Премини към съдържание

Газовата уредба - необходимото зло или манна небесна


Газова уредба  

117 гласа

  1. 1. ????? ?? ??? ???????, ?????? ?? ?? ??????????? ?????? ??????(?????? ?????)

    • ??????
    • ?????? ?????
    • ???...???? ???, ?? ?? ?? ?????????????
    • ???, ???? ???, ?? ?? ? ???? ?? ?? ????
    • ???? ? ??? ???, ???? ???????? ? ???


Препоръчано мнение

2. Рязкото подаване на газ ми е проблем - усеща се придърпване - трябва да подавам плавно газ

Най-вероятно се усеща и при каране на бензин, но не така силно изразено. Симптом е на кофти свещи.

 

А иначе аз от 11 години съм на газ (от времето кога А-95 бе 1,50 лв., а газЯ 0,62 лв).

А от 5 год. съм с ГИ. Проблеми... най-често от калпава газ и тежък десен крак.

За избора да се монтира АГУ, или не, не е толкова важен годишния пробег, колкото психологическия ефект от карането с по-еФтино гориво.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Извода ми е, че ако сега си купувах Галанта, бих сложил ГИ на момента.

Доживях и този пост :-)

 

110 000 км + с ГИ и съм имал следните премеждия:

След гаранция се скапа датчикът за налягане на газта, вариантите са 2 - смяна - 70 лв; като ти свърши газта - превключваш ръчно. Аз лично винаги съм готов да похарча 70 лв за всичко друго, но не и за това. Превключвам ръчно.

Вторият ми проблем беше скъсано кабелче на куплонга на една от дюзите. Скапало се е нещо от вибрациите, явно. -> 5 лв ремонт в сервиза, в който ми я монтираха.

За това време съм сменял само филтри и горните "драматургии"

 

Ако трябва да гласувам в анкетата честно - ще трябва да напиша, че съм имал проблеми, но си струва. А ти прецени какви са ми били проблемите, колко много са значителни и за 110 000 км+ дали не си струва да се сблъскаш с тях :-)

Иначе изказано в пари - навремето, когато я слагах - изчислих, че ще я избия за ок. 17 000 км. За първата година направих 47 000. Досега са над 110. С други думи - избил съм си цената на колата + газовата + някой ремонти + поддръжката, или съм давал пари само за газ, другата инвестиция я няма :-)

 

Забравих да спомена - газовата се отразява кофти на генерацията. Тръбите изгниха. Средно гърне в Крафт струва 150 лв, а при някой специалисти (и с помощ от Приятел) минаваш доста по-тънко. И това е в относителните отговори.

Сбери 1000 лева и не се чуди. Няма да спестиш разликата, щото си се знаем - ако имаме 50 лв за гориво - все ще го изгорим, ама само като се сетя, че със семейството се разсипахме да обикаляме по прекрасни места - 3 газови да си сложа ми идва :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доживях и този пост :-)

 

110 000 км + с ГИ и съм имал следните премеждия:

След гаранция се скапа датчикът за налягане на газта, вариантите са 2 - смяна - 70 лв; като ти свърши газта - превключваш ръчно. Аз лично винаги съм готов да похарча 70 лв за всичко друго, но не и за това. Превключвам ръчно.

Вторият ми проблем беше скъсано кабелче на куплонга на една от дюзите. Скапало се е нещо от вибрациите, явно. -> 5 лв ремонт в сервиза, в който ми я монтираха.

За това време съм сменял само филтри и горните "драматургии"

 

Ако трябва да гласувам в анкетата честно - ще трябва да напиша, че съм имал проблеми, но си струва. А ти прецени какви са ми били проблемите, колко много са значителни и за 110 000 км+ дали не си струва да се сблъскаш с тях :-)

Иначе изказано в пари - навремето, когато я слагах - изчислих, че ще я избия за ок. 17 000 км. За първата година направих 47 000. Досега са над 110. С други думи - избил съм си цената на колата + газовата + някой ремонти + поддръжката, или съм давал пари само за газ, другата инвестиция я няма :-)

 

Забравих да спомыена - газовата се отразява кофти на генерацията. Тръбите изгниха. Средно гърне в Крафт струва 150 лв, а при някой специалисти (и с помощ от Приятел) минаваш доста по-тънко. И това е в относителните отговори.

