Премини към съдържание

Монтаж на газов инжекцион на Space Star


Препоръчано мнение

Добро утро, колеги.

Когато вдигна налягането, при опит за настройка, програмата гърми с грешка, че газовите времена били по-ниски от минималните за инжекторите, което значи, че е богата сместта. В същото време ги праска на празен ход с коефициенти 1.80. Това притрисане се чудя от какво е. Започвам да се съмнявам, че съм вързал ламбдата на грешно място. Кабелът, на който съм се закачил е бял на буксата на компа. Такъв ли трябва да е? Този за оборотите, пак на буксата на компа е кафяв.

 

Аз бих отишъл в сервиза,където е сложена ГУ.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Пък и други добри сервизи има.Самолечението понякога е болезненоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Ако ще помогне-032 678814 сервиз,в който разбират

Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Няма сервиз, аз съм я слагал с един приятел. Не е първа кола, на която слагам, но е първа с проблеми. Нещо дребно е, което вероятно пропускаме, но не знам какво е. Пълненето е semisequent, нали? Стандартна система, не е Renix...

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, оправи ли колата? Преди време бях пускал тема за монтаж на ГИ на моя автомобил, но линковете с документацията вече не работят. Пиши на лични, мога да ти ги пратя, даже и файла с настройките отпреди месец. Двигателя е като твоя, ГИ е Фобос 2.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти стана работата, само ме мъчни обезвъздушаването. Всяка сутрин, на първото палене, се чува бълбукане в купето откъм радиатора на парното. Парно има, редукторът е врял, но бълбукането го има.

Дюзите ги направих на 1.9, като при налягане 1200мбар, коефициентът на празен ход е 1.20, а във високите е 1.30. Върви нормално, няма притрисане или прекъсване. Мога да кажа, че е по-добре от на бензин. Делкото не съм го пипал, а и не смятам. Обръща сравнително бързо - няма и километър и е на газ. Самото прехвърляне не се усеща изобщо - нито на празен ход, нито в движение. Въздухът в системата, обаче, ми се струва проблемен. Другото, което забелязвам е, че бутилката се пълно малко повече, отколкото трябва - 35л. тороидална, по характеристики трябва да се пълни до 28, но се пълни до 32. Вярно, че легенът на резервната гума, след изрязването на скобата, на която се навива болта за гумата е по принцип, леко повдигнат в задната част, но чак такова влияние да оказва, но пак не е като да се пълни на целия обем, а и е по-добре. Разход още не съм засичал, но и това ще стане. Очаквам около 10 градско с климатик, но ще видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти стана работата, само ме мъчни обезвъздушаването. Всяка сутрин, на първото палене, се чува бълбукане в купето откъм радиатора на парното. Парно има, редукторът е врял, но бълбукането го има.

Дюзите ги направих на 1.9, като при налягане 1200мбар, коефициентът на празен ход е 1.20, а във високите е 1.30. Върви нормално, няма притрисане или прекъсване. Мога да кажа, че е по-добре от на бензин. Делкото не съм го пипал, а и не смятам. Обръща сравнително бързо - няма и километър и е на газ. Самото прехвърляне не се усеща изобщо - нито на празен ход, нито в движение. Въздухът в системата, обаче, ми се струва проблемен. Другото, което забелязвам е, че бутилката се пълно малко повече, отколкото трябва - 35л. тороидална, по характеристики трябва да се пълни до 28, но се пълни до 32. Вярно, че легенът на резервната гума, след изрязването на скобата, на която се навива болта за гумата е по принцип, леко повдигнат в задната част, но чак такова влияние да оказва, но пак не е като да се пълни на целия обем, а и е по-добре. Разход още не съм засичал, но и това ще стане. Очаквам около 10 градско с климатик, но ще видим.

И при мен настройките са сходни само че налягането е 1050mbar, дюзи 2.0мм, и коефициенти от 1,3 до 1,6. Настройката съм я правил по графика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята е по графика, но можеше дюзите да ги направя на 2мм, но нищо. Рейката е добра и тези 1200мбар няма да ги усети. Определено върви повече на газ или поне с една идея по-добре от бензина, като на бензин е перфектна, тоест няма клатене на обороти, няма липса на мощност и т.н. Кажи ми само какъв разход имаш, ориентировъчен и къде хвана вакуума за датчика и редуктора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята е по графика, но можеше дюзите да ги направя на 2мм, но нищо. Рейката е добра и тези 1200мбар няма да ги усети. Определено върви повече на газ или поне с една идея по-добре от бензина, като на бензин е перфектна, тоест няма клатене на обороти, няма липса на мощност и т.н. Кажи ми само какъв разход имаш, ориентировъчен и къде хвана вакуума за датчика и редуктора?

