Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi. Колко популярна марка е.


kesten

Препоръчано мнение

Здравейте!

С тази тема отново ще повдигна темата за липсата на екстри в нашите автомобили и как реагират хората по света на този факт. Покрай брат ми ми се отвори шанса да посетя далечния изток. По точно Хонг Конг и Гуангжоу в Китай. В двата града се проведоха доста големи изложения за потребителска електроника и какво ли още не, произведени в Китай. Тръгнах с приповдигнато настроение и планове, как ще обзаведа Мицко с нещо ново. Исках диодни стопове, DRL до халогените, мултимедия, странични огледала с мигачи, евентуално нови фарове с лупи, а от лицензиран магазин или сервиз, да си взема нещо оригинално по каталог. И тук идва сблъсъка с действителността. За 10 дни не видях нито едно от нашите, толкова обичани возила. Всякакви азиатски автомобили, дори и европейски, не не и Мицу. Никакво! Е, въпрос на късмет. На изложенията бе вторият шамар, който получих. Обикалях, обикалях 8 дни. Това няма, онова няма за Лансър в каталозите им. Не е за вярване! За какви ли не марки имаше - Буик, Ситроен, Пежо, Тойота, БМВ, Ауди, Бенц, Шкода и т.н. и т.н. Изнервих се! Питам един китаец, продаващ DRL, защо нямат за Мицу. Ами марката не била популярна в Азия. Стига бе! Ами къде е, ако не там? В Русия и Украйна. Е, малък пазар ли е това!? Малък! Толкова. Открих една мултимедийна система, но по каталог, а не изложена като за другите марки. И така, нищо не видях и нищо не спазарих. Тъпо. Поразтърсих се за лицензирани магазини на Mitsubishi. Греда. Открих шоурум в Хонг Конг, но без никакви аксесоари. С втория проведохме разговор с имейли и в крайна сметка ме отказа. Те продавали коли с десен волан (кой ли го интересува), ама не можели да направят заявка за европейски автомобил и дрън-дрън. Абе не става! Абе пич, ами марката за това е непопулярна! БС може да са всякакви, но поне имат някакви аксесоари на склад. Оф, стига толкова, че тук е 1:30, а утре ще ”гоня” влак. Ще допиша темата утре. Лека нощ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Азия не съм бил, но в Северна и Южна Америка Мицубиша са под път и над път.Особенно в Ямайка.Толкова много Галанти в село със сламени колиби не бях виждал!!! :D.Явно на Мицубиши корпорейшън приоритетите са им насочени другаде, но не и в автомобилостроенето и популяризирането на марката. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се коси :D То и за поршета и бентлита няма много аксесоари :rulez: Имам приятели,чийто роднина искаше да слага газова уредба на ферари,понеже дето се вика е приел буквално израза"Газ Ферари майка Италия",но за щастие не се получи :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оф, стига толкова, че тук е 1:30, а утре ще "гоня" влак. Ще допиша темата утре. Лека нощ!

Ако си в Китай си отваряй очите на коя гара трябва да слезеш, защото разстоянието между гарите е около 150 км!

С други думи - напиши си домашното и то на китайски!:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпращам по имейл на китайчето каталожните номера на нещата, които искам. Отговор- не работим с префикс MZ. Добре де, изпрати ми каталог, за да направя корекция. Мълчание. Нашенската приказка ”От девет кладенеца вода” в азиатски вариант. Вместо да се ”разчувства”, че някой се е заинтересувал от тази толкова ”поулярна” марка тук и ще му направи оборот, на него му дреме на шмайзера. Катил! Иначе безкрайно учтив! Язък! Куфара ми си остана празен. Ето за това съм се зачудил, какво аджеба съм си купил!? Сериен автомобил от известна марка или прототип. От България да купувам? Та тук цените са почти двойни. Оф, страшно съм разочарован :-( Правели автомобили със спортен дух. Голям праз! Щом дори и китайците не ги удостоявят с вниманието си, значи нещо не е наред с рекламата или недай си боже и с продукцията им. Иначе тук е голяма мизерия в съседство с грандомания. Илиенци, но в огромни размери. Ние в БГ си живеем доста добре.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година бях в Тайланд,там Митсубищитата които сум видял се броят на пръсти-няколко таксита в Банког.Тази година бях в Камбоджа и Виетнам.В Камбоджа марката е само една-Лексус,в Виетнам видях наколко Митсубиши Лансер и това е,за сметка на Хюндай Соната.

