Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi. Колко популярна марка е.


kesten

Препоръчано мнение

Ако трябва да бъдем честни... Мицубиши просто не са иновативни... едно време за измисли GDI, а сега .. ?

 

Ще пуснат първият си хибрид, по време в което Хонда вече има кола с водородна клетка от няколко години...

 

Явно кинтите за развойна дейност се дават за други отрасли , но не и за автомобилостроене, един ден... може това да се промени :rolleyes:

 

Е, и иновативността не е право пропорционална на силните продажби. Иновативността на Фолксваген не е право пропорционална на непрекъснато нарастващите им продажби. Напротив. Точно по този параметър Фолксваген не са лидер, а напротив - една доста посредствена марка. Преди няколко години двигателят им 1.4 TSI стана двигател на годината, независимо, че Фиат имаха такъв двигател няколко години по-рано 1.4 T-Jet. Но в маркетингово и рекламно отношение са просто без аналог. И абсолютно всичко, което постигат днес като продажби, се дължи именно на правилно проучване условията на динамично изменящия се пазар и скоростното удовлетворяване на тези изисквания чрез продуктите, които предлагат. Това е и тайната зад продажбите на Киа и Хюндай. Големите продажби водят и до големи печалби, а големите печалби съответно до възможност да увеличиш производството, да предложиш повече модели, разновидности и двигатели. А голямото производство и добрите печалби води и до все по-широки възможности за маневри при ценообразуването. Фолксвагените никога не са били по-евтини. Днес е трудно за абсолютно всички да конкурират Фолксваген, включително и за Тойота, които правят непрекъснато нещо в тази насока. Но без съществен успех. Едни от най-иновативните автомобилни производители в света са обединени във Фиат Групата. За всички онези, които не биха се съгласили с това, ще кажа само, че алиансът им с Крайслер е осъществен чрез предоставяне на нови, модерни технологии. А не чрез изсипване на едни пари... както много хора си мислят. В същото това време, като изключим Феррари, продажбите на останалите са изключително незадоволителни, а тези на Алфа Ромео са направо плачевни. В същото време, една Джулиета ще е снабдена с 1.4 литров бензинов двигател с мощност 170 к.с.(двигател на годината), трансмисия TCT с двоен съединител, система за управление работата на клапаните Multiair, без дроселова клапа, DNA система и т.н., всичките изобретени през последните десет години от тях самите. В същия клас един Голф не може да се похвали с подобна иновативност, нито с такъв дизайн, нито с такова качество на изработката, ако искат феновете на Фолксваген да знаят! В същото време на 100 продадени Голфа, се падат сигурно пет Джулиети. Значи ли това, че Голфът е по-добрата кола? Надали! Но по-карана - определено! Дали е добре колата ти да е под път и над път - НЕ, разбира се, не говорете глупости! И в тази връзка, ето един виц: Спира на светофара един народен човек в един десетгодишен Пасат. До него се плъзва едно Мазерати. Пича в Мазератито оглежда пейзажа, когато ненадейно вижда, че тоя в Пасата му прави някакви жестове да си свали стъклото. Сваля стъклото човека и въпросително поглежда водача на народното возило. "Абе, колега - започва оня - Тая кола хубава ли е, бе?!" Ужасен от невежеството на сополанкото, той отговаря: "Ами, да... Хубава е!" Онзи оглежда с недоверие Мазератито по цялата му дължина, после вдига рамене и казва: "Щото гледам, не ги карат много..." И заминал. Те така, колеги. За популярност ако си говорим, Мицубиши са много популярна марка. Всеки знае какво е Мицубиши и всеки свърза това име главно с автомобилите, независимо, че не те са днес техен приоритет. Знаят чудесно марката и всички в Китай и Индия, независимо от това, че не ги карат. И точно по това се разбира, че всъщност са много популярни. Лесно разбираемо е да бъде популярно нещо, което се вижда на всеки пет метра. Но истински популярните неща са онези, за които знаеш без да виждаш всеки ден. Когато тези неща са хора, ги наричаме звезди! И с Мицубиши е така, и с Алфа Ромео е така и с много други е така, независимо, че отдавна вече някои от тях дори не съществуват. В тази конкретно насока съм много доволен от Мицубишито си. Колата не беше скъпа, а пък се оказа всъщност доста рядка, особено пък Спортбека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми всичко, което си написал, но с аналогията ти за Мици, Мазерати и ”звезди”, го превърна в ода. :-) Приятно е да караш, нещо рядко срещано не само у нас. Но и грижите, и компромисите покрай такава ”звезда” не са лесна работа. Както по-горе един колега написа - шумна и неикономична. Направо прототип. В края на краищата не са ни карали насила да ги купуваме. Всеки от нас се е предоверил на името.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми всичко, което си написал, но с аналогията ти за Мици, Мазерати и ”звезди”, го превърна в ода. :-) Приятно е да караш, нещо рядко срещано не само у нас. Но и грижите, и компромисите покрай такава ”звезда” не са лесна работа. Както по-горе един колега написа - шумна и неикономична. Направо прототип. В края на краищата не са ни карали насила да ги купуваме. Всеки от нас се е предоверил на името.

