Премини към съдържание

Покупка Галант


Препоръчано мнение

Даа защото тия балъци от форума (включително и аз) фърлят маса пари да си оправят колите и после ги продават на безценица :icon_blush: :icon_doh: :icon_thumbup: хахаха :rulez:

 

Хвърляш, хвърляш тия стотачки и по едно време си викаш - абе аджеба за чии, а то просто приоритетите в живота са се променили.

Правиш едно, след месец почва друго да се обажда ... от старица - девица не става :D ...

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Така е момчета, даваш пари за колата, но тя пари не връща...колата на старо ли е, винаги излизат кахъри по нея...освена ако не я намериш на 90-100 000км от първи собственик, което е относително :)

п.п. да ви кажа, то и колелото ми иска да влиза в бокса, какво остава за колата :)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е момчета, даваш пари за колата, но тя пари не връща...колата на старо ли е, винаги излизат кахъри по нея...освена ако не я намериш на 90-100 000км от първи собственик, което е относително :)

п.п. да ви кажа, то и колелото ми иска да влиза в бокса, какво остава за колата :)

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ооо моето колело от доста време е влязло в бокса и не излиза от там. Много сериозен е ремонта :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продават се основно 2,5 или седан.

2.0 комби са много ограничени като избор.

А тези по немско не са така ръждиви на поне на снимки и са по нови като година.

Вярно е че и цената е друга.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

За да не отварям поредната тема за консултация относно Галанти, си позволявам да използвам тази на колегата.

 

Виждам, че има в момента доста GDI коли, които чакат новите си собственици, като на това отгоре има прилични седани(аз на там съм се ориентирал... и комбито не е лошо, но седана ми аресва повече).

Изчетох много, много теми в този подфорум за мотора, за галанта като цяло и т.н. Наясно съм, че поддръжката ще излиза по-скъпо отколкото на нормалния двигател. Колко по-скъпо обаче? Никъде не видях някой да говори в числа, което всъщност реално ме интересува :) Защото ако става дума за 15-20 процента, не е нещо невероятно. Ако става дума за двойно повече - това вече е друго.

Ако някой бъде така добър, да даде примерни цени за подмяна на основните консумативи и болежки, ще съм много радостен!

 

 

Благодаря предварително на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички двигатели са си нормални и дори идват слабички за спортно ориентираните натури. Относно смяната на ангр. ремък и ролките, то при V6 се сменя един ремък, една обтяжна и една паразитна ролка. На 2.0 има и ремък за гасене на вибрациите, или какъвто е там, но са два ремъка с ролки. Пистовите при V6 са два. Единият каиш е 20 лева някъде, а другия не знам. Моя беше сменян и смених само късичкия. Така че относно това не е много сигурно кое е по-скъпо и с колко. Разликата едва ли е голяма. 500 лева ще стигнат за смяна на ангренажа при V6, който, пак повтарям, е Нормален двигател :-) . Тук даже се шегуваме че е кекаф, асматичен и т.н.

По друг начин стоят нещата със свещите. При V6 са 6 :rolleyes: и са скъпички - около 35 лева парчето. На задния ред цилиндри се сменят малко тегаво, т.е. трябва си монтьор, който да разбира, а не после да го нарине с лопатата.

Масло събират еднакво (4,3 литра е за V6), филтрите са им едни и същи пари, ходовата част е същата, спирачките са същите ... това ясно.

За съединителя не знам, но помпите са еднакви доколкото ми е известно.

Не знам 2.0 как папка горивото, но неотдавна във форума се появи лаф (или май в чата беше :icon_blush: )- "свършва бързо като газ при галант шестак". За бензина мога да кажа. При каране до 2000 оборота средно ми харчи 9 и нещо. Понеже тук-там го сръчквам, разходът ми е 10-10,5 някъде, но повечето го бръмча в града (80% от километрите). Настъпиш ли го да те прилепи за седалката, харчи МНОГО :help: , но тя и бензиновата ми астра 1.6 го гълта, ама това поне понавървява.

При V6 има дистрибуторна капачка с палец, а при 2.0 е по-съвременно. Кое е по-скъпо нямам идея, но това ще го правиш (евентуално) веднъж докато я имаш.

В момента за друго фрапиращо не се сещам. Зависи кое кога ще се счупи/износи, но принципно на 2.5 има повече разходи, в т.ч. и повече проблеми с лагерите на скоростите. Моята има едно пукане откакто я взех. Цепихме я - здрава отвсякъде. Пробвах да я строша та да се покаже кое е - не можах... И си карам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен питането ми беше по-скоро за 2.4 GDI двигателя. V6-така съм го отхъврлил като вариант :)

Предполагам точките, по които е различава от другите два двигателя(стандартния 4 цилиндров 2.0 и V6 - 2.5) са бензинова помпа, ангренажен ремък, инжектори. При инчекторите стига ли се до момент, в който трябва подмяна или просто трябва да се изчиства нагара периодично.

