DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 (редакция) Тоест комбинираният ти среден разход е около 11 литра газ, което е приблизително 15 лв. на сто?Да,точно така........ако не вярваш, ела един ден да се повозиш ,ще навъртим колкото си поискаш км. като предварително ще заредим бутилката до горе (аз винаги я зареждам догоре, тъй като тя събира макс. около 27 литра )и ще видиш резултата......15 лв са около 6 л. нафта, което кажи речи харчи като Поло или Фабия 1.9 дизел....... Редактирано 19 януари 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Абсолютно вярно ..:icon_thumbup: И аз съм доволен от разхода, откак смених газовия Галант за дизел ..Естествено, като човъркаш непрекъснато по АГУ-то ,тя никога няма да е наред.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Да,точно така........ако не вярваш, ела един ден да се повозиш ,ще навъртим колкото си поискаш км. като предварително ще заредим бутилката до горе (аз винаги я зареждам догоре, тъй като тя събира макс. около 27 литра )и ще видиш резултата......15 лв са около 6 л. нафта, което кажи речи харчи като Поло или Фабия 1.9 дизел.......Вярвам ти, просто исках да проверя дали разходът ти е еквивалентен на 6 литра нафта Изглежда е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Вярвам ти, просто исках да проверя дали разходът ти е еквивалентен на 6 литра нафта Изглежда е.Да , все едно 6л/100 харчи средно,или все едно разхода на Фабия, но 3 пъти по голяма от нея......Вярно ,както споменах,малко от мощността й падна напоследък, но това го отдавам на зимното съотношение пропан=бутан.........или пък гор. и възд. филтър е причината..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 (редакция) Не знам, но моята газова ми даде "нормален" разход само първите 1-2-3 пъти, когато я сложих и я засякох. Под нормален имам предвид разход, който се очакваше и на мен ми харесваше, а именно около 7-8 литра/100 извънградско. Да, ама как стана, че в рамките на половин година разхода ми скочи на 10 и над 10л/100. Това без да съм човъркал. Като ми се завиши разхода, реших да почовъркам.. и почнах да въртя кранчета и др. Като дойде зимата обаче (миналата) започнах да имам проблеми с газовата - паля на бензин, чека светва, колата цялата се тресе (работи на три цилиндъра), бързам да обърна на газ да не я мъча, оправя се, но чека остава да свети. В последствие се разбра, че буксите на емулатора не правят добър контакт с буксите на инжекторите (странно че зимата се проявява, явно тогава металните пластинки не правят контакт). Като разбрах къде е проблема, разкачих емулатора и си карах на бензин. Лятото отидох при газаджията да ми го свържи обратно (аз не успях сам), свърза ми го и ме увери, че няма да имам такива проблеми. Карах цяло лято без проблем на газ, но със завишен разход (11л/100 смесено), сега тази зима пак ми правеше проблем с буксите и пак ги разкачих. В момента я карам на бензин и за пръв път имам възможност да я засека - 7л/100 с предимно извънградско шофиране (резервоар наполовина пълен - от празен пълня 25 литра, 100% достоверно; и карам колкото мога). Айде, да го кажем 8 дори. Това е с несменян въздушен филтър и лоши свещи (лоши в смисъл лоши - черни и омаслени). На газ последно като се опитах да я карам, просто ми гаснеше в движение (а е това най-много ме дразни след гърмежа; не е гърмяла никога).Мда, забравих да кажа важния факт, че изпарителя ми е втора употреба с уж сменени мембрани... но как така след половин година ще ми качи разхода, не знам, заради него ли да е?? Няма голямо значение за мен... Отписал съм опцията "бензин че на газ" Извод: ако не можете да отделите хилядарка за добре сложена и настроена АГУ, просто не се занимавайте. Освен ако колата ви не е Лада или някой друг карбуратор...Така че, аз имам по-скоро лоши впечатления от газта Редактирано 19 януари 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Не знам, но моята газова ми даде "нормален" разход само първите 1-2-3 пъти, когато я сложих и я засякох. Под нормален имам предвид разход, който се очакваше и на мен ми харесваше, а именно около 7-8 литра/100 извънградско. Да, ама как стана, че в рамките на половин година разхода ми скочи на 10 и над 10л/100. Това без да съм човъркал. Като ми се завиши разхода, реших да почовъркам.. и почнах да въртя кранчета и др. Като дойде зимата обаче (миналата) започнах да имам проблеми с газовата - паля на бензин, чека светва, колата цялата се тресе (работи на три цилиндъра), бързам да обърна на бензин да не я мъча, оправя се, но чека остава да свети. В