Е, че тя идеята накрая на поста ми беше именно "да възпея" :icon_clap: колите ни. Жалко, че иронията в написания текст невинаги се усеща както трябва. Моята е дизелова и в никакъв случай нямам оплаквания относно икономичността. Освен това, исках да покажа, че отношението ми към колата не е изцяло негативно, както някои колеги сигурно си мислят, като четат постовете ми. Такава им е била темата, затова съм писал и негативни неща. Но истината е, че си прав. Четириколесни МПС-ва са... Не точно автомобили и не точно "симфония от метал" :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дино, колко ти гори колата?

Моята е бензин и в Понеделник реших да я изпробвам по един и същ маршрут 25 с различен стил на каране.

На отиване - пърните 25 км ги изминах с разход 6.1 L/100 km по компютъра.

На връщане си правих кеф и естествено разхода скочи на 7.9 L/100 km по същия път.

Спазвъх си ограниченията, но ускорявах рязко и направих няколко изпреварвания, като последното бе на 4 тира едновремено.

Иначе нямам нищо против да ми е рядка колата. В града има 5-6 и като се срещнем по кръстовищата си свиркаме и святкаме. :icon_thumbup:

Понякога оставям колата пред нас, докато съберем багажа и се натоварим. Стоял съм на отрещния тротоар и на прозореца да я гледам. Е няма човек, който да мине край нея и да не се обърне да я огледа, а преди 3-4 години гледам някакъв тича зад колата и снима с телефона си!

Колата си е супер! Прави впечетления, радва окото и звучи добре в купето! Така някак си спортно му! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дино, колко ти гори колата?

Моята е бензин и в Понеделник реших да я изпробвам по един и същ маршрут 25 с различен стил на каране.

На отиване - пърните 25 км ги изминах с разход 6.1 L/100 km по компютъра.

На връщане си правих кеф и естествено разхода скочи на 7.9 L/100 km по същия път.

Спазвъх си ограниченията, но ускорявах рязко и направих няколко изпреварвания, като последното бе на 4 тира едновремено.

Иначе нямам нищо против да ми е рядка колата. В града има 5-6 и като се срещнем по кръстовищата си свиркаме и святкаме. :icon_thumbup:

Понякога оставям колата пред нас, докато съберем багажа и се натоварим. Стоял съм на отрещния тротоар и на прозореца да я гледам. Е няма човек, който да мине край нея и да не се обърне да я огледа, а преди 3-4 години гледам някакъв тича зад колата и снима с телефона си!

Колата си е супер! Прави впечетления, радва окото и звучи добре в купето! Така някак си спортно му! :D

Ами, както и ти си забелязал, много зависи от това как се кара. Ако целта ми е да поставя рекорд на самата кола за икономичност, съм постигал на магистрала, на 6-та със скорост от 100 км/ч и включен климатик - 4,2/100км. по компютър. При юнашко, пак магистрално каране по дестинацията Пловдив - София, разбирай 130 км. със скорост между 150 и 190 км/ч., на Цариградско шосе ми даде среден разход на 100 км. - 8,5/100. В града, без да се стремя да карам икономично, най-често по компютър ми дава 8 - 8,5/ 100. Аз намирам тези показатели за напълно разумни, особено като се има предвид, че двигателят е помпа дюза и все пак гори малко повече от комън рейл-а. Разходът, който ти сочиш ми се струва направо фантастично и нереално добър. Тя е направо супер икономична - все пак говорим за нормално аспириран 1.8 литров двигател и то с автоматична трансмисия. Дано да не поприкриваш някой и друг литър, че други колеги със същия мотор и трансмисия, казват други цифри. Които ми се струват по-реални. Но дано ти да си прав, разбира се :rolleyes: Без да съм карал колата ти, но предвид обстоятелството, че преди Лансера съм карал бензинов мотор 2.0 със 155 к.с. и макс.въртящ момент от 190Нм постигани при 3500 оборота/минута, нормално аспириран (само наистина просветените разбират, че става въпрос за революционно добър бензинов двигател, особено като се има предвид, че е конструиран в началото на 90-те години на миналия век), която градско трудно падаше под 13-14 литра на 100км., си мисля, че твоята кола в градски условия трудно пада под 11 на сто. Но това си е мое предположение де. Не ангажирам никого с него и не споря с теб.

