MelkoR Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 (редакция) Здравейте на всички mitsubishi фенове :mitsu-smiley: :icon_thumbup:. Моля да ми препоръчате някоя марка спортен филтър който да сложа на моя галант 2.0 тди 99-та година.Има ли по голям варвеж като цяло с него ? :rulez: Редактирано 23 март 2012 от Emil Dimitrov редактирано заглавие Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 K&N , JR . Aз съм с първия , разликата е единствено в respons-а и то съвсем лека , може и да си внушавам . Във вървенето не очаквай разлика , освен ако сегашния ти филтър не е затлачен . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 21 март 2012 Автор Сподели Публикувано 21 март 2012 http://www.avto.bim.bg/p25386/m348/MITSUBISHI/GALANT-ot-1997-do-2004/Sportni-filtri/Sporten-filtur-universalen-karbon/тоя става ли нещо от него ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Има разлика в бученето. :icon_thumbup: Шестака се чува готино,за вървене си е чисто внушение според мен. Иначе аз съм с КN. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 http://www.avto.bim....ersalen-karbon/тоя става ли нещо от него ? Така ще тръгне този дизел, че и тези с V6 ще ти завидят. :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 21 март 2012 Автор Сподели Публикувано 21 март 2012 дай линк на нещо добро bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 http://www.jrfilters.com/filtres/index.php?lng=en http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32440&category_id=340&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=57 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Здравейте на всички mitsubishi фенове :mitsu-smiley: :icon_thumbup:. Моля да ми препоръчате някоя марка спортен филтър който да сложа на моя галант 2.0 тди 99-та година.Има ли по голям варвеж като цяло с него ? :rulez:Мой човек, не се занимавай с глупости, спортния филтър няма как да ти вдигне мощността, ролята му е по - скоро да промени звука на мотора, ама ти като искаш хубаво ръмжене, да си беше взел един шестак, кво го киприш туй кюмбе, напалвай кюмюра и си свиркай :icon_thumbup: Виж с друга помпа, ако беше, да му сложиш един чип, да понадуе ветеро, поне да има файда няква :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Еее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами. Уважавай дизелчетата :icon_blush: Ако искаш да бяга, трябва да пипнеш помпата. Няма да е никак здравословно, така че ще е на твоя глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Аз съм с К&N панелен спортен филтър. Разлика има в отговарянето на мотора както спомена колегата по-горе, също така разлика има във високите обороти и при баир (тогава когато дросела е отворен и мотора има нужда от дебит). Разликите обаче са малки и осезаеми само ако си карал достатъчно дълго с нормален филтър да си познаваш колата. Основните предимства на тези филтри са в друго, а именно по-доброто пречистване на въздуха и отпадането на ходене до магазина на всеки 10к (за нашите мръсни улици и по-малко). Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами.Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно. Уважавам дизелите, сичко си имат, и връткащ момент и кончета и ветер и малко наХта дърпат....обаче само едно си нямат...звук Редактирано 22 март 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 22 март 2012 Автор Сподели Публикувано 22 март 2012 Благодаря за отговорите вече се ориентирам към JR .. искам да вдигна малко вървенето с не много високи средства. Относно помпата какво повече можеш да кажеш Andy Van Der Drift какво точно и се прави за да подобри мощността :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Най-добре ще ти каже Марио64. Аз не разбирам от дизелови двигатели. Иначе, доколкото аз знам, при старите дизели това става чрез увеличаване на горивото (с ГНП-то) и нагятане на байпасния клапан на турбината. Правиш по-големи порции въздух и нафта.Би трябвало да устиска с 0,2 бара повече. Примерно ако прави 0,9, може да я направиш до 1,1. Едни 12-15 коня би трябвало да може да качиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 http://kn-filter.blogspot.com/ За Галанто 2.0 бензин е 115 лева филтъра, не знам имат ли разлика в размерите, не съм виждАл на нафтова печка отворен капака :icon_blush: ПС. Да не се обидите сега! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) Това за звука , разликата е само , ако го изкараш отвън , но изкараш ли дърпа топъл въздух и спъваш колата , макар да ти се струва , че върви повече , заради звука . Емо много точно ти е описал най-оптималния за мен вариант и ефекта от него А евтин филтър забрави , по-добре си стой с оригиналния . А филтрите , както съм споменавал не веднъж , не ги купувайте от наще мизерници дето надценката поне при моя филтър беше над 100% , поръчайте си от ибей или намерете някой познат да ви ги поръча . Редактирано 22 март 2012 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно. Уважавам дизелите, сичко си имат, и връткащ момент и кончета и ветер и малко наХта дърпат....