Премини към съдържание

Спортен Филтър


MelkoR

Препоръчано мнение

Здравейте на всички mitsubishi фенове :mitsu-smiley: :icon_thumbup:.

Моля да ми препоръчате някоя марка спортен филтър който да сложа на моя галант 2.0 тди 99-та година.

Има ли по голям варвеж като цяло с него ? :rulez:

Редактирано от Emil Dimitrov
редактирано заглавие
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

K&N , JR . Aз съм с първия , разликата е единствено в respons-а и то съвсем лека , може и да си внушавам . Във вървенето не очаквай разлика , освен ако сегашния ти филтър не е затлачен .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в бученето. :icon_thumbup: Шестака се чува готино,за вървене си е чисто внушение според мен. Иначе аз съм с КN.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.avto.bim....ersalen-karbon/

тоя става ли нещо от него ?

 

Така ще тръгне този дизел, че и тези с V6 ще ти завидят.

 

:rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички mitsubishi фенове :mitsu-smiley: :icon_thumbup:.

Моля да ми препоръчате някоя марка спортен филтър който да сложа на моя галант 2.0 тди 99-та година.

Има ли по голям варвеж като цяло с него ? :rulez:

Мой човек, не се занимавай с глупости, спортния филтър няма как да ти вдигне мощността, ролята му е по - скоро да промени звука на мотора, ама ти като искаш хубаво ръмжене, да си беше взел един шестак, кво го киприш туй кюмбе, напалвай кюмюра и си свиркай :icon_thumbup: Виж с друга помпа, ако беше, да му сложиш един чип, да понадуе ветеро, поне да има файда няква :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами. Уважавай дизелчетата :icon_blush:

Ако искаш да бяга, трябва да пипнеш помпата. Няма да е никак здравословно, така че ще е на твоя глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с К&N панелен спортен филтър. Разлика има в отговарянето на мотора както спомена колегата по-горе, също така разлика има във високите обороти и при баир (тогава когато дросела е отворен и мотора има нужда от дебит). Разликите обаче са малки и осезаеми само ако си карал достатъчно дълго с нормален филтър да си познаваш колата. Основните предимства на тези филтри са в друго, а именно по-доброто пречистване на въздуха и отпадането на ходене до магазина на всеки 10к (за нашите мръсни улици и по-малко). Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами.

Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно. Уважавам дизелите, сичко си имат, и връткащ момент и кончета и ветер и малко наХта дърпат....обаче само едно си нямат...звук :drive:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите вече се ориентирам към JR .. искам да вдигна малко вървенето с не много високи средства.

Относно помпата какво повече можеш да кажеш Andy Van Der Drift какво точно и се прави за да подобри мощността :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ще ти каже Марио64. Аз не разбирам от дизелови двигатели. Иначе, доколкото аз знам, при старите дизели това става чрез увеличаване на горивото (с ГНП-то) и нагятане на байпасния клапан на турбината. Правиш по-големи порции въздух и нафта.

Би трябвало да устиска с 0,2 бара повече. Примерно ако прави 0,9, може да я направиш до 1,1. Едни 12-15 коня би трябвало да може да качиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://kn-filter.blogspot.com/

 

За Галанто 2.0 бензин е 115 лева филтъра, не знам имат ли разлика в размерите, не съм виждАл на нафтова печка отворен капака :icon_blush:

 

ПС. Да не се обидите сега! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за звука , разликата е само , ако го изкараш отвън , но изкараш ли дърпа топъл въздух и спъваш колата , макар да ти се струва , че върви повече , заради звука . Емо много точно ти е описал най-оптималния за мен вариант и ефекта от него :) А евтин филтър забрави , по-добре си стой с оригиналния . А филтрите , както съм споменавал не веднъж , не ги купувайте от наще мизерници дето надценката поне при моя филтър беше над 100% , поръчайте си от ибей или намерете някой познат да ви ги поръча .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно. Уважавам дизелите, сичко си имат, и връткащ момент и кончета и ветер и малко наХта дърпат....обаче само едно си нямат...звук :drive:

 

Винаги пропускате ключовата дума турбо-дизели. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно.

 

Кое е толкова ясно? Пробвал ли си се?

Защото аз съм пробвал и с няколко различни Seat Leon FR 1.9TDI 150к.с. и разликата беше доста в полза на Галанта.