Редактирано от dino355
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходът, който ти сочиш ми се струва направо фантастично и нереално добър. Тя е направо супер икономична - все пак говорим за нормално аспириран 1.8 литров двигател и то с автоматична трансмисия. Дано да не поприкриваш някой и друг литър, че други колеги със същия мотор и трансмисия, казват други цифри. Които ми се струват по-реални. Но дано ти да си прав, разбира се :rolleyes:

 

Аз със 100-110 под 7 не мога да падна :-)

Скоро ходих до морето със 140-150 ми дава около 9....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При скорости над 90-100 забрави за нисък разход. Ако са ти по-опънати нервите също. С автоматичната скоростна кутия изпреварванията са голям кеф, но разхода е ...

Дино, като правих засичането при тръгване се заредих с търпение и не съм изпреварил никой. То и самият участък във втората половина се състои 50% от завои с къси прави и изпреварване може да стане на 2-3 места само. Останалите места са доста рискови и ако ти изкочи някой с над 100 км/ч белата е готова. Иначе още в самия град нулирам компютъра след като вече няма кръстовища (това е на бензиностанция "Шел") и карам няколко километра през Южна промишлина зона на круиз контрол с 50, защото първо се минава край КАТ и второ често стои една мобилна камера на чакащ режим и снима в гръб. Като изляза от града ускорявам плавно и гледам да не минавам 1500-1600 оборота. След няколко километра ми записка радардетектора и спазвах на 3 места стриктно ограниченията от 60 км/ч. При 50 км/ч компютъра отчита 5.3-5.4 разход, а при 60 км/ч пада до 4.8, така че в градски условия и при зелена вълна колата е незаменима и може да харчи като малолитражка.

На връщане спирах и да напълня една бутилка с вода, което също ми вдигна разхода с 1-2 десети. В последствие и описаното горе изпреварване на тирове, което трябваше да стане за около 300 м и достигнах 150 км/ч, след което трябваше да спра доста интензивно на знака "Стоп". След това още две изпреварвания - едно на тир и един лек автомобил. Та с едно изречение колата си е страхотна и не само може, а и прави всичко, което поискам от нея.

Естествено исканията ми са във възможностите на една кола, ако се сещаш какво имам пред вид! :D

На всеки може да хареса! Както на тези, които обичат кротко, спокойно и икономично шофиране, така също и на тези, които обичат да си доставят преживявания с прилив на адреналин. Бе мисля да си я карам още поне 5-6 години, вместо да я връщам и да вземам нова, а за Зимата може някой джипка по-нататък, че Лансера много нисък.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При скорости над 90-100 забрави за нисък разход. Ако са ти по-опънати нервите също. С автоматичната скоростна кутия изпреварванията са голям кеф, но разхода е ...

Дино, като правих засичането при тръгване се заредих с търпение и не съм изпреварил никой. То и самият участък във втората половина се състои 50% от завои с къси прави и изпреварване може да стане на 2-3 места само. Останалите места са доста рискови и ако ти изкочи някой с над 100 км/ч белата е готова. Иначе още в самия град нулирам компютъра след като вече няма кръстовища (това е на бензиностанция "Шел") и карам няколко километра през Южна промишлина зона на круиз контрол с 50, защото първо се минава край КАТ и второ често стои една мобилна камера на чакащ режим и снима в гръб. Като изляза от града ускорявам плавно и гледам да не минавам 1500-1600 оборота. След няколко километра ми записка радардетектора и спазвах на 3 места стриктно ограниченията от 60 км/ч. При 50 км/ч компютъра отчита 5.3-5.4 разход, а при 60 км/ч пада до 4.8, така че в градски условия и при зелена вълна колата е незаменима и може да харчи като малолитражка.

На връщане спирах и да напълня една бутилка с вода, което също ми вдигна разхода с 1-2 десети. В последствие и описаното горе изпреварване на тирове, което трябваше да стане за около 300 м и достигнах 150 км/ч, след което трябваше да спра доста интензивно на знака "Стоп". След това още две изпреварвания - едно на тир и един лек автомобил. Та с едно изречение колата си е страхотна и не само може, а и прави всичко, което поискам от нея.

Естествено исканията ми са във възможностите на една кола, ако се сещаш какво имам пред вид! :D

На всеки може да хареса! Както на тези, които обичат кротко, спокойно и икономично шофиране, така също и на тези, които обичат да си доставят преживявания с прилив на адреналин. Бе мисля да си я карам още поне 5-6 години, вместо да я връщам и да вземам нова, а за Зимата може някой джипка по-нататък, че Лансера много нисък.

 

 

 

 

Почвам да се чеша там където не ме сърби,дай да го покарам тоя Мивек и сигурен съм, няма значение градско-извънградско,под 10 няма да е разхода,ама не по борд компютър, а на бензиностанцията.

