Hristo Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 За ГАЗ, разстоянието м/у електродите го правя 0,5 - 0,6 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 16 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2012 След още ръчкане на софтуера се оказа че всичко съм си бил направил,просто не е правилна настройката на датчика за налягането.Бях забелязал че при смяна на опциите (към колектора и към атмосфера) нещо се променя ,но го бях оставил на-към колектора-по логично ми се виждаше.При смяна на опцията и оставяне на зачение-към атмосфера,колата си заспа.Без да пипам дюзите и свещите,или пък да променям кабела за оборотите - всичко си дойде по местата.Колата тръгна нормално,честно казано не усещам разлика на газ спрямо бензин.Покарах я 10тина километра-не ми е светкала и лампата CHECK ENGINE.Какъв ще е разхода тепърва ще имам да разбера,но за момента съм удовлетворен от работата си :icon_dance: .Сега се надявам да има само и :rulez: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Времената на газовите инжекторите оправиха ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 16 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2012 На празен ход са около 5мс.Самите газови инжектори са 3ом и май не са от най-бързите.Незнам,ако не е добър разхода ще ги дупча,може би тогава и времето ще падне,но за момента и тихите обороти са стабилни ,и в движение е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 (редакция) Поздравления. За 3 омови инжектори 5мс на ПХ си е направо чудесно, защото минималното им време е 3 мс. Така че по-добре си остави дюзите на сегашния размер. И не си пипай свещите. Намалявай разстоянието м/у електродите само при проблеми със самите свещи (ако си нейде из генгерлиците и няма магазин наблизо) и после по най-бързия начин ги сменяй. Ще има още играчка докато си направиш настройките, но и това ще си дойде на мястото. Почти няма мотор на който в цялата таблица за конвертиране коефициента да е единица.И още нещо, никъде по схемата не видях кабелче за ламбда сигнал, а в софтуера го има наличен като сигнал. Така че потърси дали няма някое свободно кабелче из снопа за ламбда сондата. Редактирано 16 юли 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 16 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2012 Мисля да покарам колата така,да видя как е разхода,и после да се чудя какво още да я ръчкам.За ламбда сондата - ето това е от инструкциите : The connection of oxygen sensor’s signal (lambda probe)OPTION do not connect the lambda probe. Connect only when problems at calibrationappear. Never connect the lambda probe by calibration with OBD – the signal is shown automatically.In order to connect the oxygen sensor with the gas controller, the probe’s signalwire needs to be found, cut and soldered to the controller’s wire lettered O2_IN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Connect only when problems at calibrationappearБих казал, че си в процес на калибровка ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 17 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2012 Всичко добре,но проблема е че инструкцията е комбинирана-за verona/verona 2 .Аз съм с новата версия-verona 2 и при нея за разлика от предната версия този кабел липсва(ламбда сензор).А иначе софтуера е за verona и modena газови компютри и явно има повече опции.На тази таблица с оборотите,коефициента и инжекторното време(2рата снимка от софтуера)-как точно се донастройва.При запален двигател и промяна на оборотите се променя и инжекторното време(бензиновото)и точките стават червени и показват съответното време.В този момент ако я движа нагоре ми се струва че почва да се дави,надолу недостиг на гориво(може и обратното да е ).Все ми се струва че при 1 си е добре,но съм карал само градско до момента,и то няма къде да я бримча. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 23 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2012 Вече имам засечен и повторен разход на извънградско.При съвсем спокойно каране разхода на дълъг път е 6,7л/100км ,иначе казано при сегашните цени на газта е 8лв на 100км.При същото каране на бензин обаче колата ми гори около 5,2л,рядко съм имал извънградско над 5,5л(само при настъпване на педала).Та разхода като цяло не ме устройва,или поне очаквах да е по-добър.Мисля да раздупча калибриращите дюзи от 1,6 на 1,7мм(намерих си такова свредло),и да видя как ще се променят нещата.Ако падне инжекторното време с по-големите дюзи може пък и разхода да падне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkereziev Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Вече имам засечен и повторен разход на извънградско.При съвсем спокойно каране разхода на дълъг път е 6,7л/100км ,иначе казано при сегашните цени на газта е 8лв на 100км.При същото каране на бензин обаче колата ми гори около 5,2л,рядко съм имал извънградско над 5,5л(само при настъпване на педала).Та разхода като цяло не ме устройва,или поне очаквах да е по-добър.