Премини към съдържание

Молба за съвет


Stefan Naydenov

Препоръчано мнение

Няма да има аларма, по-скоро жицата ще го заведе до едно реле, което е свързано с инсталацията на теглича.

Ха! Вярно, че теглич има колата - явно е това. Благодаря!

 

Колега,оригиналната аларма си има лампа на таблото,тази е слагана допълнително.

Къде по-точно на таблото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

При много малко Галанти я има тази екстра,лампата представлява кола с ключ в нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха! Вярно, че теглич има колата - явно е това. Благодаря!

 

 

Къде по-точно на таблото?

 

Доколкото съм запознат, на европейския пазар Галант се е продавал без заводска алармена система. Може би на някои модели, предвидени за японския пазар е имало.

Същото се отнася и за лампичка на таблото за включени светлини.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мене колега! Много безаварийни километри ти пожелавам.....а и някак си ми олекна като разбрах че се шегуваше със снимките с "недоразумението Golf". :rulez:

Редактирано от vanio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да дам прясна информация за изваждането на дубликат на ключ за Mitsubishi Galant в сервиза на Ratola (срещу централния вход на гробищата). Цената е 115лв. общо всичко. Обаждате се по телефона и диктувате номера на рамата на колата. Автомобилът и ключът не са им необходими. Обаче в момента нямат заготовки, което значи около 15 дни доставка от Европа, или 30-тина дни ако и в Европа няма. ...Чакам да ми звъннат щом получат отговор на запитването за поръчка от Европа. Това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, печката проработи! Явно е трябвало да подкачи бензина, понеже не е пускана отдавна! Голям кеф - 28 градуса сутринта в колата!!!

:first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра екстра ако имаш малко дете и се качвате в колата без да е палена цяла нощ, или дълго време денем зимата. Иначе мицубиша бързо загрява и го няма това зъзнене като в кола от ВАГ групата с 1.9тди двигател. Общо взето след 3-4 минути вече се грееш в галант на бензин, та ако ще да е бръмчал на място. С дизелов нямам представа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра екстра ако имаш малко дете и се качвате в колата без да е палена цяла нощ, или дълго време денем зимата. Иначе мицубиша бързо загрява и го няма това зъзнене като в кола от ВАГ групата с 1.9тди двигател. Общо взето след 3-4 минути вече се грееш в галант на бензин, та ако ще да е бръмчал на място. С дизелов нямам представа.

 

Пак толкова, само да не е на място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3 минути при по-високи обороти. И малко повече на ниски. Между другото, при мен като загрее шестака, оборотите му падат на около 500. Това не е нормално май, но ще видя първо какво ще се случи като сменя маслото. Взел съм Mitsubishi Diamond Performance 5W40.

А за печката, освен че е полезна в случая с малко дете, в разгара на зимата е яко, че отпада и чегъртането на стъклата или борбата със залепнали чистачки... Да не говорим за плюсовете от това, че двигателят пали при загрял антифриз.

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3 минути при по-високи обороти. И малко повече на ниски. Между другото, при мен като загрее шестака, оборотите му падат на около 500. Това не е нормално май, но ще видя първо какво ще се случи като сменя маслото. Взел съм Mitsubishi Diamond Performance 5W40.

А за печката, освен че е полезна в случая с малко дете, в разгара на зимата е яко, че отпада и чегъртането на стъклата или борбата със залепнали чистачки... Да не говорим за плюсовете от това, че двигателят пали при загрял антифриз.

Е, на 500 чак не, но на 600 последно бяха..........което е нормално горе долу...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, на 500 чак не, но на 600 последно бяха..........което е нормално горе долу...

Ами, като загрее хубаво стрелката застава перфектно по средата - между 0 и 1. Това е на N, при работещо парно и фарове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, като загрее хубаво стрелката застава перфектно по средата - между 0 и 1. Това е на N, при работещо парно и фарове.

