Премини към съдържание

Предно окачване на Галанта ми


Препоръчано мнение

Моля за помощ от една година съм собственик на галант 2.0 глс 136к.с. 1998година. Обожавам го, взех го в насипно състояние и за зимата го възстанових почти изцяло(почти е ключовата дума), не мога да разбера от къде по дяволите тропа от пред смених биалетки, накраиници, тампони. И пак тропа тогава реших да отида на майстор, за мой срам и какво да стане трима минаха и никои не знае няма луфтове никъде а на не равен терен тропат и двете колелета еднакво на разбито, моля ви помогнете ми умолявам ви ще направя всичко(е почти всичко) :help:

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.

А лагер обяснете повече

Редактирано от TASSO
главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.

а лагер обяснете повече

Лагер тампона на бомбетата горе.От там също може да чука на умряло,и се установява с ритници в гумата, поне при мен така се разпозна чукането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега долен крив носач, да го прегледат мноооооого обстойно, и аз смених няколко ненужни неща преди да разбереме че е той, при мен имаше много малък луфт и много трудно го хванаха, но беше от него зверското тропане, имаше и тема на един колега за това тропане и е описано как се лекува временно... като при мен :) кара месец вече ...

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагер тампона на бомбетата горе.От там също може да чука на умряло,и се установява с ритници в гумата, поне при мен така се разпозна чукането.

Галанта няма лагер там :good:

Колега от много места може да трака, почва се наред и се гледа. Като начало погледни кривите си носачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

носачите били здрави и наистина няма луфт мислех си за шарнири или амортисиори но не знам.

а лагер обяснете повече

Как да ти обяснят, като и те не знаят ..:D Този Галант няма лагер на амортисьора ..

Не може всичко да е здраво и пак да тропа, нещо пропускате при проверката ..:)

Или са кривите носачи, или рейката, щом си сменил накрайниците ..Ако си сменил само външните накрайници, трябва да ти кажа, че и вътрешните могат да тропат като се разбият ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирите проверете и по-точно на кривия носач. И на моята не можаха да намерят луфт,ама като свалих кривия носач и шарнира лъсна износен.Иначе като е на колата няма как да разбереш,че е разбит,колкото и да се стараеш,другия носач и самото окачване го държат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирите проверете и по-точно на кривия носач. И на моята не можаха да намерят луфт,ама като свалих кривия носач и шарнира лъсна износен.Иначе като е на колата няма как да разбереш,че е разбит,колкото и да се стараеш,другия носач и самото окачване го държат.

Колкото и малко да е разбит, може да се хване че е той, аз по слух ги диагностирам отодавна.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След проверка на кривите носачите, метнете едно око и на спирачните апарати. Също се появява потропване ако нещо не е както трвбва с тях (от личен опит :icon_blush: ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от апаратите лично ги слагах, не е рейка проверена е има наченки но не е толкова зле.

Значи да сваля кривия носач, амортисиора, благодаря за съветите ще проверя :icon_bye:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

крив носач...труден е за диагностика,но ако всичко е здраво и нещо тропа той е...от собствен опит ти го казвам

откъде ги купувате в днешно време кривите носачи и на каква цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

откъде ги купувате в днешно време кривите носачи и на каква цена?

 

Аз от ТЕХ-КО. Цената е 200лв+ ;)

 

А на колегата мога да му кажа как най-лесно да разбере дали е шарнир на носач, няма значение прав или крив е носача.

Колата се вкарва на канал, слага се по един клин от пред и от зад на колелото, изключвате от скорост и започвате да я лашкате, наблюдавайте шранирите ако са много разбити дори може и да видиш как играят, но може и да го разбереш ако хванеш с ръка самия шарнир за да си по сигурен дали е на правия или кривия носач. Изпробван 100% метод е това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от ТЕХ-КО. Цената е 200лв+ ;)

 

 

Сигурно отдавна не си пазарувал ..:) Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..

Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно отдавна не си пазарувал ..:) Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..

Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;)

 

Изобщо не го предлагай този.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно отдавна не си пазарувал ..:) Само прави им останаха в Тех -ко и само на Каво .. Последната бройка ляв крив съм го прибрал преди 2 месеца още от тях, защото не се знае дали изобщо ще внасят повече ..

Та ако на някой му трябва такъв, да се обажда на лични, носача е TRW и не е 200 лв. ..;)

 

В грешка си, миналата седмица смених десен крив! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В грешка си, миналата седмица смених десен крив! ;)

Не съм в грешка, току що пак звънях и дереджето си е същото, нямат го по никаква марка .. Можело с поръчка и доставка, но не се знае кога ще стане ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз го имам същия проблем ,яко хлопане от ляво смених амортисьорите и пак хлопа ,ужас имам чувството че ще падне някой дингил по дупките ,качваме на подемник и всичко уж здраво па хлопа яко и чак като майсторите разглобиха да сменят амортисьорите(за които благодаря на бат Марин)и се видя ,че накрайници и тампони са разбити ,а преди това аз също лично влизах пот подемника и напъвахме със щанга и всичко изглеждаше здраво :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нашите Галанти 1а майка ги е раждала май...... :icon_doh: :icon_doh:

Та на въпроса....имам якооо чукане отпред дясно,майстора който ми сменя скоростите я гледа и нищо не разбра,било всичко здраво.

Ходих и на стенд за реглаж на предницата.....и там майстора след 15 мин основен преглед....нищо не установи,каза че ми чукала кората в окачването,еми вързах я сьс свинска опашка и пак същия филм...тропа си.

Днес ми направи впечатление че като държа натисната спирачката и минавам през дупки и неравности...не тропа. :rolleyes:

Е от какво е това тропане? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...