Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

stakoz

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    varna

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    asx 1.8 4wd instyle

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

stakoz's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. предполагам, че става въпрос за софта на ЕКУ? доколкото знам само, ако имаш M.U.T.III устройството, т.е. това, което ползуват в БС може да покаже това и дали има наличен ъпгрейд. но MUT III струва иначе към няколко хиляду долара и то със стар фърмуеър аз имам лексия устройство (за пежо/ситроен) с diagbox софтуеър, а също и андроид Torque с блътуут obd II, букса, и двете обаче въпреки, че четат от ЕКУ-то и доста сензори и могат да чистят грешки, не дават такива данни като версия на софта на ЕКУ. лексията обаче позволява някои доп. настройки като дневни + къси светлини заедно, интервал задна чистачка, авт. закл. вратите при скорост под 20 км/ч и т.н.
  2. Чета мнения, че бензиновото (116кс) АСХ е малко тромаво. Но дизеловото 150кс може да страда от ДПФ. БС Варна - смесени чувства, мисля, че трудно ти обръщат необходимото внимание.
  3. "Николай Николов написа на 18 май 2012 - 16:39 : Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври. Бла, бла, бла...Очевадно е , че от сервиза не са в час. Да те питам само, знаеш ли кой е в час с този "японски" мотор, който и на картинака не са го виждали половината в БГ ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngRangel Simov написа на 18 май 2012 - 16:52 : И до това май ще трябва да прибягваме..." Изчетох цялата тема с интерес, защото карам АСХ от близо две години (1.8 Д, 150 кс) и също имам проблеми с ДПФ. По-точно с рареждането на маслото в картера (от регенерацииите на ДПФ) и вдигането му (до втория максикум на щеката). БС (Варна) ми сменят маслото 2-3 пъти в година (все още под гаранция) когато стигне втория максимум. По-едно време и щеката излизаше и плискаше масло по двигателя. Правиха софтуеърни ъпдейти, наливаха в цилиндрите течност за почистване на нагар и т.н. Маслото все си се вдига и разрежда с дизел. заради регенерациите на ДПФ. Исках подробна диагностика, защото на други собственици след софтуеърните ъпдейти проблема се решил, но БС и лизингодателите Алианц вдигаха рамене, БС нямали друга инструкция освен да сменят маслото като било на максимум. Писах на Мицубиши Европа. Обадиха се тогава БС да ида за така дълго исканата диагностика. Колата стоя близо месец при тях. Смениха двигателя с чисто нов (преди 2-3 седмици), на 32'000км... имало прекомерни износвания (от разреденото масло, което винаги когато стигаше (втория) максимум се сменяше с ново под гаранция...) по всички мех. групи (цилиндри, лагери, валове и т.н.). Сега пак следя постоянно нивото на маслото. Имам още около година гаранция, не знам дали няма пак да разрежда масло и също се замислям за премахване на ДПФ. Двама специалиста от София (от по-известините сайтове за премахване на ДПФ) , казаха, че моделът бил още нов и не можели да го направят. От един чужд форум, знам за случай, където ДПФ вътрешността на АСХ е напълно извадена, и датчиците оставени, без никакъв ЕКУ/софтуърен ре-мап и вече >30 000км нямало никакви проблеми, само регенерация за по 1-2 мин на около 400 км (явно по дифолт) , но понеже съм още в гаранция, не ми се проверява дали наистина става без софтуърно изключване... Така, че и дизеловият АСХ не е цвете....
  4. онлайн сервизен наръчник и наръч. за поправка на каросерията за асх (год. произв.) 2011 на англ. ез. на: http://asx.2de.ru изглежда рипнат от mut3 диска
  5. Иима няколко теми на Англ. форум http://www.asxownersclub.com Отн. проблеми с превкл. скорости/ синхр. скоростна кутия Между другото, в момента тече кампания за подмяна на алтернаторите (поради възможен дефект в закрепването на ролката и нейното падане..). Добре ще е да проверите в балкан моторс според номера на рамата, дали подлежите на проверка на алтернатора.
  6. здравей, да моят разход (7.2 л/100км) е завишен, предполагам защото жена ми ходи всеки ден на работа с него на сравнително къси разстояния. Иначе средният разход за асх 1.8 дизел е 6.8 - това по реални данни от други собственици: http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2012&power_s=105&power_e=115&gearing=1 Иначе по съшата база данни разхода за новият оутландер 180кс е наистина към 7.5 http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2011&power_s=170&power_e=190&powerunit=3 но, нямах бюджет за по-висок клас автомобил, а и гаражът ми е тесен и малък ... иначе четох,че частитите им са около 75% общи поздрави