Да, малко по-ниско пада стрелката на твоята кола, но това не са 500 об/м. Между 0 и 1 , това прави около 625 оборота. Обърни внимание на първата чертичка след нулата, тя е малко по-дебела, означава 500 , а след нея е тънката за 750, след която идва 1 за 1000 об/м.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...в разгара на зимата е яко, че отпада и чегъртането на стъклата или борбата със залепнали чистачки... Да не говорим за плюсовете от това, че двигателят пали при загрял антифриз.

Не се бях сетил за това. Подгряването на антифриза е перфектна екстра!

Аз не чегъртам леда, а чакам парното свърши мръсната работа. Няма да си драскам стъклата сега... Ако бързам за някъде, наваксвам в карането, но само след като загрее и скоростната кутия (да разбие маслото). Пък в случай че някой ме чака, че почака :rolleyes:

Маслото Даймънд пърформънс е добре и оборотите щом са ти между двете чертички също е добре. При мен седи точно посредата между дебелата (500 оборота) и тънката (750) отметка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, наистина. Не бях обърнал внимание на факта, че долната чертичка е по-дебела и указва 500 оборота. Значи с оборотите всичко е наред. Към 600-650 като загрее двигателя.

Между другото, за да проточа още повече тази абсурдно дълга тема с неясна сюжетна линия, искам да споделя с вас впечатленията си след първите 1000км навъртяни с новата акулка.

Като цяло, с две думи, недвусмислено: страхотен автомобил! :rulez:

Осигурява комфорт, глези с екстри, има добра возия (въпреки, че в това отношение има изписани малко прекалени хвалби, и първоначално очаквах повече)...

Определено си заслужава парите, поне за сега (да не чува Дявола)!

Има нещо особено, което ми направи кофти впечатление още при първото кръгче с тази кола:

При рязко подаване на газ, има едно странно замисляне преди да се "изстреля"... А дори и след като се "изстреля", то не е изстрелване баш, а по-скоро е по-интензивно ускорение. Дори при Kick-down, мотора влиза в умопомрачителни обороти, звука е много приятен за ухото, но отново колата не прави скок, а чак след няколко секунди те лепи за седалката. Определено не е това, което очаквах от внезапен шут в/у педала на газта. Не мога да разбера дали автоматика умишлено забавя с няколко секунди, и омекотява внезапните удари на педала, или пък с мотора нещо не е наред, но ми изглежда странно някак.

Като изключим това, колата ме радва нечовешки! Нямам търпение да изляза на по-сериозно извънградско каране! Има изгледи скоро това да се случи...

А, и още едно въпросче бих искал да задам: Сравнително скоро открих, че между D и N (както и от R към N) не е нужно да пипаш бутона за да превключиш. :icon_blush:

Дали има проблем преди спиране, още в движение да си бутнеш лоста на N, а като спреш, вече преди да потеглиш да си включиш пак на D от спряло положение? Доста идЕотски въпроси задавам, обаче за пръв път карам автоматик и ми е особено. :rolleyes:

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Дали има проблем преди спиране, още в движение да си бутнеш лоста на N, а като спреш, вече преди да потеглиш да си включиш пак на D от спряло положение? Доста идЕотски въпроси задавам, обаче за пръв път карам автоматик и ми е особено. :rolleyes:

 

Е точно това не го прави. Първо е абсолютно безмислено и второ не е особено полезно за кутията. Запомни едно - при автоматика пускането на колата на N няма да доведе до икономия на гориво, а при честа употреба ще те заведе в сервиза. Ако се разровиш в темите назад ще видиш един случай на колега с точно като твоя галант, дори и като цвят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно това не го прави. Първо е абсолютно безмислено и второ не е особено полезно за кутията. Запомни едно - при автоматика пускането на колата на N няма да доведе до икономия на гориво, а при честа употреба ще те заведе в сервиза. Ако се разровиш в темите назад ще видиш един случай на колега с точно като твоя галант, дори и като цвят.

:icon_n_oops: :icon_n_ermm: :o :noexpression: :good: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно това не го прави. Първо е абсолютно безмислено и второ не е особено полезно за кутията. Запомни едно - при автоматика пускането на колата на N няма да доведе до икономия на гориво, а при честа употреба ще те заведе в сервиза. Ако се разровиш в темите назад ще видиш един случай на колега с точно като твоя галант, дори и като цвят.