По темата,забелязал съм,че в Азия е много популярна марката Тойота,чак се замислям за една :icon_angel:. Митсубиши също има,но главно камиончета,пикапи и рядко автобус. По вероятно е да видиш климатик на марката,отколкото кола,за съжаление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички таксита в Хонг Конг са дърти Тойоти Crown Comfort. Много популярни са и някакви ванове на Тойота, но не си направих труда да видя какви са. Толкова ме беше яд, че няма Мицки! :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички таксита в Хонг Конг са дърти Тойоти Crown Comfort. Много популярни са и някакви ванове на Тойота, но не си направих труда да видя какви са. Толкова ме беше яд, че няма Мицки! :-)

Хмм, като каза ВАН... :D

Спомних си, че '99 година (бях в Хонг Конг) се возих в точно такъв ван, нещо от сорта:

http://www.toyoland.com/photos/1987/van.jpg

А вътре бяхме се събрали... поне 10 човека, да не кажа повече... ей, няма такава гъчканица, чак 10 години по-късно, като се возех в Софийските маршрутки, разбрах, че има и по-страшни места :D. Та тогава, 99 год. бях много малък, за да обръщам внимание на авт. марки, но ми направи впечатление, че се карат масово малки коли, просто там голямата кола няма никакъв шанс :D... Е, има и големи де, дето ти колега казваш - такситата са си направо лимузини :). Иначе повече ме впечатли архитектурата, да не забравиш да влезеш в банката на... Норман Фостър, и летището е голяма атракция. Опитаи и водораслите, на мен ми бяха най-вкусни от всичко - върнах се минус 10 кила :D

ПП: Нали темата има развлекателен и информативен характер, затова реших да споделя, иначе нищо съществено не казах :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сигурен съм, няма значение градско-извънградско,под 10 няма да е разхода,ама не по борд компютър, а на бензиностанцията.

Не е необходимо! Мога да ти поддържам разход 15-20 в града и 10-15 извън града, както на компютър, така и на бензиностанция! :icon_thumbup:

Ако изкаш колата да се движи добре и да ти носи удоволствие от шофирането разхода си е такъв!:icon_hmm:

Сутрин като водя сина на училище и бързам разхода е 20-25, но няма завой на който да не се задейства ESP-то и на надлеза редовно :plane: го отляпям от пътя поне по веднъж. Сега като застудее може да пробвам да я пързалям в завоите с летните гуми! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

На едно мнение сме, но аз минах през същата ситуация не с Колт , а с Галант.

 

:)

 

И аз така, открих топлата вода... несравними са. Мен не ме интересува марката, а качествата на продукта и съм склонен да доплатя за 'премиума', но да имам кола която да ме радва, а не ядосва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едни от най-иновативните автомобилни производители в света са обединени във Фиат Групата.

 

dino, карал ли си нова Джулиета? Недей моля те хвали тази кола, и двамата с жена ми я карахме за един ден и бяхме доволни когато се отървахме от нея на края на деня. Споменавал си и друг път че ти харесва... И се съмнявам сериозно, че си я карал някога. Интериорът е уникално зле именно без никаква иновация, свисти вятър и бучи мотор... абе май съм се разглезил в последните месеци... но да ти кажа, Лансер е много по-яка кола от тази парцалена Джулиета (да, висят и филцовете около педалите и не само там), особено уникално зле е ъгъла на педалите - никак не ми прилепват на обувките, има пластмаси около педала на съединителя които ми опират в обувките, много мразя това, и натискайки спирачка закачам съседните педали, кола правена за маймуни!!!

Признавам и само водимостта, добре е. Останалото е пета класа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забеляавате ли, къде се котират автомобилите им? Предимно третия свят, където май сме и ние. А кой там ти се занимава с тунинг!?

За едно сте прав, колега, в третия свят никой не се занимава с тунинг, който може - си купува Порше. А определено третият свят е известен с кофти климат - Близкият изток, Африка.... ЗА друго не сте прав - защо ли пък в третия свят Опел и другите средна ръка евро-бангии не се продават? Защото технически няма да издържат - те тук кипват чайника, пък там - не ми се мисли.... Я да видим един Опел в Африка, например :-) Е, ще е все още цял, но :-)

Цялата работа е до очакванията. Ако си очаквал да я тунинговаш - и не си се запознал - ГРЕДА! Мицубиши не е нищо друго освен среден клас кола. Нещо като Опел, ама японски. Дето да държи на жега, да държи на студ.... И пак остава среден клас.

Но :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За едно сте прав, колега, в третия свят никой не се занимава с тунинг, който може - си купува Порше. А определено третият свят е известен с кофти климат - Близкият изток, Африка.... ЗА друго не сте прав - защо ли пък в третия свят Опел и другите средна ръка евро-бангии не се продават? Защото технически няма да издържат - те тук кипват чайника, пък там - не ми се мисли.... Я да видим един Опел в Африка, например :-) Е, ще е все още цял, но :-)

Цялата работа е до очакванията. Ако си очаквал да я тунинговаш - и не си се запознал - ГРЕДА! Мицубиши не е нищо друго освен среден клас кола. Нещо като Опел, ама японски. Дето да държи на жега, да държи на студ.... И пак остава среден клас.

