Премини към съдържание

Не пали :(


Препоръчано мнение

  • Отговори 123
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Какво значение за паленето има наличния в резервоара бензин? Аз съм минал хиляди километри със светеща резерва и не съм имал проблем. Да му сипя половин резервоар за да запали?! Ааа, ще му се не види и колата. Отивам да наточа неджачето :icon_box: и а ми направи този номер, насЕкох я.

В кнежа има ли баири? Тука, знаеш ли, че трябва да отида някъде на специално място да си проверя маслото???!!!

Сандименче, ти що прави цяла неделя, че не запали колата бе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В кнежа има ли баири? Тука, знаеш ли, че трябва да отида някъде на специално място да си проверя маслото???!!!

 

Моя двор е равен, само малко да стегне след снеговете и идвай да проверяваш на воля :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

прилича на имобилайзер, да, но разкачих алармата и без нея пак не пали :( лошото е че от работа не ми остава време, а само за колата мисля като е болна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

прилича на имобилайзер, да, но разкачих алармата и без нея пак не пали :( лошото е че от работа не ми остава време, а само за колата мисля като е болна

 

Ако алармата е свързана и като имобилайзер, тогава е напълно нормално това, при разкачена аларма да не пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като палиш колата,трябва ли да натискаш бутона за отключване ?

 

Не. Алармаджията когато слагаше алармата каза че ако някога някъде имам проблем с алармата, да бръкна в легенчето до левия ми крак (вляво от съединителя има такова "образувание"), там ми бил сложил кабел, който като му свържа двата края, прави override на алармата. Та правих го това нещо, но не мисля че е от алармата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата е свързана и като имобилайзер, тогава е напълно нормално това, при разкачена аларма да не пали.

 

Не е така .. релето което се ползва в 90% от алармите е нормално затворено, т.е. само когато е в режим охрана алармата му подава 12в и то разкача веригата към която е вързано .. там бобина, бензинова помпа или каквото .. това се прави така именно с цел ако стане нещо да може да се откачи алармата и да се кара колата ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така .. релето което се ползва в 90% от алармите е нормално затворено, т.е. само когато е в режим охрана алармата му подава 12в и то разкача веригата към която е вързано .. там бобина, бензинова помпа или каквото .. това се прави така именно с цел ако стане нещо да може да се откачи алармата и да се кара колата ..

 

:) Много интересно. Какво се случва, когато откачиш кабелите от алармата? Остават с "отворен контакт", нали?

 

Никой не мисли как да се кара колата, ако се повреди алармата. Основното е колата да се пази от крадци, всичко друго е маловажно. Ако се повреди - на ремонт, и така.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Много интересно. Какво се случва, когато откачиш кабелите от алармата? Остават с "отворен контакт", нали?

 

Никой не мисли как да се кара колата, ако се повреди алармата. Основното е колата да се пази от крадци, всичко друго е маловажно. Ако се повреди - на ремонт, и така.

 

Така си мислиш. Именно че като махнеш алармата остава затворен контакт. Релето което се ползва е с контакт във контактната верига при липса на напрежение в управляващата. Като му се подадат 12 волта на управляващите пинове, чак тогава разлепя контактната верига, т.е. като се пусне алармата сработва имобилайзера.

Любителската монтирах последно време няколко аларами на приятели (понеже ми писна от мърлящината на алармаджиите). Различни като марка бяха и всичките бяха с релета тип 'нормално затворено' за имобилайзера. Което не означава че изобщо съм ги закачал релетата де, според мен е пълна безсмислица това да си нарежеш инсталацията при наличието на заводски имобилайзер и при положение че с просто лягане под мотора и едни по-големи секачи като ти сецнат плюса на акумулатора и си без аларма тотално. Но им се се точех на реленцата в комплекта да ги ползвам за фаровете на Ибизата. Е, не станаха точно по горепосочената причина (така обърнах внимание че са от обратния тип и в покой имат на контакт във силовата част). И като се замисли човек, има логика да е така, в предния пост съм казал защо.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си мислиш. Именно че като махнеш алармата остава затворен контакт. Релето което се ползва е с контакт във контактната верига при липса на напрежение в управляващата. Като му се подадат 12 волта на управляващите пинове, чак тогава разлепя контактната верига, т.е. като се пусне алармата сработва имобилайзера.