Мисля да раздупча калибриращите дюзи от 1,6 на 1,7мм(намерих си такова свредло),и да видя как ще се променят нещата.Ако падне инжекторното време с по-големите дюзи може пък и разхода да падне. Аз щях да бъда доволен от този разход но ако можеш да го свалиш надолу ще чудесно!Интересува ме откъде си го купил този кит комплект на тази цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 23 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2012 Инжекциона се води миникит и са 2 комплекта в кутията.Съдържа газов компютър,филтър,дюзи с рейка и инжектори,датчици,редуктор(изпарител),кабелаж.Взех го от човек който монтирва такива в Плевен,през познат,с много уговорки,на нулева цена(поне така казва).Иначе и в Пловдив попаднах на дистрибуторски цени на газов инжекцион,само че е Mimgaz-за същите пари става на въпрос.Софтуер има свободен,само че кабела е с хардуерен ключ.Иначе ако сваля разхода още с литър ще съм много щастлив,и все си мисля че не е невъзможно.Трябва просто още нещо финно да се коригира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 1 август 2012 Автор Сподели Публикувано 1 август 2012 Дюзите ги разпробих с 1,8 понеже 1,7 нямаше в софтуера.Инжекторното време на празен ход падна,сега е към 4,8мс .Разхода градско е 8/100,извънградско се колебае около 6,2/100 .Направих си при превключване на газ да свети синьо колонката тая дето е над стрелката на бензина,при бензин е червено.Също при превключване на газ бензиномера показва нивото на газта в бутилката,но към момента немога да го калибрирам,и явно ще стане по-сложно от първоначалните ми очаквания.Копчето за превключване го монтирах отдолу на пластмасата на конзолата на волана(то е тип пуканка),зумера също там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 Не знам дали това е най-подходящата тема, но да попитам, колко газ ви гори градско извънградско смесено с климатик без? Аз съм със мотор 1.3, 86 коня, и ми гори 10 - 11 газ, в града с климатик :D . Извън града (маршрут Казанлък - София) ми гори 7-8 с климатик. Аз съм с газова инжекция, полска система италянско оборудване (или поне така казаха в сервиза, като я слагаха). Иначе като мощност разлика на усещам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 Същия мотор 1.3 86 коня с обикновена газова: градско, без климатик в София 8,5/100. Извънградско около 7 като не я настъпвам въобще, на магистрала поддържам 120, на хубав път 100. Последно ходих Перник - Слънчев Бряг 490 км с една бутилка 34 литра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 12 август 2012 Сподели Публикувано 12 август 2012 Не знам дали това е най-подходящата тема, но да попитам, колко газ ви гори градско извънградско смесено с климатик без? Аз съм със мотор 1.3, 86 коня, и ми гори 10 - 11 газ, в града с климатик :D . Извън града (маршрут Казанлък - София) ми гори 7-8 с климатик. Аз съм с газова инжекция, полска система италянско оборудване (или поне така казаха в сервиза, като я слагаха). Иначе като мощност разлика на усещам.Относно горенето,за пет месеца се убедих,че най-важният фактор е крачето!SPACE STAR 1.3 2002 с ги.----Пловдив-София със 120-150+клима,зареждам на Лукоил,посока Пловдив,смятам-9.46 Оттам зареждам и продължавам към Пловдив със стресираща за мен скорост 80-90.След тунела,7км инерция,средният разход отчете 5.0 и така до Пловдив.ЗОР! Заредих 8.75литра за 10.40лв.......смятам за 153 км,около 5.8газ! Та,колеги,крачето е най-важният фактор! Откакто имам този разходомер,се опитвам да поставя рекорд по икономично каране и коренно преобразих стила.Предполагам,че разходът е 7.5-8.5.Не вярвайте на показанията на компа,не са точни,могат да се манипулират.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Относно горенето,за пет месеца се убедих,че най-важният фактор е крачето!SPACE STAR 1.3 2002 с ги.----Пловдив-София със 120-150+клима,зареждам на Лукоил,посока Пловдив,смятам-9.46 Оттам зареждам и продължавам към Пловдив със стресираща за мен скорост 80-90.След тунела,7км инерция,средният разход отчете 5.0 и така до Пловдив.ЗОР! Заредих 8.75литра за 10.40лв.......смятам за 153 км,около 5.8газ! Та,колеги,крачето е най-важният фактор! Откакто имам този разходомер,се опитвам да поставя рекорд по икономично каране и коренно преобразих стила.Предполагам,че разходът е 7.5-8.5.Не вярвайте на показанията на компа,не са точни,могат да се манипулират.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gifмАз имам от скоро ГИ и за това гледам показанията надругите да се ориентирам. На компютъра ми дава ненормални разходи като тръгвам (1-2 скорост) 30-40 на 100, виждал съм и 68/100. Още не съм я засекъл градско колко ми гори, чакам да навъртя първите си 100 км в София за да я засека тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 мАз имам от скоро ГИ и за това гледам показанията надругите да се ориентирам. На компютъра ми дава ненормални разходи като тръгвам (1-2 скорост) 30-40 на 100, виждал съм и 68/100. Още не съм я засекъл градско колко ми гори, чакам да навъртя първите си 100 км в София за да я засека тук. Такива разходи могат да сепокажат,когато показанията са занулени преди стартиране.