novak Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Привет колеги,Днес бях на технически преглед с Галанта (GDI двигател, '99г.) и ме върнаха с два проблема:- задните спирачки не държали достатъчно според тях. Машината показа 1000 нютона отзад и 1600 отпред. Колко трябва да е по принцип? Накладките и дисковете са на около 6 месеца (4-5 хил. км). Вероятно помпата трябва да се погледне.- по-сериозния проблем са емисиите. На празен ход показа 0.55 (при макс. допустими 0.5) CO а на 2-3 хил. оборота показа 0.7 (при макс. допустими 0.3). Аз не съм махал катализатор, ама не съм сигурен, че предния собственик не го е махнал. Може пък и просто да си е заминал. Какви са ми опциите според вас по тоя въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Привет колеги,Днес бях на технически преглед с Галанта (GDI двигател, '99г.) и ме върнаха с два проблема:- задните спирачки не държали достатъчно според тях. Машината показа 1000 нютона отзад и 1600 отпред. Колко трябва да е по принцип? Накладките и дисковете са на около 6 месеца (4-5 хил. км). Вероятно помпата трябва да се погледне.- по-сериозния проблем са емисиите. На празен ход показа 0.55 (при макс. допустими 0.5) CO а на 2-3 хил. оборота показа 0.7 (при макс. допустими 0.3). Аз не съм махал катализатор, ама не съм сигурен, че предния собственик не го е махнал. Може пък и просто да си е заминал. Какви са ми опциите според вас по тоя въпрос? Отиди за прегелд на друго място. И си провери спирачките при специалист, за да си сигурен, че спираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Оправи си спирачките. В КАТ София, като ходих през Ноември, не мериха вредни емисии. Но за задните спирачки и на мен ми казаха, че трябва да ги оправя, но ме пуснаха. 40 лв. струваше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Отиди за прегелд на друго място. И си провери спирачките при специалист, за да си сигурен, че спираш. Ако отиде на друго място ще трябва да плати пак, парите ти ги вземат независимо дали минаваш прегледа или не, ако не минеш имаш 2 седмици да оправиш проблемите и пак да се явиш. Ако е във същият сервиз няма да му вземат пари 2-рият път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Ако отиде на друго място ще трябва да плати пак, парите ти ги вземат независимо дали минаваш прегледа или не, ако не минеш имаш 2 седмици да оправиш проблемите и пак да се явиш. Ако е във същият сервиз няма да му вземат пари 2-рият път.Прав си!Пропуснах да го спомена, хем ми беше на върха на пръстите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 5 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2012 В интерес на истината, пари не ми взеха сега. Ходих в Радиала под моста Чавдар. Нещо са ги затегнали май пунктовете. До сега не съм имал проблеми, въпреки че показателите са си били общо взето същите (и в тоя пункт съм минавал миналата или по-миналата година). Ако някой е минавал тази година в някой по-либерален пункт в София, да даде координати (може би на лични, за да не издаваме хората) Спирачките ще ги оправим, но емисиите ме притесняват - там няма ефикасно решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itodorov1980 Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Привет колеги,Днес бях на технически преглед с Галанта (GDI двигател, '99г.) и ме върнаха с два проблема:- задните спирачки не държали достатъчно според тях. Машината показа 1000 нютона отзад и 1600 отпред. Колко трябва да е по принцип? Накладките и дисковете са на около 6 месеца (4-5 хил. км). Вероятно помпата трябва да се погледне.- по-сериозния проблем са емисиите. На празен ход показа 0.55 (при макс. допустими 0.5) CO а на 2-3 хил. оборота показа 0.7 (при макс. допустими 0.3). Аз не съм махал катализатор, ама не съм сигурен, че предния собственик не го е махнал. Може пък и просто да си е заминал. Какви са ми опциите според вас по тоя въпрос? Здравей колега при мен миналата година септември месец като замерваха емисиите бяха на 0.1 СО на празех ход и при 2-3хил.об.(Галант GDI 2.4 2001г.)Не знам дали е било замерено коректно но това бяха резултатите. Редактирано 5 Май 2012 от itodorov1980 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Отиди за прегелд на друго място. И си провери спирачките при специалист, за да си сигурен, че спираш.има надежда за тая държава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 5 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2012 Оказа се, че катализаторите не са толкоз скъпи - http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200697163842&ssPageName=ADME:L:OC:MOTORS:3160Поръчах си го и се надявам с него да е по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Пък аз бих потърсил проблема преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Оказа се, че катализаторите не са толкоз скъпи - http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200697163842&ssPageName=ADME:L:OC:MOTORS:3160Поръчах си го и се надявам с него да е по-добре.Проблема не е в катализатора, а в това ,че си ГДИ ,а той работи в друг режим...........за това и газанализатора прави грешки.......за целта - отиди пак, като влезеш при тях, нека изчакат колата да работи 4 мин. след като запалиш , тъй като тогава тя си влиза в ГДИ режим и бърка машината, след 4 мин. ако не я форсираш, не пипаш нищо, то мотора ще влезе в обикновения МПи режим и тогава показанията ще се нормализират............