Andy Van Der Drift Публикувано 4 март 2012 Сподели Публикувано 4 март 2012 (редакция) 100% ще стане! :icon_clap: Редактирано 4 март 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 март 2012 Сподели Публикувано 4 март 2012 Какво значение за паленето има наличния в резервоара бензин? Аз съм минал хиляди километри със светеща резерва и не съм имал проблем. Да му сипя половин резервоар за да запали?! Ааа, ще му се не види и колата. Отивам да наточа неджачето :icon_box: и а ми направи този номер, насЕкох я.В кнежа има ли баири? Тука, знаеш ли, че трябва да отида някъде на специално място да си проверя маслото???!!!Сандименче, ти що прави цяла неделя, че не запали колата бе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 март 2012 Автор Сподели Публикувано 4 март 2012 На работа бях та не мога да сваря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 В кнежа има ли баири? Разбира се че има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 В кнежа има ли баири? Тука, знаеш ли, че трябва да отида някъде на специално място да си проверя маслото???!!! Моя двор е равен, само малко да стегне след снеговете и идвай да проверяваш на воля :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Леле вие му разглобихте колата на човека, направо :icon_n_giljotiini: Това прилича много на проблем с алармата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 прилича на имобилайзер, да, но разкачих алармата и без нея пак не пали :( лошото е че от работа не ми остава време, а само за колата мисля като е болна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 прилича на имобилайзер, да, но разкачих алармата и без нея пак не пали :( лошото е че от работа не ми остава време, а само за колата мисля като е болна Ако алармата е свързана и като имобилайзер, тогава е напълно нормално това, при разкачена аларма да не пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Като палиш колата,трябва ли да натискаш бутона за отключване ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 Като палиш колата,трябва ли да натискаш бутона за отключване ? Не. Алармаджията когато слагаше алармата каза че ако някога някъде имам проблем с алармата, да бръкна в легенчето до левия ми крак (вляво от съединителя има такова "образувание"), там ми бил сложил кабел, който като му свържа двата края, прави override на алармата. Та правих го това нещо, но не мисля че е от алармата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Ако алармата е свързана и като имобилайзер, тогава е напълно нормално това, при разкачена аларма да не пали. Не е така .. релето което се ползва в 90% от алармите е нормално затворено, т.е. само когато е в режим охрана алармата му подава 12в и то разкача веригата към която е вързано .. там бобина, бензинова помпа или каквото .. това се прави така именно с цел ако стане нещо да може да се откачи алармата и да се кара колата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) Не е така .. релето което се ползва в 90% от алармите е нормално затворено, т.е. само когато е в режим охрана алармата му подава 12в и то разкача веригата към която е вързано .. там бобина, бензинова помпа или каквото .. това се прави така именно с цел ако стане нещо да може да се откачи алармата и да се кара колата .. Много интересно. Какво се случва, когато откачиш кабелите от алармата? Остават с "отворен контакт", нали? Никой не мисли как да се кара колата, ако се повреди алармата. Основното е колата да се пази от крадци, всичко друго е маловажно. Ако се повреди - на ремонт, и така. Редактирано 5 март 2012 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Много интересно. Какво се случва, когато откачиш кабелите от алармата? Остават с "отворен контакт", нали? Никой не мисли как да се кара колата, ако се повреди алармата. Основното е колата да се пази от крадци, всичко друго е маловажно. Ако се повреди - на ремонт, и така. Така си мислиш. Именно че като махнеш алармата остава затворен контакт. Релето което се ползва е с контакт във контактната верига при липса на напрежение в управляващата. Като му се подадат 12 волта на управляващите пинове, чак тогава разлепя контактната верига, т.е. като се пусне алармата сработва имобилайзера. Любителската монтирах последно време няколко аларами на приятели (понеже ми писна от мърлящината на алармаджиите). Различни като марка бяха и всичките бяха с релета тип 'нормално затворено' за имобилайзера. Което не означава че изобщо съм ги закачал релетата де, според мен е пълна безсмислица това да си нарежеш инсталацията при наличието на заводски имобилайзер и при положение че с просто лягане под мотора и едни по-големи секачи като ти сецнат плюса на акумулатора и си без аларма тотално. Но им се се точех на реленцата в комплекта да ги ползвам за фаровете на Ибизата. Е, не станаха точно по горепосочената причина (така обърнах внимание че са от обратния тип и в покой имат на контакт във силовата част). И като се замисли човек, има логика да е така, в предния пост съм казал защо. Редактирано 6 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Така си мислиш. Именно че като махнеш алармата остава затворен контакт. Релето което се ползва е с контакт във контактната верига при липса на напрежение в управляващата. Като му се подадат 12 волта на управляващите пинове, чак тогава разлепя контактната верига, т.