Аз съм оставил аванс от 1000 лв за началните облагородявания, след покупка и се надявам да покрият консумативите.

Надявам се, обаче и да не се случва, да има извънредни ремонти, но това е божа работа :)

 

Иначе под нормален двигател имах предвид този с многопортово впръскване(MPI), а не с директно впръскване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи гледаш само двулитрови, директното впръскване го забрави. MPI multi Point, на български многоточково, на галант четириточково:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм те разбрал :icon_blush: . Понеже тези 15-20% като цена на обслужване сме ги спрягали като сравнение между 2.0 и 2.5.

На каризма 1.8gdi, освен ако майстора не ме е излъгал, има две бензинови помпи и 4 бобини. Това ако се втурнеш да го купиш ново-новенинко ще ти излезе повече от цялата кола. Въздържам се от мнение дали си заслужава, или не. Оплаквали са ми се двама с такива двигатели - един на каризма и един на галант (задочно - чрез общ познат). На времето като си търсех и аз избягвах необикновените ( ;) ) двигатели. Иначе изпаднаха няколко лачени, изпънати, перфектни, че и с кожа, но не исках такъв. Тогава още не беше ясно стават ли на газ или не, отделно някои монтьори ги мислеха за дизелови, някоя случайна статия по едновремешните специализирани вестници за автомобилите (били капризни, горели масло, не знам си какво)... Нека някой с такава модификация да пише. Лично аз във форума не мога да ти кажа кой има 2.4gdi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това със двете бензинови помпи и четири бобини е малко стряскащо :D

Май и аз ще се преориентирам към 2.0... А има няколко, които доста хващат окото(поне на външен вид.. за вътрешния в сервиза щяха да кажат) с GDI двигателя...

 

Във FAQ има само за 2.0 и 2.5 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това със двете бензинови помпи и четири бобини е малко стряскащо :D

Май и аз ще се преориентирам към 2.0... А има няколко, които доста хващат окото(поне на външен вид.. за вътрешния в сервиза щяха да кажат) с GDI двигателя...

 

Във FAQ има само за 2.0 и 2.5 :)

Аз карам ГДИ от 2009г.Сменял съм обичайните неща по предното окачване.Незнам какво е стряскащото по мотора, освен че харчи по малко гориво от другите 2 модела.Ако не обичаш газта това е мотора според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам ГДИ от 2009г.Сменял съм обичайните неща по предното окачване.Незнам какво е стряскащото по мотора, освен че харчи по малко гориво от другите 2 модела.Ако не обичаш газта това е мотора според мен.

 

Стряскащото може би е мАдерната технология (поне за България е такава) последователно намиране на кадърни майстори за този ДВГ и калпавото гориво което се предлага на пазара. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това със двете бензинови помпи и четири бобини е малко стряскащо :D

Май и аз ще се преориентирам към 2.0... А има няколко, които доста хващат окото(поне на външен вид.. за вътрешния в сервиза щяха да кажат) с GDI двигателя...

 

Във FAQ има само за 2.0 и 2.5 :)

То реално даже трябва да са 6 ;-) по 1 на всеки цилиндър, и аудитата А4 1.8 Т мисля, че бяха така. По този начин се гарантира много по-добро запалване, ама за да изгори всичко по запалителната система трябва да си голям мърляч, примерно една от свещите е почнала да сдава багажа доста време да не обърнеш внимание, после да изгори бобината и да я смениш и да изчакаш после да изгорят и останалите. Вариянта дето горят всичките бобини на веднъж нещо не мога да си го представя. Те реално имат и доста по-дълъг живот все пак поемат доста по-малко натоварване сравнение с това ако беше 1 бобина за целия двигател. Ако толкова те е шубе че могат да изгорят бобините си вземаш комплект свещи още като купуваш колата и ги сменяш барабар с маслото, филтрите и ремъците още в началото. И без това на 90000 се сменят и ремъците само един път на 90000 ще влиза колата за всичко комплект.

 

 

Карах вече няколко 2.0 на газ и динамиката ме задоволява, не е спортен автомобил, но аз определено нямам и такива амбиции.

 

Аз мисля да бръмча на газ, затова 2.4 ГДИ не ме кефи. 2.5 от друга страна е с поне 2-3 литра отгоре като разход, т.е. поне 15-16 градско газ. 2.0 си ги представам около 12.