Сбери 1000 лева и не се чуди. Няма да спестиш разликата, щото си се знаем - ако имаме 50 лв за гориво - все ще го изгорим, ама само като се сетя, че със семейството се разсипахме да обикаляме по прекрасни места - 3 газови да си сложа ми идва :-)

Пу, направо ме нави :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лятото ние караме велосипеди, галанта не че не харчи бензин, ами и пари връща :icon_thumbup: Ползва се само за съботно - неделни мероприятия, както и по работа, включваща служебно пътуване, в което основната му роля е да изкарва пари. Зимата и при лошо време се кара, тогава си гори, безспорно...Газ...не знам, може би бих сложил, лошото е, че по нашия край не знам при кого да ида с 1600лв в ръка, още повече, че ми липсват :icon_crying: Слагайки газ, колата ще почне да се кара 3 пъти повече :rolleyes: което автоматично ще повлияе и на без това крехкото ми желание да си карам колелото...а е полезно за оперираното ми коляно и редица други телесни системи :)

Бензина ще продължи да поскъпва, нефта си намалява, арабеските ще засаждат пустинята с царевица...рано или късно ще сложа газ :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен!!Нека и аз да споделя за газта.Сложих си ГИ на Колта 1.3 12v,25 литрова бутилка тип(пурета),и бих казал че съм повече от доволен.С една бутилка в градски условия изминавам 250-270 км.в зависимост от типа на шофиране,в извънградско е много добър разхода за 150 км.разход 7.5 литра газ.Спрямо цената на газта с бензина си е идеално.От поставянето на ГИ( месец януари) до днес изминати 22000км.без никакви проблеми и забележки!!Дано и занапред е така!Важното е газаджията да ги чува и знае нещата и хубавата газ за да няма проблеми :rolleyes: Хубав ден от мен и много безаварийни километри ви пожелавам :icon_bye: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам. Газова от шестак галант ще стане ли на друг шестак с мощност 177 к.с. И как се процедира с паспорти, прегледи и прочее при трансплантация на газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от компа. Всичко друго е.... без драма. Нали знаеш да една друга тема :-)

Ако компа поддържа по-висока мощност (вероятно количество гориво, което се впръсква) - няма причина да не стане. А и от 156 до 177 не е голяма разликата - щом на единия става - ще стане и на другия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от компа. Всичко друго е.... без драма. Нали знаеш да една друга тема :-)

Ако компа поддържа по-висока мощност (вероятно количество гориво, което се впръсква) - няма причина да не стане. А и от 156 до 177 не е голяма разликата - щом на единия става - ще стане и на другия

163 или 161, ако е след 97год. де :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от компа. Всичко друго е.... без драма. Нали знаеш да една друга тема :-)

Ако компа поддържа по-висока мощност (вероятно количество гориво, което се впръсква) - няма причина да не стане. А и от 156 до 177 не е голяма разликата - щом на единия става - ще стане и на другия

Чудя се откъде познания към всичко.........оо, да, ти си всезнаещия......Зависи преди всичко от изпарителя, дали той ще поеме по голямата мощност, но тъй като разликата не е голяма, то той би станал...........след това зависи от инжекторите, дали имат правилния дебит, и накрая е компа.........само че ,за разлика от първите две, компа може да се ремапне, докато другите две, тряябва да се сменят .......като се сменят, то по добре е да се сложи нова АГУ.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се откъде познания към всичко.........оо, да, ти си всезнаещия......Зависи преди всичко от изпарителя, дали той ще поеме по голямата мощност, но тъй като разликата не е голяма, то той би станал...........след това зависи от инжекторите, дали имат правилния дебит, и накрая е компа.........само че ,за разлика от първите две, компа може да се ремапне, докато другите две, тряябва да се сменят .......като се сменят, то по добре е да се сложи нова АГУ.........

A захранващата магистрала от бутилката до изпарителя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A захранващата магистрала от бутилката до изпарителя?

Това са подробности, никой няма да тръгне да мести парче тръбичка ,която е огъната по първата кола, и после да я огъва по 2-рата кола,слага се нова,освен това при откачане и зака4ане, има риск да се счупи.........

Освен това има карбонови маркучи, които са по добри........

Изпарителя е най важния елемент, дали той е сметнат правилно.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се включа в анкетата. Трябва да се добави и въпрос за проблеми с газаджиите. Моят проблем беше такъв. Колата купих с монтирана газова. Рейката е била дефектна (или поправяна, збирщайн или нещо такова) още при монтажа. Два месеца обикаляне по магистралите и тестове, докато се разбере че е от газта. 600 лева за чаркалак, изгорените бензин и газ не ги броя. И накрая се обаждам на "газаджията" в Ямбол (там е монтирана) и му казвам - прати една рейка, тази е дефектна. А той - не може, рекламации при мене. Викам му тука труд, настройки и нова рейка са ми 150 лв. Само да дойда и се върна ми е 100 и един ден го пиши бегал. Пък и като виждам каква я е свършил няма да му дам да припари до колата.Та в тия 600 лв влиза и новата рейка с инжекторите де. Ама от простотията де я беше свършил и нови свещи, бобини, кабели ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам. Газова от шестак галант ще стане ли на друг шестак с мощност 177 к.с. И как се процедира с паспорти, прегледи и прочее при трансплантация на газ?