Погледни моята тема, линковете вече работят. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=30423&view=findpost&p=293607&hl=%2B%E3%E0%E7%EE%E2+%2B%E8%ED%E6%E5%EA%F6%E8%EE%ED&fromsearch=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах ги. Явно Мицковците са доста лакоми. При 2мм дюзи, тея коефициенти са много високи. Аз мислех, че при мен има проблем, но явно е нормално. На теб прави ли ти впечатление, че е по-пъргава на газ или аз успявам да си внуша? Според жената, също е така. То реално тя ще кара тази кола, та затова я стягам, но въздухът в системата и това налягане в резервоара ме притесняват. Да съм аз - не ми дреме, не може да ме уплаши, но тя с детето... друга бира става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах ги. Явно Мицковците са доста лакоми. При 2мм дюзи, тея коефициенти са много високи. Аз мислех, че при мен има проблем, но явно е нормално. На теб прави ли ти впечатление, че е по-пъргава на газ или аз успявам да си внуша? Според жената, също е така. То реално тя ще кара тази кола, та затова я стягам, но въздухът в системата и това налягане в резервоара ме притесняват. Да съм аз - не ми дреме, не може да ме уплаши, но тя с детето... друга бира става.

За налягането в резервоара не знам, но три пъти ми се е налагало да източвам охладителната система и никога не съм имал проблем с обезвъздушаването. Дали случайно някъде не губи течност от връзките към изпарителя, имах такъв проблем с една Мазда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течност не губи, поне не забелязвам. Колкото и да тече, все ще остави следа някъде, а и казанчето и радиаторът ще се поизпразнят. А тетките са на толкова криво място, че не ми се приказва, точно зад смукателния колектор, скрити от него... Взех да си мисля, че капачката не издържа на налягането, но пак щеше да губи...

Не разбрах какъв разход ти дава и ако може да те помоля да се закачиш с компа и да ми кажеш каква е стойността на MAP при теб? При мен е ниска - при студен около 350, което е добре, но загрее ли, пада постепенно до 270, което не е нормално. Работи перфектно, но този MAP ме озадачава. Има коли с нормален MAP 600, но тази с 270... Може да е нормално, просто да не знам.

Нямам време да отида при Милен, да не говорим, че от 6 месеца съм купил един О-пръстен, който си разкарвам с мен и чака да се смени... Никакво време, гледам вечер, като ми остане малко свободно време да я поровя, ама...

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам какво разбираш под "лакуми" . Карам колата от 3год. със същия двигател (1.3) , 60 000 са ми на ГАЗ ( ГИ )

До сега не съм имал разход на 8/100, като 8/100 ми е градското. Успявал съм да сваля извънградското до 6.7/100 ГАЗ .

За кола с тези размери разхода е перфектен! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, че искат доста гориво на празен ход. При дюзи на 2мм. и високо налягане, тя ми вади коефициент 1.20, което едно Рено или Пежо /например/ ще ги удави. Пример - Меган 1.6, 16V, 110к.с., същата рейка, пак на 2мм., при налягане 1030мбар, с бензиново време на празен ход 2.40-2.50мс, дава коефициент 1.05, което не е нищо лошо, но е странно, поне за мен. Както е странен и този MAP 270, ама... Предвид, че ми е първа японска кола, тепърва ще разучавам, когато имам време. Още не съм засякъл разход, защото заредих догоре, а съм минал едва 100км. Ако градският ми е около 10, просто е перфектна.

