Премини към съдържание

Молба за съвет


Stefan Naydenov

Препоръчано мнение

КОе е устойчиво?Мотора или ск. кутия.........???

Ако е за мотора, да, много са здрави.....но не така седи ? с ск. кутия, дори и ръчна да е тя, обикновенно на 200-250 хил км. се скапват и почват да тропат.........

Ами, специално за скоростните кутии пишеше. Ето - цитирам какво съм прочел: "грижете се за автоматика и сменяйте редовно (20-25хил км) маслото и никога няма да имате ядове с кутията! Тя е много дуракоустойчива!"

:)

Това го четох днес в тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

Не, че не ти вярвам, просто това прочетох. А темата е закачена тук като пътеводител за такива като мен уж.

 

Между другото, днес аз ти звънях събота и неделя да ходим да гледаме колата, ако се сещаш. Всъщност, аз искам да видя поне още една такава със същите параметри: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11297516978329989&f1=details

 

Какво се прави в такъв случай със скоростната кутия? Нова? До колкото знам не се ремонтират автоматици. Или греша?

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мотора е много здрав.....скоростната кутия (автоматика) също е уникална, НО ВРЪЗКАТА между тези две неща прецака ли се, отраз ще ти изяде бюджета за 4год. напред. Имат слаби места който на неясни километри си е нож с две остриета.

А ръчката си е друга бира, поне прецака ли се секанд хенд ще е 300-400лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, специално за скоростните кутии пишеше. Ето - цитирам какво съм прочел: "грижете се за автоматика и сменяйте редовно (20-25хил км) маслото и никога няма да имате ядове с кутията! Тя е много дуракоустойчива!"

:)

Това го четох днес в тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

Не, че не ти вярвам, просто това прочетох. А темата е закачена тук като пътеводител за такива като мен уж.

 

Между другото, днес аз ти звънях събота и неделя да ходим да гледаме колата, ако се сещаш. Всъщност, аз искам да видя поне още една такава със същите параметри: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11297516978329989&f1=details

 

Какво се прави в такъв случай със скоростната кутия? Нова? До колкото знам не се ремонтират автоматици. Или греша?

Автоматиците се ремонтират,но лошото е че са скъпи ремонтите им,най често дефектира главината на торка..........къса се тъй като има умора на материала,има готови главини, които се сменят ,но с един такъв ремонт задължително се гледат и шлиците на вала от към ск. кутия,ако дори и малко да са зле, трябва да се оправи ,тъй като следва повторен ремонт след не много дълго време.......по принцип има и като че ли конструктивен дефект точно в този възел, тъй като дълбочината на шлиците на вала ,както и на главината на торка са около 4 см.а когато влезнат едно в друго , те влизат само 2 см........не знам защо са го направили така,но е факт......

Самата ск. кутия също е добра, но това важи ако правилно я експоатираш , ако ли не, тогава много ядове ще имаш,един одавнашен случай е показателен за това, колегата като излезне на магистралата и я засили, изключва на неутрална с цел да се движи по инерция колата,до тук добре ,но......... като намали тази инерция,той пак я връща на директна........тогава се случва нещо много лошо в кутията и това води до преждевременна силна амортизация и се чупи...........ето тогава ,освен чесе прави торк ,се прави и доста други работи по кутията.....Другото което трябва да знаеш е че маслото на кутиите са доста специфични , и ако не ползваш правилната спецификация на маслото , то кутията си заминава бързо.......и още нещо, на тези кутии има външен маслен филтър ,който много прилича на масления филтър на мотора.........със същата резба, същия вид и т.н. но НЕ е същия ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:gore: Това е човека DJ Tymbi, който щом се е съгласил да ти помогне с избора/огледа на :mitsu-smiley: според мен няма да си :bang:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Доста компетентен на тема :mitsu-smiley:. Помагал ми е няколко пъти с отговор на въпроси, които други "майстори" са ми казвали 20 лева и ще ти решим проблема. :good:

Ако му се довериш и за обслужването и при евентуални ремонти на бъдещия ти Галант.