Роска,ако изпаритела е Томасето(който по принцип слагат в комплекта на Фобос 1,би трябвало да храни 177коня).При мен на Еклипса 141к.с сложихме по малкия вариант Стефанели за да стане по компактен монтажа и го храни.Дюзите мисля бяха по размери през 20-на коня така че може и те да станат Да се включа и по темата:Първата ми кола Пунто 1.2 60коня обикновенно АГУ около 80 000км на газ,брат ми е кара в момента проблеми никога не е правила.След това си взех Колт 1.6 90к.с 50 000км на газ пак с АГУ(проблеми никакви,нито един път не ми е гърмяла,разход 6.5 извънградско със свещи НГК иридиум.От карането на газ си спестих пари и за Еклипса.Еклипса 9000км вече с Фобос 1 проблеми за сега не прави.На всичките коли 15-20% си ги карам на бензин.Бензиновата система не трябва да се изостава,може би това и една от причините повечето хора да се оплакват от газовите уредби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте,

Моят опит е: 11 месеца и 8,х хиляди километра с Газов Инжекцион Фобос-I. Перфектна работа на мотора нямам никакви забележки до момента. Сложих го в оторизиран сервиз за Фобос. Естествено смених свещите преди това както и въздушния филтър.

2.5 v6 мотор.

Все така не мога да си обясня как може човек да кара на 2,7лв литър бензин при 1,25 литър газ при условие, че разхода на газ се повишава с максимум литър при ГИ... но разни хора разни интереси... За мен е икномически необосновано да карам на бензин при такава разлика в цените. А и предпочитам да купя на жената някоя рокличка и да я разхожда вкъщи отколкото да ги яде любовницата на пътя :drive:

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно се усеща и при каране на бензин, но не така силно изразено. Симптом е на кофти свещи.

 

А иначе аз от 11 години съм на газ (от времето кога А-95 бе 1,50 лв., а газЯ 0,62 лв).

А от 5 год. съм с ГИ. Проблеми... най-често от калпава газ и тежък десен крак.

За избора да се монтира АГУ, или не, не е толкова важен годишния пробег, колкото психологическия ефект от карането с по-еФтино гориво.

 

Привет и Благодаря! Смених свещите при DJ Tymbi (наистина бяха за изхвърляне) и проблема изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, кво се плашите:

Сега газта е 1.30лв, преди 5 години бензина беше 1.60лв, след още 2 години газта ще стане 1.60лв. Т.е. тези които не са си сложили газ и не са си изгубили разсъдака, ще сложат газ в рамките на 2 години. И доброто старо време ще се върне, макар и за кратко... Така че, като не може на бензин, ще караме на газ. А ако газта мине 2лв, ще си купим дизел и ще караме на олио - ем калорично, ем екологично ;). Тогава обаче тарифата за отработено олио ще се вдигне доста (от баничарниците), но колкото и да се вдигне, ще е по-евтино от дизела. Сега олиото е близо 3лв. в магазина и май още ще поскъпва. Метан - може, ама и природния газ поскъпва понеже и той се добива и ще стане дефицит. Май най-рентабилно е с олио. За други алтернативни (и приложими) горива не се сещам, предлагайте... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и други алтернативи колеги за горива.Донякъде е много комично :icon_thumbup: ,но си е трагично като се замисли човек :icon_crying: :icon_clap:

 

Ето и самата статия: http://pravda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи очаквайте повишаване на цената на газтта и повишаване на цените на газовите уредби.

Според мен газтта ще прехвърли 1,60 преди края на тази година, дори няма да ме изненада цена близка до 2 лева.

Много монтирани газови уредби, много клиенти, които няма какво да направят освен да си ги ползват - много печалба за Лукоил, дистрибутори и т.н.

 

И аз така мисля...спомнете си цената на нафтата преди българина да се отвори за леките коли с дизелови агрегати...Навремето слагах нафта за 5 лв. в резервоара и обикалях цял ден като шашав :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Вчера направих абсолютен рекорд за разход на газ откакто засичам - 15,1 л./100км.

Около двеста километра само в градско, само в час пик, при 30-35 градуса, с климатик на макс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...