 

Анди и той ги говори едни, колкото да се намира на лафче.

 

Извинете ме колеги, но нека си говорим реални неща. И да, паднах от един друг Леон с 1,9тди, но беше с "чип" от 150к.с. на над 180к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Еее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами...

Вярно си говоря сам... тия "направените" дизели като ги настъпят пред мен да не може да видя пътя от чернилка и почвам да си говоря сам в колата... като започвам изреченията с "Дей*а ..."
Някой малко по запознат може да ви каже тия коне на дино тестовете колко лесно се манипулират.. ако идеш да чипваш дизелче к'вото и да правят все ще ти изкарат по графика конете, за които си платил пък ти после се радваш че си намазал 30-40коня и ти горяло и по-малко :)
Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Основните предимства на тези филтри са в друго, а именно по-доброто пречистване на въздуха

 

Точно това е единствения им недостатък. Като се замислиш няма начин да чисти по-добре и да влиза повече въздух. Има доста статии и репорти от тестове из нета, порови с google и ще се увериш.

Ето това четиво например е доста подробно и описателно: http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами. Уважавай дизелчетата :icon_blush:

Ако искаш да бяга, трябва да пипнеш помпата. Няма да е никак здравословно, така че ще е на твоя глава.

Пак те хващам да говориш така за тия VAG-чета .....имам чувството, че твоя галант много го глезиш нещо на педала!Как е възможно с такава кола да те направи да си говориш сам???

Ибиза 110-ка(от място) ме държи до към 80-90-тина някъде и после я затривам по пътя ....кви пет лева кви 90-ки?? 1,9 TDI 150hp върви почти като галант 2,5 163hp....тия по-малките даже и въпросния 131 са си определено по-надолу.

Незнам ви какво тествате и с кой се дърпате обаче аз лично не се закачам само с едно аверче тука с leon 1.9TDI 150+мнооого още.

Моля TDI-та с < 150hp да не слагаме там дето не им е мястото!

 

Поздрави, Иван!

Редактирано от vanio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се дърпал с никой, карал съм такъв ваг, може и да сте прави...автоматика сега ми е една идея по - бавен от ръчката и това е сигурно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това дали ще пасне на двулитровия галант ? Ако някой иска да поръчва може да ми звънка, мисля да взимам ако пасва ЦЪК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това дали ще пасне на двулитровия галант ? Ако някой иска да поръчва може да ми звънка, мисля да взимам ако пасва ЦЪК

Спортинте филтри за всички ЕАх Галанти с изключение на ЕА6А/W са еднакви,само че наясно ли сте за спортните филтри като цяло след като всички искате да слагате?

Спортния филтър е с по големи пори,пропуска повече въздух, но и повече боклуци,въпреки рекламите които дават за него.........На Евото ни първо беше обикновен,след това сложих К/Н,с всичките му препарати ,после пак минах на обикновен,тъй като ми се зацапваше дросела........Това е така ,тъй като 1.при спортен филтър се изисква повече внимание, като почистване, перене и т,н.

2.Иска се на всеки 1000-2000 км. да се чисти и дросела,както и по навътре, това става със спец шпрей,подобен на карбуратор клийнъра,който се пръска вътре в колектора докато работи мотора и се форсира при определени обороти......

3.трябва винаги да ползвате едни и същи препарати.....

4.Възможни са аномалии в поведението на празния ход на мотора.........

С други думи за коли като вашите, не си струва просто, само леко ще промените звука........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте попаднали на правилната печка. Пушенето е от калпав чип. Много хора не знаят къде да си направят колите както трябва и пушляват по пътищата. 90-ка може да се направи на 180 к.с. и ако искате вярвайте, но от 140 нагоре не можеш да й кажеш връв. Получават се повече коне, повече въртящ момент, по-ниска маса и по-къси скорости. Повече няма да убеждавам когото и да било. А ако не си някой да прави стартове редовно, няма шанс и от място.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре кажи твоето мнение, Миро :-) . Според мен няма смисъл, освен ако спортният филтър пречиства по-добре и/или има по-дълъг живот. Или дори едно по-лесно почистване да има.

Също така ако целта е по-сериозно покачване на мощността - турбина, куулър, турбо пътища ... генерация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...