  7. @GMM за разхода на бензиновите 1.6 виж на : http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=2&vehicletype=1&powerunit=2 излиза средно 6.8 л /100 км, по отделните потребители и техните зареждания по висока скорост там би могъл да се ориентираш за разход около130-140 км/ч поведението в завоите е стабилно, има специална система (поне при дизелите 4х4), която автоматично стабилизира колата и упражнява различни спирачни усилия на вътрещните и външните за завоя колела. от опит и от писаното в други форуми обаче, се усеща наклоняване на каросерията в завои
  8. qte "Според мен проблемът е във високия разход при 4Х4 вариатор." unqte карам почти постоянно на 2wd режим, а минавам на 4wd през зимата, при лош път и др.под. експериментирал съм и да засичам разхода при 2wd и 4wd режими, и не установих разлика засега за около 6000км средният разход ми е към 7.2 л/100км дизел (еко или ромптерол) на моменти при ускоряване на 4-та ии 5-та предавка двигателят "протраква", не знам дали е от качеството на горивото ( а също и много сутрин през зимата на студено, иначе загрява а няколко минути и тракането спира) скоро ми се вдигна нивото на маслото до горния максимум ( поради dpf регенерацията...) уж ми смениха маслото и направиха ъпдейт на компютъра... но засега не виждам разлика в поведение или разход и dpf регенрация иначе всичко друго е наред засега
  9. казват, че е излязъл софтуърен ъпдейт за да коригира показанията на разхода на гориво и проблемите с DPF регенрацията (аз не съм установил такива на моя автомобил, но други се оплакват доста - www.asxownersclub.com). Иначе колата си е много добра и като цяло съм много доволен досега а разходът по отношение обем двигател, мощност и тегло е приличен за автомобила (средно 6.5 - 7.0 смесено каране), но не чак такъв, какъвто се рекламираше и показва засега от компютъра с 25-30% по-малко... Сега съм на около 4500 км, като ида на сервизен преглед ще пиша пак дали са ми направили софтуеърен ъпдейт и какво се е променило
  10. разходът го определям като зареждам всеки път до горе и засичам изминатите километри, сега съм малко над 3000 км доколкото знам компютърът занулява автоматично на всеки 4 часа засичал съм и каране до 4 часа (главно на извънградско) и пак с допълване до горе грешката е винаги около 30% затова има много писано на: http://www.asxownersclub.com/forum/4-discussions/677-the-fuel-consumption-meter-again а също и за статистика за разхода на: http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2012&power_s=105&power_e=115&gearing=1 англичаните от горния форум (asxownersclub) даже замислят рекламация срещу Мицубиши за голямата грешка в компютъра за разхода на гориво относно грешката (10%) в спидометъра не виждам смисъл оттотва да е нарочна, нали за това е прибор, да показва вярно, а и 10% ми се струва твърдо голяма грешка това го определих след многократно каране и гледане на спидометъра и гпс тази грешка също е потвърдена в горния форум относно ДПФ регенерацията, оплакванията при asx са, че това често води до вдигане на нивото на маслото в картера, над макс допустимо ниво, избутване на щеката и изпръскване с масло на двигателя и около него. проблемът е, че поради добавките от био-дизел, увеличеното ниво на маслото не спада, тъй като био-дизелът не може да се изпари за разлика от същинския дизел това естествено влошава смазочните действия на маслото с всичките произтичащи последици
  11. установено е, че компютърът на asx показва твърде "оптимистично" с 25-33% по-нисък разход от действителния също така по някаква друга странна причина спидометърът показва с 10% по-висока скорост от действителната последно, dpf филтър регенрацията (при дизел моделите) харчи много гориво и двигателят не се държи добре тогава
  12. Здравейте, тъй като планирам да се сдобия с този автомобил, потърсих електронен справочник и намерих ето това по-долу (на английски), може да се свали от линка ми(медиафайър) http://www.mediafire.com/?bwrjcf7w6hvw07q файлът е саморазкомпресиращ се .рар архив около 500МБ / 1x CD Програмата може да не се инсталира (има си Service Manual Viewer софтуеър, който може да се инсталира отделно предварително), а може да се разглежда директно с браузър (и адоуб рийдър(мин. версия 9) - за кликване на снимките в браузъра за по-добра резолюия); Мицубиши АСХ - наръчник на ползувателя, инструкции по поправка, поддръжка и използуване на автомобила. Вкл Наръчник по обслужване (вкл. диаграми с окабеляване), техн. информация, препоръки по поправки на каросерията. година: 2011 версия: CGWE11E2-CD език: АНГЛИЙСКИ дано да е от полза на някого
×
×
  • Създаване...