Веско има разлика, оня другия Галант, който беше преди това и мой ...го е вкл. на Д в движение, а колегата е казал когато колата е в покой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веско има разлика, оня другия Галант, който беше преди това и мой ...го е вкл. на Д в движение, а колегата е казал когато колата е в покой.

Най точно - засилвал го пътя и при 120-130 км./. го изключвал на неутрална с цел по инерция ......... :icon_blush: до тук ок, няма да стане нищо, въпроса е след това - когато от Н мине на Д позиция.............е те тогава е много вредно за ск. кутия .......като я отворих, все едно някой с чук или брадва я е млатил вътре.......... :icon_blush: Ама и той не ми каза в началото какво е правил ,и аз се чудих 5 дни как е станало това,затворих кутията с неясния за мен проблем и му треперих 2 седмици след това докато разбрах всъщност как я е карал,т.е. неправилна експоатация и боравене с кутията........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз това питам: дали и преминаването на N в движение не е също проблем. Иначе разбрах, че връщането на D при висока скорост не е желателно изобщо. По принцип избягвам да пипам лоста непрекъснато - разбирам, че това е идеята на автоматичната скростна кутия, все пак. Но има ситуации, в които намаляването на N е за предпочитане. Особено когато двигателя още не е загрял и държи високи обороти, примерно. Искаш да намалиш и да спреш, а двигателя тегли с 1200об/мин и се стреми да те удари в предния автомобил, който рязко намалява. Давам го само за пример.

Ясно е, че е въпрос на навици - има моменти, в които човек усеща разликите спрямо ръчната скоростна кутия. А аз съм карал само с ръчни скорости - 10 години редовно каране.

Някой по въпроса с ускорението може ли да изкаже мнение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с ускорението го казват и други колеги с автоматични скорости,не ти е повредена колата,споко.Но не си прави експерименти-карай си на D и само ако ще чакаш много време на светофара,тогава превключвай на P,не се занимавай с неутралната,да не ти стане навик. Малко от опит,ама сега вече виждаш някой от минусите на автоматичната кутия и защо много от колегите нарочно търсят само и единствено ръчка,както съм и аз де :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При рязко подаване на газ, има едно странно замисляне преди да се "изстреля"... А дори и след като се "изстреля", то не е изстрелване баш, а по-скоро е по-интензивно ускорение. Дори при Kick-down, мотора влиза в умопомрачителни обороти, звука е много приятен за ухото, но отново колата не прави скок, а чак след няколко секунди те лепи за седалката. Определено не е това, което очаквах от внезапен шут в/у педала на газта. Не мога да разбера дали автоматика умишлено забавя с няколко секунди, и омекотява внезапните удари на педала, или пък с мотора нещо не е наред, но ми изглежда странно някак.

За разлика от колегите, аз не мисля, че забавянето с няколко секунди е нормално. Аз също имам Галант автоматик, и той реагира на секундата, без да се замисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от колегите, аз не мисля, че забавянето с няколко секунди е нормално. Аз също имам Галант автоматик, и той реагира на секундата, без да се замисля.

 

Типтроника реагира доста бързо, в сравнение с обикновен автомат, затова и си мисля, че по колата на колега всичко е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само един автоматик съм карал с 2.5 97-ма и имаше забавяне при подаване на повече газ. Което пък беше два пъти по-бързо в сравнение с един ровър 75 2.0 V6. Абе автоматиците ускоряват малко като скутери - не ще, не ще и като вдигне обороти вземе та те изстреля като снаряд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мой приятел типтроника не се замисля...всъщност трябва да си доста бърз и гневен с ръцете и краката, за да достигнеш времето за смяна на авт. ск. кутия сравнено с ръчката...но това го казвам за типтроника :yes3:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Анди, моя автоматик е 700к.см. пълна инДжекция...там няма замисляне ич
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...