е. като се пусне алармата сработва имобилайзера. Любителската монтирах последно време няколко аларами на приятели (понеже ми писна от мърлящината на алармаджиите). Различни като марка бяха и всичките бяха с релета тип 'нормално затворено' за имобилайзера. Което не означава че изобщо съм ги закачал релетата де, според мен е пълна безсмислица това да си нарежеш инсталацията при наличието на заводски имобилайзер и при положение че с просто лягане под мотора и едни по-големи секачи като ти сецнат плюса на акумулатора и си без аларма тотално. Но им се се точех на реленцата в комплекта да ги ползвам за фаровете на Ибизата. Е, не станаха точно по горепосочената причина (така обърнах внимание че са от обратния тип и в покой имат на контакт във силовата част). И като се замисли човек, има логика да е така, в предния пост съм казал защо. Любо, този път грешиш. Няма логика когато колата не е под охрана, релето да е затворено и да консумира ток. Освен това кабелите на имобилайзера минават през алармата, ако се махне, остават висящи и колата няма да запали. Подкрепям мнението на Bluffer не защото ми е син, а защото и двамата се занимаваме професионално с монтаж на аларми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 По-свестните аларми са с нормално отворен контакт. Евтините повечето са с нормално затворен, защото са предположили че не е достатъчно надеждно, предвид вложените компоненти. Просто ги има и двата варианта. Даже съм виждал да пише да не се свързва, ако има вграден имобилайзер и идват без реле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Не спорете. Има ги и двата варианта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Любо, този път грешиш. Няма логика когато колата не е под охрана, релето да е затворено и да консумира ток. Освен това кабелите на имобилайзера минават през алармата, ако се махне, остават висящи и колата няма да запали. Подкрепям мнението на Bluffer не защото ми е син, а защото и двамата се занимаваме професионално с монтаж на аларми. Възможно е да ги има и двата варианта, обаче не съм съгласен че релето консумира каквото и да било когато няма подадено нищо на управляващата си верига. В случая аз говоря за външно реле, на което управляващата верига е закачена за алармата, не че самото то е вътре в алармата, съответно като се махне алармата релето си остава. Както и да е, да предположим че не се разбираме нещо заради кофти обяснения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Ако алармата прекъсва веригата на помпата нямаше да качва бензин ,а тя качва.Ако беше прекъсната бобина нямаше да има ток до свещите ,а според колегата има.А какво стана с колегата запали ли колата или няма развитие по случая? :icon_hmm: Редактирано 6 март 2012 от TKolev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dundukov123 Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Аз мисля че колегата ще запали,само след като провери датчиците на валовете и по-точно,кабели и куплунзи.След зимата колите почват да съхнат,клемите да се окисляват.....и така.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 не съм я запалил, на път съм. Въпросните датчици нямам идея как да ги проверя, техническите ми познания не са кой знае колко задълбочени. Най-лесно ми е в събота да я задърпам до Бош Цоков и сие, да закачат компа и да кажат какво става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 прибрах се обнадежден, вдигнах колата на крик, за да я нивелирам и налях още 10 литра бензин. Без да свалям от крика опитах да запаля докато задницата беше "равна" , а не под наклон. Е нищо не се случи, върти и аха да запали и неще. Някой да ми препоръча пътна помощ или платформа? Не ми се ще да я тегля в това състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Здрав ли ти е акумулатора, ще издържи ли 30сек на стартер......Ако да иди върти(без газ, без нищо...само стартер) в продължение на 30сек да видим дали няма да светне CHECK-a. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 вече нямам толкова ток,, но предните пъти въртях по 20на секунди. Не е светел чека нито днес, нито предните пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 Здравейте, момци! Днес пробвах метода на самодиагностика - окъсих 1 и 4-ти пин на ОБД-то (благодаря на Todor V. за идеята). Резултата обаче малко ме изненада. Вижте сами Видео АБС-а и Чек-а се скъсаха да мигат на къси интервали. Моля посветените да се изкажат :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Дай само първи пин на маса и пробвай отново ..:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.