Доволен ще останеш :D :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо интересно около боядисването при мен. Взех колата и с козметични забележки и в ранна пролет я боядисахме цялата без тавана. Забележките бяха: леко натиснат заден капак, опадал на места лак по праговете, следи от камъчета по предната броня, точки по капака и няколко малки вдлъбнатинки по панелите, видими само при измита кола и ако се вгледаш. Веждите бяха здрави и не сме ги пипали. Само майстора намаза с нещо уж да защитава преди боята. Две години си я карах така, но ми омръзна всеки да ме пита "абе ти къде си удари колата" и приключих с този въпрос. А, и капачето по средата на предния спойлер/броня направихме и сложихме, че беше в багажника като я купих.

 

За разликите от 1997 г. до някъде средата на 1998 г. и след средата на 98-ма най-важното като че ли са пускането на модификациите: sport edition, Elegance и Avance. Различават се главно по дизайна на предната броня (или спойлер както се изразяваме) и стандартните "екстри". Например кожените седалки за най-високото ниво на оборудване Avance, по-често срещаната при нея трансмисия Tiptronic, отопляемите предни седалки и др.

Разликите във външния вид си ги видял - белите мигачи отстрани, допълнителната формичка в стоповете (иначе стават и на старите, просто са еднакви като форма и "болтове").

За спорта например съм забелязал (освен характерната броня и кръгли халогени с лупи) че централната конзола е или сребриста (след юни 1999 г.), или карбонова. Не съм виждал спорт едишън с автоматични скорости и такъв дизелов. Авансе също нямат дизел, само Елеганс. Всичките тези три модификации имат версия комби, която е много практична, тапицирано си е всичко и въобще това е много практична и елегантна количка.

Също така километражите след средата на 98-ма са разграфени до 260 и аз ти препоръчвам да си търсиш именно такава кола заради по-големите спирачни дискове. А и ще е по-новичка ;-)

От невидимите разлики ... след 2001-ва са с по три кислородни датчика (колегите да поправят където греша), 161 конски сили са и имат някакви разлики в ЕКУ-то, но не знам какви. Примерно самодиагностиката след 2000 г. не става с даване на "късо" на крачето 1 и 4. Също така са и с повече на брой катализатори. Не съм сигурен ...

Стига да не вземеш уморена кола тези пари не само ще ти стигнат, а ще ти и останат. 1000 лева за части годишно не е невъзможно да се дадат, но не ми се вярва. Зависи как експлоатираш колата, в какво състояние си я взел и какво ще се повреди. На автоматика или на по-новата типтроник (също с 4 степени) 1000-ката може да хвръкне от воле. Но те и за дизелите казват, че пукали глави, пък гледам много хора си ги карат без проблеми.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много съм ви благодарен за подробната информация! Явно трябва доста да се внимава. Не, че съм си мислел друго... Може би не е добре да бързам чак толкова. Но пък ще ми трябва кола зимата, а в този сезон няма чак такова движение и внос... Като цяло съм готов да дам и повече от хилядарка годишно, стига благодарение на това колата да е стегната и да може да се разчита на нея. Но не знам какво ще правя, ако ми излезе някакъв генерален проблем още след закупуването. Просто ще трябва да я паркирам зад офиса... :/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля, който има възможност и няма работа утре да дойде с мен, ако иска. Ще се опитам да огледам 2-3 коли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля, който има възможност и няма работа утре да дойде с мен, ако иска. Ще се опитам да огледам 2-3 коли...

 

Далеч си ми колега, не знам дали си гледал раздела купува/продава на форума. Част от колите които се предлагат от колеги, са били личните им автомобили и доста грижи е положено за тях. Ако не си гледал раздела, може да хвърлиш едно око :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Далеч си ми колега, не знам дали си гледал раздела купува/продава на форума. Част от колите които се предлагат от колеги, са били личните им автомобили и доста грижи е положено за тях. Ако не си гледал раздела, може да хвърлиш едно око :)

Благодаря за съвета! Хвърлил бях един поглед на раздела, но честно казано на пръв поглед не намерих нещо, което да ме хване. Нещата малко прескачат летвата, която съм си поставил по отношение на парите, което може и да е оправдано. Но аз затова и още в началото на темата бях пуснал линкове за да се види, че не гледам коли по-скъпи от 4000лв. Сега пак ще хвърля един поглед. Разбирам, че добре поддържана и обслужвана кола си заслужава парите, но като ги нямам в момента...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, GDI мотора отпадна като опция поради невъзможността да се монтира газова (или поне така пише във форума). Не, че съм се засилил да слагам газ, даже ми се струва малко нелепо при такива мотори, но все пак искам да го имам като опция.

