Премини към съдържание

Покупка Галант


Препоръчано мнение

Не с ремък си е.

 

Добре си е... даже ако си карал нещо с повече коне после си малее 2.5 :) ..

То и аз да карах колело, после като се кача на кола ще кажа същото.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Кой е тоя зеленя от Бургас, аз ли нещо не мога да го открия като обява.

 

Ето за този говорят колегите:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26004&pid=257802&st=0&&do=findComment&comment=257802

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седан е, не ми върши работа :-(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ,какво си карал си го остави за теб, аз съм карал ............много ,много повече от теб такива Галанти и знам коя какво й има , и дали става и не става........2.0 си е точния мотор за това купе ,2.5 си е малко изхъърляне, но с тази визия ,по му тича 2.5 на Галанта.........

 

Колко най-малко трябва да покараш дадена кола за да разбереш дали върви и колко? Според мен и 20-30км са достатъчни, особено ако имаш с какво да я сравниш или бъркам :icon_hmm: ?

 

Добре си е... даже ако си карал нещо с повече коне после си малее 2.5 :)

 

В момента карам едно такова служебно, което е 3.5 V6 253hp на 1600 кила, и спрямо него си е съвсем добре Галанта с 6а13 наистина .. съпоставими ми се виждат като цяло..

 

На база обем за време дето трябва да мине през двигателя, за да подържа ниските обороти.

 

При шестака ниските са с около 200 отдолу на 2.0-ката, т.е. не ти важи теорията.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

~1200 мл на час при 650 оборота/мин за V6. За 2000 сс да са 1000 мл. Проблемът не е в тези хипотетични 200 мл, а в това, че в случая по-големият двигател изразходва повече гориво градско и извънградско при спазване на ограниченията.

Има едно хубаво следствие от големия разход на 2.5 - разни познати престанаха да ми се обаждат да ги карам на някъде. Предпочитат да се возят във фиести 1.1 на газ, полота за по 500 лева на газ и т.н. Горяло по-малко и следователно било по-хубаво. Ми добре, няма проблем :icon_rock:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

~1200 мл на час при 650 оборота/мин за V6. За 2000 сс да са 1000 мл. Проблемът не е в тези хипотетични 200 мл, а в това, че в случая по-големият двигател изразходва повече гориво градско и извънградско при спазване на ограниченията.

Има едно хубаво следствие от големия разход на 2.5 - разни познати престанаха да ми се обаждат да ги карам на някъде. Предпочитат да се возят във фиести 1.1 на газ, полота за по 500 лева на газ и т.н. Горяло по-малко и следователно било по-хубаво. Ми добре, няма проблем :icon_rock:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Аз пък си сложих газов инжекцион,за да не ми стои колата като паметник в гаража,а да си я карам,къде сам,къде с приятели. На бензин и аз като теб,ме беше страх да я запаля,ама не съм и сменял скоростите на 2000 оборота http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм много зле финансово и обмислям да махам двата мотора и галанта. Запаля ли което и да е от тях, вървяй ми, не карам с 2000 оборота. Всеки ден бръмча с нещо. Когато имаш двама в семейството ти без работа и са увиснали на заплата, която в момента е доста под средната, не можеш да се зарадваш и на ламборджини подарък, без право да го продаваш - само да го ползваш и да му плащаш всичко. Няма да му се зарадваш. Просто не можеш. Мислиш кое да ограничиш и намалиш, откъде да намериш пари за отопление зимата .... и три газови да му сложа, не ме оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко най-малко трябва да покараш дадена кола за да разбереш дали върви и колко? Според мен и 20-30км са достатъчни, особено ако имаш с какво да я сравниш или бъркам :icon_hmm: ?