Любителската монтирах последно време няколко аларами на приятели (понеже ми писна от мърлящината на алармаджиите). Различни като марка бяха и всичките бяха с релета тип 'нормално затворено' за имобилайзера. Което не означава че изобщо съм ги закачал релетата де, според мен е пълна безсмислица това да си нарежеш инсталацията при наличието на заводски имобилайзер и при положение че с просто лягане под мотора и едни по-големи секачи като ти сецнат плюса на акумулатора и си без аларма тотално. Но им се се точех на реленцата в комплекта да ги ползвам за фаровете на Ибизата. Е, не станаха точно по горепосочената причина (така обърнах внимание че са от обратния тип и в покой имат на контакт във силовата част). И като се замисли човек, има логика да е така, в предния пост съм казал защо.

Любо, този път грешиш. Няма логика когато колата не е под охрана, релето да е затворено и да консумира ток. Освен това кабелите на имобилайзера минават през алармата, ако се махне, остават висящи и колата няма да запали. Подкрепям мнението на Bluffer не защото ми е син, а защото и двамата се занимаваме професионално с монтаж на аларми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-свестните аларми са с нормално отворен контакт. Евтините повечето са с нормално затворен, защото са предположили че не е достатъчно надеждно, предвид вложените компоненти. Просто ги има и двата варианта. Даже съм виждал да пише да не се свързва, ако има вграден имобилайзер и идват без реле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, този път грешиш. Няма логика когато колата не е под охрана, релето да е затворено и да консумира ток. Освен това кабелите на имобилайзера минават през алармата, ако се махне, остават висящи и колата няма да запали. Подкрепям мнението на Bluffer не защото ми е син, а защото и двамата се занимаваме професионално с монтаж на аларми.

 

Възможно е да ги има и двата варианта, обаче не съм съгласен че релето консумира каквото и да било когато няма подадено нищо на управляващата си верига. В случая аз говоря за външно реле, на което управляващата верига е закачена за алармата, не че самото то е вътре в алармата, съответно като се махне алармата релето си остава. Както и да е, да предположим че не се разбираме нещо заради кофти обяснения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата прекъсва веригата на помпата нямаше да качва бензин ,а тя качва.Ако беше прекъсната бобина нямаше да има ток до свещите ,а според колегата има.

А какво стана с колегата запали ли колата или няма развитие по случая? :icon_hmm:

Редактирано от TKolev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че колегата ще запали,само след като провери датчиците на валовете и по-точно,кабели и куплунзи.След зимата колите почват да съхнат,клемите да се окисляват.....и така....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не съм я запалил, на път съм. Въпросните датчици нямам идея как да ги проверя, техническите ми познания не са кой знае колко задълбочени. Най-лесно ми е в събота да я задърпам до Бош Цоков и сие, да закачат компа и да кажат какво става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

прибрах се обнадежден, вдигнах колата на крик, за да я нивелирам и налях още 10 литра бензин. Без да свалям от крика опитах да запаля докато задницата беше "равна" , а не под наклон. Е нищо не се случи, върти и аха да запали и неще. Някой да ми препоръча пътна помощ или платформа? Не ми се ще да я тегля в това състояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрав ли ти е акумулатора, ще издържи ли 30сек на стартер......Ако да иди върти(без газ, без нищо...само стартер) в продължение на 30сек да видим дали няма да светне CHECK-a.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вече нямам толкова ток,, но предните пъти въртях по 20на секунди. Не е светел чека нито днес, нито предните пъти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момци! Днес пробвах метода на самодиагностика - окъсих 1 и 4-ти пин на ОБД-то (благодаря на Todor V. за идеята). Резултата обаче малко ме изненада. Вижте сами Видео АБС-а и Чек-а се скъсаха да мигат на къси интервали. Моля посветените да се изкажат :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...