"Николай Николов написа на 18 май 2012 - 16:39 : Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври. Бла, бла, бла...Очевадно е , че от сервиза не са в час. Да те питам само, знаеш ли кой е в час с този "японски" мотор, който и на картинака не са го виждали половината в БГ ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngRangel Simov написа на 18 май 2012 - 16:52 : И до това май ще трябва да прибягваме..." Изчетох цялата тема с интерес, защото карам АСХ от близо две години (1.8 Д, 150 кс) и също имам проблеми с ДПФ. По-точно с рареждането на маслото в картера (от регенерацииите на ДПФ) и вдигането му (до втория максикум на щеката). БС (Варна) ми сменят маслото 2-3 пъти в година (все още под гаранция) когато стигне втория максимум. По-едно време и щеката излизаше и плискаше масло по двигателя. Правиха софтуеърни ъпдейти, наливаха в цилиндрите течност за почистване на нагар и т.н. Маслото все си се вдига и разрежда с дизел. заради регенерациите на ДПФ. Исках подробна диагностика, защото на други собственици след софтуеърните ъпдейти проблема се решил, но БС и лизингодателите Алианц вдигаха рамене, БС нямали друга инструкция освен да сменят маслото като било на максимум. Писах на Мицубиши Европа. Обадиха се тогава БС да ида за така дълго исканата диагностика. Колата стоя близо месец при тях. Смениха двигателя с чисто нов (преди 2-3 седмици), на 32'000км... имало прекомерни износвания (от разреденото масло, което винаги когато стигаше (втория) максимум се сменяше с ново под гаранция...) по всички мех. групи (цилиндри, лагери, валове и т.н.). Сега пак следя постоянно нивото на маслото. Имам още около година гаранция, не знам дали няма пак да разрежда масло и също се замислям за премахване на ДПФ. Двама специалиста от София (от по-известините сайтове за премахване на ДПФ) , казаха, че моделът бил още нов и не можели да го направят. От един чужд форум, знам за случай, където ДПФ вътрешността на АСХ е напълно извадена, и датчиците оставени, без никакъв ЕКУ/софтуърен ре-мап и вече >30 000км нямало никакви проблеми, само регенерация за по 1-2 мин на около 400 км (явно по дифолт) , но понеже съм още в гаранция, не ми се проверява дали наистина става без софтуърно изключване... Така, че и дизеловият АСХ не е цвете....