последствие се разбра, че буксите на емулатора не правят добър контакт с буксите на инжекторите (странно че зимата се проявява, явно тогава металните пластинки не правят контакт). Като разбрах къде е проблема, разкачих емулатора и си карах на бензин. Лятото отидох при газаджията да ми го свържи обратно (аз не успях сам), свърза ми го и ме увери, че няма да имам такива проблеми. Карах цяло лято без проблем на газ, но със завишен разход (11л/100 смесено), сега тази зима пак ми правеше проблем с буксите и пак ги разкачих. В момента я карам на бензин и за пръв път имам възможност да я засека - 7л/100 с предимно извънградско шофиране (резервоар наполовина пълен - от празен пълня 25 литра, 100% достоверно; и карам колкото мога). Айде, да го кажем 8 дори. Това е с несменян въздушен филтър и лоши свещи (лоши в смисъл лоши - черни и омаслени). На газ последно като се опитах да я карам, просто ми гаснеше в движение (а е това най-много ме дразни след гърмежа; не е гърмяла никога).Мда, забравих да кажа важния факт, че изпарителя ми е втора употреба с уж сменени мембрани... но как така след половин година ще ми качи разхода, не знам, заради него ли да е?? Няма голямо значение за мен... Отписал съм опцията бензин че на газ Извод: ако не можете да отделите хилядарка за добре сложена и настроена АГУ, просто не се занимавайте. Освен ако колата ви не е Лада или някой друг карбуратор...Така че, аз имам по-скоро лоши впечатления от газта .....още един изпатил си от некадърни майстори......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Да , все едно 6л/100 харчи средно,или все едно разхода на Фабия, но 3 пъти по голяма от нея......Вярно ,както споменах,малко от мощността й падна напоследък, но това го отдавам на зимното съотношение пропан=бутан.........или пък гор. и възд. филтър е причината.....Да, да. Тоя разговор обикновено свършва с цената на турбини с променлива геометрия, дпф-и, дюзи и демпферни маховици. Средният ми разход на ван, тежащ над 1500 кг. За последните 2000 км. е точно 6,1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 (редакция) Да, да. Тоя разговор обикновено свършва с цената на турбини с променлива геометрия, дпф-и, дюзи и демпферни маховици. Средният ми разход на ван, тежащ над 1500 кг. За последните 2000 км. е точно 6,1.Не е ли така? Съгласи се с мен ,че съвременните дизели са много по сложни от бензиновите мотори,имат повече агрегати и устройства и т.н........по динамични са, но пък са и доста по скъпи за подръжка.....Всички тези неща където си ги изброил са точно така, ако караш колата секънд хенд.........за такъв тип дизели трябва да са нови и/или на много малко км..........освен това са притенциозни на гориво......... Редактирано 19 януари 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Не е ли така? Съгласи се с мен ,че съвременните дизели са много по сложни от бензиновите мотори,имат повече агрегати и устройства и т.н........по динамични са, но пък са и доста по скъпи за подръжка.....Всички тези неща където си ги изброил са точно така, ако караш колата секънд хенд.........за такъв тип дизели трябва да са нови и/или на много малко км..........освен това са притенциозни на гориво.........Съгласявам се. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Абсолютно вярно ..:icon_thumbup: И аз съм доволен от разхода, откак смених газовия Галант за дизел .. И при мен дизела ме закарва до работа с една чаша гориво, който не вярва, да не вярва! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=449542655058469&set=a.414997258513009.105907.100000082147158&type=3&theater Показанието на дисплея е вярно, мерено е по няколко метода Разходи от 5 литра нагоре ми се виждат прекалено високи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 януари 2013 Admin Сподели Публикувано 20 януари 2013 Да,точно така........ако не вярваш, ела един ден да се повозиш ,ще навъртим колкото си поискаш км. като предварително ще заредим бутилката до горе (аз винаги я зареждам догоре, тъй като тя събира макс. около 27 литра )и ще видиш резултата......15 лв са около 6 л. нафта, което кажи речи харчи като Поло или Фабия 1.9 дизел....... С моя Галант минах вече над 600 км. с газовата.Засичам разход в града 12л/100км.Още не съм го карал на дълъг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Тоест комбинираният ти среден разход е около 11 литра газ, което е приблизително 15 лв. на сто?