Редактирано от Ivo Lenkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То както е тръгнало горките Мицубиши са май западаща марка в целият свят, не само в Европа,....тцтцтц, първо колите им са с поне 5 години назад като дизайн и технологий от основните си конкуренти, да кажем Форд или Опел, Хюндай и Киа, за Ваговете дума да не става, после идва и страхотното обслужване от страна на дилърите,цените на частите, след това или на първо място шантавото мислене на продуктовите директори дето се съгласяват да се произвеждат нови грозни коли, и даже гледах на скоро как сравняват Новият Мираж с някакви грозни и безизвестни китайски марки малки гадни коли, какво повече да дам за пример, да не стане дума и за Аулендъра и той е показно, ми Лансер???!!! За огромно съжаление Мицубиши губи популярност със всеки изминал ден даже в недалечно бъдеще може и да изчезнат от пазара на коли. Все още популярни са в Северна и Южна Америка, Канада,Русия, Австралия и Нова Зеландия, Дубай и при нас на Острова с пикапа който е най-продавания пикап от всички марки за последните 15 години. Не е много зле, но факт е , че много хора които преди са харесвали Мицу сега бягат от тях.... :help:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак изтеглих късата клечка! :-) Нямам какво повече да кажа. Скоро ще караме коли с нумизматична стойност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То както е тръгнало горките Мицубиши са май западаща марка в целият свят, не само в Европа,....тцтцтц, първо колите им са с поне 5 години назад като дизайн и технологий от основните си конкуренти, да кажем Форд или Опел, Хюндай и Киа, за Ваговете дума да не става, после идва и страхотното обслужване от страна на дилърите,цените на частите, след това или на първо място шантавото мислене на продуктовите директори дето се съгласяват да се произвеждат нови грозни коли, и даже гледах на скоро как сравняват Новият Мираж с някакви грозни и безизвестни китайски марки малки гадни коли, какво повече да дам за пример, да не стане дума и за Аулендъра и той е показно, ми Лансер???!!! За огромно съжаление Мицубиши губи популярност със всеки изминал ден даже в недалечно бъдеще може и да изчезнат от пазара на коли. Все още популярни са в Северна и Южна Америка, Канада,Русия, Австралия и Нова Зеландия, Дубай и при нас на Острова с пикапа който е най-продавания пикап от всички марки за последните 15 години. Не е много зле, но факт е , че много хора които преди са харесвали Мицу сега бягат от тях.... :help:

По принцип си прав ,но и :mitsu-smiley: груп не е само :mitsu-smiley: Моторс........а и много други отрасли на промишлеността, финансите, икономиката и т.н.......Все още "груп" е на 8 място в света по състояние и т.н............т.е. Мицубиши не са въобще толкова западнали ,колккото ги изкарвате.........но факт е, че "моторс"- ите западнаха ,явно "големите" които чертаят приоритетите на компанията не се интересуват толкова от този отрасъл........до коклото знам, в космическите и реактивните технологии ,както и в тежката промимшленост са много силни, също такаи в военната и химическата индустрия също........

В Африка, например в Кайро има много Мицута, в Мароко,Тунис и Кения също.........едно време и в ЮАР също имаше много Мицута, сега не знам..........чувал съм за Америка, Бразилия,Русия и някои азиатски държави също..........така че не е чак толкова зле положението........Сигурен съм че ако сега се окаже че света почва от утре да се движи на ток-електричество, те пак ще се върнат в играта, защото там има огромен потенциал..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав ,но и :mitsu-smiley: груп не е само :mitsu-smiley: Моторс........а и много други отрасли на промишлеността, финансите, икономиката и т.н.......Все още "груп" е на 8 място в света по състояние и т.н............т.е. Мицубиши не са въобще толкова западнали ,колккото ги изкарвате.............Сигурен съм че ако сега се окаже че света почва от утре да се движи на ток-електричество, те пак ще се върнат в играта, защото там има огромен потенциал..........

