Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ivanov89

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

ivanov89's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Виж този клип.Долу маслената помпа е 3:1,човекът е обяснил как се центрова.
  2. 4г63"европейският"е много здрав и непретенциозен мотор.При добре монтирано и настроено ГИ няма да имаш никакви проблеми.Динамиката ще е като на бензин,разходът с около 10% отгоре.
  3. Здравей Колега, GS за Европа е с двигател 4г63 141к.с,за САЩ е с 420а пак 141к.с,GSTто е 4г63Т 210к.с,GSX е топ версията 4г63Т 4X4.Разходър на GS версията "4г63" е около 12,13 градско при нормално каране.Ако вземеш GS ще падаш от Астра C20XE и Голф АБФ.
  4. Здравей Колега, Ето тук може да се разровиш http://www.3si.org/.От тинтурбо мотора трябва да са твойте спирачки.
  5. Здравей колега, Виж този клип:http://www.youtube.com/watch?v=6UZZzHF4yxo.Прави се лека екстензия на калниците с осталъци който се закрепват на главината.Мойта кола съм е правил по този начин и изглежда доста приятно,може даже да се разминеш и без пребойдисване.Иначе с наваряване на вежди според мен ще се отклониш много от линията на колата и ще стане прекалено извратено.Колко J са тези джанти?Визията е уаауу :icon_rock:
  6. Здравей Колега, Трябват ми ОЕМ стелки(сиви или черни) з...

  7. Колеги,някой знае ли сегменти и биелни лагери при 4г92и 4г93 дали са еднакви ?
  8. Моторчето за празен ход замервано ли е?До него има още една система FIAV,която се задейства от водата от мотора.Когато е много студена се отваря още един клапан който дообогатява оборотите,когато водата е топла този клапан си стой затворен и оборотите се регулират само от моторчето за празен ход.Провери също да не е спукан макуча на PCV клапанът който влиза в смукателният колектор,та да не дърпа въздух от там.
  9. Да не е отворена много от BISS-а.Пробва ли да намалиш оборотите малко?
  10. Колата съм си е настроивал и аз,пробвал съм кво ли не Лампата свети,карал съм я и при газджий проблема със светенето не се решава.Ако знаеш как ства кажи или да дойда при теб да ми е настроиш.
  11. Явно ти е друго ЕКУто.при мен всичко е Ок и свети,имах и Колт преди и пак светеше.И двете са с ЕПРОМ ЕКУ.Не мисля,че е от настройките.
  12. Здравей. Дали е АГУ или ГИ,лам,лампата Check engine ще ти свети,не е от настройката.ЕКУто хваща че нещо не е наред и начислява грешка(инжектори).Дали лампата свети от газта лесно може да разбереш,като прехвърлиш на безнин тя трябва да изгасва.Ако оборотите на празен ход и на бензин са 1200,100% има някакъв проблем. Грешките прнципно и сам може да ги изчистиш,като откачиш плюсовата клема на акумолатора за 10на минути,но ако има проблем това няма да го реши.
  13. Роска,ако изпаритела е Томасето(който по принцип слагат в комплекта на Фобос 1,би трябвало да храни 177коня).При мен на Еклипса 141к.с сложихме по малкия вариант Стефанели за да стане по компактен монтажа и го храни.Дюзите мисля бяха по размери през 20-на коня така че може и те да станат Да се включа и по темата:Първата ми кола Пунто 1.2 60коня обикновенно АГУ около 80 000км на газ,брат ми е кара в момента проблеми никога не е правила.След това си взех Колт 1.6 90к.с 50 000км на газ пак с АГУ(проблеми никакви,нито един път не ми е гърмяла,разход 6.5 извънградско със свещи НГК иридиум.От карането на газ си спестих пари и за Еклипса.Еклипса 9000км вече с Фобос 1 проблеми за сега не прави.На всичките коли 15-20% си ги карам на бензин.Бензиновата система не трябва да се изостава,може би това и една от причините повечето хора да се оплакват от газовите уредби.
×
×
  • Създаване...