия да им стане клиент :)

Или поне да бяха свирнали, щях да им пратя някои лични разработки, белким спасим положението :D

А всъщност новия Мираж е собствена или съвместна разработка с ... някой друг - Шевролет? Понеже предишния модел нали е ... ала Мерцедес, имам чувството, че и този е... май Мицу спряха да правят истински Колт към 2000г :icon_blush:

ПП: Наскоро разглеждах семейството на немска трибуквена марка - чудя се как може да изкарат 300 коня от 6 цилиндров дизелак, подплатен с две турбини, с 500 нютона още от 1500 оборота, при това да ускорява за 4-5 сек своето купе с тегло 1700 кг... и освен това разходът да е средно... 5-6 литра?? :X Дизайнът няма да го обсъждам - на ниво е, на мен лично ми харесва. На това му се казва печеливша пазарна стратегия.

Дано не пораждам дълги помисли и полемики с тези размишления, просто се чудя.. и после се чудим как така всеки ги кара тея немски машини :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мъка...., ако скрием емблемите едва ли някой ще се сети, че това е модел на Mitsubishi.

Много вярно, няма смисъл от много словоизлеяния,просто си е безлична визията .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мъка...., ако скрием емблемите едва ли някой ще се сети, че това е модел на Mitsubishi.

 

Може да се сети, че е ТОВА

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление,прилича на европейска "конфекция"..... :icon_crying:

Редактирано от vuicho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оле верно е като нисан, ужас ,.. микра са ми най-противните коли, но пък колегата е прав за WRC-то ако го пуснат на рали и започне да печели тогава хората ще си кажат брей каква бърза и сигурна кола и може да продадат по некоя бройка и в Европа иначе са обречени. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах мъника, прочетох ревюто и мога да кажа само "Господи прибери си вересиите " . Не знам от компанията защо са решили , че подобен автомобил може да пожъне някакъв успех, но определено трябва да е ценово позициониран някъде около Дачия и подобните за да се продава. Потресен съм просто от регреса на марката, надявам се повече да не ставаме свидетели на подобни недоразумения. Фиат подобен автомобил са го създали едва преди 12 години в лицето на Пунто и дори при тях съществува 6-степенна кутия на 1.2 литровият им 80к.с. мотор , да не говорим, че дори изглежда по-добре...За други марки не искам и да се сещам...Този Мираж на пръв поглед е поне едно десетилетие стъпка назад

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво толкоз му има на Миражчето? Вие какво очаквате от малък автомобил в ниския клас?

Някой ще обясни ли какви технически недостатъци е съзрял в колицата или само ще плюете, ей тъй, за спорта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво толкоз му има на Миражчето? Вие какво очаквате от малък автомобил в ниския клас?

Някой ще обясни ли какви технически недостатъци е съзрял в колицата или само ще плюете, ей тъй, за спорта?

 

http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/D3DAAA49E59AF625CA257A08001AC3B2

 

Там си пише какво му е, от самите Мицубиши.

Автомобил целенасочено направен с ниски спецификации и стари технологии, за развиващи се пазари.

Да, ама цената му в Европа ще е минимум 9990 евро, предполагам, и в този случай европеецът ще си купи Поло за 10990 евро, което е с две десетилетия напред като продукт. Този Мираж е кола от класа на Тата, Дайхатсу и хубавите китайски. Самите Мицубиши предполагат, че приемът на европейските пазари няма да е добър.

Това не е лош продукт, защото пазарът има известна нужда от прост автомобилен транспорт, но въпросът е, доколко ще е евтин! Ако е над 6000 евро, е безсмислено да се купува подобна нова кола, според мен. Винаги е по-добре да се купи едногодишен Колт или Поло за тази сума. Европа е континент с висок стандарт и хората все пак наистина предпочитат да си купят по-качествен и траен продукт с добри остатъчни стойности на вторичния пазар, макар и той да струва повече като начална цена, ето например този http://www.volkswagen.at/modelle/polo/zahlen_fakten

Този Мираж като си го купиш, ще се накажеш да го караш докато сдаде багажа, или да го "подариш" за почти без пари. Хората обичат да си сменят колите и те да са продаваеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/D3DAAA49E59AF625CA257A08001AC3B2

 

Там си пише какво му е, от самите Мицубиши.