 

Бъркаш, от двойка до двойка има голяма разлика, както и от кола до кола има пак толкова разлика, както и м/у седан и комби , също има голяма разлика........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм много зле финансово и обмислям да махам двата мотора и галанта. Запаля ли което и да е от тях, вървяй ми, не карам с 2000 оборота. Всеки ден бръмча с нещо. Когато имаш двама в семейството ти без работа и са увиснали на заплата, която в момента е доста под средната, не можеш да се зарадваш и на ламборджини подарък, без право да го продаваш - само да го ползваш и да му плащаш всичко. Няма да му се зарадваш. Просто не можеш. Мислиш кое да ограничиш и намалиш, откъде да намериш пари за отопление зимата .... и три газови да му сложа, не ме оправят.

Кофти ситуация, за съжаление живота е труден, особено в БГ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да попитам до колко е добре обезшумент галанта? Как е при високи скорости около 130-150км/ч?

 

Онзи ден като се връщах от морето замерих моята кошница с телефона и показа изненадващо ниски стойности, 72 дб на новата отсечка от магистралата при 130км/ч на затворени прозорци с климатик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали си на ясно, че телефона ти е не е измервателен уред и микрофона му не е с линейна характеристика. Може да има и автоматично регулиране на усилването и ако не е изключено в настройките му какъвто и софтуер да ползваш, много ще се разминава с реалността. Ако имаш голямо желание намери някой с уред. На старата отсечка със шумния асфалт колко показваше?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали си на ясно, че телефона ти е не е измервателен уред и микрофона му не е с линейна характеристика. Може да има и автоматично регулиране на усилването и ако не е изключено в настройките му какъвто и софтуер да ползваш, много ще се разминава с реалността. Ако имаш голямо желание намери някой с уред. На старата отсечка със шумния асфалт колко показваше?

Напълно съм наясно с тия особености, това е супер относително измерване, ама като мериш еднакви коли с един и същи уред, дори и телефон, ти дава еднаква грешка ;-)

 

Отделно едно хора се дразнят от едни шумове други хора от други. Така че нещата са доста субективни.

 

Идеята ми беше по-скоро някой, които има повече опит с комбита в тоя клас тия години да сподели мнение. Което разбира се ще е пак много субективно защото доста зависи от гумите. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Познавам собственик на "галантно комби" с 2.5 мотора, който докато ме возеше в МВ Е-класа W210 комби 2.5 ТД, каза - галантът беше по-тих и вървеше повече. После го карах, но в града и не можах да доловя разлика в разните му шумове спрямо моя. Разлика имаше в ускорението, спирането и че моя по-бързо се форсира и му падат оборотите.

Ако искаш добре обезшумена кола трябва да вземеш някаква по-нова немска кола среден клас, като Ауди А6, Е-класа 2003+, С-класа 2001+, каквото и да е ауди след 2006-та, БМВ Е90, Пасат 5.1 и по-нов... това са със сигурност много добре обезшумени коли.

Галант е средно добре обезшумен модел, идващ от страната на изгряващото слънце. Моето мнение е - има какво да се желае. Определено шумът от движението не изморява на дълъг път. Особено на гладък асфалт, със средна хубост гуми, затворени прозорци, вентилатор на средна степен и ... притихнала приятна музика :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Познавам собственик на "галантно комби" с 2.5 мотора, който докато ме возеше в МВ Е-класа W210 комби 2.5 ТД, каза - галантът беше по-тих и вървеше повече. После го карах, но в града и не можах да доловя разлика в разните му шумове спрямо моя. Разлика имаше в ускорението, спирането и че моя по-бързо се форсира и му падат оборотите.

Ако искаш добре обезшумена кола трябва да вземеш някаква по-нова немска кола среден клас, като Ауди А6, Е-класа 2003+, С-класа 2001+, каквото и да е ауди след 2006-та, БМВ Е90, Пасат 5.1 и по-нов... това са със сигурност много добре обезшумени коли.

Галант е средно добре обезшумен модел, идващ от страната на изгряващото слънце. Моето мнение е - има какво да се желае. Определено шумът от движението не изморява на дълъг път. Особено на гладък асфалт, със средна хубост гуми, затворени прозорци, вентилатор на средна степен и ... притихнала приятна музика :rolleyes:

Средното обезшумяване ме устройва ;-)

 

А питам защото до 80 съм стигал в града, на колите които съм пробвал и беше добре.