Хубаво, ама сега ако може и да обясниш какво ни грее нас феновете на автомобили, финансовото състояние на компанията, направо си златен ..:)

А за това последното може само да се надяваш, ама на дали точно това ще движи света, след такива проучвания и статии ..

http://www.bbc.co.uk/news/business-19830232

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво, ама сега ако може и да обясниш какво ни грее нас феновете на автомобили, финансовото състояние на компанията, направо си златен ..:)

А за това последното може само да се надяваш, ама на дали точно това ще движи света, след такива проучвания и статии ..

http://www.bbc.co.uk/news/business-19830232

Ти ако се ограничаваш само в автомобили, то аз не съм така.......за другите не знам........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав ,но и :mitsu-smiley: груп не е само :mitsu-smiley: Моторс........а и много други отрасли на промишлеността, финансите, икономиката и т.н.......Все още "груп" е на 8 място в света по състояние и т.н............т.е. Мицубиши не са въобще толкова западнали ,колккото ги изкарвате.........но факт е, че "моторс"- ите западнаха ,явно "големите" които чертаят приоритетите на компанията не се интересуват толкова от този отрасъл........до коклото знам, в космическите и реактивните технологии ,както и в тежката промимшленост са много силни, също такаи в военната и химическата индустрия също........

В Африка, например в Кайро има много Мицута, в Мароко,Тунис и Кения също.........едно време и в ЮАР също имаше много Мицута, сега не знам..........чувал съм за Америка, Бразилия,Русия и някои азиатски държави също..........така че не е чак толкова зле положението........Сигурен съм че ако сега се окаже че света почва от утре да се движи на ток-електричество, те пак ще се върнат в играта, защото там има огромен потенциал..........

 

 

Да така е, съгласен съм с теб, но аз лично разглеждам Мицубиши колите, не цялата компания с нейните различни отрасли, знам , че Мицубиши груп е една от най-големите компании в Япония, но според мен това не ги оправдава да се свият и паднат толкова ниско при положение , че са били доста по-добре. Проблемът според мен е, че хората които са отговорни за проектирането, произвоството, и пускането на нови модели на пазара не са просто в час с реалния свят, а си живеят в някакво си тяхно време. Все едно де, времето ще покаже, може пък точно само те да са единствените умни същества и да са предвидили пазара в близко бъдеще и да успеят с техните нови продукти. Аз лично си харесвам Мицу и си ги карам с удоволствие. Поздрави :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, съгласен съм с теб, но аз лично разглеждам Мицубиши колите, не цялата компания с нейните различни отрасли, знам , че Мицубиши груп е една от най-големите компании в Япония, но според мен това не ги оправдава да се свият и паднат толкова ниско при положение , че са били доста по-добре. Проблемът според мен е, че хората които са отговорни за проектирането, произвоството, и пускането на нови модели на пазара не са просто в час с реалния свят, а си живеят в някакво си тяхно време. Все едно де, времето ще покаже, може пък точно само те да са единствените умни същества и да са предвидили пазара в близко бъдеще и да успеят с техните нови продукти. Аз лично си харесвам Мицу и си ги карам с удоволствие. Поздрави :drinks:

Аз всеки модел, правен в Япония и правен за не-Европа го харесвам.........Грандис в много държави продължава да се продава,но и там не се казва Грандис а Спейс Вагон,Новия Колт , който всъщност е Протон за Азия също е много добре.......

По принцип обаче си намаляха гамата и като цяло изостанаха с дизеловите разработки.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Протон всъщност е отделна компания правеща автомобили по лиценз на Мицубиши. Дори преди няколко години имаше опити марката да се продава в Европа, но експеримента не беше успешен.

 

Продава се quite well в UK... даже купиха Lotus, за да могат да лепят баджове, че видиш ли Lotus пипали кола от най нисък клас та да се продава... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продава се quite well в UK... даже купиха Lotus, за да могат да лепят баджове, че видиш ли Lotus пипали кола от най нисък клас та да се продава... :icon_doh:

 

Точно така, и по улиците се срещат, не много но достатъчно, в Лондон са рядкост както и Мицубиши и Субару, но излезнеш ли извън Магистрала М25 се забелязват. :mitsu-smiley:

 

http://www.proton.co.uk/ в Азия имат протон 1:1 с новият Лансер и е много готин, даже има с кожи по вратите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мирише на преструкториране и оптимизация, породена от кризата. Възможно е да имат разработки, които да коригират докато гледат какво правят конкурентите им. Така може би ще изчакат по-добри времена и когато пазара се отпуши ще го залеят. Както виждате в момента всички производители са раздвоени между хибриди и електромобили. Като че ли има някакво изчекване и следене едни други.