Но :mitsu-smiley:

 

В Индия ходя по два пъти в годината за по седмица.

В Индия има много европейски коли, много от познатите марки и модели, но предимно немски. 40 градуса на сянка. Европейските се водят по-добрите коли там, премиум един вид. Един колега индиец си купи Октавия и си нае шофьор с вратовръзка и бяла риза не само да го кара (той няма книжка!), но и да се грижи за нея. И цените на колите им са ниски... иди на някой индийски сайт, ето http://www.skoda-auto.co.in/ind/prices/Pages/Prices.aspx

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

dino, карал ли си нова Джулиета? Недей моля те хвали тази кола, и двамата с жена ми я карахме за един ден и бяхме доволни когато се отървахме от нея на края на деня. Споменавал си и друг път че ти харесва... И се съмнявам сериозно, че си я карал някога. Интериорът е уникално зле именно без никаква иновация, свисти вятър и бучи мотор... абе май съм се разглезил в последните месеци... но да ти кажа, Лансер е много по-яка кола от тази парцалена Джулиета (да, висят и филцовете около педалите и не само там), особено уникално зле е ъгъла на педалите - никак не ми прилепват на обувките, има пластмаси около педала на съединителя които ми опират в обувките, много мразя това, и натискайки спирачка закачам съседните педали, кола правена за маймуни!!!

Признавам и само водимостта, добре е. Останалото е пета класа.

 

Няма да спорим сега за Джулиета! Това е форум на Мицубиши. Карал съм естествено Джулиета, с 1.4 турбо бензиновия мотор със 170 к.с. и 1.8 турбо бензиновата Куадрифолио Верде с 235 к.с. Колата е уникална! Не мога да си обясня мнението ти. Факт е обаче, че Алфа имат редица особености, които винаги са се харесвали само на ограничен кръг потребители. Една такава особеност е разположението и формата на педалите. Ти считаш това за дефект, просто защото не знаеш, че педалите на всички Алфи винаги са били разположени много близо един до друг. Освен това, педалът на съединителя стърчи над този на спирачката чувствително, не защото "някой тъп жабар не си е свършил работата както трябва", а за да може да натискаш спирачката, като леко подпъхваш ЛЕВИЯ си крак под педала на съединителя. Освен това, когато натискаш спирачката с левия крак, лявата половина на стъпалото е естествено по-надолу от дясната и така по-лесно и напълно естествено се подпъхва под съединителя. А ако си овладял този начин на управление - десния крак натиска единствено газта, а спирачката се натиска с левия, близкото разстояние между газ и спирачка е необходимост, защото боравейки с газ и спирачка със стъпалата на краката си в изключителна близост едно до друго, по някаква причина, която вероятно могат да обяснят невролозите, водачите контролират по-добре натискането и отпускането им. Това е традиция, запазила се от времето, когато Ферари е било само фамилно име, а по състезателните трасета са се състезавали Алфи в червено... а не Ферарита. Това е така само при някои спортно ориентирани туристически автомобили, а Алфа е една от тях. За феновете на марката е ясно защо е направено така. Така е, защото, когато управляваш с висока скорост, в състезателни условия, е недопустимо да местиш нещо повече по долните си крайници от стъпалата, а на десния крак - само предната му част, като петата почти не трябва да мърда от пода. Ако си с малки крака, това няма как да го постигнеш, дори и при толкова близо разположени педали. Така че си на много погрешно мнение ако мислиш, че някой е проектирал така педалите, за да може по-лесно да натиска педалите нисичък италианец с "малките си жабарски крачета..." За да не решиш, че докарвам от девет дерета вода, погледни клипчето в края на поста ми... По този начин управляват повечето рали пилоти. По този начин управляваше своя болид и Шумахер. При все това, педалите при Алфа не са чак толкова близо един до друг, колкото са в това клипче, защото обикновения начин на управление е все пак по-разпространен. При всички такива автомобили, педалите са разположени така... както трябва да бъдат, бих допълнил. На теб това решение ти се струва лошо. За мен е недопустимо да е по друг начин. При Лансер педалите са по на една педя един от друг - ти ще кажеш за това - удобно, а аз го усещам все едно шпоря магаре по труден селски път. Ритам, местя краката от коксите, все едно ходя пеша. Водимост, управление и спирачки - Джулиетата е без аналог в класа си. Що се отнася до оформлението на интериора, качеството на материалите и изобщо изгледа... Хм, ретрото в момента е на мода. Налагат го това именно италианците. Интериорът е ретро и аз намирам това за много шик. Както и считам, че Фиат 500 е най-яката и дизайнерска малка кола създавана някога именно защото ретрото в нея е направено по един модерен и напълно неповторим начин, който VW например никога няма да постигнат със своя Бръмбар, колкото и да им се иска. Той ще си остане един тъп фашистки символ и толкоз. Що се отнася до шума - безспорно е, че не е еталон за безшумност, но е по-обезшумена от Лансера, особено пък в дизелов вариант. От друга страна, аз нямам нищо против непрекъснато да чувам този уникален, металически във високите обороти, перфектен двигателен звук. Изобщо нямам нужда от уредба. Предполагам обаче, че в дизелов вариант, би било недостатък. Тъй или иначе, аз никога не съм планирал да си купувам дизелова Алфа, независимо колко добри са им точно тези мотори. Така че как звучи една дизелова Джулиета изобщо не ме интересува. Колата е прекрасна, но въпреки това съм преценил, че не е за мен - твърде малка е... а освен това :icon_blush: педалите й не са достатъчно близо един до друг.