Автомобил целенасочено направен с ниски спецификации и стари технологии, за развиващи се пазари.

Да, ама цената му в Европа ще е минимум 9990 евро, предполагам, и в този случай европеецът ще си купи Поло за 10990 евро, което е с две десетилетия напред като продукт. Този Мираж е кола от класа на Тата, Дайхатсу и хубавите китайски. Самите Мицубиши предполагат, че приемът на европейските пазари няма да е добър.

Това не е лош продукт, защото пазарът има известна нужда от прост автомобилен транспорт, но въпросът е, доколко ще е евтин! Ако е над 6000 евро, е безсмислено да се купува подобна нова кола, според мен. Винаги е по-добре да се купи едногодишен Колт или Поло за тази сума. Европа е континент с висок стандарт и хората все пак наистина предпочитат да си купят по-качествен и траен продукт с добри остатъчни стойности на вторичния пазар, макар и той да струва повече като начална цена, ето например този http://www.volkswagen.at/modelle/polo/zahlen_fakten

Този Мираж като си го купиш, ще се накажеш да го караш докато сдаде багажа, или да го "подариш" за почти без пари. Хората обичат да си сменят колите и те да са продаваеми.

 

Подкрепям колегата, точно така е, тази кола въобще не е за Европа, няма просто аналог, дори Дачия е по-добра и по-добре изглеждаща. Не е лошо като идея да предложиш и нещо евтино и екологично, но все пак можеше да е много по-добре, прототипът който показаха беше супер, а какво стана накрая новата малка кола нищо общо с концепцията, като добавим и факта че не доразвиха Колт и Лансер, вече наистина невиждам Мицубиши в Европа. Добър имидж се гради много трудно и бавно, но се разваля бързо и лесно. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво толкоз му има на Миражчето? Вие какво очаквате от малък автомобил в ниския клас?

Ако не си успял да прочетеш цялото ревю, с удоволствие ще го преведа за тези които не успяват, за да не си мисли някой, че се плюе безпричинно. Да речем, че интериора е субективен и не го коментираме, но екстериора е огромна крачка назад. Като цяло автомобила спрямо конкуренцията е на дъното. Погледни дори Китайският Волекс произведен в БГ и ще ме разбереш. Да не говорим, че там имаш опция за ГИ течна фаза + топ оборудване за цена без конкуренция. Да не правим сравнение между гамата от мотори при конкуренцията и т.н. Аз лично съм потресен , защото не съм очаквал такъв регрес.

От около половин година оглеждам пазара в търсене на автомобил в този клас и все повече се колебая между нов и втора ръка. Мога да изброя слабите страни на повечето марки . Конкуренцията и изборът са много по-трудни отколкото при по-високият клас, повярвай ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си успял да прочетеш цялото ревю, с удоволствие ще го преведа за тези които не успяват, за да не си мисли някой, че се плюе безпричинно. Да речем, че интериора е субективен и не го коментираме, но екстериора е огромна крачка назад. Като цяло автомобила спрямо конкуренцията е на дъното. Погледни дори Китайският Волекс произведен в БГ и ще ме разбереш. Да не говорим, че там имаш опция за ГИ течна фаза + топ оборудване за цена без конкуренция. Да не правим сравнение между гамата от мотори при конкуренцията и т.н. Аз лично съм потресен , защото не съм очаквал такъв регрес.

От около половин година оглеждам пазара в търсене на автомобил в този клас и все повече се колебая между нов и втора ръка. Мога да изброя слабите страни на повечето марки . Конкуренцията и изборът са много по-трудни отколкото при по-високият клас, повярвай ми.

Ей тъй ми харесва - да се обяснява защо, а не да се пишат празни приказки. :icon_thumbup:

В този форум не всички сме "професори" по автомобилостроене, като теб и Агата - има и невежи лаици, като мен, на които трябва да се обяснява с думи прости. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...дори Дачия е по-добра и по-добре изглеждаща...

 

 

:icon_doh: :icon_doh:

Untitled-1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 1 188 000 йени, което е 20 000 лева.

