mmaanekena Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 И спирачния апарат може да хлопа от разбити легла на водачите :icon_bye:Любо тия дни свалях спрачките на Галанта за профилактика и ми се струва че водачите влизат много плътно в леглата,сложих им и медна грес и едвам ги наврях да ги стегна.Ма знам ли вече къде да го търся това тропане? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Любо тия дни свалях спрачките на Галанта за профилактика и ми се струва че водачите влизат много плътно в леглата,сложих им и медна грес и едвам ги наврях да ги стегна.Ма знам ли вече къде да го търся това тропане? :icon_hmm: Аз само казвам, понеже спомена спирачките .. иначе до колкото съм чел тук винаги тропане, което не може да се хване на сглобено, после излизало че е от крив носач .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Любо тия дни свалях спрачките на Галанта за профилактика и ми се струва че водачите влизат много плътно в леглата,сложих им и медна грес и едвам ги наврях да ги стегна.Ма знам ли вече къде да го търся това тропане? :icon_hmm:А как тряска? и кога? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 А как тряска? и кога?Като минавам по дупки и неравности,все едно 'изпада в синхрон с броя на дупките' като дойде гладък път....и млъква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Като минавам по дупки и неравности,все едно 'изпада в синхрон с броя на дупките' като дойде гладък път....и млъква.Така ли? Ттрррр,трррр,трррр......?почти съм сигурен че е кривия носач, но за по сигурно направи следното: по лек наклон тръгни с колата назад , след като леко тръгне ,натисни няколко пъти бързо спирачките, ак отропа при лашкане на купето , 100% е кривия носач........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Така ли? Ттрррр,трррр,трррр......?почти съм сигурен че е кривия носач, но за по сигурно направи следното: по лек наклон тръгни с колата назад , след като леко тръгне ,натисни няколко пъти бързо спирачките, ак отропа при лашкане на купето , 100% е кривия носач........Да точно трррр е звука и ми се струва че като тропа се 'изнася' тропането малко под предната дясна седалка,а нали 1то рамо на кривия носач е някъде там хванато.Пламка утре ще го пробвам тоя метод назад с колата и ще пиша пак.Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Да точно трррр е звука и ми се струва че като тропа се 'изнася' тропането малко под предната дясна седалка,а нали 1то рамо на кривия носач е някъде там хванато.Пламка утре ще го пробвам тоя метод назад с колата и ще пиша пак.МерсиУбеден съм че е заминал шарнира на десен крив носач........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Убеден съм че е заминал шарнира на десен крив носач........И аз съм за кривия носач. По предницата на Галант няма какво друго да тропа толкова здраво, освен шарнира на този носач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 И аз съм за кривия носач. По предницата на Галант няма какво друго да тропа толкова здраво, освен шарнира на този носач.Така си мислиш, защото не ти се е случвало дефектен тампон на този носач, пък здрав шарнир .. Тогава пука още по яко .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanko_0306 Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 (редакция) svali si nosa4ite i 6te se ubedi6 4e sa 6ernirite az taka gi razbrah 4e sa razbiti,na kolata trudno se hva6ta uspeh Свали си носачите и ще се убедиш, че са шарнирите, аз така ги разбрах. На колата трудно се хваща Успех. Втори път няма да ви превеждам шльокавицата. Моля спазвайте правилата и пишета грамотно и на КИРИЛИЦА. Редактирано 7 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 октомври 2018 Сподели Публикувано 16 октомври 2018 А сега откъде купувате криви носачи :icon_dance: Откакто имам колата (10 години и 2 месеца) не са сменявани. Сменял съм накрайници и двата прави. Да не са спрели да продават части за нашите коли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2018 Сподели Публикувано 17 октомври 2018 Сигурно от там от където купуват и правите .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifАко ти трябват носачи направо си кажи, освен нови мога да ти предложа и такива със сменен шарнир и тампон, и след още 10 години http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif можеш пак да си смениш само шарнира и тампона . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 октомври 2018 Сподели Публикувано 17 октомври 2018 Здрасти! Ето, казвам ти . Интересувам се от направените. Нещо чука от дълго време по предницата. Достатъчен е само грапав асфалт за да започне да се чува металическо хруптене. Спира като обера луфта на спирачката. Болт-водачите клопат по-отчетливо. Подозирам и тях. При потегляне понякога изклопва на метал отпред еднократно. Преди два месеца през нощта в дъжд в сляп завой скочих в дупка през цялото шосе. Нещо били прекарали в съседен град и на по-следващия ден я асфалтирали. В отсрещния ръб на дупката ми се отряза левия подкалник, гумата го хванала и извила от вътрешната страна. Спрях, светнах с телефона, запретнах ръкава и го върнах на мястото му. От тогава тегли надясно и се появиха едни леки вибрации само при висока скорост. Но това мисля че е от джантите 17 борбет. Дупката беше дълбока към 15-16 см с остри ръбове и около 35-40 см широка през цялото шосе. Ако скоростта беше по-малка нямаше да скочи направо на отсрещния ръб. В него преряза подкалника и капачето отпред на престилката увисна :icon_hmm: Отказа централното, не светят светлините за заден ход, климатроника свети половината, шумчета, вибрации ... и си казах, опа, време е за ремонт :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2018 Сподели Публикувано 17 октомври 2018 Здрасти! Ето, казвам ти . Интересувам се от направените. Нещо чука от дълго време по предницата. Достатъчен е само грапав асфалт за да започне да се чува металическо хруптене. Спира като обера луфта на спирачката. Болт-водачите клопат по-отчетливо. Подозирам и тях.Мисля, че тебе ти жокер не требе, ааа такова, носач .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Проблема ти е по спирачния апарат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.