На 2.0 мотора съм склонен да се навия, но нали големия бил по-надежден и здрав? А и звука на 24 клапана едва ли може да се сравни с тези 16. Не съм ги чувал двата мотора на живо, но така си мисля. Поправете ме ако греша. Осъзнавам разликата в поддръжката на двата мотора, но нали залагаме на по-коравото, все пак. За разлика в динамиката може би трябва вие да говорите, не аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, GDI мотора отпадна като опция поради невъзможността да се монтира газова (или поне така пише във форума). Не, че съм се засилил да слагам газ, даже ми се струва малко нелепо при такива мотори, но все пак искам да го имам като опция.

На 2.0 мотора съм склонен да се навия, но нали големия бил по-надежден и здрав? А и звука на 24 клапана едва ли може да се сравни с тези 16. Не съм ги чувал двата мотора на живо, но така си мисля. Поправете ме ако греша. Осъзнавам разликата в поддръжката на двата мотора, но нали залагаме на по-коравото, все пак. За разлика в динамиката може би трябва вие да говорите, не аз.

Моя съвет е да покараш и 2.0 и 2.5 мотор и сам да си прецениш, защото и двата мотора като всичко си има и + и - .Аз лично съм имал и с двата мотора , както и от много години карам стария с 1.8 мотор.Но за всеки приоритетите и усещанията са различни, затова .....пробата му е ....начина :)Всичко друго няма значение, важното е на теб кво ще ти допадне, мотор, седан или комби и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре недей.

Хората на запад вече няма да си сменят колите толкова често и ще си карат старите коли. Много от тях. Старите бараки тук ще се посвършат след 1-2 години и цената ще тръгне нагоре. Сега изхвърлят цели коли за желязо заради превъртял биелен лагер. Колата струва 500 лева и то ако има кой да ги даде за конкретната бракма, а ремонтът струва 400. Продава я за желязо, взима следващата и т. н. Нали е криза?! Всички сме в криза - Гърция, България, Португалия, Испания, Италия... Основата на проблемите около тази прословута криза в този момент се крие главно в свитото потребление. Поне аз така виждам нещата. Като няма потребление (или търсене) страда производството, оттук следва съкращаване на работна ръка, спад в доходите на населението, по-нисък БВП, формиране на социални проблеми и т.н. Основата на всяка икономика е производството. 30 милиарда лева държат българите в родните банки, а в условия на икономическа криза трябва да се стимулира потреблението и инвестициите. Ако продължим да се стискаме така, ще блеем още 10 години в кризата... Вземи за пример работеща икономика и изведнъж всички ограничават потреблението. Какво ще стане? Криза.

 

 

Даже и аз не мога да го кажа по точно :good: :good: :good: ,адмирации за поста ,колкото по скоро го осъзнаят хорицата толково по скоро ще видим бял ден ."Основата на проблемите около тази прословута криза в този момент се крие главно в свитото потребление". а то е в главата ,проблема на нас българите ни е само в главите(мисленето е повредено на повечето) . От какво го е страх най много българина , да не настине и да не се мине :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в звука на място няма, защото не се чува бръмчене, а въртенето на ремъците, ролките и цъкането на дюзите. Трябва да клекнеш точно зад ауспуха за да чуеш нещо.

Силно казано звучи, защото има други по-силни шумове - от гумите и при по-висока скорост и от насрещния въздух, който колата блъска. Редовно на място на тихи обороти, ако не е оборотомера, не мога да разбера дали работи и чувам потракване на дизелови двигатели около моята кола. Тръгвам от светофарите гледайки оборотомера, ако има шумни коли около мен, или слушам музика. И двата двигателя не се чуват, така че кой какъв звук издава не мога да кажа. Е, като го изрежеш на място се разбира че не е с 4 цилиндъра...