 

За около 10 000 евро има огромен избор на други нови коли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей тъй ми харесва - да се обяснява защо, а не да се пишат празни приказки. :icon_thumbup:

В този форум не всички сме "професори" по автомобилостроене, като теб и Агата - има и невежи лаици, като мен, на които трябва да се обяснява с думи прости. :)

 

Не съм обяснявал, защото статията с коментари от Мицубиши е повече от изчерпателна по отношение на маркетинговата стратегия и техническите характеристики, и винаги е по-интересно да се чете оригинала :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам коментара на Светльо за цената. Ако това е за топ версията и у нас няма да е по-висока ,е долу-горе добре , но пак е на ръбЪ . Що, по дяволите не изкарат една турбо малолитражка ? От години тенденциите са такива и почти няма вече производител с позиции на пазара, който да ме предлага в гамата си. Просто с почти еднакъв външен вид и цена, някой да ми каже защо да не предпочета Микра например , с 1.2 турбо мотор с почти 100к.с. и разход 4/100 ? Маркетинговият отдел на Мицубиши е за разстрел без съд и присъда, понеже в последните 10 години ми се струва, че умишлено води марката към нейният край. Просто не мога да си обясня защо компания с подобен ресурс и възможности, предлага на пазара в последните години, все по- безлична и технологично остаряла стока.

Прочетох и ревюто на КИА...Ами как е възможно марка, която беше еквивалент на Дачия и наследник на Деу, да намери правилната рецепта, а Мицубиши да не правят нищо, при все, че имат развита мрежа, позиции, история и възможност да са много по-напред и да създават далеч по-добри продукти...Това ако може да ми обясните...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам коментара на Светльо за цената. Ако това е за топ версията и у нас няма да е по-висока ,е долу-горе добре , но пак е на ръбЪ .

 

При този клас дали е топ или ботъм - все тая, това е фунционална кола при която глезотиите са без значение и дори са оскъпяващ минус. Най-много да има халогенче и джантички в топ версията... и двете без никакво значение.

 

Polo тръгва от под 20 000 лв за 1.2 бензин и 5МТ, за 23 000 лв 1.2ТSI (турбо и директно впръскване), за 25 000 лв - 1.2ТSI и 7 степенен автомат с двоен съединител. Seat и други марки имат подобни цени и колите са доста прилични на вид.

 

Ако Мираж го дават и него за 20 000, не е ясно каква би била мотивацията да се закупи подобен нов автомобил, а не нещо което е абсолютно масово и продаваемо незабавно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То си е съвсем ясно от написаното, ще пробват да го продават в Индия, Китай и въобще Азия. Този модел е насочен за тези пазари и там може би има потенциал за реализиране, а дали въобще ще го пробват за Европа ще видим в последствие. Това е причината и въобще да не се мисли за вариант с малък дизелов двигател. От много години пазара на автомобили в Европа не е от голям приоритет за Mitsubishi.

Не само, че не им е приоритет Европа, но все по-засилено се интересуват от алтернативите на ДВГ.Преди време се говореше, че следващото ЕВО ще е хибрид! :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

То си е съвсем ясно от написаното, ще пробват да го продават в Индия, Китай и въобще Азия. Този модел е насочен за тези пазари и там може би има потенциал за реализиране, а дали въобще ще го пробват за Европа ще видим в последствие. Това е причината и въобще да не се мисли за вариант с малък дизелов двигател. От много години пазара на автомобили в Европа не е от голям приоритет за Mitsubishi.

 

Споделям това мнение. Простата аритметика показва огромния потенциал на Азия и Русия.

Европа не е интересен пазар отдавна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все още им е рано да изкарват автомобили с алтернативни задвижвания, засега ще правят като другите производители - ще пускат пробно половинчати разработки за да пробват потребителските настроения. Все още има нефт, рано е за други енергии и задвижвания на автомобила, в двигателя с вътрешно горене все още има "много хляб", а и не са инвестирали милярди за да се откажат в този момент, просто сега не е момента.

 

Прав си.Пътя до алтернативните способи за задвижване на автомобил е дълъг, но поне работят в тази насока. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...