 

П.С. Сега дочетох, ако C-класа 2001+ е добре обезшумена кола... С една такава ходихме до Турция за да гледаме Ф1 2.2 ЦДИ Автоматик над 110-120 си бучеше доста може би беше основно от гумите, ама и двигателя до известна степен допринасяше.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Средното обезшумяване ме устройва ;-)

 

А питам защото до 80 съм стигал в града, на колите които съм пробвал и беше добре.

 

П.С. Сега дочетох, ако C-класа 2001+ е добре обезшумена кола... С една такава ходихме до Турция за да гледаме Ф1 2.2 ЦДИ Автоматик над 110-120 си бучеше доста може би беше основно от гумите, ама и двигателя до известна степен допринасяше.

 

Айде бе, момче. Вземай го, че скоро ще спрат поддръжката на оригинални разервни части. Докато се чудиш, ще се напълни с такива, та индивидуалността им ще се обезличи напълно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дойде време и аз да се оглеждам за Галант. Търся автомобил между 2000-2003г., седан, аванс или спорт изпълненията. Спрял съм се на бензиновия двигател V6 и гледам на места го пишат 160 или 163к.с. Две разновидности на този двигател ли има или просто е грешно посочено в обявите? С тези непрекъснато растящи цени на горивото всички ме смятат за луд, но V6 двигателя е невероятен според мен, пък и опцията ГАЗ е винаги пред мен ако го закъсам прекалено. По груби сметки на моето каране 3000-3500лв. на година ще отиват само за бензин, но кеф цена няма както всички обичат да казват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дойде време и аз да се оглеждам за Галант. Търся автомобил между 2000-2003г., седан, аванс или спорт изпълненията. Спрял съм се на бензиновия двигател V6 и гледам на места го пишат 160 или 163к.с. Две разновидности на този двигател ли има или просто е грешно посочено в обявите? С тези непрекъснато растящи цени на горивото всички ме смятат за луд, но V6 двигателя е невероятен според мен, пък и опцията ГАЗ е винаги пред мен ако го закъсам прекалено. По груби сметки на моето каране 3000-3500лв. на година ще отиват само за бензин, но кеф цена няма както всички обичат да казват.

Фейслифт модела е 160, а по старите преди 2001 са 163, за да се избегне плащането на акциз са намалили конете от 163 на 160 няма грешка. Иначе правилно си се ориентирал скачай на шестака и си свиркай. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как пък не, намалили били конете заради акциза ... дрън дрън :)

Тогава ЕА2А защо е станал от 136 на 133 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как пък не, намалили били конете заради акциза ... дрън дрън :)

Тогава ЕА2А защо е станал от 136 на 133 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Да, екологични са причините, но все тая. Пак са над 220 гр. въгледвуокис и горят по 13-15 кила в града. И да, след 2000 г. са 161 коня същите мотори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе, момче. Вземай го, че скоро ще спрат поддръжката на оригинални разервни части. Докато се чудиш, ще се напълни с такива, та индивидуалността им ще се обезличи напълно.

Няма нови обяви за 2,0 комби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Напазарувах го :

 

http://www.mobile.bg/11361042562293003

Честито, със здраве да си го караш и много безаварийни километри ти желая!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве да си го караш и много безаварийни километри ти желая!

Мерси, ама то вече стана аварийно :)

 

Ще покарам стария ескорт още поне 1-2 седмици, докато ми остане време да постегна Галанта.

 

На идване от Плевен по едно време колата стана шумна гледам гледам дигнах капака... пърпори шума някак все едно идва от меката връзка...

 

Отделно по едно време тръгвам да спирам... ииии няма спирачки... от 3-4 път хвана... после си говорих с продавача по телефона, разправя, че сменял левия лагер, щото си мислел, че той шуми после се оказал десния ама него ми го оставил на мене за смяна, тааа най-вероятно имало въздух в системата... дано не е помпата, та за помпата спирачната рециклира ли се?

 

По време на тест драйва тия проблеми не се усещаха като явни такива...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...