Тогава първите показания се явяват моментен разход,а той е стресиращ! Ако има някакви показания при потегляне,то те не би трябвало да са по големи от 9-10 и плавно да се променят в + или -,освен ако нее на някакъв режим,,МОМЕНТЕН РАЗХОД" ,не знам дали моделът го има.От скромния ми опит това съм разбрал--------такива показания30-40,само след зануляване и тръгване с повече обороти.Е,с търпение,ще се опознаете!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_love.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 14 август 2012 Сподели Публикувано 14 август 2012 Такива разходи могат да сепокажат,когато показанията са занулени преди стартиране.Тогава първите показания се явяват моментен разход,а той е стресиращ! Ако има някакви показания при потегляне,то те не би трябвало да са по големи от 9-10 и плавно да се променят в + или -,освен ако нее на някакъв режим,,МОМЕНТЕН РАЗХОД" ,не знам дали моделът го има.От скромния ми опит това съм разбрал--------такива показания30-40,само след зануляване и тръгване с повече обороти.Е,с търпение,ще се опознаете!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_love.gif Най-вероятно е така както казваш и това е някакъв моментен разход, :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 15 август 2012 Автор Сподели Публикувано 15 август 2012 Бях отпуска и понавъртях някой и друг километър.Мога да кажа ,че и при мен с пуснат климатик градското е около 10/100 .Извънградското е в порядъка на 6,5/100 при скорост около 100км(120-130 само при изпреварване),включени фарове и без климатик.Но основно при технически изправен автомобил най-голямо влияние на разхода играе крачето както е казал един колега по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 26 август 2012 Сподели Публикувано 26 август 2012 Моето Mitsubishi space star 1.3 86 коня за 187 км ми изгори 24 литра газ. Излиза ми градско в София, да ми гори 13 на 100, нормално ли е това, като се има предвид, че не съм ходил с нея на работа ако мръдна, ще е някаде из квартала и това е? Почвам да се притеснявам леко. :D. Някой другзасичал ли е такива разходи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 @ДимДим, с каква газова си? Инжекцион или обикновена, защото си с обикновенна е разбираемо и пак е много :О Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Моето Mitsubishi space star 1.3 86 коня за 187 км ми изгори 24 литра газ. Излиза ми градско в София, да ми гори 13 на 100, нормално ли е това, като се има предвид, че не съм ходил с нея на работа ако мръдна, ще е някаде из квартала и това е? Почвам да се притеснявам леко. :D. Някой другзасичал ли е такива разходи? При къси разстояния и каране само на "студен" мотор се вдига малко разхода. И от някъде ако леееко изпуска и газчица...Провери си всички снадки с вода и веро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Привет, колеги!Пред монтиране на газов инжекцион съм.Сега се появи една оферта но не съм чувал за такъв газов инж. - Оскар-N MINIЦената е повече от атрактивна. От сервиза ми казаха за полски комп. и италианска рейка.Ето клипче на комплекта открих в нета. Някой дали го е чувал? Казаха ми че рейката била бърза - не знам до колко е вярно.Цифрата ми с монтаж и 1,5 год. гаранция е 700 лв. Алтернативата е Ланди - 1100 лв. с бързо действаща рейка в комплект. Все пак разликата си е повече от половината..... до няколко дни ще трябва да съм решил.Но не мога да открия отзиви за този Оскар.. Само в няколко МАГАЗИНА... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 5 септември 2012 Сподели Публикувано 5 септември 2012 Колега , StanislavSt , предстои ми монтаж на Г.И. , колебая се за разположението на бутилката.Доста добре си се справил със стойката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifКолко литра бутилка си избрал? Като капацитет и като полезен обем колко литра събира?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 6 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2012 (редакция) Бутилката е 20л,май така монтирана влиза и 25 литра.Почти опира в задните седалки ,които са максимално назад ,а остава и свободно място до багажника.Резервната гума се вади както преди,не съм изпитвал дискомфорт от наличието на бутилката в багажника.Иначе събира 16-16,5л газ до щракването на клапана .Стигат за към 250-260км извънградско(зависи си от доста условия).Докато направя стойката беше голяма играчка,на няколко пъти я променях.За съжаление нямам снимка само на нея да видиш точно как изглежда.Има 3 крака които са захванати към купето,четвъртата точка е над амортисьора и там просто стойката лежи.Малко съм изрязал пластмасата там и съм махнал капачката,после установих че можеше и да не я махам,ама беше късно.Успех с монтажа! Редактирано 6 септември 2012 от StanislavSt Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.