Двигателите 2.0 и 2.5 са здрави. Ако не се стигне да някакви ужасно скъпи обезсмислящи ремонти по автомобила, те ще хвърлят две купета :D ... и 5 скоростни кутии.

Газта е горещо препоръчвана дори за 2.0. Но ти сам ще му сложиш, ще видиш. Аз ще сложа при първа възможност.

За вървене е ясно кога пО ще върви. Аз обичам да управлявам машина с много-много коне и с чудовищен въртящ момент, но да я карам плавно и безопасно бързо, в смисъл нормално - като кола 90-100 коня. Но потрябва ли ми тяга, просто да знам че мога да разчитам на бързо изпреварване, доускорение и т. н. и докато набира да не мога да се набера на волана. Е, тук няма такова нещо, не очаквай чудеса, но колите вървят много добре на фона на други от от такъв клас и двигатели. Мен ако питаш и V6 не върви, с изключение на 6А13ТТ, какъвто не съм карал все още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да покараш и 2.0 и 2.5 мотор и сам да си прецениш, защото и двата мотора като всичко си има и + и - .Аз лично съм имал и с двата мотора , както и от много години карам стария с 1.8 мотор.Но за всеки приоритетите и усещанията са различни, затова .....пробата му е ....начина :)Всичко друго няма значение, важното е на теб кво ще ти допадне, мотор, седан или комби и т.н.

 

Ами, не знам дали ще ми се удаде възможност да пробвам и двата мотора. Освен това, мисля че не е достатъчно само да се качиш веднъж, за да добиеш представа. Освен ако няма някаква много осезаема разлика. Иначе съм съгласен, че реалната проба е най-добрият съветник.

 

А що се отнася до това на мен лично какво ми допада - осъзнах, че не съм го написал директно, но определено искам само и единствено КОМБИ. Искам кола, която може да мъкне и други багажи освен собствените ни задници. Да е практична, освен всичко останало. По отношение на двигателя, искам мощ и безпроблемни километри, никога да не се налага да спирам при извънградско каране, както е било до сега. Освен това искам тих и балансиран двигател, обслужването на който откъм консумативи може и да е скъпо, но да не ми напомня за себе си освен когато аз не се сетя да му обърна внимание. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в звука на място няма, защото не се чува бръмчене, а въртенето на ремъците, ролките и цъкането на дюзите. Трябва да клекнеш точно зад ауспуха за да чуеш нещо.

Силно казано звучи, защото има други по-силни шумове - от гумите и при по-висока скорост и от насрещния въздух, който колата блъска. Редовно на място на тихи обороти, ако не е оборотомера, не мога да разбера дали работи и чувам потракване на дизелови двигатели около моята кола. Тръгвам от светофарите гледайки оборотомера, ако има шумни коли около мен, или слушам музика. И двата двигателя не се чуват, така че кой какъв звук издава не мога да кажа. Е, като го изрежеш на място се разбира че не е с 4 цилиндъра...

Двигателите 2.0 и 2.5 са здрави. Ако не се стигне да някакви ужасно скъпи обезсмислящи ремонти по автомобила, те ще хвърлят две купета :D ... и 5 скоростни кутии.

Газта е горещо препоръчвана дори за 2.0. Но ти сам ще му сложиш, ще видиш. Аз ще сложа при първа възможност.

За вървене е ясно кога пО ще върви. Аз обичам да управлявам машина с много-много коне и с чудовищен въртящ момент, но да я карам плавно и безопасно бързо, в смисъл нормално - като кола 90-100 коня. Но потрябва ли ми тяга, просто да знам че мога да разчитам на бързо изпреварване, доускорение и т. н. и докато набира да не мога да се набера на волана. Е, тук няма такова нещо, не очаквай чудеса, но колите вървят много добре на фона на други от от такъв клас и двигатели. Мен ако питаш и V6 не върви, с изключение на 6А13ТТ, какъвто не съм карал все още.

 

Интересен коментар!

Доста точно определение за варианта с конете и плавното каране - едно към едно с моето. Но това "и V6 не върви" не знам как да го разбирам!?

