al_bandi Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Моля за помощ от една година съм собственик на галант 2.0 глс 136к.с. 1998година. Обожавам го, взех го в насипно състояние и за зимата го възстанових почти изцяло(почти е ключовата дума), не мога да разбера от къде по дяволите тропа от пред смених биалетки, накраиници, тампони. И пак тропа тогава реших да отида на майстор, за мой срам и какво да стане трима минаха и никои не знае няма луфтове никъде а на не равен терен тропат и двете колелета еднакво на разбито, моля ви помогнете ми умолявам ви ще направя всичко(е почти всичко) :help: Редактирано 16 юни 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Лагер на амортесьора или самия той? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Лагер на амортесьора или самия той?Евентуално и носачи? Редактирано 14 юни 2012 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 14 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.А лагер обяснете повече Редактирано 15 юни 2012 от TASSO главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.а лагер обяснете повечеЛагер тампона на бомбетата горе.От там също може да чука на умряло,и се установява с ритници в гумата, поне при мен така се разпозна чукането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Колега долен крив носач, да го прегледат мноооооого обстойно, и аз смених няколко ненужни неща преди да разбереме че е той, при мен имаше много малък луфт и много трудно го хванаха, но беше от него зверското тропане, имаше и тема на един колега за това тропане и е описано как се лекува временно... като при мен кара месец вече ... Редактирано 15 юни 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Лагер тампона на бомбетата горе.От там също може да чука на умряло,и се установява с ритници в гумата, поне при мен така се разпозна чукането.Галанта няма лагер там :good: Колега от много места може да трака, почва се наред и се гледа. Като начало погледни кривите си носачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.а лагер обяснете повечеКак да ти обяснят, като и те не знаят ..:D Този Галант няма лагер на амортисьора ..Не може всичко да е здраво и пак да тропа, нещо пропускате при проверката ..Или са кривите носачи, или рейката, щом си сменил накрайниците ..Ако си сменил само външните накрайници, трябва да ти кажа, че и вътрешните могат да тропат като се разбият .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Шарнирите проверете и по-точно на кривия носач. И на моята не можаха да намерят луфт,ама като свалих кривия носач и шарнира лъсна износен.Иначе като е на колата няма как да разбереш,че е разбит,колкото и да се стараеш,другия носач и самото окачване го държат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Шарнирите проверете и по-точно на кривия носач. И на моята не можаха да намерят луфт,ама като свалих кривия носач и шарнира лъсна износен.Иначе като е на колата няма как да разбереш,че е разбит,колкото и да се стараеш,другия носач и самото окачване го държат.Колкото и малко да е разбит, може да се хване че е той, аз по слух ги диагностирам отодавна......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 При мен на неравности се обажда и шарнира на горния носач(който е за смяна разбира се). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 След проверка на кривите носачите, метнете едно око и на спирачните апарати. Също се появява потропване ако нещо не е както трвбва с тях (от личен опит :icon_blush: ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 15 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2012 (редакция) Не е от апаратите лично ги слагах, не е рейка проверена е има наченки но не е толкова зле.Значи да сваля кривия носач, амортисиора, благодаря за съветите ще проверя :icon_bye: Редактирано 15 юни 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 започни от кривия носач... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 крив носач...труден е за диагностика,но ако всичко е здраво и нещо тропа той е...от собствен опит ти го казвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 крив носач...труден е за диагностика,но ако всичко е здраво и нещо тропа той е...от собствен опит ти го казвамоткъде ги купувате в днешно време кривите носачи и на каква цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 1 юли 2012 Сподели Публикувано 1 юли 2012 откъде ги купувате в днешно време кривите носачи и на каква цена? Аз от ТЕХ-КО. Цената е 200лв+ ;) А на колегата мога да му кажа как най-лесно да разбере дали е шарнир на носач, няма значение прав или крив е носача.Колата се вкарва на канал, слага се по един клин от пред и от зад на колелото, изключвате от скорост и започвате да я лашкате, наблюдавайте шранирите ако са много разбити дори може и да видиш как играят, но може и да го разбереш ако хванеш с ръка самия шарнир за да си по сигурен дали е на правия или кривия носач. Изпробван 100% метод е това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Аз от ТЕХ-КО. Цената е 200лв+ ;) Сигурно отдавна не си пазарувал .. Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Сигурно отдавна не си пазарувал .. Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;) Изобщо не го предлагай този. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Сигурно отдавна не си пазарувал .. Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;) В грешка си, миналата седмица смених десен крив! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 В грешка си, миналата седмица смених десен крив! ;)Не съм в грешка, току що пак звънях и дереджето си е същото, нямат го по никаква марка .. Можело с поръчка и доставка, но не се знае кога ще стане .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Еми значи аз съм късметлията, явно съм взел последния Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 аз го имам същия проблем ,яко хлопане от ляво смених амортисьорите и пак хлопа ,ужас имам чувството че ще падне някой дингил по дупките ,качваме на подемник и всичко уж здраво па хлопа яко и чак като майсторите разглобиха да сменят амортисьорите(за които благодаря на бат Марин)и се видя ,че накрайници и тампони са разбити ,а преди това аз също лично влизах пот подемника и напъвахме със щанга и всичко изглеждаше здраво :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Колеги нашите Галанти 1а майка ги е раждала май...... :icon_doh: :icon_doh: Та на въпроса....имам якооо чукане отпред дясно,майстора който ми сменя скоростите я гледа и нищо не разбра,било всичко здраво.Ходих и на стенд за реглаж на предницата.....и там майстора след 15 мин основен преглед....нищо не установи,каза че ми чукала кората в окачването,еми вързах я сьс свинска опашка и пак същия филм...тропа си.Днес ми направи впечатление че като държа натисната спирачката и минавам през дупки и неравности...не тропа. :rolleyes:Е от какво е това тропане? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 И спирачния апарат може да хлопа от разбити легла на водачите :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.