 

P.S. Направи ли ти впечатление звукът при затварянето на вратите...? Пробвал ли си да затвориш вратата на Лансера...?

 

Виж това:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да спорим сега за Джулиета! Това е форум на Мицубиши. Карал съм естествено Джулиета, с 1.4 турбо бензиновия мотор със 170 к.с. и 1.8 турбо бензиновата Куадрифолио Верде с 235 к.с. Колата е уникална! Не мога да си обясня мнението ти. Факт е обаче, че Алфа имат редица особености, които винаги са се харесвали само на ограничен кръг потребители. Една такава особеност е разположението и формата на педалите. Ти считаш това за дефект, просто защото не знаеш, че педалите на всички Алфи винаги са били разположени много близо един до друг. Освен това, педалът на съединителя стърчи над този на спирачката чувствително, не защото "някой тъп жабар не си е свършил работата както трябва", а за да може да натискаш спирачката, като леко подпъхваш ЛЕВИЯ си крак под педала на съединителя. Освен това, когато натискаш спирачката с левия крак, лявата половина на стъпалото е естествено по-надолу от дясната и така по-лесно и напълно естествено се подпъхва под съединителя. А ако си овладял този начин на управление - десния крак натиска единствено газта, а спирачката се натиска с левия, близкото разстояние между газ и спирачка е необходимост, защото боравейки с газ и спирачка със стъпалата на краката си в изключителна близост едно до друго, по някаква причина, която вероятно могат да обяснят невролозите, водачите контролират по-добре натискането и отпускането им. Това е традиция, запазила се от времето, когато Ферари е било само фамилно име, а по състезателните трасета са се състезавали Алфи в червено... а не Ферарита. Това е така само при някои спортно ориентирани туристически автомобили, а Алфа е една от тях. За феновете на марката е ясно защо е направено така. Така е, защото, когато управляваш с висока скорост, в състезателни условия, е недопустимо да местиш нещо повече по долните си крайници от стъпалата, а на десния крак - само предната му част, като петата почти не трябва да мърда от пода. Ако си с малки крака, това няма как да го постигнеш, дори и при толкова близо разположени педали. Така че си на много погрешно мнение ако мислиш, че някой е проектирал така педалите, за да може по-лесно да натиска педалите нисичък италианец с "малките си жабарски крачета..." За да не решиш, че докарвам от девет дерета вода, погледни клипчето в края на поста ми... По този начин управляват повечето рали пилоти. По този начин управляваше своя болид и Шумахер. При все това, педалите при Алфа не са чак толкова близо един до друг, колкото са в това клипче, защото обикновения начин на управление е все пак по-разпространен. При всички такива автомобили, педалите са разположени така... както трябва да бъдат, бих допълнил. На теб това решение ти се струва лошо. За мен е недопустимо да е по друг начин. При Лансер педалите са по на една педя един от друг - ти ще кажеш за това - удобно, а аз го усещам все едно шпоря магаре по труден селски път. Ритам, местя краката от коксите, все едно ходя пеша. Водимост, управление и спирачки - Джулиетата е без аналог в класа си. Що се отнася до оформлението на интериора, качеството на материалите и изобщо изгледа... Хм, ретрото в момента е на мода. Налагат го това именно италианците. Интериорът е ретро и аз намирам това за много шик. Както и считам, че Фиат 500 е най-яката и дизайнерска малка кола създавана някога именно защото ретрото в нея е направено по един модерен и напълно неповторим начин, който VW например никога няма да постигнат със своя Бръмбар, колкото и да им се иска. Той ще си остане един тъп фашистки символ и толкоз. Що се отнася до шума - безспорно е, че не е еталон за безшумност, но е по-обезшумена от Лансера, особено пък в дизелов вариант. От друга страна, аз нямам нищо против непрекъснато да чувам този уникален, металически във високите обороти, перфектен двигателен звук. Изобщо нямам нужда от уредба. Предполагам обаче, че в дизелов вариант, би било недостатък. Тъй или иначе, аз никога не съм планирал да си купувам дизелова Алфа, независимо колко добри са им точно тези мотори. Така че как звучи една дизелова Джулиета изобщо не ме интересува. Колата е прекрасна, но въпреки това съм преценил, че не е за мен - твърде малка е... а освен това :icon_blush: педалите й не са достатъчно близо един до друг.