Някой да каже за налягането в резервоара, дали е нормално и ако не - къде да проверя за запушване. На мен не ми се вижда никак нормално, а дори опасно, ама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги , виждам че тук има доста разбирачи на ГИ. Бих искал да платя на някой от София, да погледне и настрои таблиците в движение. Писна ми от мързеливи газаджии; последния ми каза, че без OBD комп. на ГИ не можело да се настрои в движение и естествено иска 300-400 кинта за нов. Накратко, тримовете на бензин и на газ тотално се различават и естествено колата особено в ниските предавки е доста зле. Като паля с бензин 95, на газ трупа различни грешки от типа powertrain, но със 100 октана няма и помен от тях. ГИ е Бардолини. Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чета мненията на колегите се убеждавам че проблемите на българските (а и не само) са смотаните газови рейки и инжектори. Времена, таблици, та PWM за да ги подържа полуотворени за да са бързи ...едни хубави линейни дюзи като Keihin решават всички проблеми. Аз съм с такива вече около 100 000км. (а преди това колко са ползвани мога само да гадая)и настройката на ГИ е само 2 параметъра като единия може и да не го бараш. Настройваш едно число в % за по големи времена спрямо бензиновите (20% при мен) и всичко приключва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги , виждам че тук има доста разбирачи на ГИ. Бих искал да платя на някой от София, да погледне и настрои таблиците в движение. Писна ми от мързеливи газаджии; последния ми каза, че без OBD комп. на ГИ не можело да се настрои в движение и естествено иска 300-400 кинта за нов. Накратко, тримовете на бензин и на газ тотално се различават и естествено колата особено в ниските предавки е доста зле. Като паля с бензин 95, на газ трупа различни грешки от типа powertrain, но със 100 октана няма и помен от тях. ГИ е Бардолини. Мерси предварително.

.....отговора на този въпрос се крие зад смяната на АГУ-то и слагането на такава, която да е за този модел кола,както и професионалист, който може да свърши тази работа.......ако искаш, свържи се с Иво Ленков (Каравеле газ )да ти обясни подробно нещата.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте...

Може би не е тук мястото,но реших и аз да сложа на моето 1.3 16в ГИ и се чудя имали добър майстор в Пловдив.Каква газова да сложа(марка) и горе долу колко може да ми излезе като пари. Благодаря предварително....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....отговора на този въпрос се крие зад смяната на АГУ-то и слагането на такава, която да е за този модел кола,както и професионалист, който може да свърши тази работа.......ако искаш, свържи се с Иво Ленков (Каравеле газ )да ти обясни подробно нещата.......

 

Пламене, ти си я виждал многократно, но защо мислиш че не е за този модел кола ? След като я купих, 2 години си вървеше чудесно... сега даже е с чисто нов изпарител; според мен е до настройки и желание.

При Ленков е такава навалица, че трябва да си запиша час за 2016 (:-)), за това и се обърнах за помощ тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте...

Може би не е тук мястото,но реших и аз да сложа на моето 1.3 16в ГИ и се чудя имали добър майстор в Пловдив.Каква газова да сложа(марка) и горе долу колко може да ми излезе като пари. Благодаря предварително....

 

Здравей колега, аз съм с ГИ Фобос2, в момента цената в сайта на фобос е 1040 лв с монтажа. Майстора който ми го монтира ми сложи безплатно и нещо като нова електроника (в последствие) с цел да не свети чека. От тогава не е светил (родих се), а преди през 50-100км, независимо на коя бензиностанция се зареждаше. Ако искаш, свържи се на ЛС да ти дам координатите му. Иначе видях скоро обявя от към Ленинград към моста на Герджика отляво реклама, висок клас ГИ за 790 лв. Т.е. има цени всякакви - както по-евтини, така и по-скъпи.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз съм с ГИ Фобос2, в момента цената в сайта на фобос е 1040 лв с монтажа. Майстора който ми го монтира ми сложи безплатно и нещо като нова електроника (в последствие) с цел да не свети чека. От тогава не е светил (родих се), а преди през 50-100км, независимо на коя бензиностанция се зареждаше. Ако искаш, свържи се на ЛС да ти дам координатите му. Иначе видях скоро обявя от към Ленинград към моста на Герджика отляво реклама, висок клас ГИ за 790 лв. Т.е. има цени всякакви - както по-евтини, така и по-скъпи.

Поздрави

 

За по-малко пари и по-качествена газова слагат в Пловдив,като газовия инжекцион е италиански.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И с най-тъпия ГИ, чек не трябва да светва, без никакви допълнителни електроники. При мен, дори с дюзи на 1.8 и високи коефициенти, чек не светна.

Имам първи разход - 9/100 изцяло градско. Половината без и другата част с климатик. Доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

50 000км , за 2години и 6 месеца на ГИ VEGA 1 - без проблеми, прекъсвания, светещи чекове, висок разход. Разхода не се вдига над 8,2/100 !!!

Както съм споделял и в други теми, трябва да го сложи някой който си разбира от работата, а не да ти надупчи колата като консерва и да ти свети

таблото като коледна елха след монтажа!

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

50 000км , за 2години и 6 месеца на ГИ VEGA 1 - без проблеми, прекъсвания, светещи чекове, висок разход. Разхода не се вдига над 8,2/100 !!!

