Здравейте колеги, имам питане за маншона на вътрешното каре от страната на скоростната кутия за Carisma 1.6 99кс 98г. Навсякъде по магазините (онлайн) маншоните излизат в комплект с грес, има ли лагер на този маншон и препоръки от къде да си намеря? Поздрави!
Здравейте Колеги,разрових се из форума , но не намерих информация, къде се намира датчика за светлините, които светят при включване на задна скорост? Проверил съм лампите здрави са, проблема е някъде назад по веригата. Поздрави.
Здравейте колеги, малко стара тема но, имам един въпрос. Тампон на макферсон еднакъв ли е с този на Volvo S40 от същата година? Предложение за магазин където продават такива тампончета на сносни цени. Симптоми: по неравности се чува понякога доста сериозно чукане отпред в дясно. Шарнирите са сменени,биалетките нямат луфтове. Поздрави
Намира се под дроселовата клапа, в дясно има една букса с 6 проводника. П.П Много ми е интересно как как ги засичате тези 300-400об след като първата черта е 500об?
Здравейте колеги, и аз имам такъв "проблем", но съм забелязъл, че няма много голямо значение дали е топла или студена. Вече не ми прави впечатление, но ще ми бъде интересно ако някой даде идея за отстраняване на проблемчето.
Смени си майстора! На дроселовата клапа почти няма какво да и стани.Можеби имаш проблем с някой датчик. Сподели какъв е проблема ,че да може някой да помогне ?
Как може да се разбере , че има проблем в ECU-то? До колкото знам ,лампата "Check Engine" не свети при проблеми в ECU (моята НЕ свети), при диагностиката няма ли да излезе някакъв проблем? Подлежи ли на ремонт ECU?
Това го знам ,но на старото МПХ намотките му бяха здрави (около 30ом всяка), смених го пак със "здраво" и пак същата работа.Ако му беше изгорял драйвер или защита щеше ли да поддържа стабилни обороти като загрее? Когато е загрял мотора, като форсирам и пусна газта оборотите заковават на нормалните без колебания.Но пък като се натовари с някакъв консуматор не си поддържа оборотите на празен ход , а падат.
Когато е студен двигателят оборотите не се повишават дори са ниски към 600об, след като позагрее са си стабилни около 800об без колебания.Като се натовари електрически, оборотите падат, не се поддържат нормалните.На диагностиката ми казаха, че се подава сигнал до МПХ.Незнам в какво да се съмнявам.