 

Иначе сигурно си е супер приятен двигател (2.4 ГДИ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

15-16 може да постигнеш и с 2.4, и с 2.0 на газ и бензин.

С абсолютно еднакъв темперамент на придвижване с астрата 1.6 моно инжекция и с галанта (скорост на движение, обороти до 2000, спиране с двигател и плавно ускорение колкото да стигнеш от А до Б) разликата е около 2 литра градско и 1,3,-1,5 извън, но мицубиша върви по-бързо извън града. С 5, 10, 15 км/ч поддържам повече като съм с него. Но настъпиш ли газта да те прилепи за седалката, значи и папка горивото по-интензивно. Градския съм го свалял на 10, а средния в продължение на 5000 км. ми беше 8,9-9,0 , но от известно време престанах да ги смятам, че като видях колко пари съм за бензин и вдигнах кръвното..... Градско разликата ще е по-осезаема 2.0-2.5. На дълъг път също има разлика, но вече по-малка. Сигурно при поддържане на висока скорост ... някъде към 160 ще са кантар.

 

На мен ми е интересно тези с монтирания бордови компютър, който показва и моментния, и средния разход, какви стойности показва и на кои модификации са сложени :rolleyes: Засега разбрахме за едни 98/100, което ме потресе, но ако е с мръсна газ на първа е разбираемо. Един опел 2.0 16V сочи 30-40/100 при изпреварване..... а са по-икономични и подвижни (по-ниска маса).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.5 от друга страна е с поне 2-3 литра отгоре като разход, т.е. поне 15-16 градско газ. 2.0 си ги представам около 12.

 

 

Като чета тука и сравнявам с моя, в града да е литър разликата, а извънградско, хм, има някой дето им горят повече 2.0-та от колкото моя 2.5...

 

Не се отказвайте така с лека ръка от 2.5-а, не знаете какво изпускате :mitsu-smiley: :icon_thumbup: .

 

Разликата в обслужването (дори и да има такава, нямам представа) и в разхода на гориво в полза на 2.0 е много по-малка, от колкото тази във вървежа и пътното поведение (в полза на сещате се кой мотор)..

 

Аз не бих си заплювал така мотор, изключвайки предварително напълно останалите, а бих взел бройката във възможно най-добро състояние която успея да намеря, независимо от мотора.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко пъти ще се коментира този разход и то излишно. Това е голяма кола която си иска малко повечко натискане ако е 2.0 и не толкова при 2.5, за 2.4 съм карал един път и освен динамиката която е малко по добра от 2.0 друго различно няма... но всичко зависи от състоянието на автомобила!!!

Освен всичко друго, в една тема обсъждахме разхода на колега с двигател 2.0 , и не мога да си спомня кой беше сайта нещо на руски беше, където имаше предписание на производителя че е препоръчително предавките да се сменят както следва, за да се постигне добър разход:

1-ва до 25км

2-ра до 40км

3-та до 65км

4-та до 80км

има логика и съм го пробвал, тогава 2,0 се държи прилично с ускорението и като че ли е по икономичен, но както казах когато караш кола от този ранг разхода не е толкова важен, стига да не е абсурден защото всичко е въпрос на състояние на двигател, трансмисия, гориво и най-вече ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.

Който иска малък разход да се качва на SMART http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко пъти ще се коментира този разход и то излишно. Това е голяма кола която си иска малко повечко натискане ако е 2.0 и не толкова при 2.5, за 2.4 съм карал един път и освен динамиката която е малко по добра от 2.0 друго различно няма... но всичко зависи от състоянието на автомобила!!!

Освен всичко друго, в една тема обсъждахме разхода на колега с двигател 2.0 , и не мога да си спомня кой беше сайта нещо на руски беше, където имаше предписание на производителя че е препоръчително предавките да се сменят както следва, за да се постигне добър разход:

1-ва до 25км

2-ра до 40км

3-та до 65км

4-та до 80км

има логика и съм го пробвал, тогава 2,0 се държи прилично с ускорението и като че ли е по икономичен, но както казах когато караш кола от този ранг разхода не е толкова важен, стига да не е абсурден защото всичко е въпрос на състояние на двигател, трансмисия, гориво и най-вече ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.

Който иска малък разход да се качва на SMART http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Аз ги гледах в spritmonitor.de, трябва да проверя горе долу колко беше разликата, защото ги гледах преди време.