 

P.S. Направи ли ти впечатление звукът при затварянето на вратите...? Пробвал ли си да затвориш вратата на Лансера...?

 

Виж това:

 

Интересно си го описал, с емоция. Разбирам идеята. Но тук става дума за ежедневна кола, кой кара така... маймунски, нормално?? Това е обикновена средна класа кола, която не е оборудвана с нито един елемент на спортна кола, освен декорация!

 

Проблемът ми с педалите на тази Джулиуета е не толкова в близките педали, а в ъгъла на самото 'стъпало' на педала, става така, че моето стъпало не прилепва правилно към педала (според моето правилно...), за да прилепва се налага да си изпъна крака като балерина, което не е нормално за хомо сапиенс. Другият проблем е бардакът в областта под волана, по необяснима причина пластмасата прави странен тумбак и пречи. От кората висят филцове и кората се клати недодялано като някаква заготовка набързо монтирана на прототип. Споменах, че обувките се закачат някъде при педалите. Лостът на скоростите е така сложен, че ръката ми е в пълно изпънато положение когато е на 3та и 5та (а аз съм с дълги ръце и крака!) и това е противоестествено. Признавам отличното сменяне на скоростите, много добре. Топката на лоста е голяма метална на усет, ретро. Лостът е дълъг и се 'размахва' доста, което е пак ретро, за ценителите явно. Но подлакътника е прекалено високо и китката ми трябва да увисне надолу за да стигна лоста, което е двойка по ергономия. Не мога да достигна лоста на ръчната спирачка и трябва да изпъна рамото напред за да си завра ръката. Това са сериозни пропуски, колата е сериозно неудобна. Воланът е тънък и с относитрелно голям диаметър, пак ретро (представям си стар филм, където Ален Делон върти като луд огромния волан), профилът не пасва добре в ръцете ми (всичко това е точно наопаки на моята кола където всеки орган за управление следва натуралната линия на тялото!). Интериорът е наистина опит за ретро, имитация на шлайфан алуминий в тъмен оттенък, но непрецизна щампа която бие на око, седи като тенекия плясната в средата на цялото табло която някой сам си е поставил (като я понапъна малко и се надига... ех), на минаване с нокти напреки на линиите усещането не е 'правилно' като от алуминий. Как разбирам имитацията - ами знам истинския шлайфан алуминий на моята как е на вид и пипане. На допир, потупване и погалване повърхностите са доста ниска класа, отново правя директно сравнение. Няма как да се сравни с гумирания мек материал на таблото и вратите на Ф20 и Ф30, пиано-черните акценти, осветлението вътре, начинът по който се натиска всеки бутон или върти всяко копче, мазно със съпротивление, стабилно и прецизно... напасването на детайлите, всеки ръб и повърхност... материали които просто не се дерат без отверка в ръка, с тези на Алфата които са завинаги загрозени от елементарно минаване с нокти. Надрах я малко, признавам, и това е моето наказание - ако е като хората няма да се дере! Подлагам на този тест всеки рентакар, и установих, че много от новите коли (2011-2012...) дори в най-ниското си оборудване са със здрави покрития, които биха останали хубави много години. Забравих - в ерата на хубавите дисплеи, Алфата е с вехт на вид червен LCD с огромни пиксели като на детска играчка... Показва една иконка на турбина с индикатор на турбото... мания... ама не върви дизеловата като хората и мучи като крава :) С жена ми карахме Алфата независимо, аз я карах една сутрин и я оставих на нея да се докара до работа и тя ми се оплака, че е правила кръгчета на паркинг като идиотка за да свикне с 'тази неудобна кола'... интересно, как става така, че сяда човек в Галант, в БМВ, в Колт... и всичко си е на мястото като на нормален автомобил :) Като от първите две не ти се слиза :)

Разбирам емоцията на Алфата ('това не е автомобил, а Алфа!'), но не бих се разделил с добрите материали, изработка и детайли, органи за управление които просто са си на местата... Педали под правилен ъгъл, които не се събират на 1см един до друг, а са си отделно, без пластмаси които да ми се мотаят в краката, ей такива подробности... много мразя предният капак да не му виждам носа отпред, т.е. да пада рязко все едно колата ми е с 30см капак отпред... на моята се вижда сериозен капак с изваяна форма чак до носа... и забележи, не коментираме дори техническата част, само естетиката и удобствата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно си го описал, с емоция. Разбирам идеята. Но тук става дума за ежедневна кола, кой кара така... маймунски, нормално?? Това е обикновена средна класа кола, която не е оборудвана с нито един елемент на спортна кола, освен декорация!