обаче само едно си нямат...звук Винаги пропускате ключовата дума турбо-дизели. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Именно, едно чипче на 131 коньовия голф(даже и без чипче) ще ни избара всите, туй е ясно. Кое е толкова ясно? Пробвал ли си се? Защото аз съм пробвал и с няколко различни Seat Leon FR 1.9TDI 150к.с. и разликата беше доста в полза на Галанта. Анди и той ги говори едни, колкото да се намира на лафче. Извинете ме колеги, но нека си говорим реални неща. И да, паднах от един друг Леон с 1,9тди, но беше с "чип" от 150к.с. на над 180к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами...Вярно си говоря сам... тия "направените" дизели като ги настъпят пред мен да не може да видя пътя от чернилка и почвам да си говоря сам в колата... като започвам изреченията с "Дей*а ..."Някой малко по запознат може да ви каже тия коне на дино тестовете колко лесно се манипулират.. ако идеш да чипваш дизелче к'вото и да правят все ще ти изкарат по графика конете, за които си платил пък ти после се радваш че си намазал 30-40коня и ти горяло и по-малко Редактирано 22 март 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) Основните предимства на тези филтри са в друго, а именно по-доброто пречистване на въздуха Точно това е единствения им недостатък. Като се замислиш няма начин да чисти по-добре и да влиза повече въздух. Има доста статии и репорти от тестове из нета, порови с google и ще се увериш. Ето това четиво например е доста подробно и описателно: http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm Поздрав. Редактирано 22 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 (редакция) Еее, бате, недей така с лошо за нафтите. Едно направено ВАГ малолитражче с по-малките купета 1.9L, та ако ще и 90-ка да е, ще ни направи да си говорим сами. Уважавай дизелчетата :icon_blush: Ако искаш да бяга, трябва да пипнеш помпата. Няма да е никак здравословно, така че ще е на твоя глава.Пак те хващам да говориш така за тия VAG-чета .....имам чувството, че твоя галант много го глезиш нещо на педала!Как е възможно с такава кола да те направи да си говориш сам??? Ибиза 110-ка(от място) ме държи до към 80-90-тина някъде и после я затривам по пътя ....кви пет лева кви 90-ки?? 1,9 TDI 150hp върви почти като галант 2,5 163hp....тия по-малките даже и въпросния 131 са си определено по-надолу.Незнам ви какво тествате и с кой се дърпате обаче аз лично не се закачам само с едно аверче тука с leon 1.9TDI 150+мнооого още.Моля TDI-та с < 150hp да не слагаме там дето не им е мястото! Поздрави, Иван! Редактирано 23 март 2012 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Не съм се дърпал с никой, карал съм такъв ваг, може и да сте прави...автоматика сега ми е една идея по - бавен от ръчката и това е сигурно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Това дали ще пасне на двулитровия галант ? Ако някой иска да поръчва може да ми звънка, мисля да взимам ако пасва ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Това дали ще пасне на двулитровия галант ? Ако някой иска да поръчва може да ми звънка, мисля да взимам ако пасва ЦЪКСпортинте филтри за всички ЕАх Галанти с изключение на ЕА6А/W са еднакви,само че наясно ли сте за спортните филтри като цяло след като всички искате да слагате?Спортния филтър е с по големи пори,пропуска повече въздух, но и повече боклуци,въпреки рекламите които дават за него.........На Евото ни първо беше обикновен,след това сложих К/Н,с всичките му препарати ,после пак минах на обикновен,тъй като ми се зацапваше дросела........Това е така ,тъй като 1.при спортен филтър се изисква повече внимание, като почистване, перене и т,н.2.Иска се на всеки 1000-2000 км. да се чисти и дросела,както и по навътре, това става със спец шпрей,подобен на карбуратор клийнъра,който се пръска вътре в колектора докато работи мотора и се форсира при определени обороти......3.трябва винаги да ползвате едни и същи препарати.....4.Възможни са аномалии в поведението на празния ход на мотора.........С други думи за коли като вашите, не си струва просто, само леко ще промените звука........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 (редакция) Явно не сте попаднали на правилната печка. Пушенето е от калпав чип. Много хора не знаят къде да си направят колите както трябва и пушляват по пътищата. 90-ка може да се направи на 180 к.с. и ако искате вярвайте, но от 140 нагоре не можеш да й кажеш връв. Получават се повече коне, повече въртящ момент, по-ниска маса и по-къси скорости. Повече няма да убеждавам когото и да било. А ако не си някой да прави стартове редовно, няма шанс и от място. Редактирано 23 март 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 По-добре кажи твоето мнение, Миро . Според мен няма смисъл, освен ако спортният филтър пречиства по-добре и/или има по-дълъг живот. Или дори едно по-лесно почистване да има. Също така ако целта е по-сериозно покачване на мощността - турбина, куулър, турбо пътища ... генерация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.