Форд изкараха еднолитров трицилиндров двигател с мощност около 100-125 коня, който би станал отличен агрегат за един хибрид, но още изчакват с електрификацита.:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мене е хубаво, че няма много мицки наоколо...сега, заобиколен от народни коли и биемдаблюта се чувствам по - добре :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение Mitsubishi в колко сфери е добра. Това, което нас ни касае е под ”шапката” на този форум, а той е за автомобили. Ако ме интересуваха климатиците или космическите им технологии, повярвайте, нямаше да ви занимавам с тях, не и тук. Забеляавате ли, къде се котират автомобилите им? Предимно третия свят, където май сме и ние. А кой там ти се занимава с тунинг!? За това и са далече от полезрението на китайчетата. Слаб, не переспективен пазар. Не съм доволен! Темата бе само информативна. Не влизайте в полемики.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.. колите им са с поне 5 години назад като дизайн и технологий от основните си конкуренти, да кажем Форд или Опел, Хюндай и Киа

 

Хе хе - особено пък спрямо Форд и Опел - ама въобще не е вярно. Имам много конкретни наблюдения - тъкмо обратното ... За корейчетата не знам.

Като цяло съм умерено доволен от Мц и ако пак трябваше да избирам - вероятно пак бих направил същия избор. Не разбирам откъде идват тези чак толкова негативни оценки. Всичко е въпрос на предварителни очаквания.

Редактирано от f18
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

на Мицубиши в момента малко не им достига да се наредят на едно равнище с Форд и Опел които дадох за пример, но това малко изглежда е толкова важно, че няма повече на къде. Кажи ми в София например в една квартална улица колко Мицки ще видиш и колко форд, опел или вагове, това е достатъчно показно, а ако се опиташ да продадеш един лансер 2009 та и един форд или астра от същите години и ще разбереш кои са по-популярни. Аз не съм казал че форд и опел са по-добри, в никой случай, но имат малко повече нови технологий, малко повече да предложат на клиентите си, като избор на двигатели, оборудване, и т.н и ето ти в крайна сметка колко са популярни. За Мицу всеки говори добро , но лошото е че всеки говори в минало време и бъдещето е неясно. Аз лично харесвам Колтовете от 2004 та до 2010 та много, но какво има след това, ако съм клиент на Марката и съм бил доволен от Колт 2004та карал съм го 5 години и след това съм си купил Колт 2009 та и моите очаквания са разбити или в най-добрия случай са успели да ме задържат и след 3 години реша пак да подновя какво Мицубиши могат да ми предложат- Мираж??? Вярно е Мираж, ако Колта е фаворит от 2004 та до 2009 като след това остава непроменен и даже по-зле от предшественика си, бам до тук с марката, Миражът е одврат и като визия и като всичко, той е клас по-нисък от предшественикът си, отивам да си купя Киа например. Проблемът е , че хората харесват Мицубиши, искат да си купят а от Мицубиши няма какво да предложат, е как да са популярни.!? Всеки вика новият Лансер много шумен, гори много, бръмчи и не върви,....

Голф 6 например има шумоизолация в предното стъкло, дръжките на вратите и страничните огледала са направени с нов дизайн с цел намаляне на шума от вятъра, малки по обем двигатели, много вървят и малко горят, по-малко вредни емисий - това е иновация, и ето ти резултата хиляди голфове по улиците и тук там по един два лансера. Така поне аз си обяснявам нещата, може и да греша. :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така поне аз си обяснявам нещата, може и да греша. :mitsu-smiley:

На едно мнение сме, но аз минах през същата ситуация не с Колт , а с Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да бъдем честни... Мицубиши просто не са иновативни... едно време за измисли GDI, а сега .. ?

 

Ще пуснат първият си хибрид, по време в което Хонда вече има кола с водородна клетка от няколко години...

 

Явно кинтите за развойна дейност се дават за други отрасли , но не и за автомобилостроене, един ден... може това да се промени :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...