това е проблема на ГДи-тата когато минавате ГТП......Иначе за спирачките, мин. е 1150 нютона, и предвид че си Галант е много веоятно да не ги покриеш........т.е. трябва раздвижване/ремонт на спир. апарати/система......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 А като даде газ на 2500 об/мин колко минути да чакат да смени режимите и кога да мерят. Не си прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Защо ли ми звучи позната тази тема? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifВиж ТУК и мненията след това.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Аз като минах ГТП преди месец в сервиза на един вносител на коли за БГ (няма значение кой), ми казаха още преди да вкарат колата че няма да мине на газове, максималните стойности на 2500 оборота били прекалено занижени и само нови коли на по 3-4 години макс и дизели минавали. Оказаха се прави, наистина на 2500 оборота не можа да мине газовете, с малко но не можа. Обаче ме пуснаха, не разпитвах от къде на къде да не си създавам сам главоболия .. Допълнителен въпрос по темата: сега като и прегледа за газова бутилка се минава заедно с ГТП, на теста за газовете на пропан бутан или бензин трябва да работи двигателя? Предполагам първото ще даде по екологични резултати .. Редактирано 5 Май 2012 от silveria Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 Май 2012 Admin Сподели Публикувано 5 Май 2012 Вече е ставало на въпрос това. GDI работи в режим на място 5 минути и тогава да мерят.Важното е, че минават Лади, Опели и какви ли не други машини на по 30 години.България никога няма да се оправи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Вече е ставало на въпрос това. GDI работи в режим на място 5 минути и тогава да мерят.Важното е, че минават Лади, Опели и какви ли не други машини на по 30 години.България никога няма да се оправи!Един от служебните ни бусове спука спирачен маркуч по време на проверката на спирачките, ама си мина преглед :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 А като даде газ на 2500 об/мин колко минути да чакат да смени режимите и кога да мерят. Не си прав.То и при 2500 пак си работи в ГДи режим........Колегата може да пробва друго, да я поръчка малко преди да влезе при тях......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Няма значение в какъв режим работи, важното е че е един и същ и не се сменя и стоиностите наистина са му доста високи. Затова се мери в два диапазона от обороти, за проверка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Не знам какви са му стойностите на колегата, никъде не ги пише, но ако ги знае, нека ги сподели, можем да се опитаме да му помогнеме дистанционно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Още в началото на темата му са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Аха.............в този случай вероятно става въпрос за доста нагар по клапаните, тракащи повдигачи или .......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 5 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Аха.............в този случай вероятно става въпрос за доста нагар по клапаните, тракащи повдигачи или .......?Ами може и от това да е. В сряда заминавам за щатско за 10 дни, така че като се върна, ще ти я донеса, да я прегледаш, когато имаш време. Редактирано 5 Май 2012 от novak Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 има надежда за тая държава... Какво имаш в предвид? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 Какво имаш в предвид?Не питай колега, не питай ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 (редакция) Две неща - че прегледът е станал доста сериозен и връщат за такива неизправности и че съветът е да се оправи колата, а не да се сменя пункта, да се мине и да се кара така.Аз не знам моя какви стойности показа, но понеже беше около 0 градуса първо дойдох с напълно загрял двигател и 3 пъти припалих, за да може като сложат онова нещо в ауспуха оборотите да са 650, а не 1400. Ясно е кога стойностите на вредните емисии ще са по-високи. На другата кола след 3 ходения на преглед за три различни години - резултати:- първата година - предно ляво колело спирало в по-малка степен- втората година - предно дясно колело спирало в по-малка степен- третата година - мина от разНе съм оправял нищо по спирачките. Казах на човека да се качим, да излезем за 2 мин. на шосето, да вдигна 100 км/ч, да пусна кормилото и да натисна спирачката така, че облегалката на седалката ми да изпука от зор. Не пожела, но аз съм спирал така и колата не тегли на никъде. Много ми е чудно как става отчитането на силата на спирачките на тези износени валяци. Дали пък не зависи и от гумите? На един колега със зимни гуми колата му излизаше от валяците като спираше, а други коли ги бутахме да се преместят напред за тест на задните колела. Аз бях със зимни гуми на 2 години (бриджстоун), а той - на три години, но карани целогодишно през последната година (20000 км.). Мен ме бутаха от валяците, а той си излезе като пич. При това с 2-врата кола и по-лека. Редактирано 6 Май 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.