 

Друго да питам:

По отношение на разход има ли съществена разлика в двата мотора?

И какво означава това, че смяната на свещи на V6 е трудна и скъпа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересен коментар!

Доста точно определение за варианта с конете и плавното каране - едно към едно с моето. Но това "и V6 не върви" не знам как да го разбирам!?

 

Друго да питам:

По отношение на разход има ли съществена разлика в двата мотора?

И какво означава това, че смяната на свещи на V6 е трудна и скъпа?

Има във всичко има разлика, 2.0 е доста по -практичен мотор , да не говорим за свещи, ремонти и т.н.Ако искаш вярна служба с почти нулеви проблеми за теб е 2.о , ако искаш въртящ момент и малко по-добро ускорение е 2.5 , но според мен пак си е до човека, аз лично съм разочарован от разхода на 2.5 за вървежа му,а от 2.0 мотор пък от това ,че тръгва ама на много високи обороти .Така,че казах ти ще трябва да ...се 'премериш' иначе няма да стане работа :). Само да добавя ,че и двата си бяха комбита :)

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, аз съм с малки пристрастия към 2.0 мотора, тъй като аз движа с такъв. Няма смисъл да казвам, че от към разход на гориво и вървеж съм повече от доволен. Подръжката е сравнително приемлива, части се намират, както в специализираните магазини така и тук във форума има колеги, които могат да помогнат. За ограничението в цената, която можеш да отделиш и последващата подръжка аз лично горещо ти препоръчвам 2.0 мотора - няма да сбъркаш. Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Друго да питам:

По отношение на разход има ли съществена разлика в двата мотора?

И какво означава това, че смяната на свещи на V6 е трудна и скъпа?

Разлика има, 2 литра и кусур градско и 1л. на дълго ..

Свещите на шестака едно, че са повече, второ- за да се сменят тези на задната глава, се сваля интейка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За добро или лошо, в списъка, който съм си направил за утре, 6 от 7 коли са 2.5 Automatic. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе това ми допада, но е доста далеч. А сам няма да мога да я диагностицирам...:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309205107644131&f1=details

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в София има доста добри предложения. Тук поне ще можеш хубаво да погледнеш как са нещата в действителност, а и ако DJ Tymbi е с теб мисля, че ще намериш правилната :)Много зависи ти самия какво искаш от колата, както колегата IPJ е казал - ако искаш ускорение и по-добра скорост шестака е за теб, ако търсиш спокоиствие и баланс и кеф от карането 2.0 мотора е точния :)

Редактирано от mitaka dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе това ми допада, но е доста далеч. А сам няма да мога да я диагностицирам...:

http://nfs.mobile.bg...4131&f1=details

 

Тази кола е на колегата Mitsubishi.Мисля че ще е доста по-добър избор ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..."и V6 не върви" не знам как да го разбирам!?

 

Друго да питам:

По отношение на разход има ли съществена разлика в двата мотора?

И какво означава това, че смяната на свещи на V6 е трудна и скъпа?

Преди 2 месеца имаше тема за типтроник с 2.5. Човекът искаше галант, не беше карал и всички впечатления бяха от четене тук. Пак така спомена как навсякъде сме хвалили "шестака" и че имал страшно ускорение. Колата го разочаровала - тотално разминаване между очаквания и реалност. Така и не се разбра дали е имало технически проблем.

Върви си доста добре! А ако си на четвърта на круз контрол по редуващи се баири нагоре и надолу, докато се катери даже ще те лепва за седалката :) ... и то при 60 км/ч. При 80 по-яко си подава газ.

160 км/ч не могат да го уплашат - 3850 оборота са на ръчните скорости. Ако искаш да караш икономично, тогава сменяш на 1600-1800 об/мин. И на мен ми се струваха малко преди да си купя колата, но после видях че въобще не го бъркат. Но да не ти стане навик само...

Взимай и подавай газ :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, много тесни тия коли, бе! :rolleyes:

Голямо чудене ще пада, то се е видяло...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, много тесни тия коли, бе! :rolleyes:

Голямо чудене ще пада, то се е видяло...

Защо, колега, ти да не си 2 метра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...