Да, приблизително толкова и още едни 4-5 лв. за бензин, докато загрее и обърне на газ, а при по студено време и повече ..:DИ понеже любителите на газовите винаги ги укриват тези пари за бензин, като че ли ще им ги вземеш за данък, :lol: ето ти я заблудата за която говори колегата по горе ..Кой каквото ще да пише, минах и аз през тази заблуда с евтиното гориво, мерси съм, карайте си ги икономичните газови със здраве, аз си продължавам на дизел .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 януари 2013 Admin Сподели Публикувано 20 януари 2013 В топло време или когато колата е загряла веднага обръща на газ.Освен това може да се настрои на компютъра да обръща на по-малки градуси (примерно 30 градуса).Препрочитам да давам 4-5 лева повече на месец, но така се запазват дюзите и мембраните на изпарителя.Темата не отива на добре, защото отново започнаха сравненията дизел-бензин.А темата е:Газ или бензин - избор на гориво! Вечният спор преминава само към едно - заключена тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 А темата е:Газ или бензин - избор на гориво! А това сигурно ли е ? Я прегледай пак първият пост на автора на темата ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Да, приблизително толкова и още едни 4-5 лв. за бензин, докато загрее и обърне на газ, а при по студено време и повече ..:DИ понеже любителите на газовите винаги ги укриват тези пари за бензин, като че ли ще им ги вземеш за данък, :lol: ето ти я заблудата за която говори колегата по горе ..5 лв. на 300-400км пробег,зависи как и по колко караш на ден.........а да те питам ,нали вие в провинцията карахте по много км.....???Нали беше навъртял 600 000 км. за 5-6 години....Как тогава заделяш по 5 лв. за бензин всяко палене едва ли не, като колата ти според теб не трябва въобще да изтива?? :D От моя опит с моята кола, сипвам по 50-60 лв бензин на 2-3 месеца, а това за моето каране са около 7-10 к км. пробег.( навъртам средно по 45 к км на година) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Газ или бензин - избор на гориво! За газта като гориво лично аз мога да кажа само добри думи,въпроса е АГУ-то ти да е правилното за съответната кола, настройките да са точно за оппределената кола.....Моя Галант все още върви с 220 ,потвърдено е от новия му собственик.......Вярно, не е като да караш чисто нов турбо-дизел , но.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Бензин срещу газ... Глупости. Едно е да плащаш за 100 км. 25 лева и друго е да са 15. Десет лева ще ми остават и като видя някъде покрай пътя пиУе на грил, ще си го купя и пак ще съм на далавера. Ами за 10 000 км? Близо 1000 лева е надолу. За Диджея са 4000 лева по-малко спонсорство на добиващите и преработващите петрол. В момента колата ми праска 40 лева за 100 км. бензин в града. Няма ли да са 25 ако е на газ? Е кое е по-добре?Нека не сравняваме скъпоструващи сравнително съвременни дизелови двигатели с бензиновите на галантите. Кой галант се е счупил преди 5-6 -тата си година и преди 150 000 км? Ще дойде време когато тези икономични и тракащи дизели ще почнат да си искат икономиите обратно и колкото по-скъпа и по-висок клас е колата, толкова по-интересно ще е. Аз не мога да извадя 4-5 к лева за изненади, щото колата ми струва толкова и затова газта е единственото разумно решение към момента. Това са моите 2 ст. по темата "Газ или бензин". :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Там е работата, че сметките са криви на кратки разстояния. 5-6 лв бензин на 100 ако подгряваш и минаваш по 3-5 км си е напълно реално, потвърдено от личен опит. Пламен, като те слушам по колко навърташ се чудя .. да не си такси бе, кога ти остава време да бачкаш в сервиза :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Разлика в разхода или вървенето ? Здравейте колеги! По-горе в темата бях обещал да дам повече инфо за новата ми придобивка: ГИ на "Romano", монтирана от "Каравел газ". Гледам и не вярвам на очите си, може ли да е вярно всичко това: Заредих "до горе" бутилката в "Петрол" на Обеля, след което имах "съвсем нормален пробег" от 81.4 клм (в двете посоки) извънградско по пътя София-Костинброд - Искрец и обр. Отново заредих "до горе" (на същата бензиностанция, на същата колонка), оказа се, че съм разходвал за пътуването си общо 5.08 литра газ! Погледнато от "финансовата страна", иде ми сега да си ударя "г.