Както съм споделял и в други теми, трябва да го сложи някой който си разбира от работата, а не да ти надупчи колата като консерва и да ти свети

таблото като коледна елха след монтажа!

 

колега, би ли споделил (може и на лични), кой го монтира твоя ГИ ?.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, ти си я виждал многократно, но защо мислиш че не е за този модел кола ? След като я купих, 2 години си вървеше чудесно... сега даже е с чисто нов изпарител; според мен е до настройки и желание.

При Ленков е такава навалица, че трябва да си запиша час за 2016 (:-)), за това и се обърнах за помощ тук.

......може да съм я виждал,но не си спомням каква е АГУ-то ти.......в този случай,след като 2 години си карал без проблем, а сега има проблем, може би имаш много натрупани корекции от ЕКУ-то и компенсацията е голяма......може да стигне до към 30 -35% отгоре.......става дума за Trim-овете ( лонг и шорт )или пък имаш неработеща или мудна ламбда сонда ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега, би ли споделил (може и на лични), кой го монтира твоя ГИ ?.

 

А който ти е сменил редуктора, ровил ли е по таблицата или само е настроил налягането? Ако по таблицата/графиката не е пипано, може налягането да е паднало, което тя го компенсира с вдигане на бензиновите времена и може от там да набива грешки. Тоест едно регулиране на налягането, може да се окаже разковничето. Ако е ровено по таблицата, се пита защо, след като колата не е имала никакви проблеми преди това. Нещо, което работи, не се пипа. И кажи какъв е бил старият и какъв е новият редуктор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаните от мен снимки на монтажа на моя Спейс Стар.

http://s23.postimg.org/tw6sxg9dz/WP_20150715_15_30_23_Pro.jpg http://s23.postimg.org/pls51v4av/WP_20150715_15_30_30_Pro.jpg http://s23.postimg.org/9xqxv2op3/WP_20150715_15_30_37_Pro.jpg http://s23.postimg.org/6fexyont3/WP_20150715_15_30_40_Pro.jpg http://s23.postimg.org/njrnnm6br/WP_20150715_15_30_43_Pro.jpg http://s23.postimg.org/daz6hsi9z/WP_20150715_15_30_51_Pro.jpg http://s23.postimg.org/od49g8ccn/WP_20150715_15_30_58_Pro.jpg http://s23.postimg.org/3y7s55taf/WP_20150715_15_31_33_Pro.jpg http://s23.postimg.org/4tzo6vdl3/WP_20150715_15_31_54_Pro.jpg http://s23.postimg.org/ycz5w4nlz/WP_20150715_15_32_00_Pro.jpg http://s23.postimg.org/862kdwupz/WP_20150715_15_32_04_Pro.jpg http://s23.postimg.org/oee79ne6f/WP_20150715_15_32_08_Pro.jpg http://s23.postimg.org/51rwh4dxj/WP_20150715_15_32_14_Pro.jpg

 

Спокойно можеше да влезе и бутилка 600/180, но не ми се разкарваше до другия край на града, за да я сменям втори път. Първата, която взех, беше с вътрешна гърловина, която нямаше как да монтирам, предвид, че под легена на гумата минава генерацията, ама кой да гледа. Та уж мерихме и с момчето от склада, мерихме 585-590, но като я сложих, точно 600 си влиза като пич, ама как да е - ще зареждам с 3 литра по-малко. Не знам защо, вероятно, защото легена на гумата е под лек наклон, който се предава и на бутилка, но клапана изключва чак на 32 литра, което не ми харесва, ама... Трябва да се пълни максимум на 29, но 32 и толкова. При празна бутилка, точно на 31.90-32.10 сработва и спира пълненето. Мога да сваля бутилката, да извадя сондата, да ѝ побая малко, но не ми се занимава, плюс това не ми пречи, че събира малко повече.

 

А това е графиката с настройката. Предпоследната е, на последната съвпадат 1:1, но не направих шот. Тези дни, ще кача и него. http://s3.postimg.org/k2iv4mqhf/111111.png

 

Рейка Rail Black Body 2ома, дюзи 1.9, налягане 1250 от редуктор Atiker SR08 110kW. Супер стабилен редуктор, след 1000км. каране, налягането беше съвсем леко по-ниско, вдигнах го с 20мбар, за да стане пак 1250. При рязко подаване на пълна газ, пада до 1150-1180, което е повече от задоволително, на фона на редуктори като Stefanelli и Autogas Italia, които при пълна газ, падат под 1000мбар.

 

Всичко ми излезе малко под 500лв.

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...