 

Така разхода излиза 1 литър наистина, аз лично не намирам голяма логика. Щото 2.5 си папка с едно 20% на място повече сравнение с 2.0. Вече при движение сигурно 2.5 има по-дълги скорости и не би трябвало да има значима разлика. Пък особено извънградско даже 2.5 трябва да е 1 идея по-икономичен, защото купето си е тежко(1400кг). Все пак това е среден разход, не ми се цъка толкова да прегледам детайли как е само градския разход, но като цяло все пак ще видя всичко 2.0 дето се продава и ако не намеря тогава ще мисля за 2.5.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги гледах в spritmonitor.de, трябва да проверя горе долу колко беше разликата, защото ги гледах преди време.

 

Така разхода излиза 1 литър наистина, аз лично не намирам голяма логика. Щото 2.5 си папка с едно 20% на място повече сравнение с 2.0. Вече при движение сигурно 2.5 има по-дълги скорости и не би трябвало да има значима разлика. Пък особено извънградско даже 2.5 трябва да е 1 идея по-икономичен, защото купето си е тежко(1400кг). Все пак това е среден разход, не ми се цъка толкова да прегледам детайли как е само градския разход, но като цяло все пак ще видя всичко 2.0 дето се продава и ако не намеря тогава ще мисля за 2.5.

 

Тия 20 % на база двата цилиндъра повече ли ги сметна? :icon_thumbup: Не точно такава е сметката. Карал съм и трите мотора, като двата пъти, когато пробвах 2,4 имах чувството, че са нещо счупени. Автомати бяха. Според мен отлично си се ориентирал към двулитровия мотор, но ако има добри сделки, защо не шестак? Тоя зеления от Бургас изглежда много симпатично, но ми се струва, снимките му са отпреди няколко години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти дал моя двулитров, който върви колкото шестака, но на газ, има LPi АГУ ,което дава 10% по голяма мощност.........беше много лачен и здрав,но .............го откараха за 1 ден,при това, без да съм пускал обяви и т.н............ако е добро състоянието му, то 2.0 е правилния избор.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде сега.. :icon_n_gathering:

 

И аз съм карал двулитров с ръчни и в сравнение с шестак с ръчни е все едно на шестака съм му налял 86 и съм му закачил ремарке с дини отзад .. що раздухвате градските легенди. . 2.0-ката за мен си е компромис и идва идея слаб за това купе, особено за комби, еле пък ако е и автомат. Не знам що си кривите душата.

 

Освен това тези неща за "разлика в обслужването и поддръжката" са напълно относителни, например ако вземе някой моя шестак, ще му е много по-евтина поддръжката и обслужването, понеже няма да прави нищо освен масло в седващите няколко години .. така че пак казвам .. правилния избор би бил колата в най-добро състояние която изпадне.

 

Айде със здраве.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде сега.. :icon_n_gathering:

 

И аз съм карал двулитров с ръчни и в сравнение с шестак с ръчни е все едно на шестака съм му налял 86 и съм му закачил ремарке с дини отзад .. що раздухвате градските легенди. . 2.0-ката за мен си е компромис и идва идея слаб за това купе, особено за комби, еле пък ако е и автомат. Не знам що си кривите душата.

 

Освен това тези неща за "разлика в обслужването и поддръжката" са напълно относителни, например ако вземе някой моя шестак, ще му е много по-евтина поддръжката и обслужването, понеже няма да прави нищо освен масло в седващите няколко години .. така че пак казвам .. правилния избор би бил колата в най-добро състояние която изпадне.

 

Айде със здраве.

Това ,какво си карал си го остави за теб, аз съм карал ............много ,много повече от теб такива Галанти и знам коя какво й има , и дали става и не става........2.0 си е точния мотор за това купе ,2.5 си е малко изхъърляне, но с тази визия ,по му тича 2.5 на Галанта.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия 20 % на база двата цилиндъра повече ли ги сметна? :icon_thumbup: Не точно такава е сметката. Карал съм и трите мотора, като двата пъти, когато пробвах 2,4 имах чувството, че са нещо счупени. Автомати бяха. Според мен отлично си се ориентирал към двулитровия мотор, но ако има добри сделки, защо не шестак? Тоя зеления от Бургас изглежда много симпатично, но ми се струва, снимките му са отпреди няколко години.

 

На база обем за време дето трябва да мине през двигателя, за да подържа ниските обороти.

 

2.5 с верига ли е?

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.5 с верига ли е?

Не с ремък си е.

........2.0 си е точния мотор за това купе ,2.5 си е малко изхъърляне, но с тази визия ,по му тича 2.5 на Галанта.........

Добре си е... даже ако си карал нещо с повече коне после си малее 2.5 :) .. и пак да се върнем на темата. колко по скопен е спрямо 2.5 на други марки същата година и не подлежи много на тунинг... нормално е и да е по-икономичен... ама настъпваш ли до дупка няма икономичен двигател, колкото и литра да е...

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...