за у тавана"! Но, по отношение на вървенето: 1. Колата е малко спъната и леко тромава при потегляне за сега;2. Усетих няколко прекъсвания при ускоряването й; 3. При движение "по инерция" държи точно 1 000 оборота;(и тука имам една молба: как се определят оборотите при 0, по-дебел маркер, тънък маркер и 1, благодаря)4. В участъци, на които "рулирах" преди време със 140-150 клм, сега настъпвам малко повече педала за достигане на тази скорост! Може би във времето тези консатации ще се отрегулират, с "Каравел газ" скоро имаме среща - след първите 500 клм! Определено съм доволен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 (редакция) Здравейте колеги! По-горе в темата бях обещал да дам повече инфо за новата ми придобивка: ГИ на "Romano", монтирана от "Каравел газ". Гледам и не вярвам на очите си, може ли да е вярно всичко това: Заредих "до горе" бутилката в "Петрол" на Обеля, след което имах "съвсем нормален пробег" от 81.4 клм (в двете посоки) извънградско по пътя София-Костинброд - Искрец и обр. Отново заредих "до горе" (на същата бензиностанция, на същата колонка), оказа се, че съм разходвал за пътуването си общо 5.08 литра газ! Погледнато от "финансовата страна", иде ми сега да си ударя "г.за у тавана"! Но, по отношение на вървенето: 1. Колата е малко спъната и леко тромава при потегляне за сега;2. Усетих няколко прекъсвания при ускоряването й; 3. При движение "по инерция" държи точно 1 000 оборота;(и тука имам една молба: как се определят оборотите при 0, по-дебел маркер, тънък маркер и 1, благодаря)4. В участъци, на които "рулирах" преди време със 140-150 клм, сега настъпвам малко повече педала за достигане на тази скорост! Може би във времето тези консатации ще се отрегулират, с "Каравел газ" скоро имаме среща - след първите 500 клм! Определено съм доволен! Засичането на разход при газ не е на принципа пълно-пълно, както при бензина. А се засичат литрите, които си заредил, колко км си изминал докато напълно свърши газта в бутилката. При газовите колонки винаги може да има различно налягане, дори някой път ако е много голямо, може да не ти сработи клапана за газта и да ти напълни бутилката на 100%А по точка 1,2 при мен се оправи след намаляне на разстоянието на свещите от 1.1 на 0.7 Редактирано 20 януари 2013 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Засичането на разход при газ не е на принципа пълно-пълно, както при бензина. А се засичат литрите, които си заредил, колко км си изминал докато напълно свърши газта в бутилката. При газовите колонки винаги може да има различно налягане, дори някой път ако е много голямо, може да не ти сработи клапана за газта и да ти напълни бутилката на 100%А по точка 1,2 при мен се оправи след намаляне на разстоянието на свещите от 1.1 на 0.7 Благодаря колега!Затова и спрях на същите! Съвсем естествено е, че при различното налягане, вкараното количество е различно! Но това констатирах и това пиша - няма лъжа няма измама! Ще последвам съветите ти. Някога на R21, намалявах разстоянието при свещите до 0.75 мм. Ще ги помоля следващия път в сервиза за това! Има за какво още да се помисли! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 ..... имам една молба: как се определят оборотите при 0, по-дебел маркер, тънък маркер и 1.....0, дебелата чертичка е 500 оборота, тънката е 750 и после 1000.Продължавай да се кефиш :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Пламен, като те слушам по колко навърташ се чудя .. да не си такси бе, кога ти остава време да бачкаш в сервиза :icon_thumbup:Навъртам ги и още как, от 10 сутринта днес до сега - 244 км..........Ако искаш и не ми вярваш ,ела да ти покажа км-тража......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Така, ако изобщо се търси сериозен разговор, нека се засича разходът на достатъчно дълъг пробег.http://www.carspending.com/ Тук, заедно с малко търпение и пълнене на резервоари и бутилки догоре, се разкрива по-истинската истина. Тя за галант е около 12 литра газ и между 2 и 3 литра бензин на 100 км. пробег. Много или малко е, не мисля да го обсъждам. Недостатъците на дизелите ги коментирахме. При газта е редно да отчетем по честата профилактика на филтър, свещи, запалителна система. Тези разноски със съвсем малко усилие също са оценими в пари. Та разход на сто от порядъка на 16 лв. си е съвсем в реда на нещата.Ако искаме да сме честни към себе си, но в повечето слуваи не искаме, би трябвало да си направим тотал на 10к и да сравним какви са реалните разходи. Не нинаги тегленето на тая черта, показва голяма изгода. Но пък от на бензин е винаги по-изгодно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Навъртам ги и още как, от 10 сутринта днес до сега - 244 км..........Ако искаш и не ми вярваш ,ела да ти покажа км-тража.........Не че не ти вярвам... просто е стряскащо бе.. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.