 

Какво да ти кажа?! Твоето мнение за Джулиета е определено най-негативното мнение за този автомобил, което съм чувал. Всички тестове, включително професионални, отправят разни критики, но няма случай на толкова негативно мнение. Ауто Мотор Унд Шпорт списанието, което е немско и винаги провъзгласява за първенец във всичките си тестове само немски автомобили, в сравнителен тест обяви именно Джулиета за по-добра от 1 серия. Вярно, сравнението беше с 1.4 литровия турбобензин със 170 к.с., но едва ли е възможно всичко да е напълно различно в дизеловите варианти. Някои от дизелите обаче, които се предлагат за Джулиета, особено по-мощните 140/ 170 к.с., са доста некултивирани и шумни и като цяло не са за това купе. Шасито определено не може да понесе повече от 1.4 литровия бензин. Усещането за некачествена изработка, в резултат от недонаправените неща под волана, е факт. Във всички Алфи, които съм карал е било така. Обаче от опит знам, че нямат връзка с техническото изпълнение на колата. Филцовете, които виждаш обаче :rolleyes:, означават едно важно нещо - има ги. Те, както си видял, са дебели и плътни и са там за шумоизолация и са от друг тип и са поне два пъти по-дебели от тези на Лансера. Но наистина винаги съм се чудил защо трябва да се подават изпод настилката и толкова ли е трудно просто да се доизкосурят, което става с една ножица и малко лепило. Но, уви... Така е. Търпят критика, спор няма. Но този автомобил има една много положителна характеристика - има прекрасна управляемост и водимост, много прецизен волан, прекрасно разпределение на масите и чудесни спирачки. Това, съчетано с темпераментен бензинов мотор, дава огромно удоволствие при шофиране. Независимо от това обаче, аз мисля, че Джулиета поставя точката на Алфа такава, каквато ни беше позната до сега. Маркионе се е насочил към Америка, а на онзи пазар всички недостатъци, които на мен например не ми правят впечатление, стават от първостепенна важност, а пътното поведение и водимостта отиват директно в девета глуха. Там има магистрали с по пет платна във всяка посока и ограничение за движение по тях от 120 км/ч, което се спазва с фашистка дисциплинираност. Те или ще направят новата Джулия съобразно с тези условия и ще се закрепят благодарение на по-платежоспособния американски пазар и по-добрите условия за автомобилната индустрия, които въведе администрацията на Обама, или просто ще се наложи да продадат Алфа на VW. Защото само този концерн има потенциала и финансовите възможности да развие потенциала на тази марка. За съжаление стана така, че имат само още един, последен шанс... А личното ми мнение е, че ще се провалят с гръм и трясък. Маркионе е фантастичен финансист, но за съжаление не е автомобилен човек. Вече три години предлага два?! модела Алфа на пазара и забавя непрекъснато лансирането на нови, защото чака по-добри пазарни условия. Но това в областта на автомобилите е груба грешка. Защото, за да продаваш добре, едно от най-важните условия е да има какво да предложиш. Така обрича марката на забвение от страна на потребителите. Аз например, освен ако Джулия не надмине страховито очакванията ми, което едва ли ще се случи, независимо че ги харесвам, едва ли ще се върна пак към Алфа. Задължен съм заради професията си, заради възрастта си, която след няколко години вече ще се квалифицира като "средна" и семейното си положение, да се насоча към премиум сегмента, който определено има какво да ми предложи. Та така. Сравнявал съм Джулиета с Лансер, и то точно с моя вариант 2.0 дизел Invite, като мнението ми е, че има само по-добро пътно поведение. Но никога не съм мислил,че Джулиета е подходяща за мен. Най-малкото, защото е неоправдано скъпа, а аз никога не възнаграждавам търговците, които не могат да остойностяват правилно съотношението цена-качество. БалканСтар обаче ги възнаградих с покупка, защото за 32 хил. лева и в момента не може да се намери по-добър автомобил от Лансер 2.0 дизел 140 к.с. Даже и подобния 1.8 DI-D MIVEC 116 к.с. се продава много по-скъпо в момента . Но стига толкова спам!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Алфите стана ясно, ако ги купят Германците ще тръгнат продажбите определено, те знаят как да правят хубави коли които да се продават добре, а горките Мицубиши тях кой ще ги спаси???

Ще станат ли пак популярни или са обречени на гибел? :mitsu-smiley: :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...